Sjans met mijn huisarts

14-05-2020 17:52 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje met iets waar ik voor mijzelf niet uitkom.

Sinds enkele jaren heb ik sjans met mijn huisarts. Ik merk dat ik hem opval, doordat hij mij altijd als enige patiënt in de wachtkamer begroet terwijl de wachtkamer helemaal vol is. Als ik hem tegenkom ik het dorp merk ik dat hij mij nastaart, hij weet dingen over mij die ik nog nooit bij hem onder de aandacht heb gebracht, dus heeft hij mij op Facebook oid opgezocht. Tijdens een spreekuur wanneer wij alleen zijn merk ik aan zijn handelen, uitspraken en blik dat er iets is.

Het erge is, ik vind hem ook woest aantrekkelijk. Echter, ben ik getrouwd en hij ook. Ik zal ook nooit stappen ondernemen. Maar als ik langs mijn huisarts moet voel ik wel een soort van vlinders. Het geeft een soort van spannend gevoel. Puur omdat ik het gevoel heb dat mijn huisarts mij anders bekijkt als zijn andere patiënten.

Ik ben getrouwd met de liefste man op de wereld en ik wil hem absoluut niet kwijt. Ik zal ook nooit stappen ondernemen richting een andere man, maar mijn huisarts blijft in mijn hoofd spoken.

Dit speelt al voordat ik mijn man leerde kennen.

Ik kan het niet hard maken dat mijn huisarts zich zo richting mij voelt, het is puur intuïtie.

Wat kan ik het beste doen?
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Een verhaaltje over schrijven voor shespot
Een andere huisarts zoeken.

Echt, gelijk..
Eens met felidaes
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Ik snap dat het voor nu nog leuk is... Maar wordt het een ander verhaal als je erheen moet voor iets vaginaals of een soa oid?

Edit; dan bedoel ik iets waarvoor hij moet kijken, niet dat het anders is uit schaamte ;-)
anoniem_396575 wijzigde dit bericht op 14-05-2020 17:59
Reden: Ter verduidelijking
26.74% gewijzigd
Felidaes schreef:
14-05-2020 17:54

Echt, gelijk..
:idee:
/
anoniem_396575 wijzigde dit bericht op 14-05-2020 18:00
Reden: Foutje
99.23% gewijzigd
Misschien vindt hij je gewoon raar en kijkt hij daarom zo :idee:
Dus de hele wachtkamer zit vol en hij zegt alleen ‘goedemorgen mevrouw Bunny!’ :sarcastic:

Ik zou vooral veel gynaecologische klachten veinzen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Felidaes schreef:
14-05-2020 17:54

Echt, gelijk..
Dit.
Als ik jouw formuleringen zo lees, schat ik de kans vrij groot in dat dit in je hoofd zit. Is er een reden dat je dit topic op de pijler 'Psyche' hebt geopend?

Als dat niet zo is, zoek direct een andere huisarts. Maar ik denk dat dat hoe dan ook het beste is.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Maak je je altijd ook mooi op als je een afspraak bij hem hebt?
Deed een vriendin van mij wel. Ik heb haar uitgelachen.
Ohhh ik heb ook zo'n super knappe huisarts :love: !!

Hij heeft een relatie (vermoed ik ivm de gezinsfoto op zijn bureau) en ik ook. Ik voel echter niks meer voor hem dan dat. Andersom ook niet lijkt me. Lastig lijkt me dat. Misschien op zoek naar een andere huisarts?

Mijn eerste bezoek aan de mijne was trouwens voor het verwijderen van de hechtingen na mijn bevalling :rofl:
Het zit gewoon in je hoofd TO!
Je kunt ook gewoon genieten van dit gevoel maar ga er maar van uit dat de verliefdheid in jou zit en niet in de dokter.
himalaya schreef:
14-05-2020 18:06
Dus de hele wachtkamer zit vol en hij zegt alleen ‘goedemorgen mevrouw Bunny!’ :sarcastic:

Ik zou vooral veel gynaecologische klachten veinzen.
Ik ook! En vajazzlen die vajay.
windring schreef:
14-05-2020 18:24
Je kunt ook gewoon genieten van dit gevoel maar ga er maar van uit dat de verliefdheid in jou zit en niet in de dokter.
Nou het zou niet de eerste dokter zijn die op non-actief wordt gezet ;-))
Wat een onbeleefde man, dat hij de andere patiënten niet eens begroet.
Ik zou op zoek gaan naar een andere huisarts.
Als iemand jou steeds aanstaart dan kijk jij ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ach dit vind ik niet zo slim van je.
Je zegt je bent gelukkig met je partner.
En je weet helemaal niet of de huisarts jou ook heel leuk vind.
En als iets eigenlijk niet mag , wordt het spannend, en dan is een verliefdheid zo geboren.
Gebruik je verstand zou ik zeggen!

Ik verdenk trouwens mijn huisarts er ook van dat hij verliefd op me is.
Omdat ik om de haverklap weer bij hem op consult moet komen voor klachten die met een zalfje of pilletje zo opgelost zijn grrr.
Je verwart professionele aardigheid met sjans. Uit je hoofd zetten dus!!
Ik verdacht mijn arts hier ook van na de operatie. Hij zei: "je foto ziet er mooi uit"

Hij glimlachte er bij....
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 14-05-2020 18:45
11.21% gewijzigd
gizzmo-returns schreef:
14-05-2020 18:41
Je verwart professionele aardigheid met sjans. Uit je hoofd zetten dus!!
Maar is dingen van iemand weten die nog nooit ter sprake zijn gekomen professionele aardigheid of overige interesse?
It's better to end things and start over than to imprison youself and hope for the impossible
Moemoe64 schreef:
14-05-2020 18:23
Het zit gewoon in je hoofd TO!
Was het maar waar, maar een huisarts die zegt dat je kont goed zit in die broek, zit volgens mij niet in mijn hoofd 😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven