Uitstapje maken

12-05-2020 12:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit al jaren met een man die als de relatie niet even lekker loopt op diverse datingsites en andere sites zit en daar ook letterlijk alles tegen hun zegt, ben daar achter gekomen plus hij deed het ook terwijl ik bij hem was.
Man op leeftijd dus zal je zeggen wees blij met wat je hebt.
Recentelijk heeft hij ook een ..uitstapje .. gehad zoals hij dat benoemd van 2 maanden om vervolgens te zeggen dat ik daar debet aan ben, maar in deze tijd waren we ook samen.
Wat ik nooit had verwacht is gebeurt maar hij doet het af met ik was op dat moment vrij terwijl we nog contact hadden.
Loop er over na te denken zonder kwade bedoelingen deze vrouw te bellen om te horen wat er nu echt is gebeurt, want zij wist niet van mijn bestaan, plus hij vertelde mij achteraf bij de eerste date die hij had hij totaal geen relatie met haar wilde maar nog twee maanden door te gaan en zelfs verder ging met daten, in overleg met haar maar dat geloof ik niet want als je op een datingsite zit zoek je een nieuwe relatie.
Vind het ook allemaal te zot voor woorden en zeker als hij zegt dat dat dit mijn schuld is....lekker makkelijk
Wat moet ik .....ik vertrouw hem niet meer en geloof ook niet meer wat hij zegt....vind dat moeilijk maar hij eist wel dat ik weer vrolijk en leuk mee doe om hem het naar het zin te maken phhh.
Ik ben er ook nog.... hij heeft zijn pleziertje gehad maar hij zegt dat viel tegen en zelfs dat geloof ik niet want hij heeft bewust die vrouw uitgekozen en niet omdat ze mooi is, dat heet van twee walletjes eten.
En er duidelijk en eerlijk over praten wil hij niet meer, wat moet ik .....heb het geprobeerd naast mij te leggen maar het niet niet altijd
Ik zou de eer aan jezelf houdene. Die dame heeft verder niet te maken met de verknipte relatie tussen jou en je man.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je zit al jaren met een man?
Ik heb niet de indruk dat jullie een vaste relatie hebben?
Je zal echt echt echt echt de knoop moeten doorhakken en die man laten voor wat hij is en verder gaan met je kostbare tijd en leven.
Weet je dat je dat moet doen en kan je het nog niet? Want dat lees ik niet...
Ik lees vooral dat je er middenin zit..
Je zit met een man? Is het je echtgenoot of een scharrel die je af en toe opzoekt als het hem uitkomt?
Alleen kalmte kan ons redden.
Wil je bij een liegende en bedriegende vent blijven? Waarom zou je?
Tja, dit doe je toch zelf?
hallo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven