Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:12
zaterdag 9 mei 2020 om 14:18
Ik wel, hij niet. Geen idee waarom, bij mij kan ik alles weghalen totdat het heel zacht is, bij hem lukt dat absoluut niet.Luci_Morgenster schreef: ↑09-05-2020 14:02Je krijgt toch ook nooit alle eelt zelf echt mooi weg?
Ik heb een elektrische wegafschaafroller en ik doe zo'n eeltzakje eerder in het jaar, maart ofzo?
En tegen de tijd dat slipperweer is heb je ( bijna) geen vellen meer. En smeer me nu een ongeluk.
Als je echt veel heb zou ik het strakjes door pedicure laten doen.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:28
Misschien voelen vrouwen zich niet geroepen foto's van hun bebloede verband op internet te plaatsen? Omdat het ranzig is?Luci_Morgenster schreef: ↑09-05-2020 14:08Bijzonder. Als ik google op gebruikt maandverband krijg ik maar 1 plaatje te zien met echt bloed.
WTF

zaterdag 9 mei 2020 om 14:30
Vrouwen?

Of gewoon degene die reclame maken of stukjes/stukken over schrijven?
Tuurlijk kan je dan beter glitterbloed nemen inderdaad.

Voor allerlei andere zaken mbt bloed is dat glitterbloed niet nodig. Vind maar raar.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:37
Als je google op wond met bloed en verzorgen ect zie je gewoon echte wonden en ook echt bloed hoor. Waarom dat ineens glitterbloed moet zijn bij menstruatie en maandverband.
Maar doe gewoon alsof je het niet begrijpt wat ik bedoel. Maakt mij geen flaus aus.

zaterdag 9 mei 2020 om 14:37
Ja, joh. Dat tikte ik helemaal.Murrmurr schreef: ↑09-05-2020 14:33waarom zouden daar alleen mannen werken? Ik denk dat mensen reclames met echt vaginabloed misschien minder appealing vinden en het blijft toch een product dat je verkoopt. Ik als bezitter van een vagina hoef niet per se bloed te zien. Of poep in wcpapier reclames.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 14:40
13.19% gewijzigd

zaterdag 9 mei 2020 om 14:40
Hmmm goed argument, zo had ik het nog niet bekeken

zaterdag 9 mei 2020 om 14:41
Jeetje. Jij leest echt heel bijzonder.Murrmurr schreef: ↑09-05-2020 14:40Hmmm goed argument, zo had ik het nog niet bekekenik hoor mijn studenten dit ook vaak zeggen de laatste tijd, ik noem het modieuze instapmeningen. Voor mij leidt het alleen maar af van wezenlijke issues op gebied van vrouwenemancipatie zoals het glazen plafond en seksueel geweld.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 14:41
0.00% gewijzigd

zaterdag 9 mei 2020 om 14:41
Oeh.
Bloed in de kleur van je ziel.
Nu wil ik dat óók.

zaterdag 9 mei 2020 om 15:24
Jawel, ik kan dat alleen wel doen maar dat gaat uiteindelijk zeer doen. Mooie voeten ga ik toch nooit krijgen maar ik vraag waarschijnlijk ook vrij veel van ze door dans en zo. Blaar onder eelt vond ik niet zo'n feestje. Ik probeer om de drie maanden tot zes maanden naar de pedicure te gaan en het zelf tussendoor bij te houden, maar met dat laatste schiet het er vaak toch wel bij in en heb ik nog niet het ideaal gevonden.

zaterdag 9 mei 2020 om 15:46
Ah jij ook al. Had ik nog nooit van gehoord en dat eelt dan weg laten halen is een heel gedoe.Marquise schreef: ↑09-05-2020 15:24Jawel, ik kan dat alleen wel doen maar dat gaat uiteindelijk zeer doen. Mooie voeten ga ik toch nooit krijgen maar ik vraag waarschijnlijk ook vrij veel van ze door dans en zo. Blaar onder eelt vond ik niet zo'n feestje. Ik probeer om de drie maanden tot zes maanden naar de pedicure te gaan en het zelf tussendoor bij te houden, maar met dat laatste schiet het er vaak toch wel bij in en heb ik nog niet het ideaal gevonden.![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 16:09
@Doornroosje: Geen idee hoe dat kwam eigenlijk, de pedicure kon er ook niet zoveel mee. Aan mijn gewicht en eten zal het in elk geval niet gelegen hebben: ik ben nooit te zwaar geweest en ik heb jaren vegetarisch gegeten: dat maakte allemaal geen hol uit.
Enfin, er zijn wel leukere gespreksonderwerpen
Enfin, er zijn wel leukere gespreksonderwerpen

zaterdag 9 mei 2020 om 16:18
Onze pedicure dacht aan de wrijving van de zachte huid onder het eelt. Mijn man loopt hard, dus het zou daarmee te maken hebben.Marquise schreef: ↑09-05-2020 16:09@Doornroosje: Geen idee hoe dat kwam eigenlijk, de pedicure kon er ook niet zoveel mee. Aan mijn gewicht en eten zal het in elk geval niet gelegen hebben: ik ben nooit te zwaar geweest en ik heb jaren vegetarisch gegeten: dat maakte allemaal geen hol uit.
Enfin, er zijn wel leukere gespreksonderwerpen![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 17:25

zaterdag 9 mei 2020 om 17:40
Of die zwarte kots uit de eerste Nederlandse Netflix-serie Ares.
Yuk.
Ik had gehoopt op La casa de papel aan de Amsterdamse grachten.