Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 22:18
Die post was ook grappig idd maar de discussie begint dan weer en dat is de zoveelste keer in de laatste weken. Op een gegeven moment vind ik het dan irritant worden.Marana schreef: ↑09-05-2020 20:08Ik was net als anderen aan het vertellen wat ik had gegeten, en ik vond het leuk dat de snackbarmedewerker friet opschreef als patat. Sorry hoor dat er 20 mensen op moesten reageren, ik wou gewoon iets grappigs vertellen.
Vandaag pasta met bolognesesaus met heel veel groenten er in
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 9 mei 2020 om 22:19
Nou ja zeg!Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2020 20:11Laat toch joh. Sommige mensen willen nou eenmaal zaniken anders leven ze niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 9 mei 2020 om 22:21
Nou lees ik in Napraat alles, maar ik kan me niet herinneren dat ik die discussie onlangs gelezen heb.
Edit: nee, ik lees niet alles, ik sla posts over oninteressante onderwerpen over, maar dan werp ik er dus wel even een blik op, om te bepalen of het interessant is.
solomio wijzigde dit bericht op 09-05-2020 22:22
19.58% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 9 mei 2020 om 22:22
Het is niet alsof dit nou nog een serieus inhoudelijk forum is natuurlijk. Het bestaat omdat er nog een aantal mensen hier blijven hangen omdat ze het leuk vinden en dat is dan eigenlijk de belangrijkste waarde van het forum. En dan is blijkbaar dit de manier waarop ze het leuk vinden.
Gooi er iets in wat jij leuk vindt en dan gaan we vanzelf daar op door. Net zo makkelijk.
Gooi er iets in wat jij leuk vindt en dan gaan we vanzelf daar op door. Net zo makkelijk.
zaterdag 9 mei 2020 om 22:22

zaterdag 9 mei 2020 om 22:26
Dat is lief!Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2020 22:25Over vlaai gesproken: mijn uitwonende dochter heeft Moederdagtompoezen gehaald, bij Appie. Om morgen met zijn allen op te eten. Dat vond ik toch wel erg aandoenlijk, want normaal doet niemand hier ooit iets aan moederdag![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 22:31
Echt onzin. Ik post hier niet veel maar zeker niet alleen om te zeiken.Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2020 22:23Ja nou ja. Ik zie jou hier alleen maar opduiken om te zaniken dat je een bepaald onderwerp niet leuk vindt, maar je draagt zelf nou ook niet eens wat leuks bij.

zaterdag 9 mei 2020 om 22:34
Ahhhh dat is leuk van haar!Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2020 22:25Over vlaai gesproken: mijn uitwonende dochter heeft Moederdagtompoezen gehaald, bij Appie. Om morgen met zijn allen op te eten. Dat vond ik toch wel erg aandoenlijk, want normaal doet niemand hier ooit iets aan moederdag![]()

zaterdag 9 mei 2020 om 22:52
Geweldig vakantielanddoornroosje9 schreef: ↑09-05-2020 21:54Dat mis ik dus wel. Griekenland.
O ja, Nederland ook, maar dat duurt niet zolang meer.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 9 mei 2020 om 22:54
AwhLady*Voldemort schreef: ↑09-05-2020 22:25Over vlaai gesproken: mijn uitwonende dochter heeft Moederdagtompoezen gehaald, bij Appie. Om morgen met zijn allen op te eten. Dat vond ik toch wel erg aandoenlijk, want normaal doet niemand hier ooit iets aan moederdag![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 9 mei 2020 om 23:16
Zonneoog schreef: ↑09-05-2020 19:15Was hier niet veel soepsBami
Zit op mijn werk en moest koken voor de bewoners en eigenlijk ook voor jezelf maar er was te weinig ingekocht. Nou ja als de mensen het maar lekker vonden
Nu ik hier toch zit wilde ik jullie even bedanken voor wat er afgelopen week is gebeurd op de zwangerschapspijler. Ik geef toe dat ik een beetje verwarrend bericht had geplaatst maar ik had gehoopt dat er daar tussen de regels door werd gelezen maar nee dus. En na die PB was het voor mij even klaar. Normaal kan ik dat heel goed hebben maar nu even niet. Zal de zwangerschapshormonen wel zijn.
Als ik door dit bericht een ban krijg... Jullie zijn geweldig!![]()
Fijn dat je er weer bent!
zaterdag 9 mei 2020 om 23:16
Yep, helemaal verliefd hier. Mijn man volgt sinds een paar jaar Griekse les en spreekt bijna vloeiend Grieks nu. Vind ik echt knap.
Life is short. Eat dessert first.