Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 7 mei 2020 om 09:25
Ze komt vast wel weer terug.
donderdag 7 mei 2020 om 09:28
En de weddenschappen over wanneer ze er nu eindelijk opkroop. Ik had het al helemaal uitgedokterd hoe ik mijn geld zou gaan spreiden.

donderdag 7 mei 2020 om 09:31
donderdag 7 mei 2020 om 09:35
Ik keek er inderdaad al naar uit!
donderdag 7 mei 2020 om 09:36
En zo om de 6 maanden een wisseling van de mods/stagiaires.fashionvictim schreef: ↑07-05-2020 09:35Ik vraag me echt al honderd jaar af hoe de mods bepalen dat iemand een troll is.
Ik vind het knap!
Geen bijzonderheden
donderdag 7 mei 2020 om 09:44
Rustig. Zoiets moet je eerst laten groeien.

donderdag 7 mei 2020 om 09:55
ja, toch? Er lopen hier namelijk ook al jaren diverse mensen rond waarvan ik zou denken dat die enorme trollen zijn maar die krijgen zelfs nooit waarschuwingen, en anderen die zich in mijn ogen dan vooral schuldig maken aan domheid (maar ja, het merendeel van de mensheid is dom, dus figures) krijgen dan een ban wegens trollen.
Zo benieuwd hoe ze dat bepalen.
Am Yisrael Chai!
donderdag 7 mei 2020 om 09:59
Komen we nooit achter. Ik denk dat ze maar wat doen.fashionvictim schreef: ↑07-05-2020 09:55ja, toch? Er lopen hier namelijk ook al jaren diverse mensen rond waarvan ik zou denken dat die enorme trollen zijn maar die krijgen zelfs nooit waarschuwingen, en anderen die zich in mijn ogen dan vooral schuldig maken aan domheid (maar ja, het merendeel van de mensheid is dom, dus figures) krijgen dan een ban wegens trollen.
Geen bijzonderheden

donderdag 7 mei 2020 om 11:40
Ze zeggen dat ze er een 'systeem' voor hebben. De wegen van onze 'technische dienst' zijn toch maar ondoorgrondelijk, want enerzijds weten ze de meest onbenullige bugs in geen jaren op te lossen en anderzijds maken ze wel even gauw een tool die iedere trol er feilloos uit piktfashionvictim schreef: ↑07-05-2020 09:55ja, toch? Er lopen hier namelijk ook al jaren diverse mensen rond waarvan ik zou denken dat die enorme trollen zijn maar die krijgen zelfs nooit waarschuwingen, en anderen die zich in mijn ogen dan vooral schuldig maken aan domheid (maar ja, het merendeel van de mensheid is dom, dus figures) krijgen dan een ban wegens trollen.

donderdag 7 mei 2020 om 16:57
donderdag 7 mei 2020 om 17:57
Misschien krijgen we het alsnog wel te horen als ze met een nieuwe nick terugkomt.