Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
O ja, hij zegt dat hij dit doet omdat hij anders niet in contact komt met vrouwen die bij hem passen. En hij vroeg natuurlijk ook wat ik ervan vond en heb aangegeven dat ik het even moet laten bezinken.
Het is niet het leeftijdsverschil waar je het om zou verbreken, nja niet alleen, maar ook het feit dat hij gewoon liegt. Dus hoe betrouwbaar is hij dan nog?
Ja inderdaad. Ga ik maar doen dan. Redelijk jammer want na allerlei mannen waar het niet mee klikte, leek dit voor het eerst in ruim een halfjaar potentie te hebben.
Vosje822 schreef:
13-05-2020 22:26
Ja inderdaad. Ga ik maar doen dan. Redelijk jammer want na allerlei mannen waar het niet mee klikte, leek dit voor het eerst in ruim een halfjaar potentie te hebben.

Ja, maar als je dan toch in de categorie 50 - 60 jaar gaat zoeken kan je vast wel een nog leukere (rijkere ;) ) vinden!
Goed dat je het besproken hebt met je vriendin Rnacie.
Fijn dat het zo oplucht. En, een date uit onverwachtse hoek. Leuk!

Vivi: lekker naar de kapper. Ik ga volgende week, heerlijk.

Contact nog steeds stil hier. Gek genoeg geeft dat ook veel rust.
Lijkt gek genoeg heel lang geleden allemaal. Krijg letterlijk meer ruimte in m'n hoofd en wordt niet steeds 'heen en weer geslingerd' qua gevoel.
Mis m uiteraard nog wel bij tijden, maar alles stap voor stap.

@vosje: nou wat vreselijk. Zou daar echt per direct klaar mee zijn. Ook al zag ie eruit als George Clooney (niet dat ik die nou ultiem heet vind, maar dat terzijde😅). Verkeerde basis om te beginnen en idd wat de rest zegt, als hij hier al over liegt.....
Antoon69 schreef:
13-05-2020 23:36
Ja, maar als je dan toch in de categorie 50 - 60 jaar gaat zoeken kan je vast wel een nog leukere (rijkere ;) ) vinden!
Hahaha ja precies. Win win 😆
Vosje822 schreef:
13-05-2020 22:09
O ja, hij zegt dat hij dit doet omdat hij anders niet in contact komt met vrouwen die bij hem passen. En hij vroeg natuurlijk ook wat ik ervan vond en heb aangegeven dat ik het even moet laten bezinken.
En dan past het andersom wel? Apart..
Vosje822 schreef:
Nog wat, ik heb al vaak hier op het viva forum over oudere mannen gelezen die dit doen. Het blijkt vrij vaak voorkomend gedrag, inclusief dezelfde opgegeven reden. "Jongere vrouwen passen gewoon veel beter bij mij omdat ik zelf zo jong van geest en lichaam ben" Uhuh. Zijn echte drijfveer om dit te doen is een zo jong mogelijke vrouw op te willen duikelen en omdat jij 15 jaar jonger bent valt hij ook op jou. Vergeet niet dat je een goede reden had om niet in deze leeftijdscategorie te zoeken. Je wilde geen 15 jaar oudere partner. En hij heeft dit dus maanden lang voor je verzwegen. Je bent echt veel te aardig. En iedereen kan een tijdje de perfecte nieuwe partner spelen maar hij heeft eigenlijk dus gewoon al die tijd gelogen tegen je. Er zijn genoeg leuke vrouwen van zijn eigen leeftijd, in alle soorten en maten maar die wil hij niet. Omdat ze te oud zijn (zijn eigen leeftijd wel te verstaan).
Shiverrr schreef:
13-05-2020 18:48
Wie (of meerdere) mag ik even een PM sturen? Het is niet "erg" maar ik wil het liever ook niet online hebben en wil wel graag advies.
Mag hier ook hoor!
Vosje ik sluit me aan bij de eensgezindheid hier. Het feit dat hij vindt dat hij het recht heeft om je al 2 maand zijn leugen niet op te biechten zegt ook veel over zijn persoon. Hij vindt zichzelf zo verheven boven jou dat hij denkt dat hij het recht heeft te kiezen voor een jongere vrouw (en haar met leugens binnen te halen) maar jij heb niet het recht om te kiezen voor een man van je eigen leeftijd.
Dank jullie wel! Het sterkt mij in het gevoel dat ik had, namelijk: dit wil ik niet. Ga hem vandaag bellen. Zouden dit weekend afspreken maar daar heb ik geen zin meer in. En de reden slaat inderdaad nergens op. Het is gewoon misleiding en er waren de afgelopen periode legio mogelijkheden om het te vertellen.
Ook weer een goede les voor de volgende keer. Snel vragen hoe oud iemand is, want blijkbaar zie ik dat zelf niet goed en liegen mannen daarover.
Attraverso schreef:
14-05-2020 06:47
Mag hier ook hoor!
Bedankt, Je hebt pm!
@Vosje: Slim dat je dat gaat doen!
Vosje je hebt gelijk, ik vraag me in stilte af of het niet over mijn ex gaat want die kwam ik na onze breuk ook met een ‘verkeerde’ leeftijd tegen op Tinder en die zei vaak dat hij jaloers was op mannen met een jonge vrouw (leuk om te horen) en het oneerlijk vond dat zij dat door hun financiële toestand konden krijgen en hij niet.
@Attraverso: Wauw klinkt echt als een eikel die ex. Zoiets zeg je toch niet tegen je vriendin plus het feit dat hij daar zo verongelukt over doet dat hij het niet kan krijgen is best sneu. Ik denk dat je maar blij moet zijn, dat hij je ex is.
Tja, tussen mij en mijn ex zat ook een aardig leeftijdsverschil.. maar mede daardoor uiteindelijk toch reden voor de break up.
Denk toch dat je daardoor in andere fases zit..

En dat het dus uiteindelijk helemaal niet zo goed past als dat deze mannen claimen. Die willen gewoon een lekker wijf (a la Vera van bzv😂)

Lekker type dan inderdaad Attra, alsof vrouwen om het geld bij een man blijven... Ze zullen er vast zijn, maar meerderheid wil gewoon een fijne partner lijkt me (en daarin zegt leeftijd in feite niks)
Vosje822 schreef:
14-05-2020 07:51
Dank jullie wel! Het sterkt mij in het gevoel dat ik had, namelijk: dit wil ik niet. Ga hem vandaag bellen. Zouden dit weekend afspreken maar daar heb ik geen zin meer in. En de reden slaat inderdaad nergens op. Het is gewoon misleiding en er waren de afgelopen periode legio mogelijkheden om het te vertellen.
Ook weer een goede les voor de volgende keer. Snel vragen hoe oud iemand is, want blijkbaar zie ik dat zelf niet goed en liegen mannen daarover.
Good on you! Luisteren hoor naar dat gevoel!
Ik vind een leeftijdsverschil ook niet per definitie erg. Hoewel ik mijn filter online op maximaal 12 jaar verschil naar boven en 2 jaar verschil naar beneden heb staan. Als ik iemand in het ‘wild’ tegenkom, zou ik zomaar verliefd kunnen worden op een vijftiger. Daarom twijfelde ik ook. Het is een gezellig type, overeenkomende interesses, geen kinderwens/kinderen, zaken op orde dus aan de globale check voldeed hij. Maar jullie reacties bevestigen voor mij waar ik moeite mee had (het liegen en pas eerlijk zijn als ik ernaar vraag) en dat is inderdaad niet wat ik in een man zoek.
Hij reageerde redelijk naar maar ja. Volgende week maar de app weer actief gebruiken.
Zijn voornaam begint met een c dus wellicht dezelfde 😉
Lijkt me overigens leuk om hier mee te blijven schrijven. Ga ik even helemaal teruglezen en jullie wellicht vervolgens ook van support voorzien.
Vosje822 schreef:
14-05-2020 16:39
Hij reageerde redelijk naar maar ja.
Lol waar haalt hij het lef vandaan; hij zadelt je met een leugen op en dan reageert HIJ naar? Omgekeerde wereld. Vast ook geen echt leuke of gezellige man dan hoor.

Ik denk bij dat soort mannen dat ze het zelf echt niet zouden kunnen waarderen wanneer een vrouw van 45 zich jonger zou voordoen want ja ze willen zelf vooral wel een veel jongere vrouw. Want ze zijn zoveel jonger van geest dan de andere 50-jarigen om hen heen :hihi: .
Vosje822 schreef:
14-05-2020 16:39
Ik vind een leeftijdsverschil ook niet per definitie erg. Hoewel ik mijn filter online op maximaal 12 jaar verschil naar boven en 2 jaar verschil naar beneden heb staan. Als ik iemand in het ‘wild’ tegenkom, zou ik zomaar verliefd kunnen worden op een vijftiger. Daarom twijfelde ik ook. Het is een gezellig type, overeenkomende interesses, geen kinderwens/kinderen, zaken op orde dus aan de globale check voldeed hij. Maar jullie reacties bevestigen voor mij waar ik moeite mee had (het liegen en pas eerlijk zijn als ik ernaar vraag) en dat is inderdaad niet wat ik in een man zoek.
Hij reageerde redelijk naar maar ja. Volgende week maar de app weer actief gebruiken.
Zijn voornaam begint met een c dus wellicht dezelfde 😉
Hij reageerde naar? Serieus?! Hij liegt over zijn leeftijd en is alleen eerlijk omdat je het vraagt. En dan wordt hij boos op jou? Ik denk dat je blij moet zijn dat je van hem af bent. Want zijn karakter lijkt me dus ook niet echt leuk.
Vosje goed dat je er de beginletter van zijn voornaam bij hebt gezet want je verdere beschrijving voldeed aan mijn ex maar... ondanks dat ik dacht dat er zo maar één kon zijn bestaan er blijkbaar meerdere :mrgreen:
Tuurlijk deed hij naar, je hebt zijn ego gekrenkt.
Goed gedaan!

Kleine update, nog steeds veel contact met match, heeft me op date gevraagd maar ik twijfel... Bellen met hem is een monoloog... Uren aan een stuk... Zeg ik eens een zin dan neemt hij over en breidt hij daar weer een kwartier aan. En niet zozeer over zichzelf, over zijn collega's en familie... vreemde mensen die me niet interesseren.. Na 2u bellen weet ik niets meer over hem en ben ik zelf amper aan het woord geweest.
En dan eindigt hij met dat het zo'n fijn gesprek was :mrgreen:.
Nog met 2 andere mannen in gesprek... We blijven bezig...
Vosje822 schreef:
Hij zoekt dus gewoon een 'jong blaadje'. Ik vind het verschil ook wel danig groot dat er juist verschillen in wensen en toekomstbeeld zullen zijn/ontstaan.
Maar liegen is bij mij echt een acute afknapper.
Shiverrr schreef:
14-05-2020 07:53
Bedankt, Je hebt pm!
Mag hier idd ook!
Attraverso schreef:
14-05-2020 16:59
Vosje goed dat je er de beginletter van zijn voornaam bij hebt gezet want je verdere beschrijving voldeed aan mijn ex maar... ondanks dat ik dacht dat er zo maar één kon zijn bestaan er blijkbaar meerdere :mrgreen:
Tuurlijk deed hij naar, je hebt zijn ego gekrenkt.
Goed gedaan!

Kleine update, nog steeds veel contact met match, heeft me op date gevraagd maar ik twijfel... Bellen met hem is een monoloog... Uren aan een stuk... Zeg ik eens een zin dan neemt hij over en breidt hij daar weer een kwartier aan. En niet zozeer over zichzelf, over zijn collega's en familie... vreemde mensen die me niet interesseren.. Na 2u bellen weet ik niets meer over hem en ben ik zelf amper aan het woord geweest.
En dan eindigt hij met dat het zo'n fijn gesprek was :mrgreen:.
Nog met 2 andere mannen in gesprek... We blijven bezig...
Niet aan beginnen Attra, dan weet je nu al dat de date ook niet leuk zal zijn. Misschien even kijken hoe het verloopt met de andere 2 heren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven