Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
vivautrecht85 schreef:
25-04-2020 21:05
Dit! Plus dat Mo in mijn ogen geen haar beter is dan B qua geslepenheid. Ze weet alleen iets beter een bepaald suikerzoet imago bij een bepaalde groep mensen overeind te houden.
Helemaal eens. Pfff
B vindt ik het goed doen bij boulevard.
Mo hoef gewoon niet te zien met haar uitgestreken gezicht
https://www.google.nl/amp/s/www.rtlboul ... nder%3famp

Nathalie heeft ook een relatie met Johnny de Mol gehad o_o
mabelle schreef:
25-04-2020 23:56
Helemaal eens. Pfff
B vindt ik het goed doen bij boulevard.
Mo hoef gewoon niet te zien met haar uitgestreken gezicht
Die Mo is volgens mij net zo vals als Bridget en als die Nathalie.

Nathalie pronkt op social media met het kind van Bridget. Bridget pikt de vent van Mo in en deelt dat breeduit op Instagram. Mo presenteert zich overal als de winnaar. Waarvan weet ik niet, want Hazes junior is nou niet bepaald een trofee. Twee middelbare dames, vechtend om een uit zijn krachten gegroeide puber.

Ik vind ze allemaal sneu.
fashionvictim schreef:
25-04-2020 20:22
Nou ja, ik lees net in dit topic dat ze dus gescheiden is toen Mees nog een pasgeboren baby'tje was. En kennelijk hadden ze direct co-ouderschap van week op, week af. Dat zou ik ook niet getrokken hebben en dan zou ik de vrouw die me dat heeft aangedaan dat ik mijn baby steeds weg moest brengen ook haten.
Dit vind ik wel oprecht heel triest voor B.
Ik snap best dat je daaraan kapot gaat.
Vind dat ook niet goed voor zo'n klein kind trouwens. Mijn co ouderschap van de oudste begon toen zij net 4 was en toen heb ik me ook eerst lange tijd de ogen uit mijn kop gejankt. Vreselijk, echt, hartverscheurend was het.
Ik kan me niet voorstellen hoe dat met je baby moet zijn. Dacht ook dat dat afgeraden werd eerlijk gezegd.
fashionvictim schreef:
25-04-2020 20:22
Nou ja, ik lees net in dit topic dat ze dus gescheiden is toen Mees nog een pasgeboren baby'tje was. En kennelijk hadden ze direct co-ouderschap van week op, week af. Dat zou ik ook niet getrokken hebben en dan zou ik de vrouw die me dat heeft aangedaan dat ik mijn baby steeds weg moest brengen ook haten.
Wat ontzettend vreselijk en ook de scheiding wat haar heel veel heeft gekost.
Sjaantje37 schreef:
26-04-2020 11:32
Hij was wel jong maar geen pas geboren baby’tje 16 maanden geloof ik . Blijft erg maar we weten helemaal niet wat er toen gebeurde is . En is het anders als het Pepijn meer gekost had ?
justagirly schreef:
26-04-2020 11:24
Dit vind ik wel oprecht heel triest voor B.
Ik snap best dat je daaraan kapot gaat.
Vind dat ook niet goed voor zo'n klein kind trouwens. Mijn co ouderschap van de oudste begon toen zij net 4 was en toen heb ik me ook eerst lange tijd de ogen uit mijn kop gejankt. Vreselijk, echt, hartverscheurend was het.
Ik kan me niet voorstellen hoe dat met je baby moet zijn. Dacht ook dat dat afgeraden werd eerlijk gezegd.
Bridget zegt zelf ergens dat ze juist doorgezet hebben voor mees zodat hij weinig herinneringen aan zijn ouders samen zou hebben .
Sjaantje37 schreef:
26-04-2020 11:32
hoezo? zij hield het bezit
Jojanneke12 schreef:
26-04-2020 11:10

Nou vlg mij ging hij dus wel vreemd met Nathalie nu ik dit artikel lees.

Augustus: ontmoeting Pepijn en Nathalie op Ibiza volgens vrienden
Oktober: Bridget en Pepijn time out

Pepijn en Nathalie beweren elkaar pas na de breuk te hebben ontmoet

Op instagram plaatste Natalie in juni 2017 een kiekje van haar en Pepijn op het strand van Ibiza met als onderschrift: ibiza, fell in love, on the island, back where it all started.

Dus ik vermoed dat Pepijn al tijdens zijn relatie, voor de time out, met Nathalie bezig was en de time out als een vrije kans zag om zijn (stiekeme) relatie verder te zetten.
hanaa wijzigde dit bericht op 26-04-2020 13:08
8.92% gewijzigd
Valt het op dat ik een hekel heb aan mannen die een pas bevallen vrouw bedriegen? :-)
Ik was trouwens ook woedend op de vrouw die willens en wetens in mijn huwelijk begon te wroeten.
Ben blij dat ik dat mens daarna nooit meer heb hoeven zien, alsook mijn ex.
Samengevat : ik kan me best inleven in Bridget. Al blijf ik erbij dat ze minder 'haat' zou hebben richting Pepijn en Nathalie als ze zelf een leuke en stabiele relatie met een volwassen man (met oudere stiefkinderen) zou krijgen (en houden).
Dan ebben dat soort gevoelens vanzelf weg is mijn ervaring.
Hanaa schreef:
26-04-2020 12:23
Valt het op dat ik een hekel heb aan mannen die een pas bevallen vrouw bedriegen? :-)
Ik was trouwens ook woedend op de vrouw die willens en wetens in mijn huwelijk begon te wroeten.
Ben blij dat ik dat mens daarna nooit meer heb hoeven zien, alsook mijn ex.
Samengevat : ik kan me best inleven in Bridget. Al blijf ik erbij dat ze minder 'haat' zou hebben richting Pepijn en Nathalie als ze zelf een leuke en stabiele relatie met een volwassen man (met oudere stiefkinderen) zou krijgen (en houden).
Dan ebben dat soort gevoelens vanzelf weg is mijn ervaring.
Ja, dat denk ik ook, maar dat ze die Nathalie niet moet snap ik volkomen.

Ik kende dat hele mens trouwens niet maar ik zit haar nu te googelen maar dat is ook net zo'n Monique Westenberg-type, vind ik. Wel sneu dat al die kerels haar verlaten voor al die golddiggende types.
Am Yisrael Chai!
Yildizlar schreef:
26-04-2020 11:35
Hij was wel jong maar geen pas geboren baby’tje 16 maanden geloof ik . Blijft erg maar we weten helemaal niet wat er toen gebeurde is . En is het anders als het Pepijn meer gekost had ?
16 maanden is ook extreem jong voor 50/50 co-ouderschap. Wordt ook afgeraden trouwens.
Am Yisrael Chai!
Jojanneke12 schreef:
Bridget ook.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Hanaa schreef:
26-04-2020 12:18
Nou vlg mij ging hij dus wel vreemd met Nathalie nu ik dit artikel lees.

Augustus: ontmoeting Pepijn en Nathalie op Ibiza volgens vrienden
Oktober: Bridget en Pepijn time out

Pepijn en Nathalie beweren elkaar pas na de breuk te hebben ontmoet

Op instagram plaatste Natalie in juni 2017 een kiekje van haar en Pepijn op het strand van Ibiza met als onderschrift: ibiza, fell in love, on the island, back where it all started.

Dus ik vermoed dat Pepijn al tijdens zijn relatie, voor de time out, met Nathalie bezig was en de time out als een vrije kans zag om zijn (stiekeme) relatie verder te zetten.
Volgens ander berichten gingen ze in 2008 uit elkaar en kwam hij in augustus 2009 Nathalie tegen.
https://hollywoodhuizen.nl/mannen-in-ro ... ds-jonger/
SweetFirefly schreef:
26-04-2020 13:13
Volgens ander berichten gingen ze in 2008 uit elkaar en kwam hij in augustus 2009 Nathalie tegen.
https://hollywoodhuizen.nl/mannen-in-ro ... ds-jonger/
Maar dan zou Bridget niet het tegendeel blijven beweren.
fashionvictim schreef:
26-04-2020 13:00
Ja, dat denk ik ook, maar dat ze die Nathalie niet moet snap ik volkomen.

Ik kende dat hele mens trouwens niet maar ik zit haar nu te googelen maar dat is ook net zo'n Monique Westenberg-type, vind ik. Wel sneu dat al die kerels haar verlaten voor al die golddiggende types.
Wie zegt dat Nathalie een golddigger is?
Hanaa schreef:
26-04-2020 13:16
Maar dan zou Bridget niet het tegendeel blijven beweren.
Misschien is Bridget verbitterd.
minnimouse schreef:
26-04-2020 13:19
Wie zegt dat Nathalie een golddigger is?
Ik zie het ook niet echt. Ze heeft haar eigen geld verdiend en volgens mij is Pepijn niet per se vermogend?
Hanaa schreef:
25-04-2020 12:47
Daarna moest ze nog 126.000 euro afstaan aan Pepijn...
Als dat geen pijn doet.. (daar staat zijn naam voor ook Pe-pijn)
Heeft te maken met overbedeling, dus daar had hij gewoon recht op.
Jojanneke12 schreef:

Volgens mij heeft Johnny de Mol iedereen uit het BN'ers wereldje wel gehad.
Ik sta nu echt nergens meer van te kijken.
Iedereen doet het met iedereen daar.

Van die Nathalie had ik nog nooit gehoord.
SweetFirefly schreef:
26-04-2020 14:03
Heeft te maken met overbedeling, dus daar had hij gewoon recht op.
precies, zij had de andere helft
S-Meds schreef:
26-04-2020 14:26
precies, zij had de andere helft
Niks zieligs aan en er zijn meer vrouwen die in de steek gelaten zijn door hun partner en wel voor hun kinderen een normale relatie onderhouden met ex.
fashionvictim schreef:
26-04-2020 13:01
16 maanden is ook extreem jong voor 50/50 co-ouderschap. Wordt ook afgeraden trouwens.
Bridget had er ook weinig moeite mee dat André een jong kind achter liet maar dat zijn we ineens allemaal vergeten hier lijkt wel . Bridget is ineens het slachtoffer en Monique het uitgekookte loeder .
Yildizlar schreef:
26-04-2020 14:35
Bridget had er ook weinig moeite mee dat André een jong kind achter liet maar dat zijn we ineens allemaal vergeten hier lijkt wel . Bridget is ineens het slachtoffer en Monique het uitgekookte loeder .
Zowel Bridget als Monique zijn allebei 2 uitgekookte, sneue vrouwen.
Alleen komt Monique er heel goed mee weg en zien vrij weinig mensen dit.
Yildizlar schreef:
26-04-2020 14:35
Nee hoor, ik vind het allebei niks. Alleen is Bridget al heel erg aangepakt terwijl André meer buiten schot bleef. En Mo profileert zichzelf als alwetende heilige en dat is in mijn ogen ook niet terecht. Je kunt nog zoveel boeken lezen maar als je je laat ringeloren door zo'n snotjochie heb je niet echt de wijsheid in pacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven