Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

quote:snjokorn schreef op 23 april 2009 @ 13:37:

Ik ben gisteren heel slecht met de auto naar het werk gegaan (net 1 km) maar dat kwam omdat ik daarna boodschappen wilde gaan doen (en dat heb ik ook gedaan) en het oud papier weg wilde gooien.Nou Snjootje heb dus toch nog lekker gescheurd ?
Nou Lintje en Janae, hartstikke te gek jullie oranje avatars. Jammergenoeg heb ik daar effe geen tijd voor.

Ik deel jullie dus bij deze mede dat ik voor een paar dagen op familiebezoek ga, dus jullie moeten mij even een paar dagen missen, snik (zeg ik voor mezeluf). Nou ja ik zal jullie wel heel heel erg missen hoor !

Zeg ik vertrouw jullie de tent toe en hoop dat jullie braaf doortrekken en de boel lekker schoon houden, ja beloven jullie dat ? Goed zo, fijn dat te horen !

Nou ik neem afscheid en ben er van tussen

*een triest vrouwelijk persoon baant zich een weg door de menigte, geheel ontroerd door het bewogen afscheid. Ze pinkt een traantje weg en de menigte hoort toe hoe ze nog net met een hele zachte stem kan uitbrengen : "ik zal jullie missen hoor". Ze versnelt haar pas en een ieder kijkt toe hoe ze aan het eind van de straat de hoek om slaat. "Oh roept iedereen verbaasd, een regenboog !"
Alle gekheid op een stokje, ik ga nu op familiebezoek .........

[quote]Zenna schreef op 23 april 2009 @ 21:11:

[fgcolor=#78230C]Alle gekheid op een stokje, ik ga nu op familiebezoek .........

Veel plezier, je forumfamilie wacht met spanning op je terugkomst.

We zullen een oogje in het zeil houden hier. . .

Snjókorn falla, á allt og alla
Veel plezier, Zenna ;)

Goede morgen iedereen!
joehoeeee??
Joehoee

Lekker schoon en fris weer hier! Ruikt als bloemetjes!

Zenna veel plezier op familiebezoek.

Spannend..vanavond gaat mn man voor t eerst sinds twee jaar weer optreden met zn band, ik heb dr zin in!
Oh leuk! wat voor band zit ie in? Wat speelt ie zelf? Of zingt ie? En waar mag ie optreden?

Denk trouwens dat je m'n tulpenveld ruikt hihi

Hij is drummer. Ze spelen ska! En waar..in de plaats waar we wonen,hihi. In een cafeetje.
Oh gaaf! Ik heb ook een jaar gedrumd; erg leuk!! Ik kreeg alleen geen stel thuis, dus moest al het huiswerk op mijn pet doen... Dus deed ik het maar niet. Schoot niet op zo.
Stoer hoor, een vrouwelijke drummer.

Mijn man drumt ook op een electrisch drumstel thuis, anders worden de kinderen wakker.

Maar soms mept ie zo hard dat t lijkt alsof hij op een normaal drumstel speelt.
haha hij zal zijn energie (of frustratie, maar laat ik maar van het goede uit gaan) ook kwijt moeten!
Halloooo! WEEKEND!!!!!!!!!!!!!
Zal ik er hier ff met de mop doorheen gaan? Draag ik ook ff mijn steentje bij...

Drummer, leuk!

Heb alleen nog maar gedrumd op t drumstel van Guitar Hero ging niet zo heel goed... *slik*
hmmm wat een lekkere bloemengeur

Ben je al klaar met werken Janae? Of zoals ze hier in braboland vaak zeggen: bende al afgewerkt?

Ik moet nog tot 16:45....
Ja dat zei ik ook altijd: bende al afgewerkt! Tot iemand ooit tegen me zei: Afgewerkt? Hoezo! Ik ben geen prosituee hoor! Sindsdien kijk ik maar uit tegen wie ik t zeg

Ik ga ff van t mooie weer genieten! Even de zon in! Fijne middag!
*jaloers*
@Indonees: GAAAAAAAAAAAAAF SKA!!! *brings back good Madness memories*

Hahahaha "al afgewerkt"... errug herkenbaar, maar 't blijft leuk!

@Janae: ha, lekker zo'n fris toiletje! *spuit wat lavendel*

Ik heb trouwens (vooral in de winter) vaak wierook branden, van Mother's Fragrances: Amber Goud! Mmmmm...!

Jaaaaaaa 't is weer weekend, joepie, na zo'n mega drukke werkweek! Morgen ga ik met m'n nicht en 2 anderen naar de Elf & Fantasy Fair; 1e keer, lijkt me leuk!

Was 't een leuk familiebezoek Zenna?

Ik HAD (?) ook een oranje-avatar geupload, maar weet niet of ie wel verschijnt...? Heb wel zin in Koninginnedag hoor, vooral hopelijk met dat mooie weer van de afgelopen dagen! Normaal heb ik op woensdag mijn roostervrije dag, maar a.s. week heb ik 'm mooi verplaatst naar de vrijdag, kan ik m'n kater eruit slapen...
??? Avatar verschijnt steeds maar niet...???

Goedemorgen, Mootje dat had ik ook steeds totdat 1 van de Angels zei dat je ná gereageerd te hebben meteen op F5 moest drukken! Et voilá! hij verscheen! Dus misschien een tip?

Vriend en ik gaan zometeen lekker een dagje shoppen, heb dringend nieuwe kleren nodig. Ben uit mijn kleren gebarsten hahaha, nou zo erg is t niet maar heb wel nieuwe nodig! Dus wij gaan op pad vandaag, prachtig weer ervoor dus hup we GAAAAAN!

Fijne zaterdag ladies.. *doet nog ff een plas voor ze gaat en spuit nog ff een lekker luchie voor de rest*

DOEI!

Even Vriend opjutten hoor..

(hahahaha, maar goed dat hij van winkelen houdt maar je ziet toch sommigen in de stad lopen die bijna door hun vrouw zo voort gejaagd worden!)
Om een nieuwe avatar aan te nemen:

1 - upload avatar in je profiel

2 - klik op bewaar daarbij

3 - klik op bewaar in hetzelfde blok, helemaal onderaan

4 - druk F5 (anders zie je m zelf niet)

Hahaha Janae!! Heb je nog veel gekocht? Waar vind je een man die van winkelen houdt? Nee, ik ken er ook wel... De mijne helaas niet. Geloof niet dat we überhaupt veel gedeelde interesses hebben Alleen wandelen en spelletjes spelen. Saaie vent van me
Haha, die Mootje, ik zou Madness graag een keer willen zien!

Het optreden was leuk, was erg trots op mn man!!!Hij zag er ook zo stoer uit achter dat drumstel zwijmeldezwijmel

Coole avatar hoor Janae, ben benieuwd welke kleren je gekocht hebt.

Ben vanmorgen ook even in de stad geweest, nog een linnen broek gekocht bij de WE want ik ga volgende week op vakantie.

Ze hadden er ook een leuke schoudertas, ik heb mijn man maar getipt dat t bijna moederdag is en aangezien hij mijn schoudertas lelijk vindt die ik nu heb moet hij deze maar voor me kopen, niet waar?

Zo, nu ga ik bloemetjes in de bloembakken zetten, ik zal er een paar overlaten voor hier
Hee, bloemetjes

Kunnen we ze mooi buiten gaan zetten.

Ik maak nog even gebruik van de faciliteiten hier en dan ga ik maar eens op 1 oor.
Snjókorn falla, á allt og alla
mogge mogge iedereen!

lekker geslapen? alweer fris en fruitig?
Môge! Nou fris en fruitig? Ja hoor.

Gisteren inderdaad veel gekocht zeg! Man man! Maar ik had ook echt niks meer in mijn kast voor de zomer! Leuke linnen broeken! Onder andere, en bloesjes. Maar nu sta ik alweer op t punt om naar t plaatselijke tuincentrum te gaan, want de bloembakken moeten gevuld en de hanging baskets. En we zouden de tuin gaan bemesten voor t gaat regenen! En t ziet er dreigend uit! Jakkes!

maar als dat gedaan is, doe ik niks meer!

Allemaal een fijne zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven