Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
pfff vandaag voelde ik me toch echt single én eenzaam
heb de tinderdate van vandaag niet door laten gaan omdat ik vond dat we toch niet zo'n klik hadden tijdens onze tinder gesprekken

ik ben nu 1,5 jaar single en voordat ik met de vorige jongen ging daten had ik wel een paar dates met anderen maar kwam het niet zo dichtbij, dus voelde ik me tussendoor niet eenzaam

maar nu ik weer enorme passie heb ervaren voel ik nu wel weer een leegte...

zou nu graag een manpersoon in mijn leven willen hebben waar ik geestelijk en lichamelijk intiem mee kan zijn
Dat gevoel zullen velen herkennen. Zeker nu, in deze rare tijd. Ik ben veel langer single dan jij en al 1,5 jaar zonder fysiek contact. Het went, maar ik kan er soms erg naar snakken. Zeker tijdens eenzame momenten lijkt het me heel fijn om me verbonden te voelen met iemand. Het lijkt wel hoe langer je het niet hebt, hoe minder je het mist. Dus als je het pas nog ervaren hebt zal het als groot gemis voelen. Ik weet niet meer hoe het voelt ( en dat vind ik een verdrietige gedachte)en het zal er ook niet van komen nu.
Blijf je wel daten?
@Julus vind het fijn om de herkenning te lezen! om heel eerlijk te zijn heb ik bovenstaande niet verteld aan vriendinnen, maar houd ik me toch een beetje groot bij hun
yes ik blijf wel daten, ga waarschijnlijk met een nieuwe date een rondje fietsen deze week, maar met hem wordt het sowieso niks serieus maar misschien wel fwb als er aantrekkingskracht is
en heb een paar interessante matches waar ik leuke gesprekken mee heb

heb jij nog interessante matches?
Zo, gaat hard hier. Fanatiek aan het daten allemaal, kan ik toch een beetje meegenieten ;)

Zeker ook herkennen met jullie @Rnacie @Julus..
Denk zeker dat het naarmate het langer duurt, je weer meer op jezelf bent.

Hier gaat het aardig de goede kant op na de break up, maar blijft lastig het contact écht te stoppen. Juist vanwege die sterke connectie.. Al probeer ik me dan maar voor te houden dat het met 'een nieuwe' vast ook wel weer fijn is.
Al merk ik dat mn ex juist nu extra lief is. Zucht! Mannen!
Rnacie schreef:
11-05-2020 17:54
heb de tinderdate van vandaag niet door laten gaan omdat ik vond dat we toch niet zo'n klik hadden tijdens onze tinder gesprekken

ik ben nu 1,5 jaar single en voordat ik met de vorige jongen ging daten had ik wel een paar dates met anderen maar kwam het niet zo dichtbij, dus voelde ik me tussendoor niet eenzaam

zou nu graag een manpersoon in mijn leven willen hebben waar ik geestelijk en lichamelijk intiem mee kan zijn
Geen gek gevoel hoor! Herken het ook, had zowel in december als maart met 2 mannen een behoorlijk lichamelijke klik en voelde fantastisch. Maar achteraf was het niet ook emotioneel verbondenheid, behoorlijk frustrerend! Heb dat gevoel wel met 1 iemand, maar dat is helaas het type ‘emotioneel onbeschikbaar’ en alleen maar aantrekken/afstoten. Nog af en toe contact met hem, maar weet dat hij niet volledig voor mij gaat..

Wel goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en date hebt afgezegd. Bij mijn vorige 2 wandel dates voelde ik de klik/enthousiasme al niet echt tijdens appen maar toch door laten gaan. Had eigenlijk beter niet kunnen gaan 😅 Nu wel sinds paar dagen leuke match en een klik. Hij heeft gevraagd of het me leuk lijkt om keertje af te spreken, dus wellicht ergens volgende week. Heb er geen haast mee, soms vergeet ik mezelf een beetje en ben ik na een date altijd behoorlijk moe (alle info verwerken etc).
Rnacie schreef:
11-05-2020 18:14
@Julus vind het fijn om de herkenning te lezen! om heel eerlijk te zijn heb ik bovenstaande niet verteld aan vriendinnen, maar houd ik me toch een beetje groot bij hun
yes ik blijf wel daten, ga waarschijnlijk met een nieuwe date een rondje fietsen deze week, maar met hem wordt het sowieso niks serieus maar misschien wel fwb als er aantrekkingskracht is
en heb een paar interessante matches waar ik leuke gesprekken mee heb

heb jij nog interessante matches?
Jammer dat je het niet met vriendinnen deelt. Daar heb je toch juist vrienden voor? Niet alleen voor de happy moments maar ook ( en vooral) voor dit soort dingen. Lief en leed..

Leuk vooruitzicht van dat rondje fietsen. Even wat afleiding en mannelijk contact. En die gesprekken zijn ook fijn toch?

Ik heb geen matches. De ene die ik had heeft het contact verbroken na bellen. En op de site waar ik zit zijn niet echt matches, maar kun je iemand een bericht sturen. Ik verwacht er weinig van maar wie weet.
Mikiniki schreef:
11-05-2020 18:26
Zo, gaat hard hier. Fanatiek aan het daten allemaal, kan ik toch een beetje meegenieten ;)

Hier gaat het aardig de goede kant op na de break up, maar blijft lastig het contact écht te stoppen. Juist vanwege die sterke connectie.. Al probeer ik me dan maar voor te houden dat het met 'een nieuwe' vast ook wel weer fijn is.
Soms heb je dat, dat echt afbreken lastig is. En zeker als je ex aan je blijft trekken is het lastig om dat te negeren. Maar eentje zal de cirkel moeten doorbreken. De vraag is wat je er uit haalt. Kan prima zijn voor nu zolang je je er maar niet rot bij voelt.
Vivi, lekker bezig. Maar zou je niet even de tijd nemen om dingen te laten bezinken? Heeft iets echt een kans als je jezelf nog niet echt kunt geven? Afleiding en aandacht is korte termijn heel lekker, dat weet ik ook. Maar wordt het niet een teleurstelling als je gaat daten uit afleiding ( van je teleurstellende ervaringen)?
Hoe is het met je knappe match Attra?
Videobeldate gisteren gehad. Ben wel blij dat het een videobeldate was, het voelde namelijk echt als een sollicitatiegesprek. Ik voel de klik ook niet zo, en ben ook bang dat dat niet meer gaat komen. Ben wel weer in gesprek met een leuke jongen dus wie weet!
Dan is het maar goed dat je eerst ging videobellen. Hopelijk is er een klik met je nieuwe match.
Jullie praten/daten ook zo te lezen met meerdere mannen tegelijk? Is dat niet extra lastig/vermoeiend?

@@Rnacie: Vervelend dat je je vandaag zo voelde. Zoiets lijkt me juist ook fijn om bij een vriendin kwijt te kunnen. Want hoe Jules ook zegt, ze zijn er niet alleen voor de goede momenten.

Ik herken het gevoel eigenlijk niet en ik ben 4,5 jaar single nu. Maar dit komt denk ik ook doordat ik tussendoor depressies heb gehad en daardoor geen behoefte had aan daten. En daarna was er altijd wel iets waarom het niet uitkwam. Dus voelt het meer als een keuze die je zelf maakt. Dus ik denk dat ik daarom het gevoel ook niet heb omdat ik nog maar heel weinig in dateland heb begeven.

@Mikini: Lastig met je ex, maar soms is het contact helemaal verbreken voor een tijdje wel beter. Dan kan je het wel een plek geven en later misschien alsnog vrienden worden. Ik heb mijn ex toen ook een jaar niet gesproken en later zijn we af en toe gaan praten en gaat het prima. Ik voel er niks bij, meer gewoon als een vriend.

@Redrosethorn: Jammer dat er geen klik was, maar dan is het idd wel fijn dat het bellen was ipv afspreken. Weet hij dit al of moet je het nog vertellen?
Rnacie schreef:
11-05-2020 17:54

*Knuffel*
@shiverrr, ik date niet met meerdere tegelijk. Praten gebeurt nog wel eens maar dat komt dan meer door initiatief van hen.
Ik herken dat van Rnacie ook inderdaad, ik mis ook echt die intimiteit en de gezellige gesprekken. Zeker nu ik weer heb "mogen proeven" daarvan. Knuffels!
Ik vind het ook jammer dat ik maar een paar dagen contact had met mijn match voordat we gingen bellen. Dat had ik achteraf bezien nog een weekje moeten rekken :-D
Het is fijn om dagelijks wat berichten uit te wisselen, iemand hebben die complimenten geeft en zo zijn best doet. Die aandacht doet goed. Had van mij wat langer mogen duren.
Ik hoef niet eens perse een date maar gewoon dit soort contact voor een tijdje doet me een stuk blijer voelen.
Mikiniki schreef:
11-05-2020 18:26

Contact verbreken, het gaat helemaal niet de goede kant op want je voedt je gemis met zijn lieve berichten. Je bent je relatiebreuk nog helemaal niet aan het verwerken.
Julus schreef:
11-05-2020 21:03
Ik vind het ook jammer dat ik maar een paar dagen contact had met mijn match voordat we gingen bellen. Dat had ik achteraf bezien nog een weekje moeten rekken :-D
Het is fijn om dagelijks wat berichten uit te wisselen, iemand hebben die complimenten geeft en zo zijn best doet. Die aandacht doet goed. Had van mij wat langer mogen duren.
Ik hoef niet eens perse een date maar gewoon dit soort contact voor een tijdje doet me een stuk blijer voelen.
Dat kan ik me wel voorstellen. Het is vaak wel gezellig om met iemand te kunnen appen. Maar je hebt geen zin om weer op tinder te gaan begreep ik? Wat ik me ook weer kan voorstellen. Want daar heb je ook niet altijd gelijk een leuke match.
Nee op Tinder zit ik al heel lang niet meer en ga er ook niet meer op. Ik had daar het eerste jaar veel matches, daarna niet meer. Het is me niet goed bevallen.
Ah oke dan zou ik het ook niet doen. Heb je ook paiq? Al vind ik daar wel minder leuke mannen op zitten. Al heb je daar wel eerder een goed gesprek.
Ja Paiq ken ik ook al jaren. Op een gegeven moment ben je uitgespeeld volgens mij. Via Paiq had ik de leukste dates en gesprekken. Maar er is nooit iets uit voort gekomen. Nu dus na al die jaren op een betaalde site gegaan.
Is een betaalde site fijner? Ik heb wel eens een lexa proefweek gehad. Alleen daar vond ik het aanbod ook niet heel geweldig eigenlijk. Dus ben na paar dagen ook weer gestopt om daar te kijken.
Shiverrr schreef:
12-05-2020 09:53
Is een betaalde site fijner? Ik heb wel eens een lexa proefweek gehad. Alleen daar vond ik het aanbod ook niet heel geweldig eigenlijk. Dus ben na paar dagen ook weer gestopt om daar te kijken.
Mijn ervaring is dat je niet het grote aanbod hebt zoals op Tinder maar je hebt er veel minder te maken met profielen die enkel uit verveling of om andere nutteloze redenen actief zijn.
@julus: heb je gelijk in, iemand moet de cirkel doorbreken. Nu dag 3 geen contact :A:
Inmiddels al een leuke match?

@redrose: sollicitatiegesprek? Dat klinkt echt vreselijk. Gelukkig hoef je nou iig niet meer op date ;)

@shiverr: hoe staat het met jouw date?

@vivi: jij nog leuk contact? Lijkt me idd behoorlijk vermoeiend al die info 😂
Attraverso schreef:
12-05-2020 13:14
Mijn ervaring is dat je niet het grote aanbod hebt zoals op Tinder maar je hebt er veel minder te maken met profielen die enkel uit verveling of om andere nutteloze redenen actief zijn.
Dit dus. Gewoon allemaal serieuze en geinteresseerde mannen. Ze doen hun best om je echt te leren kennen. En intentie is duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven