Met rust laten

02-05-2020 20:38 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag!

Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.

Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.

Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.

Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..

Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
Niets meer doen en als hij je terug wil of een gesprek met je aan wil gaan zal hij zich vast melden, Sterkte want jij bent waarschijnlijk wel verdrietig
Dat weten wij ook niet. Begin eens met een week.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Waarom wil je een relatie met iemand die niet normaal over zijn emoties kan praten?
Gewoon even niet aan zijn kop zeuren. Doe je dat wel, dan maak je het zeker kansloos.
bibi70 schreef:
02-05-2020 20:43
Niets meer doen en als hij je terug wil of een gesprek met je aan wil gaan zal hij zich vast melden, Sterkte want jij bent waarschijnlijk wel verdrietig
dankjewel! Ja ik voel mij vreselijk..
Hij zegt dat hij heel boos is en dat het niet meer goedkomt en dat je hem met rust moet laten.
Welke van de woordjes begrijp je niet? De meeste mannen zijn zo duidelijk dat er zelfs geen splinter ruimte voor interpretatie is. Deze dus ook.
Uithuilen en doorgaan. En hem met rust laten als in niet bellen, niet appen niet niet niet niet. Niets met hem, naar hem.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lindaatje1900 schreef:
02-05-2020 20:43
Waarom wil je een relatie met iemand die niet normaal over zijn emoties kan praten?
We weten niet wat zij geflikt heeft he
laat hem maar eventjes denk ik, miss dat er later een opening komt. sterkte
Maar wat is het nou. De gene die zegt dat hij super boos op mij is en dat het niet meer goed komt. De zelfde persoon zegt dat hij EVEN met rust gelaten wil worden.

Het is erg frustrerend want het doet verschrikkelijk pijn.
Oudblond schreef:
02-05-2020 20:47
Hij zegt dat hij heel boos is en dat het niet meer goedkomt en dat je hem met rust moet laten.
Welke van de woordjes begrijp je niet? De meeste mannen zijn zo duidelijk dat er zelfs geen splinter ruimte voor interpretatie is. Deze dus ook.
Uithuilen en doorgaan. En hem met rust laten als in niet bellen, niet appen niet niet niet niet. Niets met hem, naar hem.
Kan het niet zo zijn dat hij dat zegt omdat hij super boos en gekwetst is?
Cagla schreef:
02-05-2020 20:49
Maar wat is het nou. De gene die zegt dat hij super boos op mij is en dat het niet meer goed komt. De zelfde persoon zegt dat hij EVEN met rust gelaten wil worden.
van het concert des levens krijgt niemand een program
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 02-05-2020 20:51
9.38% gewijzigd
Ik snap niet dat jij het niet snapt.
Waarom is ie boos op je? Dat bepaalt namelijk wel een beetje de situatie...

Heb je hem een klotestreek geleverd dan laat je hem een paar weken met rust in de hoop dat ie contact met je opneemt...

Is het allemaal niet zo erg en stelt hij zich aan, dan dump je zn ass door zelf te zeggen dat je geen contact meer wil want zo ga je niet met iemand om na een klein incident.
Cagla schreef:
02-05-2020 20:49

Het is erg frustrerend want het doet verschrikkelijk pijn.
Het betekent exact wat hij zegt. Het KAN dat hij nog met je wil praten, de zekerheid is er niet, maar NU niet.
Eén advies: stuur hem geen bericht meer. Als jij nu zijn wens negeert, dan zeg je eigenlijk tegen hem dat je zijn behoefte niet respecteert.
helena_z wijzigde dit bericht op 02-05-2020 20:54
1.18% gewijzigd
leeg
Wat ik niet snap is. Wat verwacht hij dat ik doe? In de zin van moet ik verder gaan met mijn leven en dit boek sluiten.
Helena_z schreef:
02-05-2020 20:53
Het betekent exact wat hij zegt. Het KAN dat hij nog met je wil praten, de zekerheid is er niet, maar NU niet.
Eén advies: stuur hem geen bericht meer. Als jij nu zijn wens negeert, dan zeg je eigenlijk tegen hem dat je zijn behoefte niet respecteert.
Hier heb ik wat aan bedankt voor je reactie
Cagla schreef:
Wat ik niet snap is. Wat verwacht hij dat ik doe? In de zin van moet ik verder gaan met mijn leven en dit boek sluiten.
Hij verwacht waarschijnlijk dat je nu even niets doet en hem ruimte geeft. Maar je hebt zelf ook nog beslissingsrecht hierin. Als jij vindt dat dit te veel tijd of energie van je vraagt, mag je gerust verder gaan met je leven en het hoofdstuk afsluiten.
leeg
Cagla schreef:
Ja. Boek dicht. Niet nog een keer lezen.
Gaat dit nog steeds om dat spelletje wat je toen online speelde en met een andere man aan het praten was via dat spelletje?

God, wat een eikel die kerel van je.
Cagla schreef:
02-05-2020 20:50
Kan het niet zo zijn dat hij dat zegt omdat hij super boos en gekwetst is?
Kan kan, zou kunnen, misschien....
Blijft dat hij door jou met rust gelaten wil worden. Hij heeft het uitgemaakt en wil met rust gelaten worden. Dan laat je hem en ga je door met je leven. Uithuilen en jezelf weer op de rit zetten.
Mocht, ik zeg mocht!! hij na tig tijd contact opnemen dan zou hij wat mij betreft kunnen wieberen. Iemand die deze uitspraken doet om zichzelf er vervolgens niet aan te houden maar wel wil dat de ander op hem zit te wachten, daar zit jij niet op te wachten. Dan zit je de helft van je leven op het strafbankje jezelf af te vragen wat je gedaan hebt, hoe erg dat is en hoe lang je straf moet zitten. Doei.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Murrmurr schreef:
02-05-2020 20:47
We weten niet wat zij geflikt heeft he
Het leek mij dat ze ruzie kregen, zij iets verkeerds zei, hij gekwetst was, hij boos werd, hij het uitmaakt, hij zegt dat het nooit meer goed komt maar dat ze hem even met rust moet laten en zij toen hoop kreeg over het woordje even:)
lindaatje1900 schreef:
02-05-2020 20:58
Het leek mij dat ze ruzie kregen, zij iets verkeerds zei, hij gekwetst was, hij boos werd, hij het uitmaakt, hij zegt dat het nooit meer goed komt maar dat ze hem even met rust moet laten en zij toen hoop kreeg over het woordje even:)
Ja zo grappig vind ik het niet. Ik weet niet of jij ooit liefdes verdriet hebt gehad. Maar het doet dus behoorlijk pijn
Waarom maken jullie het uit als je EIGENLIJK bedoeld; ik maak het nu uit, net zolang tot je precies doet zoals ik het wil en dan is het weer aan?

Uit is uit.

Met rust laten is tot in oneindigheid.
Cagla schreef:
HEM MET RUST LATEN. En dat "even" bepaalt hij. Kan 1 week zijn, 2 weken, een maand of een half jaar. Aan jou de keus of je op hem wilt wachten.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven