Mode & Beauty alle pijlers

Style advies

10-05-2020 10:07 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.

Nu wil ik graag deze schoenen kopen:

https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB

En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?

Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.

Dank jullie wel alvast!
Ik vind deze schoenen niets te maken hebben met jurken en rokken, zou nog even verder zoeken.
Ik vind dat sommige witte sneakers best vrouwelijk kunnen staan onder een rok of jurkje, maar deze NB gympen vind ik eigenlijk behoorlijk lomp, en inderdaad alleen passen bij een broek met tshirt.
All stars met een rok/jurk kan wel, zeker tieners doen dat
NB waren 5-6 jaren geleden in.
Ik zou daar nu dus geen geld aan uitgeven. Ze passen ook totaal niet onder een jurk. :nope:
Koop een paar mooie witte Fila sneaker en een aantal blousejurken als je persé een jurk wil dragen icm sneakers.

Schoenen van Steve Madden vind ik ook altijd mooi en catchy.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
anoniem_384751 wijzigde dit bericht op 10-05-2020 10:29
11.71% gewijzigd
Met geen enkele jurk of rok, echt niet als je er vrouwelijk uit wil zien.
Witte sneakers kunnen wel onder een rok of jurk maar als je er vrouwelijker uit wil zien, dan zou ik niet deze schoenen kiezen. Zeker groene zijn lastig te combineren en die zou ik dan alleen met een spijkerbroek dragen, beetje stoere look.
Dit zijn geen sneakers voor onder een jurkje
Deze sneakers vallen in jouw veilige zone spijkerbroek en T shirt.

Waarom wil je perse een jurkje dragen? Ik draag deze alleen als het warm is en dan draag ik er slippers (thuis) of platte sandaaltjes eronder (van die hippe, dat zeker!).

Draag eens een broek met een print en een effen shirt erop. Of een fijn zittende broek. Ik vind bijv traveller stof heerlijk.
Ik draag echt al mijn sneakers onder jurkjes als het zo uitkomt. Als ik een mintgroen jurkje had, zou ik deze er zomaar onder kunnen dragen! Why the hell not?
Such fun!1
Witte sneakers vind ik leuk staan onder een jurk of rok. Ik heb zelf sneakers met kant, maar Converse Allstars kunnen ook heel goed. Die van de foto vind ik persoonlijk te lomp. Maar kunnen ook, hoor. Ik draag ook een soort Dr. Martens onder een jurk.
MarindaH schreef:
10-05-2020 10:36
Ik draag echt al mijn sneakers onder jurkjes als het zo uitkomt. Als ik een mintgroen jurkje had, zou ik deze er zomaar onder kunnen dragen! Why the hell not?
Inderdaad, onder een mintgroene jurk staan deze prima!
Dankjewel voor jullie reacties!
Omdat ik altijd een spijkerbroek draag vind ik een jurkje of rokje ook weleens leuk. De voorbeelden die je stuurde FlowerBomb19 zien er heel mooi uit! Ik ga daar eens naar op zoek.
Ik vind ze ook verre van lomp trouwens. Dit soort schoen maakt het juist een beetje stoer, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik wil juist geen lieflijke kleine witte gympjes omdat mijn gezicht al best lieflijk is en dan wordt het bij elkaar al snel truttig.
Such fun!1
MarindaH schreef:
10-05-2020 10:41
Ik vind ze ook verre van lomp trouwens. Dit soort schoen maakt het juist een beetje stoer, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik wil juist geen lieflijke kleine witte gympjes omdat mijn gezicht al best lieflijk is en dan wordt het bij elkaar al snel truttig.
Dat is waar. Een beetje stoer is juist ook leuk. Ik zie er met de Dr. Martens ook wat stoer uit icm een jurk.
MarindaH schreef:
10-05-2020 10:36
Ja maar daar zeg je het al: je wil toch geen schoenen die je alleen onder dat ene mintgroene jurkje kan dragen?
Bij zo'n model jurkje vind ik ze leuk.

Afbeelding
Smaken verschillen nou eenmaal. Persoonlijk vind ik dit leuke sneakers. Het is echter moeilijk om op basis van deze schoenen te zeggen of een jurk jou vrouwelijk maakt. Doorgaans zit het hem niet alleen daarin, maar in het complete plaatje. In een spijkerbroek kan je er namelijk ook heel vrouwelijk uitzien. Ligt er maar net aan hoe je het combineert!
Afbeelding
-Summer- schreef:
10-05-2020 10:40
Dankjewel voor jullie reacties!
Omdat ik altijd een spijkerbroek draag vind ik een jurkje of rokje ook weleens leuk. De voorbeelden die je stuurde FlowerBomb19 zien er heel mooi uit! Ik ga daar eens naar op zoek.
Heb je al een jurk waar je schoenen bij zoekt?
Met spijkerrokje

Afbeelding
De schoenen van de foto van TO passen ook onder een witte of grijze jurk of rok.
Lillybit schreef:
10-05-2020 10:52
Met spijkerrokje

Afbeelding
Leuk voor een tiener.
Afbeelding

Van dit soort T-shirt-achtige jurkjes vind ik altijd nog het leukst met sneakers. Moet je qua figuur wel kunnen hebben.

Ik zou ook voor een wat makkelijkere kleur dan dat groen, maar ik ben dan ook gek op witte sneakers.
Lillybit schreef:
10-05-2020 10:48
Bij zo'n model jurkje vind ik ze leuk.

Afbeelding
Is dat niet gewoon een grote lange T-shirt?
montblanc schreef:
10-05-2020 10:09
Ik vind deze schoenen niets te maken hebben met jurken en rokken, zou nog even verder zoeken.
Ik draag dit soort schoenen onder allerlei soorten jurken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven