Vriend vroeger naar de hoeren...

11-05-2020 06:31 766 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.

Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.

Wat vinden jullie hiervan?
Sjulia schreef:
11-05-2020 20:41
Ik zal het eens vragen. Maar de realiteit is dat mijn vader continu de hoeren bezocht. En ook wel ‘normaal’ vreemdging. Ik heb zelfs weleens hand in hand met mijn vader in de rode buurt gelopen. Dan mocht ik naderhand even wachten op het terras. Ja, heel erg. Mijn moeder is wel echt door een hel gegaan in die relatie en nu zie je dat haar idee van een relatie ook heel misvormd is. Vreemdgaan is normaal en dan kunnen ze maar beter de hoeren bezoeken. :-(
WTF....
Maar goed,dat er hoeren zijn, dan wordt er minder verkracht.
Is ook zo'n fijn cliche
Sjulia schreef:
11-05-2020 20:41
Ik zal het eens vragen. Maar de realiteit is dat mijn vader continu de hoeren bezocht. En ook wel ‘normaal’ vreemdging. Ik heb zelfs weleens hand in hand met mijn vader in de rode buurt gelopen. Dan mocht ik naderhand even wachten op het terras. Ja, heel erg. Mijn moeder is wel echt door een hel gegaan in die relatie en nu zie je dat haar idee van een relatie ook heel misvormd is. Vreemdgaan is normaal en dan kunnen ze maar beter de hoeren bezoeken. :-(
allemachtig
Ab_Normaal schreef:
11-05-2020 20:47
WTF....
Ja. En pas rond mijn 20ste realiseerde ik me hoe erg dat was. Je vind alles normaal wat je meemaakt als kind. Ik was toen rond de 8 denk ik? En ik herinner me dus ook goed dat ik oogcontact maakte met zo’n mevrouw achter het glas. In lingerie. En ze keek me zo woedend aan. Met een blik van; durf hier eens een negatieve mening over te vormen. :-D Ik interpreteerde die blik zo althans en zo herinner ik me dat ook. Heel vreemd.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 20:29
Toch triest dat mannen is geleerd dat hun behoeften boven ales gaan en dat het doodnormaal is om dat met geweld/ macht/ geld te verkrijgen als de vrouwtjes niet vrijwillig willen meewerken. Helaas is dit de boodschap die voortdurend in onze maatschappij wordt uitgezonden impliciet of expliciet.

Mannen voelen zich er niet eens slecht over, want ze hebben nu eenmaal die behoefte en ze hebben recht op bevrediging. Dus het is volkomen legitiem dat ze vrouwen verkrachten of gebruik maken van vrouwen die onderdrukt worden, want daar zijn vrouwen nu eenmaal voor bedoeld.
Ok...waar heb je last van?

(van mannen blijkbaar)
kadanz schreef:
11-05-2020 20:51
Ok...waar heb je last van?

(van mannen blijkbaar)
Waar ik last van heb? Een betere vraag zou zijn: waar hebben die mannen last van?
Timetraveler schreef:
11-05-2020 20:30
Ik snap de vrouwen ook nooit die zeggen "mijn vriend is vreemdgegaan. Gelukkig met een sekswerker en niet met iemand waar hij verliefd op is".

Nu sluit dat elkaar volgens mij niet uit. Maaaarr...ik zou dat juist zoveel erger vinden; een soort enorme lage buitencategorie. Mensen/vrouwen niet als mensen zien enzo. Bewust mogelijk bijdragen aan vrouwenhandel, verkrachtingen etc. Brrr.
En ook, in een niet stuiten verliefdheid kan ik me nog inleven, maar dat je gewone zin in seks niet kon beheersen. Als je je relatie op het spel zet, dan toch in godsnaam voor iets serieus.
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 20:58
Waar ik last van heb? Een betere vraag zou zijn: waar hebben die mannen last van?
Niet Mannen, Hoerenlopers
TanteOlivia schreef:
11-05-2020 20:44
Geld maakt juist dat mannen nog grotere klootzakken worden. Ze denken dat ze van alles kunnen maken en boven de wet staan, omdat ze geld hebben. Ze denken dat ze met geld alles wel kunnen kopen. Breek me de bek niet open, anders stop ik niet meer.

En tuurlijk, het afvoerputje van mannen zonder geld is ook sneu. Je komt ze in alle lagen van de bevolking tegen.

Maar ik heb nog steeds vertrouwen in de meeste mensen. Ik geloof echt dat het merendeel van de mannen goed is. 80% vind ik een hoge schatting, maar toch zeker 60%

Doet mij denken aan die Italiaan met zijn Bunga Bunga feestjes met een 16 jarige Marokkaanse...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Door TO krijg ik nu zin! Bedankt. :cry:
Erdo schreef:
11-05-2020 22:01
Afbeelding
Erdo schreef:
11-05-2020 22:01
Ja we weten dat je jeuk hebt. Vertel eens wat nieuws. :yawnee:
Het is inderdaad voor jou tijd, toch begrijp ik wel dat je even moet slikken als je zo iets hoort. Mijn vriend is (zover ik weet) nooit naar de hoeren geweest, maar heeft wel ander soort seks ervaringen dan ik. Ik vond dat ook best wennen om te horen en kon daar uren over na denken. Inmiddels geleerd dat liefde, veiligheid en vertrouwen in het heden veel belangrijker zijn dan wat iemand in zijn/haar verleden heeft gedaan. Dus even slikken (niet sensueel bedoelt :p) en weer doorgaan. Als hij lief, trouw en verder jou liefde is, dit maar snel vergeten :)
Ik rijd weleens langs een hoerenbuurt..

Met een vriendin als we ergens moeten zijn..we rijden dan altijd langzaam en verbazen ons over de keurig geklede brave huismannen, de allochtonen en de jonge mannen. Er lopen vaak mannen die zogenaamd een stedentripje doen, rugzak over de schouder. Ik zou er de hele dag kunnen kijken naar hun gedrag, wie ze kiezen en hoe snel. Sommige hebben een pet op of een capuchon. En er lopen ook wat kantoorlui in hun pauze..
Erdo schreef:
11-05-2020 20:23
Het verdient ook geen schoonheidsprijs. Een groot deel van de hoerenlopers zijn geen losers zoals iemand zo stigmatiserend zegt. Toen ik was gegaan was dat in een saunaclub. Daar spreek je dan ook met andere mensen. Het zijn gewoon normale familiemannen met een goede baan etc. Als je een loser bent dan kom je sowieso niet daar want je hebt wel een goede portemonnee nodig.

Interessante visie op de liefde! Jouw visie of geleend?
Vind het ook niet bij een prinses passen. Dat is dan weer mijn visie op de liefde.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2020 08:44
Ik denk eigenlijk helemaal niet dat er zo veel hoeren zijn die hun hele leven hebben gedroomd van een loopbaan als sekswerker en iedere dag weer zingend naar hun werk gaan. En ik denk ook dat het juist dat aspect van uitbuiting is dat het voor veel vrouwen moeilijk te verteren maakt dat hun man ooit naar de hoeren is geweest, want dan heeft de man in kwestie dus actief meegewerkt aan die uitbuiting.

Jij maakt er een onschuldig potje seks van, en dat is het meestal niet.

Precies. Voor mij zou het een dealbreaker zijn als mijn vriend zoiets had gedaan trouwens.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Iemand enig idee hoe je een prostituee aanspreekt? Ik vraag dit niet voor mezelf, een vriend van me komt er wel eens één tegen in het park. Ik heb ook geen idee, het wordt al snel ongepast.
Maud*de*Braose schreef:
11-05-2020 09:18
Het is een nare, nare business. Met veel leed. Dat weet je als man echt wel.

Ik kan ook zo boos worden als mannen dat leed bagatelliseren. Irritant gewoon.
*Hestia* schreef:
12-05-2020 00:40
Ik kan ook zo boos worden als mannen dat leed bagatelliseren. Irritant gewoon.

Dat doen vrouwen net zo hard. Alle clichés komen voorbij. Het soort man dat dat doet werkt mee aan misbruik wat mij betreft. De wallen vind ik ook niet kunnen, gênant!
RocketScienceFiction schreef:
12-05-2020 00:33
Iemand enig idee hoe je een prostituee aanspreekt? Ik vraag dit niet voor mezelf, een vriend van me komt er wel eens één tegen in het park. Ik heb ook geen idee, het wordt al snel ongepast.
Ik denk dat die vrouwen daar helemaal niet op zitten te wachten.
Ik denk dat de meeste jongens/mannen het wel eens zouden willen hoor, seks met een prostitué. Maar natuurlijk zeggen ze dat niet tegen vrouwen haha.
Ze zijn slim genoeg om dat niet te doen. Wat er allemaal wel niet gebeurt tijdens voetbal weekenden en dergelijke.

Mannen kunnen het echt vaker los van elkaar zien en voelen: lust of seks in een relatie zijn 2 verschillende dingen. En hij deed er niemand kwaad mee. Sekswerker is een beroep. En zeer zeker meestal geen sneue uitgebuite dames. Wat een bekrompen gedachte. En de klant is de doorsnee huisman of broekie.

Stap er overheen t.o. Had ie het gedaan terwijl hij een relatie had, dan was het een ander verhaal.
lindaatje1900 schreef:
11-05-2020 18:09

Ik moet altijd lachen om: 'nee, mijn vent doet dat niet, want dat weet ik'.
Jij weet dat jouw vent het doet?
SanneH01 schreef:
12-05-2020 01:24
Ik denk dat de meeste jongens/mannen het wel eens zouden willen hoor, seks met een prostitué. Maar natuurlijk zeggen ze dat niet tegen vrouwen haha.
Ze zijn slim genoeg om dat niet te doen. Wat er allemaal wel niet gebeurt tijdens voetbal weekenden en dergelijke.

Mannen kunnen het echt vaker los van elkaar zien en voelen: lust of seks in een relatie zijn 2 verschillende dingen. En hij deed er niemand kwaad mee. Sekswerker is een beroep. En zeer zeker meestal geen sneue uitgebuite dames. Wat een bekrompen gedachte. En de klant is de doorsnee huisman of broekie.

Stap er overheen t.o. Had ie het gedaan terwijl hij een relatie had, dan was het een ander verhaal.
laat me raden: geen zin om het hele topic even door te lezen
Louise70 schreef:
12-05-2020 00:16
Ik rijd weleens langs een hoerenbuurt..

Met een vriendin als we ergens moeten zijn..we rijden dan altijd langzaam en verbazen ons over de keurig geklede brave huismannen, de allochtonen en de jonge mannen. Er lopen vaak mannen die zogenaamd een stedentripje doen, rugzak over de schouder. Ik zou er de hele dag kunnen kijken naar hun gedrag, wie ze kiezen en hoe snel. Sommige hebben een pet op of een capuchon. En er lopen ook wat kantoorlui in hun pauze..
ik heb aan de rand van een hoerenbuurt gewoond, en wat je ziet bij de raamprostitutie is vrij "doorsnee", de gewone man.
Ben er wel eens een docent tegen gekomen, ik studeerde nog :)

Ik neem aan, dat mannen met geld duurdere hoeren bezoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven