Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hallo!

Brabo, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is!

kiekeboe, wat klink je blij! Heerlijk dat je nu lekker kan rommelen.

Watje, Zoontje is ook heel snel naar zijn eigen kamer gegaan. Wij konden er ook niet van slapen.

Ik merk trouwens ook dat alles veel gesmeerder gaat als ik alleen ben met de heren. Maar ik vind het wel gezellig als man thuis is.

Zoontje maakt een puinhoop van zijn dutjes vandaag. Hij is ook wat huileriger. Nou ja, het zal wel. Man is ook thuis dus die hooudt zich er ook een beetje mee bezig.
quote:Tazzle schreef op 22 april 2009 @ 13:35:

Fien, jeetje nog maar 2 weken, wat gaat dat hard!! Ben je al zenuwachtig aan het worden, of valt het mee?Yep, dinsdag ben ik 38 weken. Stel je voor zeg. Ik geloof het nog steeds niet. En zenuwachtig... Alleen als er over gesproken wordt hehe. Ik kijk 'stoer' naar het programma 'de bevalling' op tv, doet me niks, maar van zodra mijn gyn het woordje bevallen in haar mond neemt, krijg ik het warm en koud tegelijkertijd. Dus jah, zal wel zenuwachtig zijn. Ik hoop dat het een beetje onverwachts en snel gebeurt, zodat ik niet veel de tijd heb om me zenuwachtig te maken
Fien je zenuwen zijn vast gezonde zenuwen, hoort er ook een beetje bij toch?

Brabo, gefeliciteerd met je goede echo!! Nu kan je echt gaan genieten, nu je weet dat alles ok is!

Kiekeboe geniet van je verlof! Dit is wel een mooie tijd om met verlof te zijn, en als je baby straks word geboren hoop ik voor je dat het niet tegen de 30 graden loopt, das niet lekker denk ik terwijl je ligt te puffen! Daar in tegen is jarig zijn in de zomer wel weer leuk!

Biaha heb je je gordijnen weer schoon gekregen?

Ik ben vanmorgen weer naar ZH geweest voor eicheck, zit nu op dag 10 en ei-sprong was al geweest, word weer een korte cyclus dus. We hebben wel op de goede dagen seks gehad, dus daar kan het niet aan liggen!

Vanavond speelt "de Dijk" hier vlakbij, dus daar gaan we heen met zn 2-tjes, lekker op de fiets heen, dus mooi aan de borrel! Heb er wel zin in!
Hier gaat het inderdaad wat beter vandaag. Drukke dag gehad en ben super moe, de juiste ingredienten voor een heerlijke nachtrust. En morgen zondag dus vriend is er ook om zoon lekker bezig te houden.

Fien, wie had dat zo'n 9 maanden geleden kunnen denken! Kan het me helemaal voorstellen, hopelijk wordt je inderdaad verrast met een snelle en goede bevalling! (wie wil dat nou niet?)

Kiekeboe, toch een lekker gevoel hè, dat verlof. Ookal is het zaterdag, het idee dat je voorlopig niets moet. Heerlijk!

En wat heerlijk om al die babyverhalen van jullie te lezen, zo onwerkelijk, maar zo leuk!

Nu moet ik de pc helaas weer afgeven. Fijne avond!
Tazzle, leuk dat je naar "de Dijk" gaat. Hoe was het?

Mijn man is al jaren groot fan. In september komen ze hier ook in de buurt en dan gaan we ook weer. Ik ben zelf niet zo'n fan en vind 2x per jaar echt max, dan heb ik het weer gehad.

Gisteren hebben de eerste echte lach gehad. Zo leuk.

Komende dagen proberen om het ook op de foto te krijgen.
Thembo het was echt super leuk! Dit was de 1e keer dat ik ze live zag, vond ze echt wel goed! Maar idd, 2x per jaar is wel genoeg! Leuk dat je de eerste lach hebt gehad, schattig zeker?

Verder is het wel erg rustig hier zeg!!!

Phoehee hoe was je mini-vakantie?? Ben je er alweer?

Wij gaan aankomend weekend een weekend weg met mijn ouders,zus en zwager en de hondjes, heb er ook onwijs zin in! Hopelijk hebben we dan ook van dat prachtige weer!
Tazzle, de Dijk is inderdaad super leuk! Vroeger ben ik wel veel naar concerten van ze geweest, maar ik vind de muziek vanaf 'de blauwe schuit' wat minder geworden.

Phoehee, ze hadden het net in RTL Boulevard over waar jij nu (nog) bent!

Thembo, eerste lachjes, ben benieuwd naar de foto!

Ik was gisteravond zo lekker bezig met het creeeren van een geboortekaartje dat het plotseling half 1 was... Vanavond maar wat vroeger naar bed! Gaat veel tijd in zitten, zelf een kaartje fabriceren in Photoshop, maar wel errug leuk...

vanmiddag nog voor de eerste keer mijn vervangster ingewerkt. Volgende week dinsdag kom ik nog een keer terug en dan vertel ik haar de rest, was best wel pittig (voor beiden). Dus nu nog maar 1 keertje naar mijn werk. Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn verlof al echt is begonnen hoor, dat werk is maar bijzaak!
Thembo leuk he die eerste lachjes! Ben ook erg nieuwsgierig naar de foto.

Kiekeboe leuk hoor een geboortekaartje maken. Maakt het allemaal nog weer een stukje echter. En werk is nu ook maar bijzaak, maar soms moeten er nog wat laatste dingen gedaan worden en je wil toch dat je alles goed geregeld achterlaat (tenminste dat had ik wel).

Tazzle lekker genoten dus.

Foxy heb je nu inderdaad lekker geslapen?

Wij hebben een nogal druk weekend achter de rug. Zaterdagavond kwamen mijn ouders mee met oom en tante op kraamvisite. Mijn vader werd onwel en is met de ambulance afgevoerd. Was flink schrikken natuurlijk. Hij is dezelfde nacht nog naar huis gegaan, omdat de artsen niks konden vinden. Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter.

Zondag verjaardag van mijn nichtje die 6 werd, ook weer druk geweest.

Gisteren weer op ziekenbezoek bij mijn vader. Over drie weken moet hij weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze verdere onderzoeken doen.
Tjee Watje, wat ongelooflijk schrikken! Gelukkig dat het al snel weer beter met hem ging! Hoop dat het niets ernstigs blijkt.

Tazzle, de Dijk ken ik niet zo goed, alleen van een jaar of 12/13 geleden eigenlijk. Toen wel een keer naar een concert geweest en vond dat helemaal super. (was pas 16/17, dan is ieder concert erg leuk natuulijk )

Inderdaad beter geslapen, vriend is gaan zwemmen voor zijn werk vanochtend en was er vroeg uit. Zoon werd pas op kwart voor 8 wakker, heerlijk dus! 's nachts gaat het ook wel wat beter. Wel vaak plassen en soms kramp in mijn kuiten, maar ik slaap gelukkig snel weer in!

Kiekeboe, lekker verlof! Nu helemaal officieel! Ze moeten maar heel blij met je zijn dat je nog komt inwerken tijdens je verlof, hadden ze ook voor daarvoor kunnen regelen.

Nu douchen en met zoon bemoeien, straks naar de VK.
Hallo!

Thembo, de eerste lachjes! Doe je best er een foto van te maken. Ik ben heel benieuwd.

Fien, gezonde zenuwen lees ik. Heel logisch. Gaat vanzelf goedkomen!

Tazzle, wat een raar verhaal dat die hormoon behandeling nog wel even gaat duren. Kan me me voorstellen dat je er even klaar mee was. ( nu nog steeds?? )

Kiekeboe, leuk dat je het kaartje helemaal zelf gaat ontwerpen. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Joh, en laat naar bed. Je hebt verlof. Moet niks, dus je kan gewoon wanneer je wil weer terug je bed in.

Watje, wat een schrik! Raar dat ze dan niks kunnen vinden he!

Alles goed met je meisjes?

Foxy. Jij bent er nu echt bijna samen met Fien. Jullie hebben nu wel meldplicht vind ik!

Hier druk gehad. Laat naar bed en rare nachten van zoontje. Hij is helemaal van de leg. Vannacht om 00.00, 02.00 en om 5 uur voor voeding wakker geworden. Pfffff, en aanstaande maandag moet ik weer werken..... ik kijk er niet naar uit als de nachten dan ook zo gaan.

Heb watten in mijn hoofd en aan het eind van de dag sta ik soms letterlijk te tollen op mijn benen. Maar ja, het zal wel een keer beter worden. ( toch?? )

Zoon is nu echt zindelijk aan het worden. Het duurt even, maar dan heb je ook wat. De drollen liggen soms nog wel eens naast het potje, maar het het gaat steeds beter!

Oh,en de gordijnen hangen weer fris en fruitig voor het raam. Niks meer van te zien!
Meld

Hehe Biaha, wou je nog vragen naar je gordijnen. Gelukkig is het er allemaal uit.

Kiekeboe, zalig hé, verlof

Oeps Watje, da's schrikken van je vader. Hij voelde zich gewoon niet lekker of was er iets anders aan de hand? Hopelijk brengen de onderzoeken binnen een paar weken meer duidelijkheid.

Foxy, benieuwd wie van ons het eerst zal zijn we verschillen maar een paar dagen he.

Phoehee, al terug van vakantie? Hoe was het?

Ik heb sinds gisteren wel al wat last van mijn onderrug en krampen in mijn buik. Het zal wel een voorbereiding zijn, ben tenslotte vandaag 38 weken dus het mag al gaan beginnen hé Op het mei-forum is trouwens de ene na de andere aan het bevallen, wordt echt wel spannend nu

Lig hier trouwens in de knoop met de belastingen. Ik snap er niks meer van. Vermits ik een zelfstandig statuut heb, moet ik voorafbetalingen doen of ik krijg een boete (wist ik niet, dus betaal ik al jaren een boete zonder het te beseffen...). Dus nu wil ik voorafbetalingen gaan doen en dat kan ofwel alles in 1 keer, ofwel in 4x. Nu wou ik weten of het om het even is wanneer je alles in 1x betaalt (of dat nu moet of binnen een paar maanden ook nog ok is), maar om het even wie ik opbel daarvoor, blijft 'doordrammen' over in schijven te betalen en hoeveel korting ik dan krijg enz enz... Maar ik wil helemaal niet in schijven afbetalen, want ondanks die korting betaal ik dan in principe toch nog te weinig en krijg ik toch nog een boete, die meer is dan die korting... grrrrr duidelijkheid is echt niet hun beste kant.
Hallo

Spannend Fien, het gaat vast snel beginnen!

Kiekeboe, geniet je al lekker van je verlof??

Hier gaat alles wel goed. Tis even wennen aan het nieuwe ritme, nou ja ritme is het nog niet echt.

o mevr roept nu voor voeding...

later meer...........
Tja, ik vrees dat die foto nog wel even gaat duren. Zoontje heeft besloten tot nu toe alleen nog maar naar mij te lachen. Zelfs mijn man gelooft me niet dat hij al sinds zaterdag lacht. Nu doet hij het ook voornamelijk overdag na een voeding als hij helemaal tevreden is. Tja en dan werkt mijn man.

Kiekeboe, wat leuk dat je de geboortekaartjes zelf ontwerpt. Daar heb ik het geduld niet voor. Wat ik trouwens wel heel leuk vond is dat veel mensen het geboortekaartje gebruikten om hun cadeautjes op aan te passen. Wij hadden een bruin met blauw kaartje en we hebben t-shirtjes met naam gekregen in die kleuren. Ook heeft een vriendin een schilderij gemaakt in de kleuren van het kaartje. Heel erg leuk allemaal.

Fien en Foxymama, jullie hebben echt meldplicht hoor. Spannend zeg.

Biaha, jij bent ook lekker bezig met de voedingen. Zo vermoeiend. En borstvoeding is ook nog moeilijk te controleren. Drinkt zoontje dan ook echt goed of is het ook een beetje voor de gezelligheid?

Ik ben ook met de voedingen aan het veranderen. Hier ook steeds om 2.00 en om 5.30 uur een voeding. Gisteravond heb ik hem maar wakker gemaakt om 23 uur voor een fles en vervolgens werd hij vannacht om 3.30 uur en om 6.30 uur wakker. Dat bevalt wel wat beter. Alleen heb ik na de eerste voeding niet meer geslapen, vrees dat ik zelf ook nog een ritme moet vinden. 3 uur slaap is wel een beetje weinig.

Elk moment kan onze nieuwe tuinset geleverd worden, ben wel heel benieuwd. Het is zo'n louncheset. Alleen jammer dat het mooie weer beetje over is.

Ik zal op hyves ook nog een link zetten met wat meer foto's van onze kleine man.
Zal ik doen Thembo.

Heb heel veel last in mijn onderrug, weet niet of het is van het vele stilzitten of als het nu echt rugvoorweeën zijn. Rondlopen doet heel veel pijn, neerzitten is beter. Ga zo terug op de bank, effe een filmpje wegkijken. Heb deze morgen de 'geschenkjes' voor de kleintjes van eventuele bezoekers in het ziekenhuis gemaakt, doopsuiker doen we in het ziekenhuis zelf, aangezien die pas na de geboorte gedrukt worden (handig toch als je ouders een drukkerij hebben, alles wordt gebracht, wij hoeven niks te halen hehe). Wij houden een kraamfeest (hier noemt dat babyborrel), dus veel bezoek in het ziekenhuis hoeft echt voor mij niet (hoe minder hoe liever) en de geboortekaartjes worden ook pas de 2de of 3de dag verstuurd (verslavend he Kiekeboe, eens je in photoshop begint ).
Thembo, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.

Als hij zo snel na een voeding wakker wordt neemt hij een paar slokken en dan is hij weer vertrokken.

Vaak val ik ook in slaap en dan kan ik hem er niet aan herinneren om door te drinken zeg maar. Hij valt zelf dan denk ik ook snel in slaap en heeft dan niet genoeg om lekker op te slapen....
Biaha wat vreselijk vermoeiend lijkt me dat, nu ben je nog vrij, maar als je straks weer aan het werk moet, dan valt het vast helemaal tegen. Succes! En ben afgelopen zaterdag weer naar de gyn geweest, dit was een andere, een hele aardige en duidelijke man. Mocht ik weer ongesteld worden (waar ik wel vanuit ga) dan vraag ik of ik vanaf nu bij hem onder behandeling mag. Tis toch wel belangrijk dat je weer waar het allemaal over gaat.

Kiekeboe, wat creatief dat je zelf de kaartjes maakt! Lukt het een beetje dan? Wil je iets met een foto, of iets heel anders?

Fien misschien ben jij wel de volgende op het mei-topic die aan de beurt is! Spannend!

Watje wat schrikken van je vader, en raar dat ze dan niks kunnen vinden he... Hopelijk vinnden ze in de vervolgonderzoeken niks raars.

Heb net ff geshopt! Ben helemaal blij, heb een broek, 3 shirtjes, een vest en schoenen gekocht. Kan er weer even tegen aan!
Meld

Tazzle, wel fijn dat je nu iemand gesproken hebt waar je wel meer aan hebt. Ik zou zeker bij hem blijven gaan, lijkt me veel fijner om te weten waar je aan toe bent.

Hier nog steeds alles hetzelfde. Pijn onderaan mijn rug en buikpijn. Gisterenavond zaten we bij schoonouders en kreeg ik precies toch af en toe een wee (onderbuik spande heel erg op waardoor ik een serieuze kramp kreeg). Benieuwd of en wanneer het zal doorzetten. Misschien toch liever dit weekend, dan heeft de gynaecologe geen afspraken en heeft ze alle tijd voor mij hehe (hoe egoïstisch). Moet wel zeggen dat ik er niet 100% gerust in ben, met die vleesbomen en mogelijks veel bloedverlies...

Vriend heeft vanaf maandag verlof en hoeft vrijdag ook al niet te werken, ben ik wel blij om. Ik vraag mij alleen af of ik nu neer moet liggen mocht mijn water breken - aangezien niet 100% zeker is dat de baby met het hoofdje naar beneden ligt - , of als ik gewoon mag meerijden naar het ziekenhuis.
Meld!

Al zal ik dat de komende 3 weken waarschijnlijk nog vaak moeten doen. Kereltje is nogsteeds niet ingedaald en heeft het nog prima naar zijn zin. Genoeg ruimte en vruchtwater zei VK. Ook zoon 1 was 12 dagen te laat dus ben bang dat ik nog wel even mag!

Tazzle, wat fijn dat je zaterdag een vriendelijke gyn hebt getroffen! Hoop natuurlijk niet dat het nodig zal zijn om over te stappen, maar mocht je weer ongesteld worden dan weet en in elk geval dat het ook anders kan!

En shoppen, heerlijk! Kan niet wachten! Volgende week ben ik jarig en denk dat ik maar ga voor bonnen van H&M etc. Zodat ik lekker los kan als ik weer enigszins in vorm ben...

Biaha en Thembo, de nachten zijn nog niet helemaal volgens plan begrijp ik. Pffff, daar kan ik nu ook al wel een beetje tegenop zien. Al slaap ik nu ook voor geen meter met al die wc bezoeken en kramp in mijn kuiten...

Ik hou privé in de gaten voor nieuwe foto's!
Meld

Rustig hier. Alles ok met iedereen? Phoehee, ben jij reeds terug van je vakantie?

Wou effe vragen aan de dames die bevallen zijn, hoeveel komt een baby aan per week (ongeveer). We hebben pampers staan op de geboortelijst, maar weten niet hoeveel pakken we er op zouden zetten van de kleinste maat (New Baby van Pampers).

Humeur was er gisteren naar. Was supergoed wakker geworden, maar halfweg de dag sloeg dat om. 's Avonds ook nog woorden gehad met mijn vriend... Pfff, ik loop zo emo, hatelijk gewoon.

Is ondertussen al wat beter, maar ben gewekt door de baby om half 6, dus alweer niet teveel slaap gehad, hopelijk kan ik dat deze namiddag inhalen. Beeb is alweer heel levendig vandaag. Onderbuik is trouwens heel erg geïrriteerd en ziet knalrood. Straks effe bellen naar de gyn daarvoor...
Hallo!

Tazzle, ik hoop voor jou dat je helemaal niet meer onder behandeling hoeft!

Ik moet ook weer eens gaan shoppen. Maar ik blijf maar afvallen ( en je zou eens moeten zien hoeveel ik eet. Man zit soms met verbazing toe te kijken. ) Ben nu op het punt dat ik er niet teveel meer af wil hebben. Hooguit nog 4 kilo en dan vind ik het wel best.

Foxy, je mannetje nog niet ingedaald. Hoor je vaker bij de tweede. Het kan nog best lang duren dus. Ben je het al erg zat of mag hij nog wel even blijven zitten? Ik kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar de nachten. Misschien heb jij wel een doorslaper vanaf dag 1 en is er niks aan de hand!

Fien, raar van die irritatie van je buik. Komt het niet omdat je huid nu heel erg oprekt. Heb je ook striae?

En wat betreft luiers, het hangt allemaal af van de grootte van je baby. Ik zou als ik jou was vragen om een grotere maat luiers. Die gebruik je toch wel, je weet alleen niet precies wanneer.... die allerkleinste luiers zou ik zelf steeds 1 pak van kopen. Babies groeien zo'n beetje 200 gram per week, dus voor je het weet is ie er al uit en dan zit je met al die piepkleine luiers.

Hier trouwens ongeveer 5 pakken new baby gebruikt.

Ik heb vannacht doorgeslapen! Zoontje niet, die kreeg een fles van man...... we hebben wel kunnen zien wat en hoeveel hij drinkt. En bij de voeding van een uur of 5 dronk hij maar 60 ml. Niet raar dat hij dan dus snel weer komt en eigenlijk niet vol zit. Wat we eraan moeten doen, geen idee,

Gisteravond 2 wijntjes gedronken. Ik lag te tollen in mijn bed!

Ik kan niks hebben!

Kiekeboe, je hebt je worst laten liggen! Geeft niet hoor, want hij is erg lekker. Durf het alleen niet te eten, want ben bang dat zoontje er enorme krampen van gaat krijgen.

En de kroketten waren goddelijk! Echt de moeite waard. Je moet maar eens komen proeven, dan ben je misschien ook om en ga je zelf ineens ook kroketten maken op de vroege ochtend. Voor de andere dames, ik had gisteren weer wat in mijn hoofd gehaald en heb zelf kroketten staan maken. Om 8 uur 's ochtends stond ik dus uitjes te bakken, omdat de vulling een tijdje in de koelkast moet staan. Kiekeboe was hier gisteren en die verklaarde me voor gek....

Gefeliciteerd nog allemaal met Juliana!

Tot later

Ik zit mijn eigen verhaal terug te lezen. Wat een getetter over luiers en kroketten!
Hehe Biaha Mmmm kroketjes. Nu heb je me op een ideetje gebracht. Vanavond zijn het dus kroketjes

Net naar gyn gebeld en zij zegt dat het idd komt door de jeuk aan de straie (waar ik 's nachts blijkbaar onbewus aan krab) en mijn gespannen huid dat die geïrriteerd is. Ik mag tot maandag (dan moet ik terug naar haar) lichte cortisonezalf aanwrijven of gewoon nivea-zalf om de jeuk tegen te gaan. Mochten mijn vliezen breken, dan moet ik wel degelijk neer liggen en zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis gaan. Gelukkig is dat maar max 20 min rijden. Ze zei ook dat ze niet verwacht dat ik dit weekend zal bevallen omdat ik alleen maar krampen heb en niet echt weeën... damn Nu weet ik hoe Tiaraatje zich moet gevoeld hebben...
Heeeej

Alle baby's nog op hun plek! Niks gemist.....

Heb alles snel doorgelezen, wel wat gemist denk ik

Tazzle wat shit dat ze het het ene moment hebben over hormonen en het andere moment weer helemaal niet. Bij mijn ziekenhuis zeggen ze dat ze alles met het hele team bespreken, dan hoop ik dat dat soort dingen dan niet gebeuren. Je wilt verder en dan hoor je de volgende stap en dat moet je weer verder zelf aanmodderen. Je zit nu op dag 13 ofzo dan?

Fien ik vind het zo goed dat het zo goed gaat! En die buikpijn is dat toch niet een begin van de bevalling?

Foxy nog geen tekenen dus. Ben je het al helemaal beu of gaat het nog?

Kiekeboe ben je goed met photoshop? Ik vind het altijd erg leuk en moet er ook veel mee werken. Ik ben benieuwd hoe het wordt.

Trouwens voor allemaal die je baby al hebben, heb je het kaartje digitaal om op de hyves te zetten?

Biaha het blouse-je is gister verstuurd maar vandaag geen post natuurlijk dus het duurt nog een dagje. Wanneer zal ie het passen?

Thembo maak je een foto van die lach-jes?

Hier is de kat weer terug!!!! (zie hyves) Na 4 dagen kwam ie weer aanlopen. Wij waren zo verdrietig.

De mini vakantie was super, grappig dat het op rtl boulevard was. Het was alleen de laatste dag echt giga pokke weer, dat was jammer. Veel gezien en veel mensen gesproken, bekenden tegen gekomen, ijsjes gegeten (en pizza), feestjes gehad, wijn gedronken, gewinkeld en niet zo goed geslapen vanwege te drukke camping met veel beesten. (kukelekukuuuuu) (op 50 cm van mijn hoofd)

Leve de koningin hoera hoera hoera
Watje gaan ze je vader nog verder onderzoeken?

Lief dat je oudste zo dol is op de baby.
Fien en Foxy, jullie melden je heel netjes. Over de luiers...zoontje heeft nog steeds de kleinste luiers aan. Hij woog bij zijn geboorte 3500 gram, is toen eerst flink afgevallen tot 3300 gram en vorige week woog hij 3830 gram. Maar hoeveel luiers in de kleinste maat je nodig hebt hangt helemaal af van de grootte van je baby. Ik ben nu aan het laatste pak maat 1 bezig. En daarna gaan we over op maat 2. We gok dat we in totaal dan ruim 250 luiers maat 1 gebruikt (slik). De nieuwste pampers maat 1 hebben trouwens een plasindicator. Wel heel makkelijk bij die kleintjes om te zien of ze voldoende plasluiers hebben.

Phoehee, wat fijn dat je kat weer terug is. Was de kat ook blij weer thuis te zijn?

En hoe zit het nu bij jou met de onderzoeken?

Biaha, slaapt je zoontje nog helemaal geen nachten door? Heel lastig als je volgende week weer moet werken.

Hier ben ik nog aan het schuiven met de voedingen, dat gaat wat makkelijker met de fles. En nu al twee nachten krijgt hij laatste voeding om 23 uur en slaapt hij van 23.30 tot 4.30 uur. Ik hoop dat dit langzaam steeds langer wordt.

Gaan jullie nog leuke dingen doen op koninginnedag? Wij gaan even het dorp in hier, maar er is maar weinig te doen geloof ik.

Net wilde ik de vlag buiten hangen, is de vlaggestok houder kapot... Nou ja, het idee was goed.

Fijne dag allemaal.

Ow, nog iets anders, we gaan langzaam met dit topic richting de 5000 berichten, dan zal hij worden gesloten. Dan zal ik een nieuwe openen. Hoe willen jullie dat het topic dan gaat heten? Nog hetzelfde, of een andere naam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven