UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
zaterdag 16 mei 2020 om 23:25
Oh wat fijn hollandaise!! Mijn dochter liep ook de opvang binnen alsof ze de dag ervoor nog geweest was hahaha.
Maar wat heftig dat je met een mondkapje moet bevallen!! Ik moest t 1 keer bij een controle op en werd al een btje benauwd. Kan me echt niet voorstellen dat dat lukt om die op te houden tijdens de bevalling omdat je toch vooral op je adem moet letten. Daarnaast heeft t toch niet zoveel nut??? Of wat is de reden dat t verplicht is?
Maar wat heftig dat je met een mondkapje moet bevallen!! Ik moest t 1 keer bij een controle op en werd al een btje benauwd. Kan me echt niet voorstellen dat dat lukt om die op te houden tijdens de bevalling omdat je toch vooral op je adem moet letten. Daarnaast heeft t toch niet zoveel nut??? Of wat is de reden dat t verplicht is?
maandag 18 mei 2020 om 10:16
Ja daar ben ik ook bang voor, ik moet in het ziekenhuis ook steeds een mondkapje op. Ga woensdag bij de controle wel vragen of dat ook de bedoeling is bij de bevalling en wat de overige eisen/regels nu zijn, er staat op de website van het ziekenhuis wel algemene richtlijnen maar niet specifiek over bevallingen.
Volgens mij is dat niet te doen met bevallen met een mondkapje om..
Volgens mij is dat niet te doen met bevallen met een mondkapje om..
woensdag 20 mei 2020 om 10:00
Nu bij controles vind ik het ook geen probleem, maar ik krijg het met fietsen of traplopen al een beetje benauwd, dus ik kan me idd niet voorstellen hoe dat zal gaan. Ik gok dat ik binnen twee minuten dat kapje afruk als het echt heftig wordt. Misschien gaat het met zo'n chirurgisch kapje wel beter. (Ik snap trouwens niet dat daar in NL zo'n tekort aan is, hier kan je ze gewoon per 50 kopen.)
Hopelijk blijft de baby nog een tijdje binnen en is het dan allemaal weer wat losser.
De eerste baby'tjes van deze groep zijn misschien al wel geboren? Spannend hoor!
Hopelijk blijft de baby nog een tijdje binnen en is het dan allemaal weer wat losser.
De eerste baby'tjes van deze groep zijn misschien al wel geboren? Spannend hoor!
donderdag 21 mei 2020 om 14:04
Hier kun je ze ook kopen. Ik gebruik meestal mn eigen stoffen omdat ik het zonde vind voor een consult van een half uur om dan zo'n mond kapje weg te gooien. Maar bijna iedereen zit in de wachtkamer met een chirurgisch dat ze van het ziekenhuis hebben gekregen.hollandaisesaus schreef: ↑20-05-2020 10:00Nu bij controles vind ik het ook geen probleem, maar ik krijg het met fietsen of traplopen al een beetje benauwd, dus ik kan me idd niet voorstellen hoe dat zal gaan. Ik gok dat ik binnen twee minuten dat kapje afruk als het echt heftig wordt. Misschien gaat het met zo'n chirurgisch kapje wel beter. (Ik snap trouwens niet dat daar in NL zo'n tekort aan is, hier kan je ze gewoon per 50 kopen.)
Ik heb niet durven vragen of ik er één ga moeten dragen bij de bevalling, dan ga ik me daar alleen maar over zitten opwinden

De eerste baby is inderdaad al geboren (hebben we vernomen in de facebookgroep)!
dinsdag 26 mei 2020 om 09:39
Dag allemaal. Na de missed abortion 26 november heb ik natuurlijk afscheid van jullie genomen, maar omdat jullie zo meegeleefd hebben toen wil ik jullie toch vertellen hoe het nu gaat. We hebben (om 3 miskramen en nog geen 30 jaar) onderzoeken laten doen en dat was allemaal goed. Er is niets mis met (1 van) ons waardoor de miskramen te verklaren zijn. Domme pech.
Omdat we nog geen uitslagen hadden wilden we wachten met zwanger raken (het mocht wel, maar we wilden geen risico lopen). Ondanks dat wel voorzichtig waren, was het blijkbaar niet voorzichtig genoeg want in maart had ik weer een positieve test. Inmiddels ben ik ruim 13 weken zwanger en lijkt alles goed te gaan. De NIPT was ook goed.
Misschien vinden jullie een update wel leuk!
Succes allemaal met de laatste loodjes!
Omdat we nog geen uitslagen hadden wilden we wachten met zwanger raken (het mocht wel, maar we wilden geen risico lopen). Ondanks dat wel voorzichtig waren, was het blijkbaar niet voorzichtig genoeg want in maart had ik weer een positieve test. Inmiddels ben ik ruim 13 weken zwanger en lijkt alles goed te gaan. De NIPT was ook goed.
Misschien vinden jullie een update wel leuk!
Succes allemaal met de laatste loodjes!

dinsdag 26 mei 2020 om 23:20
woensdag 27 mei 2020 om 11:17
Nog dit jaar, eind november zelfs. Dus wij gaan de feestdagen ook in met een verse baby!Livingontheedge schreef: ↑26-05-2020 23:20Wauw melon!! Wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!
Terwijl de meeste van ons nog aan t afzien zijn met de laatste loodjes en mega buiken, kan jij genieten van het prille geluk. Hopelijk voel je je goed en kun je eind van het jaar (of is t begin volgend jaar) ook je kleintje in je armen sluiten![]()
Ik zag dat er zelfs al een baby geboren was, gefeliciteerd!

Nogmaals heel veel succes en hopelijk wordt het niet te warm voor jullie!
woensdag 27 mei 2020 om 15:55
donderdag 28 mei 2020 om 13:30
Wat fijn om te horen Melon! Hopelijk ga je dit keer een fijne, voortvarende zwangerschap tegemoet en krijgen jullie eind dit jaar een gezond kindje! Het is jullie zo gegund!
dinsdag 2 juni 2020 om 22:32
Gefeliciteerd met de geboorte van de eerste baby’s!!
Ik ontdek deze groep nu pas, mag ik nog meelezen?
20 juni ben ik uitgerekend. De zwangerschap gaat super, maar ik vind het wel erg lastig hoe we met kraamvisite om moeten gaan... Liefst laat ik niemand komen, maar het is toch wel belangrijk dat eerstelijns familie de baby ziet. En ze zijn er zelf niet zo terughoudend in...
Ik ontdek deze groep nu pas, mag ik nog meelezen?
20 juni ben ik uitgerekend. De zwangerschap gaat super, maar ik vind het wel erg lastig hoe we met kraamvisite om moeten gaan... Liefst laat ik niemand komen, maar het is toch wel belangrijk dat eerstelijns familie de baby ziet. En ze zijn er zelf niet zo terughoudend in...
dinsdag 16 juni 2020 om 08:15
dinsdag 16 juni 2020 om 22:02
De bevalling was snel en heavy maar achteraf wel fijn, voor zover een bevalling dat kan zijn. Dinsdagavond om 19u bij aankomst in het ziekenhuis voor inleiding 2cm ontsluiting en toen hormoongel gekregen. Daarna ging de ontsluiting als een tierelier en om 4.15 uur begonnen met persen. Iets na 5 uur is onze dochter geboren.