Kroatie Porec

25-04-2009 17:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is hier weleens geweest, en kan iemand me vertellen wat de do`s en dont`s zijn?

Begin juli reizen wij af naar Porec.

Leuke eettentjes (wat ben je ongeveer kwijt voor een diner daar trouwens?) eigenlijk alle ervaringen en tips zijn meer dan welkom.
quote:Nanoe2 schreef op 25 april 2009 @ 17:29:

Wie is hier weleens geweest, en kan iemand me vertellen wat de do`s en dont`s zijn?

Begin juli reizen wij af naar Porec.

Leuke eettentjes (wat ben je ongeveer kwijt voor een diner daar trouwens?) eigenlijk alle ervaringen en tips zijn meer dan welkom.Kijk eens op een Kroatie forum...die zijn er ..
hoi nanoe,

wij zelf zaten in rovinj,maar wat leuk is om te doen:boottocht naar venetie,plivice meren,pula.verder gewoon genieten van de dorpjes!

overigens je kan er voor een prikkie eten!en lekker!
T is alweer een tijdje geleden dat ik in Kroatie ben geweest, maar absolute do's zijn boottochtjes, op t strand liggen, basiliek bekijken in porec, coloseum in Pula, Rovinj als stadje.. Verder overdag niet te veel doen vanwege de warmte, maar je kan tot laat in de avond je vermaken in alle leuke dorpjes!
ja ben er geweest, naar http://bijela-uvala.nl. was hardstikke leuk en het was dan ook heerlijk weer.

zijn jullie al weer terug en hoe vonden jullie het? ga je nog eens terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven