Met rust laten
zaterdag 2 mei 2020 om 20:38
Dag!
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
zondag 3 mei 2020 om 11:23
Hij maakt het uit en zegt dat het niet meer goed komt.... wat snap je daar niet aan? Als iemand het op die manier na 2 jaar uitmaakt en niet meer wil praten en met rust gelaten wil worden dan is het; of een dikke eikel of jij bent veel te ver gegaan.Cagla schreef: ↑03-05-2020 00:46Wat ik wil is denk ik wel heel duidelijk. Ik wil dat het goed komt.
Het is juist niet helder omdat hij juist zo goed met mijn omging en nu zo omslaat. Ik ben echt niet wanhopig of zonder zelfrespect.
Ik heb gewoon pijn en ik accepteer dat het er is. Ik wil niet boos op mijzelf zijn dat ik het zo erg vind en erom moet huilen. Dat heeft niets te maken met mijn zelfrespect. Ik heb gevoelens en ik houd van deze persoon.
Het enige wat ik nu zou moeten doen is hier overheen zetten en dat weet ik dondersgoed. Alleen dat het nu allemaal zo voelt daar kan ik niks aan doen. En dan ik nog hoop heb ook niet. Er zit geen knop in mijn hoofd die ik even kan omdraaien en het is a la minuut weer goed..
Het voelt nu gewoon kut,
En als het zo goed ging tussen jullie dan maakt iemand het niet zomaar uit, dus klaarblijkelijk ging het alles behalve goed. Of hij heeft iemand anders gevonden die hij leuker vindt.
zondag 3 mei 2020 om 11:44
Ja hij reageerde met. Als ik contact wil dan dan neem ik zelf contact op.
En dit antwoordt maakt mij echt ijskoud tegen over hem. Hoebedoel je IK IK Ik
Het is meer dan logisch lijkt mij dat iemand contact zoekt als die dat ook wil. Wat ik wil weten geeft die mij niet.
Ik heb hem in iedergeval niets terug gestuurd. En ben ook niet van plan om nog iets te sturen
zondag 3 mei 2020 om 13:16
Thanks voor je motiverende antwoorden! Ik waardeer het oprecht.
Ja en je hebt helemaal gelijk. Ik hoef mij zelf vandaag al een stuk beter. Hij hoeft ook niet van mij te verwachten dat ik op hem ga wachten.. hij is 31 ook geen kind meer.
Het doet zeker pijn. Moet gewoon even doorzetten.
zondag 3 mei 2020 om 13:17
Cagla schreef: ↑03-05-2020 13:16Thanks voor je motiverende antwoorden! Ik waardeer het oprecht.
Ja en je hebt helemaal gelijk. Ik voel mij zelf vandaag al een stuk beter. Hij hoeft ook niet van mij te verwachten dat ik op hem ga wachten.. hij is 31 ook geen kind meer.
Het doet zeker pijn. Moet gewoon even doorzetten.