Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
Alle reacties Link kopieren
Dubbeljus schreef:
21-05-2020 18:46
De kans is heel klein dat je kind daadwerkelijk met een pedofiel te maken krijgt. Ik ga dat zeker niet benoemen naar jonge kinderen. Ik zal wel zorgen dat ze weten dat hun lichaam van en is, dat ze grenzen aan durven geven en dat ze me vertrouwen om alles te vertellen, maar dat lijkt me sowieso allemaal basis in het ouderschap.

Maar eerlijk, de kans is nog altijd veel en veel groter dat je kind een nare smak van de fiets maakt of (bijna) verzuipt in de sloot.

Het is voor jezelf en je kind een stuk fijner om dit een beetje in perspectief te zien.
** ik hoop dat je gelijk hebt
neasoi schreef:
21-05-2020 23:13
** in mijn voorbeeld gebeurt dit totaal niet
kijk de video maar
bovendien, Belgie serieus?
bekijk wat documentaires over de zaak Dutrout en de rechtzaak daaromtrent
en dit komt van de faculteit rechtsgeleerdheid? pffff
tis bovendien maar een thesis van een student he, doe ff normaal


Ah jij weet het beter. Okay.

Ik ben klaar met dit topic. Je wilt alleen maar overtuigen dat pedojagers a godgiven gift to society zijn en ik ben, nu niet en volgend jaar dinsdag, het gewoon niet met je eens.
Met 14 is het trouwens geen pedofilie. Alleen wanneer het om kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken gaat.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm donderdag 21 mei 2020 om 18:52

jayah schreef: ↑21-05-2020 18:49
In het geval van deze pedojager was het een heel goed idee want hij zorgde voor maar liefst 3x het aantal veroordelingen dan de politie heeft kunnen bewerkstelligen.

Dat maakt het niet een goed idee om veelgenoemde redenen.

jayah schreef: ↑21-05-2020 18:49
Wat het dikgedrukte betreft toon maar de cijfers of in ieder geval een bron anders zijn het aannames, heb ik zonet van jou geleerd.

bijv https://www.ad.nl/binnenland/pedojagers ... ~abf694d6/
en ik ben niet de enige met een bron blijkt

In een WhatsAppgesprek met de 13-jarige Charlotte laat de man enthousiast weten wat hij allemaal met haar wil doen. Ook aan de telefoon kan de 48-jarige Zwollenaar zijn opwinding over de seksafspraak nauwelijks verhullen. Maar dan, als hij haar op station Zwolle denkt te ontmoeten, staan Jonathan Oostenbrink en zijn vrienden plotseling voor zijn neus.

** welke man die normaal is doet zoiets dan?
gatverdamme >> laat de man enthousiast weten wat hij allemaal met haar wil doen
en dan afspreken?
wat wil je nog meer
moet de penetratie ook op video? is het dan wel genoeg bewijsmateriaal?
Solomio schreef:
21-05-2020 08:01
Daarom dus dat je je kind niet zomaar loslaat op internet.
Net zoals je kinderen leert dat ze niet met vreemden meegaan als ze buiten spelen, leer je ze hoe ze op internet dit soort creeps kunnen omzeilen.
En hoe leer je ze dat precies?
Nemain• schreef:
21-05-2020 23:17
Met 14 is het trouwens geen pedofilie. Alleen wanneer het om kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken gaat.
Dat is al meerdere keren gezegd. Gaat er niet in. Net zoals dat uitlokking niet betekent dat je zulke gevoelens laat ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
jayah schreef:
21-05-2020 19:31
Ik heb tot 3.2.6 gelezen en het is allemaal van dezelfde strekking als wat ik hier steeds lees.
Veel angst in plaats van feiten en kon niet missen natuurlijk, de pedo in de slachtofferrol.

''een pedo zou weleens verder kunnen radicaliseren als hij niet door de samenleving wordt opgenomen nadat hij zijn leuter in een kleuter heeft gestopt'', '
** mag eigenlijk niet, maar moest toch even lachen ;)
wat een trieste cultuur hebben we ontwikkeld he

'de kans bestaat als je behoedzaam bent op wie er in de buurt komt wonen dat het angst oproept en je eem overbeschermende ouder wordt'',
zeker weten!

''pedos moeten opnieuw in de samenleving worden opgenomen en hun identiteit moet verborgen worden gehouden anders kunnen ze het niet aan en krijgen ze zelfmoordneigingen'' (uhm, why should I care, hij koos er toch zelf voor om het leven van een kind te ruineren?)
Maar nee, met naam en toenaam de veroordeelde pedo aan de schandpaal nagelen is schijnbaar zielig.

Kortom laten we allemaal wat liever zijn voor pedo's, en toon meer begrip voor hun gevoelens want dan blijven ze wel heel misschien van jouw kindjes af en we moeten ons vooral ook bekommeren om hen welzijn want ja hij kan dan wel een onschuldig kind voor het leven hebben getekend maar hij verdiend het niet hoor om nageroepen te worden op straat.
De man moet een ongestoord leventje kunnen leiden zodat hij zijn daden in alle rust kan overdenken.
Misschien binnenkort wel bij jou in de buurt.

Stuk vergif van een betoog :purple:

En jij denkt hiermee te hebben aangetoond dat het niet verstandig is om pedos na te jagen, laat het nog even op je inwerken éen pedojager die 3x de impact heeft gehad dan een heel politieteam bij elkaar, tegenover ''het is zielig voor de pedo, dus niet doen''
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 19:36
Ah. Ja. Als je alleen dat wilt lezen.

En de pedofielen die niks met hun gevoelens doen? Preventief ruimen dan maar?
die komen ook niet bij de pedohunter he
want die chatten niet sexueel met kinderen en gaan niet op n...kafspraak


Je zou je echt eens in de psychopathie moeten verdiepen.
dat zouden wat mensen hier inderdaad moeten doen
pedos beschermen, en kinderen de prijs laten betalen

Mja, pedojagers in de kont kruipen is makkelijker.
Plopper schreef:
21-05-2020 23:20
Dat is al meerdere keren gezegd. Gaat er niet in. Net zoals dat uitlokking niet betekent dat je zulke gevoelens laat ontstaan.
Over 14-jarigen leest ze vanavond denk en dan komt ze er vast wel op terug.

Het is nu echt niet meer leuk om in dit topic mee te schrijven, maar dat was misschien juist ook de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
neasoi schreef:
21-05-2020 22:47
er hebben meerdere veroordelingen plaatsgevonden
ze konden niet anders
het bewijsmateriaal was waterdicht

confrontatie is een groot woord
noem het eerder dat de smeerlap op afspraak gaat om een kind te n....ken
dat is zeker essentieel voor de bewijslast
anders heb je enkel een chat
Bewijsmateriaal moet ook nog eens wettig verkregen zijn en daar gaat het mis.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Daar krijg je rond een uur of 23 vast wel een reactie op.
Hier in de buurt was ooit een minderjarig meidje die iemand van haar school een foto had gestuurd, via mobiel, waarop ze stond in BH.
Die foto ging dus zijn ronde doen.
Zo stond hij ook ineens op de telefoon van een, toendertijd nog, vriendin van mij.
Ik zei haar, WAAROM staat die op jouw telefoon. Nou dat was als bewijs. Ik zeg ja voor wie dan?? Nou voor als de moeder van dat meisje het eventueel niet zou geloven ofzo.
Ik zei haar, haal hem er af! Dit is niet normaal hoor! Maar zij luisterde niet naar mij. Moest het als bewijs hebben. Flikker op zeg.
En ze zal hem vast aan meerdere kennissen hebben laten zien. Ik snap dat niet!
Ze is verder geen pedo, maar zo komt dus wel je foto bij Jan en Alleman terecht.

Heeft dan niks met OP te maken, maar wel dat we dat even weten.
neasoi schreef:
21-05-2020 23:19
madamzonderm donderdag 21 mei 2020 om 18:52

jayah schreef: ↑21-05-2020 18:49
In het geval van deze pedojager was het een heel goed idee want hij zorgde voor maar liefst 3x het aantal veroordelingen dan de politie heeft kunnen bewerkstelligen.

Dat maakt het niet een goed idee om veelgenoemde redenen.

jayah schreef: ↑21-05-2020 18:49
Wat het dikgedrukte betreft toon maar de cijfers of in ieder geval een bron anders zijn het aannames, heb ik zonet van jou geleerd.

bijv https://www.ad.nl/binnenland/pedojagers ... ~abf694d6/
en ik ben niet de enige met een bron blijkt

In een WhatsAppgesprek met de 13-jarige Charlotte laat de man enthousiast weten wat hij allemaal met haar wil doen. Ook aan de telefoon kan de 48-jarige Zwollenaar zijn opwinding over de seksafspraak nauwelijks verhullen. Maar dan, als hij haar op station Zwolle denkt te ontmoeten, staan Jonathan Oostenbrink en zijn vrienden plotseling voor zijn neus.

** welke man die normaal is doet zoiets dan?
gatverdamme >> laat de man enthousiast weten wat hij allemaal met haar wil doen
en dan afspreken?
wat wil je nog meer
moet de penetratie ook op video? is het dan wel genoeg bewijsmateriaal?
Kun je iets duidelijk quoten? . Het wordt wel een zootje zo om te zien wie wat zei
Mags Haney, een vrouwelijke pedofiel hunter. Maar wel hard drugs verkopen samen met heel haar familie.
In 2003, 60-year-old Scottish crime boss Maggie "Big Mags" Haney was sentenced to 12 years for running a drug-dealing ring which sold four-figure sums of heroin daily out of a base known as "Haney's Hotel". Before that arrest, the grandmother attracted headlines as a militant campaigner against child grooming on her Stirling council estate.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/me ... ~a8104905/
Nog een 'mooie' https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... kpedofiel/
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 08:47
Nog een 'mooie' https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... kpedofiel/
Goed zeg, waarschijnlijk een kinderverkrachting voorkomen. :facepalm:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Lekker je dochter iemand in de val lokken. https://www.ad.nl/buitenland/aanklager- ... ~abd67c07/
Beter voorkomen dan genezen? https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... zagen-voor

En zo zijn er nog tig berichten te vinden.
Solomio schreef:
22-05-2020 08:50
Goed zeg, waarschijnlijk een kinderverkrachting voorkomen. :facepalm:
Ik zou het liefst voor een aantal mensen nog zoveel meer linkjes willen neerzetten, maar vind het zelf niet zo leuk om te lezen.
Niq schreef:
22-05-2020 08:47
Nog een 'mooie' https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... kpedofiel/
Wat een debielen. Laten we vooral gewoon het rechtstelsel afschaffen en voor een purge gaan.
Joh. Die links tellen niet, want dat zijn niet de échte pedojagers.

:facepalm:
Of, beter 1 teveel dan 1 te weinig?
Nou dit zegt eigenlijk ook wel precies wat zo'n vent (of eventueleel vrouw) doet: Parsons justifies what he does by saying he is protecting children. He isn’t. He is protecting fictional children.
Niq schreef:
22-05-2020 10:09
Nou dit zegt eigenlijk ook wel precies wat zo'n vent (of eventueleel vrouw) doet: Parsons justifies what he does by saying he is protecting children. He isn’t. He is protecting fictional children.
Dit is wel on point, ja.

Maar goed. Gedegen onderzoek he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven