Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Hmm..... Misschien moeten we met elkaar afspreken dat we na 10 uur niet meer typen, ehhh ik bedoel 22 uur.
Wij hebben voor morgen een picknick gepland en onze wijn staat al in de koelkast
Peas on earth!
Jullie snappen dat dat een grapje was toch?
Jammer dat mijn avatar niet echt koninginnedaggerig is te maken...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat klinkt erg gezellig Erwt!

Ik moet mezelf even een metamorfose gaan geven denk ik nu, anders kom ik de bank niet meer af en ik heb ook zin in WIJNWIJNWIJN!
Ja, misschien moeten we dit topic maar gewoon opdoeken, want anders slapen we niet meer
Peas on earth!
Gewoon uit zelfbescherming ofzo?
Ik zie nu op sbs6 een nogal ordinair vrouwmens. Ze is fan van Marianne Weber en wil nu op haar hele bovenarm een tattoo van Marianne
Peas on earth!
Xan zegt: 'wat een ordinair stuk vreten'
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 april 2009 @ 22:38:

[...]

Erwtje wordt dus niet druk van googlen, maar van dít topic Zullen we de rest samen de schuld geven Erwt?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 april 2009 @ 22:42:

Ik zie nu op sbs6 een nogal ordinair vrouwmens. Ze is fan van Marianne Weber en wil nu op haar hele bovenarm een tattoo van Marianne Heb even gezapt... gut, wat een programma!
Xan vindt mij nu een looser omdat ik in het liedje in dat programma Frans Bauer herkende
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 april 2009 @ 22:41:

Ja, misschien moeten we dit topic maar gewoon opdoeken, want anders slapen we niet meer

Volgens mij zou ik zonder dit topic ook niet kunnen slapen

Krijgen we gezellig samen afkickverschijnselen en moeten we daarvoor bij psyche een topic openen. En op die pijler durven we niet zo goed te komen dus dat lijkt me geen strak plan
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 april 2009 @ 22:49:

Xan vindt mij nu een looser omdat ik in het liedje in dat programma Frans Bauer herkende Hij is zeker ook geen fan van Marianne Weber?
Dat nummer van Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet is dat van Marianne Weber? Zo ja, dan ben ik fan!
quote:flora81 schreef op 25 april 2009 @ 22:55:

Dat nummer van Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet is dat van Marianne Weber? Zo ja, dan ben ik fan!

Das nog erger, want jij kent dus de tekst!

Ohja... samen afkickverschijnselen krijgen en dan op de psychepijlerT een topic moeten openen... dás pas looserig.

Volgens mij kom ik nogal dommig over op mijn eigen fotocameratopic , want ik ben echt een leek. Mensen schrijven daar allemaal slimme dingen aan me, waarna ik heel hard moet googlen om het allemaal te snappen
Peas on earth!
Ik hoop dat ik niet verstoten word van dit topic omdat ik de tekst ken!

Fotocamera-nitwit-Erwtje, ik weet er ook niks van, maar als ik bijdehand mag doen; daarom open je toch een topic . Door alle vakjargon op te zoeken, ben jij straks een echte kenner!!
Moeilijke taal hoor, die fototaal . Ik puzzel nu op 'lenzen met een vast brandpunt'

Ik denk dat we ons moeten beraden op een ban in dit topic Flora. De tekst van Marianne kennen is wel een doodzonde

De fans zitten nu een uur te wachten tot Marianne naar buiten komt, zodat ze haar tattoo kan laten zien
Peas on earth!
*drinkt vast een wijntje*
Dat klinkt wel erg "ingewikkeld".......

Hmmm.... ik kende alleen het refrein, of eigenlijk alleen wat ik schreef, dus hopelijk geen ban!
*neemt ook een wijntje en is vergeten dat Flora de tekst kende*

Hmm, zie nu nog een keer op tv beelden van dat ongeluk van dat gezin in Luxemburg. Zó erg vind ik dat... hebben die mensen álles gedaan om veilig hun band te verwisselen (felle pakken aan, gevarendriehoek, kinderen achter de vangrail, etc), rijdt er een dronken idioot op ze in
Peas on earth!
*snapt inmiddels 'vast brandpunt' enzo*
Peas on earth!
Ben ik effe haarverf aan het smeren doen jullie hieperdepieper!

Mangomeukje is nog niet erg bevroren maar blijft wel mooi luchtig.

Brandpuntverhaal is volgens mij dat je niet in en uit kunt zoomen erwt.
Wil je echt professioneel fotos gaan maken dan? Of meer huis tuin en keuken, sorry (de wijn) heb het even gemist .
*zapt ook maar naar sbs want houdt wel van tokkies op afstand* Zal ik ook een wijntje inschenken om mee te kunnen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven