Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

zondag 26 april 2020 om 15:13
Dit dus.vivautrecht85 schreef: ↑26-04-2020 14:57Nee hoor, ik vind het allebei niks. Alleen is Bridget al heel erg aangepakt terwijl André meer buiten schot bleef. En Mo profileert zichzelf als alwetende heilige en dat is in mijn ogen ook niet terecht. Je kunt nog zoveel boeken lezen maar als je je laat ringeloren door zo'n snotjochie heb je niet echt de wijsheid in pacht.
zondag 26 april 2020 om 15:50
Eens.vivautrecht85 schreef: ↑26-04-2020 13:53Ik zie het ook niet echt. Ze heeft haar eigen geld verdiend en volgens mij is Pepijn niet per se vermogend?
zondag 26 april 2020 om 16:25
Ook met Bas Smit, de echtgenoot van Nicolette van Dam. Bas en Nic zijn weer goede vrinden van Dre en Mo. Man man wat een kleine wereld.Jojanneke12 schreef: ↑26-04-2020 11:10https://www.google.nl/amp/s/www.rtlboul ... nder%3famp
Nathalie heeft ook een relatie met Johnny de Mol gehad![]()
woensdag 29 april 2020 om 09:22
Weer hetzelfde riedeltje, dat hij de dingen fout heeft aangepakt, zijn huis ontvluchtte, goede lange gesprekken met Mo bladiediebladiebla.
Deze gast heeft echt veel aandacht nodig.
woensdag 29 april 2020 om 09:31
Haha saai, dankjewel!Sjaantje37 schreef: ↑29-04-2020 09:22Weer hetzelfde riedeltje, dat hij de dingen fout heeft aangepakt, zijn huis ontvluchtte, goede lange gesprekken met Mo bladiediebladiebla.

woensdag 29 april 2020 om 09:40
Sjaantje37 schreef: ↑29-04-2020 09:22Weer hetzelfde riedeltje, dat hij de dingen fout heeft aangepakt, zijn huis ontvluchtte, goede lange gesprekken met Mo bladiediebladiebla.

Inderdaad, echt niets nieuws staat erin.
Nothing happens for a reason
woensdag 29 april 2020 om 10:01
Tja waar vergelijk je hem mee qua zanger in België.Billy_Mean schreef: ↑29-04-2020 09:38In België wordt Dre nu wel gezien als grootste nieuwe zanger.
Vind het allemaal wat over de top.

woensdag 29 april 2020 om 12:05
Dacht dat het een oud interview was toen ik het las, maar hij herhaalt alles weer letterlijk.Sjaantje37 schreef: ↑29-04-2020 09:22Weer hetzelfde riedeltje, dat hij de dingen fout heeft aangepakt, zijn huis ontvluchtte, goede lange gesprekken met Mo bladiediebladiebla.
Hij vluchtte het huis uit. Monique was moe en dat kon hij niet begrijpen, nu hij veel tijd met die kleine doorbrengt begrijpt hij het wel.
Zodra hij weer kan vluchten, is hij weer weg en staat Monique er weer alleen voor.

woensdag 29 april 2020 om 15:12
woensdag 29 april 2020 om 15:22
Die goede lange gesprekken steeds, dat intrigeert me toch zo hè.Sjaantje37 schreef: ↑29-04-2020 09:22Weer hetzelfde riedeltje, dat hij de dingen fout heeft aangepakt, zijn huis ontvluchtte, goede lange gesprekken met Mo bladiediebladiebla.
Eerder las ik al dat ze "hele nachten hadden gezeten" om het uit te praten.
Waar heb je het dan de hele tijd over, vraag ik me af.
Het lijken me geen van beiden erg filosofische types, eerlijk gezegd.
Nothing happens for a reason

woensdag 29 april 2020 om 18:22
Misschien heel plastisch. "Wat voor geluid maakte Bridget als je met je zwartgelakte nagel over haar rug kriebelde?"juliet64 schreef: ↑29-04-2020 15:22Die goede lange gesprekken steeds, dat intrigeert me toch zo hè.
Eerder las ik al dat ze "hele nachten hadden gezeten" om het uit te praten.
Waar heb je het dan de hele tijd over, vraag ik me af.
Het lijken me geen van beiden erg filosofische types, eerlijk gezegd.
Ik heb het interview gelezen, veel van hetzelfde. Het is een mooi verhaal, ik geloof er alleen niks van. Ik zal niet beweren dat Mo hem dingen heeft ingefluisterd want dan gaan er weer mensen steigeren, maar het lijkt me wel sterk dat het in korte tijd allemaal zo veranderd is.
Hij doet ook net alsof dat gedweep met B op social media een soort vorm van rebellie was (want hij is net zo rock n roll als zn vader) maar volgens mij probeert hij het daarmee te downplayen. Hij heeft echt meerdere malen en gedurende maanden gezegd dat B het voor hem was, de ware, en dat het met Mo gewoon op was.
Hij zei dat Mo hem in zijn proces van volwassen worden begeleidt.

woensdag 29 april 2020 om 18:53
Mo is gewoon de moeder voor Andre die hij nooit heeft gehad, begrijp wel waarom zijn libido minder is.....vivautrecht85 schreef: ↑29-04-2020 18:22Misschien heel plastisch. "Wat voor geluid maakte Bridget als je met je zwartgelakte nagel over haar rug kriebelde?"
Ik heb het interview gelezen, veel van hetzelfde. Het is een mooi verhaal, ik geloof er alleen niks van. Ik zal niet beweren dat Mo hem dingen heeft ingefluisterd want dan gaan er weer mensen steigeren, maar het lijkt me wel sterk dat het in korte tijd allemaal zo veranderd is.
Hij doet ook net alsof dat gedweep met B op social media een soort vorm van rebellie was (want hij is net zo rock n roll als zn vader) maar volgens mij probeert hij het daarmee te downplayen. Hij heeft echt meerdere malen en gedurende maanden gezegd dat B het voor hem was, de ware, en dat het met Mo gewoon op was.
Hij zei dat Mo hem in zijn proces van volwassen worden begeleidt.![]()
woensdag 29 april 2020 om 21:30
Helemaal mee eens.
B heeft haar portie shaming al gehad. D en M blijven aardig buiten schot. En dat vind ik onterecht.
Ze hebben het wel slim aangepakt die M en A. Eerst paar weken in lockdown en stilte het gezellige gezin uithangen.
En nu zogenaamd helemaal tot bezinning gekomen en met nieuwe plaat de media in.
Alles recht praten wat krom is. En zij geloven ook nog dat wij dit voor zoete koek aannemen of zo?? Als ze het maar vaak genoeg blijven herhalen, lijkt wel.

woensdag 29 april 2020 om 21:41
Even serieus Monique wordt hier net zo hard afgezeken nu ze weer samen zijn maar ze is ook de moeder van zijn kind wat is er mis met dat ze hem nog een kans geeft ?mabelle schreef: ↑29-04-2020 21:30Helemaal mee eens.
B heeft haar portie shaming al gehad. D en M blijven aardig buiten schot. En dat vind ik onterecht.
Ze hebben het wel slim aangepakt die M en A. Eerst paar weken in lockdown en stilte het gezellige gezin uithangen.
En nu zogenaamd helemaal tot bezinning gekomen en met nieuwe plaat de media in.
Alles recht praten wat krom is. En zij geloven ook nog dat wij dit voor zoete koek aannemen of zo?? Als ze het maar vaak genoeg blijven herhalen, lijkt wel.

donderdag 30 april 2020 om 10:04
Niet eens een slechte keuze in haar geval, houdt het sprookje wel in stand.minnimouse schreef: ↑30-04-2020 00:45Mo zegt in dat filmpje van Linda dat haar favoriete drugs XTC is ...![]()

donderdag 30 april 2020 om 13:54
Flower350 schreef: ↑29-04-2020 12:05Dacht dat het een oud interview was toen ik het las, maar hij herhaalt alles weer letterlijk.
Hij vluchtte het huis uit. Monique was moe en dat kon hij niet begrijpen, nu hij veel tijd met die kleine doorbrengt begrijpt hij het wel.
Zodra hij weer kan vluchten, is hij weer weg en staat Monique er weer alleen voor.
Dat dus! Denk maar niet dat hij lang (trouw) blijft.