Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 11 mei 2020 om 20:36

maandag 11 mei 2020 om 21:04
Ik had dit keer niet om een dick pic gevraagd echt niet! Alleen om geld...
Grapje, ik vroeg of hij die teleurgestelde moederdagvrouw was met vervelende man, kinderen en schoonfamilie. Maar dat was niet.
Wat is een doopceel?

maandag 11 mei 2020 om 21:05
Is belgen het nieuwe negeren?

maandag 11 mei 2020 om 21:05
Zo zijn de manieren, rauw en primitiefAeonOfWinter schreef: ↑11-05-2020 20:26Nee, de meeste mensen eten asperges idd niet rauw en ongeschild.

maandag 11 mei 2020 om 21:13
Klopt, was niet over een dick pic, dat had ik verkeerd begrepen.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... Nljsnr2J01
maandag 11 mei 2020 om 21:23

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 11 mei 2020 om 21:25
Letterlijk een uittreksel uit het geboorteregister. In de uitdrukking 'iemands doopcel lichten' betekent het het hele verleden van iemand blootleggen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 11 mei 2020 om 21:26

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 11 mei 2020 om 21:36
Wat een aanwinst ben jij. Leuk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 11 mei 2020 om 21:43
Wat maakt dat nou uit?Ab_Normaal schreef: ↑11-05-2020 21:06Er zijn al meer dan 600 coronagerelateerde topics. Dat is iets van 15-20 per dag of zo..
Misschien aan de mods vragen of ze vergelijkbare topics kunnen samenvoegen?
maandag 11 mei 2020 om 21:49
We hebben 6 aspergeplanten gekocht, en na 2 jaar komen ze omhoog. Je moet elk jaar de grond ophogen, zo’n mooie heuvel en dan komen ze met hun kopjes na een warme dag omhoog. Je moet ze zelf voorzichtig uitgraven en dan onder afsnijden.Ab_Normaal schreef: ↑11-05-2020 20:36Maar je bent in elk geval de eerste van wie ik hoor dat hij/zij zelf asperges in eigen tuin kweekt.
Mits je geen aspergeboer(in) bent, een tuin van 3 hectare telt niet.
We hadden er elke dag 5 of zes, in natte theedoek in de koelkast en als je ongeveer 1200 gram hebt is dat genoeg voor twee
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

maandag 11 mei 2020 om 21:51
Slachtoffer nog wel...RocketScienceFiction schreef: ↑11-05-2020 20:50Hoe ze het doet, doet ze het. Nu ben ik het slachtoffer, morgen weer een ander. Maneater Murr.

Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.