Style advies
zondag 10 mei 2020 om 10:07
Hallo iedereen,
Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.
Nu wil ik graag deze schoenen kopen:
https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB
En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?
Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.
Dank jullie wel alvast!
Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.
Nu wil ik graag deze schoenen kopen:
https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB
En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?
Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.
Dank jullie wel alvast!
zondag 10 mei 2020 om 11:15
Ik word ook een beetje jaren 50 tut met witte, lage sneakers. Vooral die canvasdingen.
Ik heb nu een soort mintgroen/blauwige adidasjes.
zondag 10 mei 2020 om 11:30
Ik vind het een beetje voor het weekend en voor tieners, vroege twintigers. Erg casual.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 10 mei 2020 om 11:32
Ik hoef ook nooit in vol ornaat naar kantoor. En als spijkerbroek met t-shirt je dagelijkse kloffie is, dan is dit een prima overstap natuurlijk.viva-amber schreef: ↑10-05-2020 11:30Ik vind het een beetje voor het weekend en voor tieners, vroege twintigers. Erg casual.
Tieners lopen trouwens massaal met spijkerbroek t-shirt en witte gympen. Jurken doen ze niet aan.
zondag 10 mei 2020 om 12:38
Je bedoelt de cookies?hallohoihey567 schreef: ↑10-05-2020 12:29Fun fact: sinds ik de link van deze schoenen heb geopend zie ik ze overal op Viva![]()
zondag 10 mei 2020 om 13:40
zondag 10 mei 2020 om 13:45
En met een arm vol behangen met armbanden, of een paar flinke oorbellen of statement ketting is ieder outfit ‘vrouwelijker’ te maken. Ook die jeans met t-shirt.
Koop de gympen die jij mooi vindt en die lekker zitten. Of dat merk nu ‘in’ of ‘uit’ is...dat is ook zo verschillend per locatie (zo willen de pubers in deze contreien nog niet dood gevonden worden in Fila’s, want de Fila Disruptor is zoooo 2019). Na een bepaalde leeftijd mag je gewoon schijt aan trends hebben.
zondag 10 mei 2020 om 13:55
maandag 11 mei 2020 om 11:37
Nou, geen spijkerrokje in elk geval, wat iemand in dit topic suggereerde. Spijkerrokjes zijn ongelofelijk truttig en alleen leuk bij kinderen op de basisschool. Het is mij in elk geval een raadsel hoe dat onflatteuze kledingstuk steeds weer terug in de mode komt.
Qua jurken moet je in de richting denken van nonchalante, blouse-achtige jurkjes. Daaronder kunnen sneakers. En de nieuwste trend is om ze ook onder zwierige bloemetjesjurken te dragen.
Qua jurken moet je in de richting denken van nonchalante, blouse-achtige jurkjes. Daaronder kunnen sneakers. En de nieuwste trend is om ze ook onder zwierige bloemetjesjurken te dragen.
anoniem_67a86a78127a3 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 11:41
9.64% gewijzigd