Style advies
zondag 10 mei 2020 om 10:07
Hallo iedereen,
Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.
Nu wil ik graag deze schoenen kopen:
https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB
En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?
Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.
Dank jullie wel alvast!
Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.
Nu wil ik graag deze schoenen kopen:
https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB
En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?
Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.
Dank jullie wel alvast!
zondag 10 mei 2020 om 10:25
NB waren 5-6 jaren geleden in.
Ik zou daar nu dus geen geld aan uitgeven. Ze passen ook totaal niet onder een jurk.
Koop een paar mooie witte Fila sneaker en een aantal blousejurken als je persé een jurk wil dragen icm sneakers.
Schoenen van Steve Madden vind ik ook altijd mooi en catchy.

Ik zou daar nu dus geen geld aan uitgeven. Ze passen ook totaal niet onder een jurk.
Koop een paar mooie witte Fila sneaker en een aantal blousejurken als je persé een jurk wil dragen icm sneakers.
Schoenen van Steve Madden vind ik ook altijd mooi en catchy.

anoniem_384751 wijzigde dit bericht op 10-05-2020 10:29
11.71% gewijzigd
zondag 10 mei 2020 om 10:29
Dit zijn geen sneakers voor onder een jurkje
Deze sneakers vallen in jouw veilige zone spijkerbroek en T shirt.
Waarom wil je perse een jurkje dragen? Ik draag deze alleen als het warm is en dan draag ik er slippers (thuis) of platte sandaaltjes eronder (van die hippe, dat zeker!).
Draag eens een broek met een print en een effen shirt erop. Of een fijn zittende broek. Ik vind bijv traveller stof heerlijk.
Deze sneakers vallen in jouw veilige zone spijkerbroek en T shirt.
Waarom wil je perse een jurkje dragen? Ik draag deze alleen als het warm is en dan draag ik er slippers (thuis) of platte sandaaltjes eronder (van die hippe, dat zeker!).
Draag eens een broek met een print en een effen shirt erop. Of een fijn zittende broek. Ik vind bijv traveller stof heerlijk.
zondag 10 mei 2020 om 10:41
zondag 10 mei 2020 om 10:43
Dat is waar. Een beetje stoer is juist ook leuk. Ik zie er met de Dr. Martens ook wat stoer uit icm een jurk.
zondag 10 mei 2020 om 10:46
Ja maar daar zeg je het al: je wil toch geen schoenen die je alleen onder dat ene mintgroene jurkje kan dragen?
zondag 10 mei 2020 om 10:50
Smaken verschillen nou eenmaal. Persoonlijk vind ik dit leuke sneakers. Het is echter moeilijk om op basis van deze schoenen te zeggen of een jurk jou vrouwelijk maakt. Doorgaans zit het hem niet alleen daarin, maar in het complete plaatje. In een spijkerbroek kan je er namelijk ook heel vrouwelijk uitzien. Ligt er maar net aan hoe je het combineert!
zondag 10 mei 2020 om 10:51