Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
donderdag 30 april 2020 om 17:29
Sjaantje37 schreef: ↑30-04-2020 10:04Niet eens een slechte keuze in haar geval, houdt het sprookje wel in stand.

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

donderdag 30 april 2020 om 17:47
Klopt. Hij zegt in het interview dat hij toen wilde vluchten uit huis en nu inziet dat het thuis eigenlijk best leuk is. Ik vind het niet zo geloofwaardig.
Hij is gewoon niet toe aan het gezinsleven. Zoiets verander je niet 1,2,3. Hoeveel boeken je ook leest, en hoe goed je moeder ehh "vrouw" je ook begeleidt.

donderdag 30 april 2020 om 19:49
Ja dat heb ik gelezen en ?

zondag 10 mei 2020 om 11:15
Dat is het hondje van Rachel die hebben dus nog contact , erg subtiel weer ja.vivapimpelmees schreef: ↑10-05-2020 01:54Bridget blijft ook stoken hoor. Nu tagt ze Rachel weer op Insta.
zondag 10 mei 2020 om 18:31
En Rachel noemt haar zoon en andere bonuskinderen haar alles. Maar daarin komt dus geen Rox voorbij.
Ik dacht dit al. Dre is weer terug dus laat ze Rox barsten. Terwijl zij er altijd voor haar is geweest. Een vos verliest zijn wilde haren maar niet zijn streken. Zo moeder zo zoon.
En Dre is in dit geval nog een vosje met wilde haren en streken. Laat iemand die ook onvoorwaardelijk voor hem gaat weer net zo hard barsten en doet vervolgens net of hij/zij niet eens heeft bestaan....
Ik dacht dit al. Dre is weer terug dus laat ze Rox barsten. Terwijl zij er altijd voor haar is geweest. Een vos verliest zijn wilde haren maar niet zijn streken. Zo moeder zo zoon.
En Dre is in dit geval nog een vosje met wilde haren en streken. Laat iemand die ook onvoorwaardelijk voor hem gaat weer net zo hard barsten en doet vervolgens net of hij/zij niet eens heeft bestaan....
zondag 10 mei 2020 om 21:23
Het is toch helemaal niet duidelijk waarom Rachel en Roxanne geen contact meer hebben
Het kan ook gewoon de keuze geweest zijn van Rox en is niet meteen het
O mijn ander kind is er weer dus ik laat de ander barsten gedoe
Ach het zal wel aan mij liggen
Het kan ook gewoon de keuze geweest zijn van Rox en is niet meteen het
O mijn ander kind is er weer dus ik laat de ander barsten gedoe
Ach het zal wel aan mij liggen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

zondag 10 mei 2020 om 22:10
dat is echt normaal vergeleken met de rariteiten van dreetje en rachelMaleficent schreef: ↑10-05-2020 21:40de normaalste ja.
met af en toe ook rare fratsen, zoals die keer dat ze alleen in haar ondergoed op het podium ging staan
madonna werd er groot mee
zondag 10 mei 2020 om 22:15
Ja dat zal wel, maar ik word er een beetje moedeloos van, al die beroemdheden die ietsjes steviger zijn (maar een prima figuur hebben) en dan zichzelf 'moeten' tonen ofzo, want 'dat is beter voor de jeugd'.
Stressed is just desserts spelled backwards

zondag 10 mei 2020 om 22:55
Miljuschka doet dat ook steeds .Maleficent schreef: ↑10-05-2020 22:15Ja dat zal wel, maar ik word er een beetje moedeloos van, al die beroemdheden die ietsjes steviger zijn (maar een prima figuur hebben) en dan zichzelf 'moeten' tonen ofzo, want 'dat is beter voor de jeugd'.

maandag 11 mei 2020 om 07:30
En de zoon van Rosanna Kluivert staat er ook tussen erg bijzonder .minnimouse schreef: ↑11-05-2020 01:09Nou dit lijkt me een bevestiging dat er ruzie is tussen Rox en Rachel.
Rachel plaatst op Instagram foto's van kinderen die belangrijk zijn voor haar. De dochters van Mike komen ook voorbij, maar Rox niet.
Rox en de kleinkinderen worden niet eens genoemd .

maandag 11 mei 2020 om 09:03
Ik vind dat best wel goed eigenlijk.Maleficent schreef: ↑10-05-2020 22:15Ja dat zal wel, maar ik word er een beetje moedeloos van, al die beroemdheden die ietsjes steviger zijn (maar een prima figuur hebben) en dan zichzelf 'moeten' tonen ofzo, want 'dat is beter voor de jeugd'.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

maandag 11 mei 2020 om 09:14
Het is toch ook al een hele tijd gewoon bekend, dat zij elkaar niet zien en spreken (en dus ruzie hebben)?minnimouse schreef: ↑11-05-2020 01:09Nou dit lijkt me een bevestiging dat er ruzie is tussen Rox en Rachel.
Rachel plaatst op Instagram foto's van kinderen die belangrijk zijn voor haar. De dochters van Mike komen ook voorbij, maar Rox niet.
maandag 11 mei 2020 om 09:18
Niet ‘officieel’ want Rox wil er niks over zeggen en Rachel beweert met allebei haar kinderen goed contact te hebben.Miss-Pippilotta schreef: ↑11-05-2020 09:14Het is toch ook al een hele tijd gewoon bekend, dat zij elkaar niet zien en spreken (en dus ruzie hebben)?

maandag 11 mei 2020 om 09:20
Ah, oké..minnimouse schreef: ↑11-05-2020 09:18Niet ‘officieel’ want Rox wil er niks over zeggen en Rachel beweert met allebei haar kinderen goed contact te hebben.
maandag 11 mei 2020 om 10:24
Ja op zich wel ja.
Maar ik zie nu zo vaak taboedoorbrekende dingen dat ik het niet meer als taboedoorbrekend zie.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 11 mei 2020 om 11:33
Duckface.
Maar inderdaad apart.
Dat doen heel veel mensen, al hoort het in mijn beleving meer bij tieners thuis.
Net zoals het ‘Instavoetje’.