Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Dat leven op orde hebben zou ik opvatten als iemand die niet afhankelijk is. Dus geen werkloze dame die nog bij de ouders woont en onderdak en eten zoekt zeg maar. Dus ik denk dat je je leven in die zin wel op orde hebt. Je kunt prima voor jezelf zorgen.
Althans, dat zou ikzelf bedoelen met 'leven op orde'. Ik zou geen man willen daten die bij mij onderdak denkt te kunnen vinden, bijv.

Mikiniki, goed bezig, meid! :high5:

Ik heb gister Tinder weer eens geopend en meteen een leuke match! We appen wat, niet al teveel, en afspraak is gepland. Ben zowaar nieuwsgierig naar hem :-D
Attraverso schreef:
15-05-2020 15:59
Oh! Dacht dat het een vrouw was. Dan zal hij vast niet hier alleen wat over de schreef gegaan zijn... Gefrustreerd mens.
Deze persoon gaat op meerdere topics los en ook zeer vijandig en op de man. Die ban werd tijd.
On topic, ik heb net een wandeling gehad met een tinder match. Verwachtte er niet zoveel van maar heb het super naar mijn zin gehad :-)
Wow leuke ontwikkelingen allemaal! (Attra, gewoon lekker blijven kletsen met de mannen hoor. Ik vind je super sterk!)

Met ‘alles op een rijtje’ denk ik inderdaad vooral psychisch stabiel en eigen plek etc. Denk niet zozeer materialistisch!

@Mikiniki, klinkt heerlijk zo! Rust in je hoofd is het fijnste wat je kan hebben. Wie weet dadelijk weer ruimte voor iemand erbij.

@Manisha, zelfs al een afspraak gepland, dat gaat goed haha. Wanneer gaan jullie afspreken? Met enthousiasme is het leuk om ergens naar uit te kijken 😊

@Sabbiehh, leuk dat het toch positief was! Ook alweer wat nieuws gepland of nog even rustig aan?

Ik heb morgen een date inderdaad, kletsen nu een weekje elke dag en is tot nu toe erg gezellig 🙂 Leuke gesprekken en grapjes. Merk dat hij ook wel wat moeite doet, stelde voor om morgen naar strand te fietsen en is enthousiast. Daar krijg ik ook gelijk weer wat energie van, al heb ik nog wel beetje een muurtje door de teleurstellingen. Maar ga er voor open staan en van het moment ‘genieten’!
Gaat lekker hier met de dates.

Sabieh, jij bewijst weer dat als je er weinig van verwacht, het vaak nog erg leuk blijkt uit te pakken. Leuke vrijdagavondverrassing :)
Dat wordt een tweede date zo te lezen?

Zo grappig om te lezen hoe de manier van daten is veranderd in de afgelopen maanden. Ik lees veelal wandeldates. Ik vond dat altijd al fijn, omdat je dan ongedwongen leuke gesprekken krijgt. En niet krampachtig tegenover elkaar hoeft te zitten, elkaar aankijkend. Bovendien zie je van alles tijdens het wandelen waarover je kunt kletsen.

Ik had even op de wandeldate site gekeken en het lijkt erg succesvol te zijn. Ze houden bij hoeveel koppels er ontstaan en dat zijn er dit jaar al heel veel. Van jong tot oud, voornamelijk in de Randstad erg succesvol maar het is voor Belgische en NL singles. Dit lijkt me wel wat!
@Vivi, klinkt goed toch? Gewoon morgen gezellig hebben en dan zien hoe je je voelt en erin staat :-)
Ik ben letterlijk 45 minuten thuis dus nog niets concreets, hij gaf wel aan de volgende x overdag met een picknickmand deze kant op te willen komen.
@Julus, had ook ergens zoiets gelezen ja dat het zo succesvol is! En dat wandelen bevalt me ook wel, wat je zegt; minder ongemak en krampachtig. Ga je je opgeven? Het wordt goed weer binnenkort!

@Sabbieh, ja ga het ook gewoon loslaten en leuk hebben. Soms sta ik er iets teveel met m’n verstand in, maar je kan het toch niet sturen.

Klinkt goed! Picknicken is natuurlijk super leuk. Wonen jullie bij elkaar in de buurt?
@Sabbieh: Leuk dat je een leuke avond hebt gehad! Zit er een vervolgdate in denk je?

@Vivi: Heel veel plezier op je date! En het klinkt goed hoe je het omschrijft. Ben benieuwd.

@Jules: Wel een leuke en originele manier om een datingsite op te zetten. Ga je hier iets mee doen?
@julus: klopt, vaak zijn dat dan toch de dates welke veel leuker zijn. Wandeldates deed ik voor corona af en toe, inderdaad om het wat ongedwongen te houden.

@vivi: veel plezier vandaag!
We wonen wel redelijk bij elkaar in de regio. Half uurtje reistijd ong dus prima te doen.

@shiverr: als het aan mij ligt komt er zeker een vervolg :-)
@manisha: Thanks! Pept wel even op :)

En wat leuk, een onverwachte match! Nieuwsgierig zijn is altijd goed ;)
Wanneer gaan jullie daten?

@sabieh: leuk dat je wandeldate geslaagd was! Halfuurtje reistijd lijkt me niet extreem idd. Nu maar even afwachten dus. Spannend!

@vivi: ja, merk dat ik wel al een klein beetje ruimte krijg.. dus wie weet. Ook wel weer eng hoor, weer opnieuw 'de markt op'. Maar ja, wie wat wil.... 🙈

En goed dat je je openstelt. Deze jongen kan natuurlijk niets doen aan de vorige teleurstellingen. Maar snap heel goed dat je een muurtje hebt. Je neemt jezelf toch een beetje in bescherming.. Maar klinkt alsof het een leuke match is! :)

@Julus: heb de site even bekeken. Klinkt als een leuk concept. Al zou ik dan bang zijn dat er allemaal van die bever outdoor types op af komen.. maar dat is dan meer mijn vooroordeel🙈
Maar moet zeggen dat ik wandelen ook wel fijn vind, beetje ongedwongen idd.
Haha dat was precies wat ik ook dacht. Totdat ik las dat de stellen veel leuke dingen ondernemen, niet alleen maar wandelen. Mensen vinden natuurlijk ook andere dingen leuk om te doen. Ik ben geen actieve wandelaar maar je moet aangeven wat voor wandelaar je bent. Daar staat ook bij wandelen door een stad, of met de hond. Dus erg laagdrempelig. Ik moet nog een profiel aanmaken.

Vivi fijne date vandaag!
Oh dat valt mee dus.
Ach en proberen kan altijd, in een groep meer keuze 😆
Al zag ik wel dat het meer midden/westen georiënteerd is, dus dat is dan even wat minder handig. Maar ben benieuwd wat jij er van vindt, mocht je het gaan doen ;)
Ja klopt, de meeste koppels zijn uit de Randstad las ik.
Ik moet nog zin maken om een profiel aan te maken. Weer een leuke tekst verzinnen pff. Ben daar klaar mee, maar ja. Wie weet. Kan me indenken dat het nu in deze coronatijd wel DE site is vanwege dat wandelen.

Is het eigenlijk nog druk op Tinder? Want dat draait toch vaak om seksdates en dat is nu wel een dingetje. Zouden degenen die vooral seks zoeken nu willen investeren zonder dat er seks gaat komen?
Ik heb al vele dates gehad op Tinder. Tijdens het praten kom je er wel achter of iemand alleen op seks uit is en spreek ik dus niet af. Ik vind het nu eigenlijk even druk als daarvoor.
Profiel nu aangemaakt en moet goedgekeurd worden. Daarna kan ik een foto uploaden. Ben benieuwd!
@Sabbieh: Half uur is ook wel een mooie reisafstand! Ik hoop voor je dat er een tweede date aankomt. Heb je al contact gehad met hem na de date?

@Vivi: Is ook wel logisch als je al langere tijd date dat je meer met je verstand erin zit denk ik. Je hebt toch bepaalde ervaringen opgedaan en je elke keer openstellen voor een nieuw iemand lijkt me ook wel lastig.

@Jules: Oh je moet ook echt profiel aanmaken dat goedgekeurd moet worden voordat je foto kan uploaden. Dan weet je wel dat er wss serieuze mensen op zitten. Aangezien je er wat moeite voor moet doen.

Oke ik ben toch weer even op tinder gaan kijken, want geen idee of ik er nu nog een vervolg date komt of niet. Het ligt nu iig bij hem en ik zie het wel. Al ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Maar op tinder gelijk contact met een jongen die ook veel van honden houdt. Dus dat is wel gelijk een leuk raakvlak. Maar hij woont wel verder dan dat ik mn tinder heb ingesteld. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Maar hij benoemt al dat afstand geen probleem is want hij heeft een auto haha.
@shiverrr: we hebben wel even gesproken en lopen geinen vandaag, dus dat is positief.
Meteen een leuke match! Dat doe je goed :-) Ik zou die ander ondertussen lekker in zijn sop gaar laten koken als hij nu nog niet gereageerd heeft.
@Sabbieh: Dat is wel positief idd! Leuk hoor.

Had ik ook niet verwacht eigenlijk, want meestal zijn de gesprekken gewoon saai. Tenminste als er al een gesprek is haha. Want ik begin bijna nooit een gesprek uit mezelf. Heel slecht, ik weet het.

Ja als hij nu nog reageert wil ik wel vragen of hij toch nog wel wil. Het is geen verplichting om een 2e date af te spreken. Beetje jammer, had wel wat anders van hem verwacht eerlijk gezegd.
Shiverrr schreef:
16-05-2020 14:36
@Sabbieh: Half uur is ook wel een mooie reisafstand! Ik hoop voor je dat er een tweede date aankomt. Heb je al contact gehad met hem na de date?

@Vivi: Is ook wel logisch als je al langere tijd date dat je meer met je verstand erin zit denk ik. Je hebt toch bepaalde ervaringen opgedaan en je elke keer openstellen voor een nieuw iemand lijkt me ook wel lastig.

@Jules: Oh je moet ook echt profiel aanmaken dat goedgekeurd moet worden voordat je foto kan uploaden. Dan weet je wel dat er wss serieuze mensen op zitten. Aangezien je er wat moeite voor moet doen.

Oke ik ben toch weer even op tinder gaan kijken, want geen idee of ik er nu nog een vervolg date komt of niet. Het ligt nu iig bij hem en ik zie het wel. Al ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Maar op tinder gelijk contact met een jongen die ook veel van honden houdt. Dus dat is wel gelijk een leuk raakvlak. Maar hij woont wel verder dan dat ik mn tinder heb ingesteld. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Maar hij benoemt al dat afstand geen probleem is want hij heeft een auto haha.
Ja klopt. Enne..er zitten daar veel mensen die van honden/ dieren houden. Ze geven ook tips hoe je dat leuk kunt verpakken in je profiel zodst hondenliefhebbers elkaar vinden. Je kunt ook op wandeldate met hond voorstellen. Misschien een idee? Het is een betaalde, serieuze site maar je kunt ook gratis lid zijn!
@Jules: Je zei dat het vooral randstad was he? Dat is nogal ver voor mij, dus ik denk niet dat het een optie is dan. Wel jammer anders had ik het wel geprobeerd want een man met een hond is wel een plus haha.
Shiverrr schreef:
16-05-2020 14:52

Had ik ook niet verwacht eigenlijk, want meestal zijn de gesprekken gewoon saai. Tenminste als er al een gesprek is haha. Want ik begin bijna nooit een gesprek uit mezelf. Heel slecht, ik weet het.

Ja als hij nu nog reageert wil ik wel vragen of hij toch nog wel wil. Het is geen verplichting om een 2e date af te spreken. Beetje jammer, had wel wat anders van hem verwacht eerlijk gezegd.
Dat is het vervelende van Tinder, het vrijblijvende. Velen zoeken toch spanning/ seks of iig iets vrijblijvends. Dus je ligt er net zo makkelijk uit.
Ik had daar echt geen trek meer in. Ik zou een betaalde site overwegen waar men meestal wel respectvol met elkaar omgaat.
Shiverrr schreef:
16-05-2020 14:54
@Jules: Je zei dat het vooral randstad was he? Dat is nogal ver voor mij, dus ik denk niet dat het een optie is dan. Wel jammer anders had ik het wel geprobeerd want een man met een hond is wel een plus haha.
O er zitten mensen uit allerlei provincies en ook stellen die elkaar vonden uit 2 provoncies. Of zelfs uit NL en B. Maar Randstad is goed vertegenwoordigd. Je kunt ook goed zoeken in je eigen provincie.
Wat let je om gratis lid te worden? Kun je even aankijken wat het is en wie er zitten.
Heet de site dewandeldate?
Shiverrr schreef:
16-05-2020 14:52

Maar waarom zou je dat nog vragen? Je hebt hem de afgelopen dagen een aantal openingen geboden, hij blijft vaag doen, in mijn optiek is hij het dan echt niet waard hoor!

@julus: klinkt wel als een goede site, ben benieuwd naar jouw bevindingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven