Rode vlaggen
dinsdag 28 april 2020 om 14:48
Wat zou het 't daten toch vergemakkelijken als we alle rode vlaggen van te voren weten en ook onthouden.
En als je ze zo ongeveer uit je hoofd weet op te dreunen moet je de rode vlaggen natuurlijk niet gaan negeren want dat is het recept voor ellende en liefdesverdriet.
Ook kun je rode vlaggen zelf inzetten voor als je je date zat bent maar te laf om het uit te spreken, dan plof je op de bank bij je date en ga je vervolgens uitgebreid over je exen doorzagen, je heel jaloers gedragen of flink veel alcohol consumeren.
Kort gezegd; dit topic gaat over rode vlaggen,
_ wat zijn het
- weet jij een paar knalrode vlaggen
-heb je wel eens expres gebruik gemaakt van rode vlaggen
-heb je wel eens expres een rode vlag genegeerd omdat je date gewoon een lekker ding was
-anders
Brand los!
En als je ze zo ongeveer uit je hoofd weet op te dreunen moet je de rode vlaggen natuurlijk niet gaan negeren want dat is het recept voor ellende en liefdesverdriet.
Ook kun je rode vlaggen zelf inzetten voor als je je date zat bent maar te laf om het uit te spreken, dan plof je op de bank bij je date en ga je vervolgens uitgebreid over je exen doorzagen, je heel jaloers gedragen of flink veel alcohol consumeren.
Kort gezegd; dit topic gaat over rode vlaggen,
_ wat zijn het
- weet jij een paar knalrode vlaggen
-heb je wel eens expres gebruik gemaakt van rode vlaggen
-heb je wel eens expres een rode vlag genegeerd omdat je date gewoon een lekker ding was
-anders
Brand los!
maandag 4 mei 2020 om 13:57
Man en ik staan hier hetzelfde in maar inderdaad ook in onze omgeving zien we wel eens gefronste wenkbrauwen als dit soort zaken ter sprake komen. Tja... misschien willen zij het romantische beeld in stand houden dat de liefde voor altijd en eeuwig is maar dat is nu eenmaal niet altijd het geval. Als je praktisch ingesteld bent doet dat imho niks af van de liefde voor elkaar.
maandag 4 mei 2020 om 14:06
Eens, maar ik kan mij voorstellen dat voor sommigen zakelijkheid in een liefdesrelatie of bloedrelatie gewoon not done is en/of een rode vlag is. Je moet er namelijk wel op dezelfde manier in staan.chineesje2000 schreef: ↑04-05-2020 13:57Man en ik staan hier hetzelfde in maar inderdaad ook in onze omgeving zien we wel eens gefronste wenkbrauwen als dit soort zaken ter sprake komen. Tja... misschien willen zij het romantische beeld in stand houden dat de liefde voor altijd en eeuwig is maar dat is nu eenmaal niet altijd het geval. Als je praktisch ingesteld bent doet dat imho niks af van de liefde voor elkaar.![]()
Is een dealbreaker/breekpunt eigenlijk hetzelfde als een rode vlag?
Ik weet niet. Sommige vrouwen vinden misschien agressief gedrag helemaal geen rode vlag omdat ze zelf ook zijn?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.