Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Zeg meiden door wie laten jullie je het liefst onderzoeken ? Geef mij Dr. Shepherd maar, oftewel Patrick Dempsey, man wat is hij sexy ........

Hmm ik word liever helemaal niet onderzocht, al moet ik toch echt over een half jaar weer... Mijn dokter is ook best leuk, een belgische man. Erg grappig.

Maar hij is niet zo sexy als McDreamy... *zucht-zwijmel*
Goedemorgen, bijna middag!!

Weet je, moet ik me nu schamen? Ik heb namelijk nog nooit een aflevering gezien van Greys anatomy.

Mis ik nu iets? Moet ik t toch maar eens gaan kijken?

Ik heb niet echt een sexy huisarts. Maar hij is wel aardig.

Welke is Mcdreamy?
Degene die het grootst afgebeeld is op het plaatje hierboven.

Weet je wat het is, heel veel series zijn leuk als je ze volgt... Maar dat wil nog niet zeggen dat je iets mist als ej ze niet kijkt. Ik volg GA al vanaf het begin en vind het geweldig! Maar het is ook -op Friends na- de enige serie die ik echt vólg.
Ja badkamer is weer schoon, hondje uitgelaten, boterhammetje naar binnen. Nu hier nog even de wc meenemen, is dat ook gebeurd. *niet meenemen maar schoonmaken dus*

McDreamy and McSteamy, come on girls, ga me niet vertellen dat jullie die niet kennen! IK heb een vrouwelijke huisarts maar ga die ZO inruilen voor die 2!!!

McDreamy:

McSteamy:

Gelukkig heb ik n vriend die ook van 'vrouwenseries' houdt.. ;) De zg. metroman... hihihi!

Ik ga ff lekker lezen of zo, is t wel weer voor! Fijne middag!
oeh jumm!
Indonees, hier deze even voor jou, dan krijg je effe een idee van Grey's Anatomy :

http://www.youtube.com/watch?v=XAlLeCB5 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=5gyNfY3MYh0&NR=1
Deze is ontroerend
OEH I LOVE SNOW PATROL!!! Thanks LINN!!!

Nu weer een avondje voor de buis vrouwenseries kijken! Heerlijk! Single is leuk en Samantha Who, en dan Being Erica. Leuke serie!

Fijne avond tot morgen!
Hmmm...dan ga ik voor McSteamy zoals die hier op t plaatje staat, jummiedepummie!!!

Coole filmpjes Zenna, ik ga toch maar eens een keer een dvdtje huren.

Weet je, we hebben de eerste paar jaar dat we samenwoonden geen tv gehad(!!Ja, echt erg) dus ik denk dat ik die serie expres niet ben gaan volgen omdat ik al zoveel gemist heb.
Gaaf nummer, Linndaatje. wist niet dat dat bij Greys Anatomy gebruikt was. Ik leef echt onder een steen geloof ik
Ja ik sluit me aan bij Janae en Indonees, prima nummertje Lintje ! Goeie zet ! Heb je 't vandaag druk gehad ? Nou je had toch nog put om wat leuks te posten, dus het zal meevallen ? Indonees, niet onder die steen blijven zitten hoor ! Nou Janae ik vertrek ook richting TV.

Fijne avond iedereen, tot morgen maar weer! Gutje wat gaan de dagen snel, hebben jullie ook niet het idee dat de dagen korter in plaats van langer worden ?!

Nou spreken jullie echt chinees voor me hoor. Oke, GA ken ik van naam (wordt hier op het tweede net uitgezonden en dat heb ik niet) maar Single, Samantha who en being Erica????

Ik kijk hier naar ER, gilmore girls, everwood en ugly Betty.

En Zenna: jij ook

de rest natuurlijik ook.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:snjokorn schreef op 28 april 2009 @ 22:47:

Nou spreken jullie echt chinees voor me hoor. Oke, GA ken ik van naam (wordt hier op het tweede net uitgezonden en dat heb ik niet) maar Single, Samantha who en being Erica????

Single is Nederlands. die andere twee zijn nieuwe series, denk dat Ijsland achterloopt dus

SW heb ik een paar keer gezien maar vond ik niet zo, gisteren weer eens being Erica gekeken (1e keer dat ik een hele aflevering heb gezien) en dat was wel leuk. Ook voor het eerst NCIS gisteren gekeken, wel leuk maar wel een beetje voor de hand liggend.

Donderdag komt Clueless op tv, die acteur, speelde ook Mike in Friends... Zo'n schatje!!

Maareh, Googlen naar plaatjes van Paul Rudd (zo heet ie) levert toch iets té veel op...
Goedemorgen!!

Effe gauw plassen, vandaag wordt een drukke dag!

Morgen gaan we op vakantie!!! Naar Frankrijk, ik heb er zin in.

Nu eerst maar koffers inpakken en huis poetsen, bweh,

ik zal ook maar gauw met een sopje over de wc gaan!
Goeie Moruge Ladies ! Oh jeetje Indonees jij gaat op vakantie naar Frankrijk ? Waar ga je heen, Parijs ? Nou hoop dat je lekker weer zult hebben in ieder geval. Wanneer ben je weer terug ? Zeg vergeet je niet om ons, wij arme achterblijvers, even een kaartje te sturen ?

Hihi, leuk plaatje! Nee, niet naar Parijs helaas, we gaan naar de Dordogne, en we blijven tien dagen weg. Lekker veel wijn drinken en kaasjes eten, jammie jammie

Ik zal jullie missen hoor!

Gaan jullie allemaal leuke dingen doen met koninginnendag? Lekker rommelmarkten afstruinen, bier drinken, feesten??
HALLO! Ja sorry als je iets anders aan t doen bent vergeet je de tijd...

Grapje.. Nee, was met huishaten bezig! En vanmiddag ga ik op de koffie bij een vriendin die ik al een poos niet gezien heb, dus dan ben ik er ook ff niet.

Koninginnedag, wij gaan hier ff de vlag ophangen uiteraard en dan oranje tompoezen halen bij de HEMA en even kijken op tv met koffie en tompoes voor we hier de stad in trekken om te kijken of er wat te beleven is. Geen idee, want vorig jaar waren we op vakantie dus ben ik niet geweest hier. Amsterdam hoef je niet in hoorde ik want dat is bomvol! Zou ik wel ooit eens willen meemaken met Koninginnedag. Maar ja, te druk hoor! Voel je je net een sardientje in blik! Alleen al om er te komen:

Ik heb nog steeds niet besloten. Wilde eigenlijk vanavond gaan, maar er wil niemand mee. Morgen dan maar? Vanavond kwam me eigenlijk beter uit omdat ik vrijdag om 4 uur 's ochtends vertrek (naar Berlijn, via Almere). Kan ik de dag ervoor maar beter uitrusten zodat ik verantwoordelijk kan autorijden

Zijn wel nog verschillende opties: ik kan morgen ipv vrijdag naar Almere rijden en met mijn vriendinnetje van daar koninginnedag vieren (in Berlicum, geen idee of dat leuk is). Of ik kan morgen hier de stad in gaan (Eindhoven). Of ik sla koninginnedag en nacht dit jaar over.

Eind van de dag zal ik beslissen
AHHH ik heb n nieuw laptopje!! HOERA, kan voortaan gewoon doorgaan met mijn verslaving voor de tv! oooo DAT IS ERRUG! Voor iedereen die even weg gaat de komende dagen of morgen veel plezier.

quote:Janae schreef op 27 april 2009 @ 10:26:

Applegate, als je asperges gegeten hebt, heb je dan ook dat je urine (sorry voor de rare vraag op de vroege ochtend) raar ruikt? Of heb je daar geen last van?

Lekker asperges ben er ook dol op!

Ja, daar had ik inderdaad last van.

Ik was overigens een paar dagen weg voor mijn werk.

Koninginnedag wordt hier niet gevierd, da's nou de pech van in het buitenland wonen. 1 mei is wel een vrije dag en dus ga ik morgen na het werk met het vliegtuig naar m'n vriendin die in het oosten van het land woont. Neem wel m'n ORANJE pyjama mee en doe oranje sokken aan (verder heb ik niets oranjes in m'n kast). Ben nu bezig met krentenbollen bakken zodat we wel iets nederlands hebben (en zij is een kei in het maken van bitterballen. . .).

Veel plezier allemaal morgen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Veel plezier allemaal vannacht en morgen!!! Tot over tien dagen!
Fijne koninginnedag allemaal.

Ik ga nu tompoezen halen bij de Hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven