Single, we kletsen hier verder (deel 2)
donderdag 14 mei 2020 om 17:37
Je hebt PM, al is het wel wat anders dan gisteren haha.
donderdag 14 mei 2020 om 17:38
Dat lijkt me wel heel vermoeiend zo iemand. Maar misschien heeft hij het zelf ook wel niet door en is het enthousiasme ofzo. Vind je die andere 2 mannen leuker dan hem of dat niet?Attraverso schreef: ↑14-05-2020 16:59Vosje goed dat je er de beginletter van zijn voornaam bij hebt gezet want je verdere beschrijving voldeed aan mijn ex maar... ondanks dat ik dacht dat er zo maar één kon zijn bestaan er blijkbaar meerdere![]()
Tuurlijk deed hij naar, je hebt zijn ego gekrenkt.
Goed gedaan!
Kleine update, nog steeds veel contact met match, heeft me op date gevraagd maar ik twijfel... Bellen met hem is een monoloog... Uren aan een stuk... Zeg ik eens een zin dan neemt hij over en breidt hij daar weer een kwartier aan. En niet zozeer over zichzelf, over zijn collega's en familie... vreemde mensen die me niet interesseren.. Na 2u bellen weet ik niets meer over hem en ben ik zelf amper aan het woord geweest.
En dan eindigt hij met dat het zo'n fijn gesprek was.
Nog met 2 andere mannen in gesprek... We blijven bezig...
donderdag 14 mei 2020 om 18:48
Attraverso schreef: ↑14-05-2020 16:59Vosje goed dat je er de beginletter van zijn voornaam bij hebt gezet want je verdere beschrijving voldeed aan mijn ex maar... ondanks dat ik dacht dat er zo maar één kon zijn bestaan er blijkbaar meerdere![]()
Tuurlijk deed hij naar, je hebt zijn ego gekrenkt.
Goed gedaan!
Kleine update, nog steeds veel contact met match, heeft me op date gevraagd maar ik twijfel... Bellen met hem is een monoloog... Uren aan een stuk... Zeg ik eens een zin dan neemt hij over en breidt hij daar weer een kwartier aan. En niet zozeer over zichzelf, over zijn collega's en familie... vreemde mensen die me niet interesseren.. Na 2u bellen weet ik niets meer over hem en ben ik zelf amper aan het woord geweest.
En dan eindigt hij met dat het zo'n fijn gesprek was.
Nog met 2 andere mannen in gesprek... We blijven bezig...
Jeetje goed gaan opletten dus met al die liegende mannen. Hij vond dat ik hem onterecht wegzette als leugenaar en dat ik hem wel wat meer credit had mogen geven op basis van hoe goed we elkaar al kennen. Ligt het ineens aan mij, bij het eerste obstakel in de relatie haak ik al af. Mijn uitleg dat dit gaat over zijn karakter dat niet bij mij past, kwam niet aan.
Het klinkt als een man die zichzelf graag hoort praten. Zou leuk zijn als hij ook wat aan jou vraagt en je de ruimte geeft om ook wat te vertellen. Kan in het echt natuurlijk anders zijn, wellicht is hij zo zenuwachtig dat hij geen woorden kan vinden. Maar goed als het niet goed voelt, zou ik niet afspreken. En je hebt nog andere opties
donderdag 14 mei 2020 om 18:50
Rijk hoeft van mij niet hoor. Dat is wel een vooroordeel
donderdag 14 mei 2020 om 18:52
Sterkte met het verwerken van het einde van je relatie. Ook al is er reden voor, dan nog mis je het contact. Daarvan afkicken is ingewikkeld. Gelukkig geeft het geen contact rust. Ik heb gemerkt dat hoe langer er geen contact is, hoe meer je erover heen komt.Mikiniki schreef: ↑14-05-2020 12:42Tja, tussen mij en mijn ex zat ook een aardig leeftijdsverschil.. maar mede daardoor uiteindelijk toch reden voor de break up.
Denk toch dat je daardoor in andere fases zit..
En dat het dus uiteindelijk helemaal niet zo goed past als dat deze mannen claimen. Die willen gewoon een lekker wijf (a la Vera van bzv)
Lekker type dan inderdaad Attra, alsof vrouwen om het geld bij een man blijven... Ze zullen er vast zijn, maar meerderheid wil gewoon een fijne partner lijkt me (en daarin zegt leeftijd in feite niks)
donderdag 14 mei 2020 om 19:30
Wel ik denk dat het aan enthousiasme en lockdown kan liggen want hij werkt al 2 maand van thuis uit en heeft vorig weekend voor het eerst familie bezocht. Dat was verboden tot nu toe.
Heb met de andere 2 nog niet zo veel contact.
donderdag 14 mei 2020 om 23:33
Dat is lief Vosje 
@attra: tja, misschien heeft ie zelf niet zo door en is ie gewoon enthousiast. Vraagt ie in de app wel dingen aan je? Ik zou zelf persoonlijk niet gelijk na 1 telefoongesprek op afknappen.
Maar ja, als je het zelf wek storend vind, bij je eigen gevoel blijven..
Hier dag 5 geen contact
weekend gelukkig leuke plannen.
Hadden jullie btw dat bericht gezien van dacht rtl nieuws, dat van het rivm 1 sexbuddy mocht voor singles

@attra: tja, misschien heeft ie zelf niet zo door en is ie gewoon enthousiast. Vraagt ie in de app wel dingen aan je? Ik zou zelf persoonlijk niet gelijk na 1 telefoongesprek op afknappen.
Maar ja, als je het zelf wek storend vind, bij je eigen gevoel blijven..
Hier dag 5 geen contact
Hadden jullie btw dat bericht gezien van dacht rtl nieuws, dat van het rivm 1 sexbuddy mocht voor singles
donderdag 14 mei 2020 om 23:34
Mocht je het nog nodig hebben PB mag hoor!

vrijdag 15 mei 2020 om 01:21
Vosje822 schreef: ↑14-05-2020 18:48Jeetje goed gaan opletten dus met al die liegende mannen. Hij vond dat ik hem onterecht wegzette als leugenaar en dat ik hem wel wat meer credit had mogen geven op basis van hoe goed we elkaar al kennen. Ligt het ineens aan mij, bij het eerste obstakel in de relatie haak ik al af. Mijn uitleg dat dit gaat over zijn karakter dat niet bij mij past, kwam niet aan.
...........................
Die duikt vroeg of laat wel weer op hoor.

vrijdag 15 mei 2020 om 01:38
Attraverso schreef: ↑14-05-2020 19:30Wel ik denk dat het aan enthousiasme en lockdown kan liggen want hij werkt al 2 maand van thuis uit en heeft vorig weekend voor het eerst familie bezocht. Dat was verboden tot nu toe.
Heb met de andere 2 nog niet zo veel contact.
Wel ja joh, 3 maar? Iedere man met fatsoen laat jou links liggen. Maar net zo goed succes!
vrijdag 15 mei 2020 om 05:40
Ik slaap aan beide kanten goed, dank je wel!RocketScienceFiction schreef: ↑15-05-2020 01:38Wel ja joh, 3 maar? Iedere man met fatsoen laat jou links liggen. Maar net zo goed succes!

vrijdag 15 mei 2020 om 08:58
Ik ben gewoon ouderwets. Zou echt niet willen daten met een paar tegelijk. Kan het me ook moeilijk voorstellen hoe dat gaat. Zou zelf ook niet graag op die weegschaal liggen, dan maar niet.
Ouderwets dus.
vrijdag 15 mei 2020 om 09:37
Ah, je hebt een nieuw topic gevonden om mensen af te zeiken, wat fijn...RocketScienceFiction schreef: ↑15-05-2020 08:58Ik ben gewoon ouderwets. Zou echt niet willen daten met een paar tegelijk. Kan het me ook moeilijk voorstellen hoe dat gaat. Zou zelf ook niet graag op die weegschaal liggen, dan maar niet.
Ouderwets dus.
Ze date ze toch niet tegelijk? Ze praat met ze. Daarnaast staat er duidelijk in het topic dat we hier respectvol met elkaar praten over onze ervaringen qua daten en single zijn. Als je je hier niet in kunt vinden blijf dan gewoon lekker weg!
vrijdag 15 mei 2020 om 15:03
Ik date met niemand, ik heb met 1 iemand telefoongesprekken en met de andere enkele berichten heen en weer gestuurd. Heel oppervlakkige telefoongesprekken, over werk en familie. Had je even moeite genomen om terug te lezen voor je gal ging spuwen dan had je dat geweten. Je reactie is echt belachelijk.RocketScienceFiction schreef: ↑15-05-2020 08:58Ik ben gewoon ouderwets. Zou echt niet willen daten met een paar tegelijk. Kan het me ook moeilijk voorstellen hoe dat gaat. Zou zelf ook niet graag op die weegschaal liggen, dan maar niet.
Ouderwets dus.
Ik ben trouwens ook ‘ouderwets’, date niet met meerderen tegelijk, doe niet aan ons of FWB maar dan nog... erg laag om als eerste bericht in een topic zo op de vrouw te spelen. En dan nog onterecht.
Dank je Sabbiehhh.
vrijdag 15 mei 2020 om 20:15
Al date ze met 20... Haar leven.
Al zal ik dan wel dingen door elkaar gaan halen denk ik
Ik kom op dating sites veel profielen tegen met de tekst "ik zoek iemand die het leven op orde heeft"
Ik vind dat een beetje een onduidelijke zin. Hoe bedoelen ze je leven op orde hebben? Ik kan heel materialistisch denken: auto, huisje, baan. Ik studeer weer (omscholing) dus ik werk niet fulltime, niet het beste loon dus financieel kan het beter. Huisje deel ik met een huisgenoot, auto kan ik net betalen. Voor mijn gevoel heb ik mijn leven materialistisch nog niet op orde en is het eerder een rotzooi in mijn beleving. Maar die rotzooi is er wel met een goed doel, namelijk een goed diploma en uiteindelijk een beter loon. Ik ben eind 20, dan mag het nog een beetje een rotzooi zijn toch?
Maar ik kan ook niet materialistisch denken: ervaring met de ups en downs van het leven. Weet mezelf te redden. EQ. IQ. Weet wie ik ben, wat ik wil, wat ik niet wil. Ik ben volwassen. Heeft het jongeren leven geleefd en is nu klaar voor serieuze zaken. Wat dat betreft heb ik mijn leven zeker op orde.
Dus ik zit dan altijd een beetje in dubio.. eigenlijk wil ik die mannen weg swipen, want ze hebben nogal wat wensen over mijn leven die ik nu niet waar kan maken, dus waarom liken? Maar wie weet bedoelen ze die wensen heel anders dan dat ik ze interpreteer?
Al zal ik dan wel dingen door elkaar gaan halen denk ik

Ik kom op dating sites veel profielen tegen met de tekst "ik zoek iemand die het leven op orde heeft"
Ik vind dat een beetje een onduidelijke zin. Hoe bedoelen ze je leven op orde hebben? Ik kan heel materialistisch denken: auto, huisje, baan. Ik studeer weer (omscholing) dus ik werk niet fulltime, niet het beste loon dus financieel kan het beter. Huisje deel ik met een huisgenoot, auto kan ik net betalen. Voor mijn gevoel heb ik mijn leven materialistisch nog niet op orde en is het eerder een rotzooi in mijn beleving. Maar die rotzooi is er wel met een goed doel, namelijk een goed diploma en uiteindelijk een beter loon. Ik ben eind 20, dan mag het nog een beetje een rotzooi zijn toch?

Maar ik kan ook niet materialistisch denken: ervaring met de ups en downs van het leven. Weet mezelf te redden. EQ. IQ. Weet wie ik ben, wat ik wil, wat ik niet wil. Ik ben volwassen. Heeft het jongeren leven geleefd en is nu klaar voor serieuze zaken. Wat dat betreft heb ik mijn leven zeker op orde.
Dus ik zit dan altijd een beetje in dubio.. eigenlijk wil ik die mannen weg swipen, want ze hebben nogal wat wensen over mijn leven die ik nu niet waar kan maken, dus waarom liken? Maar wie weet bedoelen ze die wensen heel anders dan dat ik ze interpreteer?
vrijdag 15 mei 2020 om 20:59
@Mazikeen: Ik denk dat iedereen ook wel wat anders ermee bedoeld. Want je kan het idd heel breed opvatten en niet iedereen zal dezelfde eisen stellen. Maar ik snap wel dat je ze weg wil swipen, dat gevoel heb ik ook wel. Als ik jou hoor, dan zou ik wel zeggen dat jij je leven op orde hebt eigenlijk.
vrijdag 15 mei 2020 om 21:52
Nou ik zou zeggen dat ze bedoelen een beetje stabiel (pyschich vooral gok ik) en dat je een beetje weet wat je wil? Ready to settle zeg maar. Zou er niet te zwaar aan tillen, omscholen is toch ook maar tijdelijk en laat imo alleen maar zien dat je aan je toekomst werkt 
Maar, zo zou ik het interpreteren.
En, wat een weirdo hierboven
Hier still going strong en moet zeggen. Wat een rust in m'n hoofd, voelde me echt weer even 'thuis komen' vandaag. Gaan de goede kant op. Volgende week eindelijk naar de kapper en dan kan ik fris het terras op

Maar, zo zou ik het interpreteren.
En, wat een weirdo hierboven
Hier still going strong en moet zeggen. Wat een rust in m'n hoofd, voelde me echt weer even 'thuis komen' vandaag. Gaan de goede kant op. Volgende week eindelijk naar de kapper en dan kan ik fris het terras op