Vraagje🙈

02-05-2020 19:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik ben 5 weken zwanger, maar ik heb last van waterige bruine afscheiding. Maar heb in november ook al een miskraam gehad.
Zijn der mensen die dit ook hebben meegemaakt?

Groetjes
xxdaaph
https://www.thuisarts.nl/zwangerschap/i ... angerschap

Deze link voor dit topic en je vorige. Het is 50/50.. Afwachten dus.
Duim voor je dat het goed zit en je over 8 mnd een gezond baby'tje hebt!
Hai,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat vreselijk eng dat je nu bruine afscheiding hebt.
Ik heb dat gehad toen ik 6 weken zwanger was. Gelijk een verloskundigenpraktijk gebeld en ik mocht langskomen voor een echo.
Zou ik als ik jou was ook doen.

Sterkte!
Ideetje: misschien al je vragen in één topic houden? En je beseffen dat niemand hier jou kan vertellen wat er gaat gebeuren? Ja, je kan prima afscheiding hebben, of buikpijn. Aan die info heb je helemaal niks. Het loopt zoals het loopt helaas.
Moeilijk en verloskundige zal ook zeggen denk ik van even afwachten, Hoop dat t goed mag gaan zo stressvol dit
Honingbij_ schreef:
02-05-2020 20:05
Ideetje: misschien al je vragen in één topic houden? En je beseffen dat niemand hier jou kan vertellen wat er gaat gebeuren? Ja, je kan prima afscheiding hebben, of buikpijn. Aan die info heb je helemaal niks. Het loopt zoals het loopt helaas.
Ik sluit me hierbij aan.

Je wilt zekerheid en die ga je niet krijgen. Zelfs niet na honderd keer te lezen over ervaringen met bruine afscheiding waarbij de zwangerschap goed ging. Die zekerheid is onmogelijk.

De eerste weken zijn niet prettig, elke dag is er één. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven