Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
En als ik door blijf zoeken dan kom ik natuurlijk nog veel meer tegen wat 'mijn gelijk' aan zal tonen.
Net zoals jouw manier van zoeken 'jouw gelijk' zal tonen.
Hedde gij godver niks beters te doen op een zaterdagmiddag?!
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
23-05-2020 17:11
https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... ine-police

'Pedo' 1 denkt te chatten met een 18 jarige. Ze spreken af, maar op het moment dat hij in een cafe op haar wacht krijgt hij nog een berichtje van haar dat ze 15 is. HIj denkt o nee, hier wil ik niks mee van doen hebben!
Dus hij gaat er vandoor.
Daar komt hij Daemon Hunter tegen en er worden gelijk opnames gemaakt dat hij pefofiel is en op een 15jarige zat te wachten etc etc.
Gelijk wordt ook dat filmpje op youtube etc gezet.

Is dat geen uitlokking?

2e verhaal uit die link, Stinson met een duidelijk geval van uitlokking.
Dat ga ik niet beschrijven, maar hier een quote:
Sam's story began when he was talking to a person on the dating site Badoo. After a while someone told him she was 11 and asked if it put him off. He said it did but he didn't mind chatting from time to time.

"I knew she wasn't an 11-year-old because she sounded so mature and when her picture was up I said to her that's a picture of a 17- or 18-year-old, I think I am being fooled here. She said no, I'm 11." Later they had an adult exchange in which she asked about sex. "I discussed slowly what happens," he said. "After, I said: 'I don't think you are 11.' An 11-year-old would not respond to me in this nature."

Soon, "she" asked to come and meet him. He made excuses to avoid it, but shortly afterwards, Stinson posted Sam's picture and number online and accused him of grooming. Hate messages poured in. "Kill threats, you're a paedo, you're this you're that," he said. "I was panicking, I couldn't eat." Sam went to the police and said he had been talking to someone he didn't believe was a child.

Enz enz.
Wat een asshole.
neasoi schreef:
23-05-2020 13:35
had ik al gedaan
ga niet terugzoeken
zal nog een keer zeggen

ik vind het een goor woord
maar het is wel duidelijk, laat niks aan de verbeelding over
dus n...ken is mijn compromis :)
Dus verkrachting/misbruik is hetzelfde als neuken volgens jou. Bijzonder.
Oh piemel kan ook al niet. Wat een rare manier van taalgebruik heb jij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven