Mode & Beauty alle pijlers

Style advies

10-05-2020 10:07 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Wanneer ik kleding uit de kast pak, is dit eigenlijk standaard een spijkerbroek en een shirt erop.
Maar ik zou graag wat vrouwelijker willen kleden. Ik ben niet een type van hakjes(of er moet echt een feestje zijn). Maar altijd maar een spijkerbroek en t-shirt ben ik ook wel een beetje op uit gekeken.

Nu wil ik graag deze schoenen kopen:

https://www.sneakers.nl/new-balance-wl5 ... d9EALw_wcB

En dan de groene.
Met wat voor jurkje of rok zouden jullie dit combineren? En wat daarboven?
Of denken jullie van als je sneakers wil dragen onder een jurkje/rok moet dit altijd wit zijn?

Ik hoor graag jullie tips en meningen!
Ik ben overigens slank maar wel wat bredere heupen mocht dat helpen.

Dank jullie wel alvast!
MarindaH schreef:
10-05-2020 10:41
Ik vind ze ook verre van lomp trouwens. Dit soort schoen maakt het juist een beetje stoer, maar dat is een persoonlijke smaak. Ik wil juist geen lieflijke kleine witte gympjes omdat mijn gezicht al best lieflijk is en dan wordt het bij elkaar al snel truttig.
Ik word ook een beetje jaren 50 tut met witte, lage sneakers. Vooral die canvasdingen.

Ik heb nu een soort mintgroen/blauwige adidasjes.
Elfje* schreef:
10-05-2020 10:50
Afbeelding
Ja, dit is een beetje mijn stijl. Zonder leren jasje trouwens, maar de rest: ik woon erin.
Conclusie : zo veel verschillende stijlen en smaken. Gewoon doen wat je wil.
Ik vind het geen vrouwelijke schoenen en ik vind het geen schoenen voor onder een jurk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mevrouw75 schreef:
10-05-2020 11:17
Ja, dit is een beetje mijn stijl. Zonder leren jasje trouwens, maar de rest: ik woon erin.
Ik vind het een beetje voor het weekend en voor tieners, vroege twintigers. Erg casual.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
10-05-2020 11:30
Ik vind het een beetje voor het weekend en voor tieners, vroege twintigers. Erg casual.
Ik hoef ook nooit in vol ornaat naar kantoor. En als spijkerbroek met t-shirt je dagelijkse kloffie is, dan is dit een prima overstap natuurlijk.

Tieners lopen trouwens massaal met spijkerbroek t-shirt en witte gympen. Jurken doen ze niet aan.
montblanc schreef:
10-05-2020 10:09
Ik vind deze schoenen niets te maken hebben met jurken en rokken, zou nog even verder zoeken.
En al helemaal niet met vrouwelijker kleden ...
Fun fact: sinds ik de link van deze schoenen heb geopend zie ik ze overal op Viva :P
hallohoihey567 schreef:
10-05-2020 12:29
Fun fact: sinds ik de link van deze schoenen heb geopend zie ik ze overal op Viva :P
Je bedoelt de cookies?
Ik ben heel blij met jullie reacties!
Heb nog geen jurkje gevonden voor de schoenen, maar zo'n zwart wit gestreept jurkje of zoals die groene is ook heel leuk! Spijkerrokje ook.. Ooh nu word de keuze tussen de new balance en witte sneakers lastig hoor haha :applause:
-Summer- schreef:
10-05-2020 13:40
Ik ben heel blij met jullie reacties!
Heb nog geen jurkje gevonden voor de schoenen, maar zo'n zwart wit gestreept jurkje of zoals die groene is ook heel leuk! Spijkerrokje ook.. Ooh nu word de keuze tussen de new balance en witte sneakers lastig hoor haha :applause:
En met een arm vol behangen met armbanden, of een paar flinke oorbellen of statement ketting is ieder outfit ‘vrouwelijker’ te maken. Ook die jeans met t-shirt.

Koop de gympen die jij mooi vindt en die lekker zitten. Of dat merk nu ‘in’ of ‘uit’ is...dat is ook zo verschillend per locatie (zo willen de pubers in deze contreien nog niet dood gevonden worden in Fila’s, want de Fila Disruptor is zoooo 2019). Na een bepaalde leeftijd mag je gewoon schijt aan trends hebben.
Mee eens Lemoos, ik ben niet iemand die met de trend, merken of mode mee gaat. Al vind ik de jurkje-sneaker mode dus wel heel leuk haha. Maar meer dat ik vast liep van kan dit wel onder een jurkje/rokje.

Mevrouw75, super leuke stijl! :-)

Hallohoihey, heel herkenbaar :proud:
Nou, geen spijkerrokje in elk geval, wat iemand in dit topic suggereerde. Spijkerrokjes zijn ongelofelijk truttig en alleen leuk bij kinderen op de basisschool. Het is mij in elk geval een raadsel hoe dat onflatteuze kledingstuk steeds weer terug in de mode komt.

Qua jurken moet je in de richting denken van nonchalante, blouse-achtige jurkjes. Daaronder kunnen sneakers. En de nieuwste trend is om ze ook onder zwierige bloemetjesjurken te dragen.
anoniem_67a86a78127a3 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 11:41
9.64% gewijzigd
Afbeelding

Afbeelding
Je kan zoveel kanten op ook met sneakers. Jij moet je comfortabel voelen en uiteraard stylish voor dag willen komen maar in jouw stijl. Hoe kan iemand dat hier zo aanraden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven