Strijkijzer
dinsdag 12 mei 2020 om 13:29
Ik heb een Tefal Freemove.
De combinatie van stoom (maar niet zo'n lomp gevaarte als een stoomgenerator) en draadloos (geen snoer dat in de weg zit) bevalt mij heel goed. Draadloos is ook niet zo'n probleem want je moet toch elke keer weer je kledingstuk een stukje verleggen - in die tijd staat hij op zijn station, en dat is voldoende om steeds warm te blijven.
De combinatie van stoom (maar niet zo'n lomp gevaarte als een stoomgenerator) en draadloos (geen snoer dat in de weg zit) bevalt mij heel goed. Draadloos is ook niet zo'n probleem want je moet toch elke keer weer je kledingstuk een stukje verleggen - in die tijd staat hij op zijn station, en dat is voldoende om steeds warm te blijven.
dinsdag 12 mei 2020 om 13:56
Ik merk dus echt wel verschil en wil echt niet meer terugHoenuverder75 schreef: ↑12-05-2020 13:52Ik heb zo'n generator maar merk helemaal geen verschil met een gewoon stoomstrijkijzer. Strijken blijft een rotklus en de generator was achteraf gezien het geld niet waard.
dinsdag 12 mei 2020 om 14:11
Dat is een goeie tip, deze kende ik niet.masatu schreef: ↑12-05-2020 13:29Ik heb een Tefal Freemove.
![]()
Ik vind zo’n stoomgenerator ook zo’n gevaarte vandaar dat ik daar niet voor zou kiezen, maar hier ga ik naar kijken. Dank
dinsdag 12 mei 2020 om 14:16
dinsdag 12 mei 2020 om 14:23
Dit lees ik vaker (daarom kocht ik er ook zo een) en ik snap het niet. Mijn man draagt soms katoenen overhemden en die krijg ik echt nooit helemaal glad. Niet met een ouderwets strijkijzer, niet met een stoomstrijkijzer en ook niet met die generator. Je blijft altijd nog wat zien. Daarom vind ik het ook zo'n frustrerende rotklus.Nijn5 schreef: ↑12-05-2020 14:16Ik heb ook een stoomgenerator en wil ook niet meer anders. Dingen die je strijkt zijn in één keer glad, ideaal. En dat maakt het strijken wat mij betreft een stuk minder vervelend
Ik kan hem trouwens wel gewoon laten staan, dat is wel praktisch. Want het is wel een lomp ding om op te ruimen.