Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
Alle reacties Link kopieren
neasoi schreef: ↑21-05-2020 22:47
hoe is het uitlokking?
als uitlokken van pedofilie mogelijk zou zijn
zouden ze het dan ook bij jou kunnen uitlokken?
Plopper schreef:
21-05-2020 22:51
:facepalm:

Weet je?

Ja. Als ze achter mij aan zouden zitten, zou mijn complete geaardheid veranderen en ben ik ineens pedofiel of efebofiel. Want dat is hoe het werkt. Dus. Pas maar op.
je praat er omheen
is pedofilie uberhaupt uitlokbaar ja of nee?
neasoi schreef:
22-05-2020 21:38
uitlokking is het niet en intimideren doen ze niet
is ook niet nodig, alles is on record
is het beter om slachtoffer te zijn en de dader wordt nooit gepakt?
in dit geval zijn er trouwens helemaal geen slachtoffers te zien want er zijn geen slachtoffers, dankzij de pedohunter die een kinderverkrachter tot stoppen brengt
Als er geen slachtoffers zijn is het geen verkrachter en is de pedojager gewoon een mannetje wat zijn eigen morele kompas gebruikt om crimineel gedrag goed te praten.

Want uitlokking is verboden.

En nu ben ik klaar met dit topic. Je ontkent terminologie wat wetenschappelijk makkelijk te onderbouwen is, want alle pedo's moeten dood.

Dus. Succes met je spyware en je Amerikaanse idolen.
Alle reacties Link kopieren
neasoi schreef:
22-05-2020 21:40
neasoi schreef: ↑21-05-2020 22:47
hoe is het uitlokking?
als uitlokken van pedofilie mogelijk zou zijn
zouden ze het dan ook bij jou kunnen uitlokken?



je praat er omheen
is pedofilie uberhaupt uitlokbaar ja of nee?
Je kunt gedrag uitlokken, dat is waar het hier over gaat.
In juridische zin dus.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
neasoi schreef:
22-05-2020 21:40
neasoi schreef: ↑21-05-2020 22:47
hoe is het uitlokking?
als uitlokken van pedofilie mogelijk zou zijn
zouden ze het dan ook bij jou kunnen uitlokken?



je praat er omheen
is pedofilie uberhaupt uitlokbaar ja of nee?
Jij weet de definitie van uitlokking niet en doet alsof het wel snapt.

Daarom moet je dit soort dingen aan grote mensen die ervoor gestudeerd hebben overlaten.

Bye!
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 22:58
TO: Zou je iets voor me willen doen?

Voordat je betweterig enzo gaat doen: Wil je voor mij de definitie van uitlokking in juridische context even opzoeken en onthouden?
als jij het even hier neerzet kan ik het lezen
ik doe nergens betweterig
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
21-05-2020 23:11
Durf je neuken niet te schrijven?
ik vind het een goor woord
zeker in deze context
maar het laat niets aan de verbeelding over, das dan wel weer goed aan juist dat woord
Alle reacties Link kopieren
Jullie roepen maar wat. Ik vraag me echt af wat jullie willen bereiken?

Deze man handelt volledig volgens de wet.

Kijk op de Facebook pagina van de man waar TO het in haar OP over heeft.

Hij werkt samen met de politie. Wat hij doet valt onder burgerarrest. Hij houdt zich aan alle regels. Er wordt geen geweld gebruikt, ze worden niet van hun vrijheid beroofd. Alle mannen dachten een afspraak te hebben met een kwetsbaar 13 of 15 jarig meisje (dat eenzaam is zonder vrienden) waar ze seks mee konden hebben. Ze hebben foto's gedeeld van hun geslachtsdelen, omschreven wat ze met de minderjarige meisjes van plan waren. Het is geen uitlokking, zij leggen het 1ste contact met het meisje.

Hij filmt alles wat volgens de wet toegestaan is, legt aan de de mannen uit dat hij alles aan de politie overhandigt inclusief de chat en onlinegesprekken. Verwijst ze door naar de betreffende rechercheur op het politiebureau in hun woonplaats, waar ze zich zelf ook kunnen melden. Laat weten dat hij al het beeldmateriaal op Twitter en Facebook deelt met zijn meer dan 10 duizend volgers.

De mannen worden vervolgens door de politie thuis gearresteerd en door de rechter veroordeeld tot gevangenisstraffen van 3 tot 9 jaar. Diverse daders zitten inmiddels in de gevangenis dankzij zijn inspanningen. Zijn social media accounts zijn gewoon te vinden. Zijn niet off-line gehaald. Er is niks strafbaars aan wat hij doet. Er is geen brandstapel, geen geweld. Het is steeds weer een heterdaad met mannen die van plan waren een kwetsbaar kind te verkrachten.

Een aantal van jullie verzinnen van alles. Je vraagt je af waarom, alsof het al niet erg genoeg is dat dit met kinderen gebeurd.

Dit is het laatste wat ik in dit topic geschreven heb.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 22-05-2020 21:51
0.43% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
21-05-2020 23:17
Ah jij weet het beter. Okay.

Ik ben klaar met dit topic. Je wilt alleen maar overtuigen dat pedojagers a godgiven gift to society zijn en ik ben, nu niet en volgend jaar dinsdag, het gewoon niet met je eens.
je geeft mij een document gemaakt door een Belgische rechtenstudent
what a joke

het land wat de legale grens voor sex met volwassen naar 14 jaar wil brengen, are you kidding me?

en dan

het Belgische rechtssysteem en pedofilie?
heb je wel eens documentaires over de Dutrout zaak bekeken?
de grootste pedozaak van de Benelux
en een gruwelijke
tig kroongetuigen in de rechtzaak hadden ineens een ongeluk of pleegden zelfmoord, heel raar was dat
verdenkingen tot de hoogste regionen van de Belgische politiek
de rechtzaak heeft jaren geduurd en maar een paar mensen zijn veroordeeld
kijk maar eens over Dutrout, het is echt ongelooflijk

het blijkt dat pedojagers broodnodig zijn en vind dat degene in de video het eerlijk doet
hij neemt geen enkel initiatief (ook niet nodig overigens)
Ellerlilalinne, de politie wil dat hij stopt met z'n gehunt. Lees maar eens andere artikelen dan alleen zijn FB.
Heeft Dutroux die meisjes via chatprogramma's binnen gelokt? Ik dacht dat hij ze van straat had gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
21-05-2020 23:20
En hoe leer je ze dat precies?
ze hadden bij dr. Phil hiermee een expiriment gedaan bij de speeltuin
ze interviewden moeders bij de speeltuin met wat vragen over hoe veilig de speeltuin was en of ze niet bang waren voor engerds
(een vrouw met een microfoon en cameraman)
en in de achtergrond was er een man van hun team dat het kind van die moeder vroeg of het kind zijn puppy had gezien of wilde zien, zoiets
de meeste van de kinderen in die test waren zo met die man mee de puppy zien/zoeken
waren wel jong hoor, denk onder 5
die moeders hadden de schok van hun leven
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
22-05-2020 06:37
Bewijsmateriaal moet ook nog eens wettig verkregen zijn en daar gaat het mis.
nou daar lijkt het niet op want de pedohunter zit niet in de gevangenis, ook de redenatie is ongelooflijk,
er worden pedofielen opgepakt, en hier op het forum is er discussie over de rechten van de pedofiel, ik dacht dat ik op een vrijgevochten vrouwenforum zat, ik zag ons al, op paard met zwaard voor de rechten en veiligheid van onze kinderen, ten strijde tegen het onrecht, zelfs als het een beetje robin hood achtig is, het doel heiligt de middelen, maar niks is minder waar, echt diep triest
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 07:28
Hier in de buurt was ooit een minderjarig meidje die iemand van haar school een foto had gestuurd, via mobiel, waarop ze stond in BH.
Die foto ging dus zijn ronde doen.
Zo stond hij ook ineens op de telefoon van een, toendertijd nog, vriendin van mij.
Ik zei haar, WAAROM staat die op jouw telefoon. Nou dat was als bewijs. Ik zeg ja voor wie dan?? Nou voor als de moeder van dat meisje het eventueel niet zou geloven ofzo.
Ik zei haar, haal hem er af! Dit is niet normaal hoor! Maar zij luisterde niet naar mij. Moest het als bewijs hebben. Flikker op zeg.
En ze zal hem vast aan meerdere kennissen hebben laten zien. Ik snap dat niet!
Ze is verder geen pedo, maar zo komt dus wel je foto bij Jan en Alleman terecht.

Heeft dan niks met OP te maken, maar wel dat we dat even weten.
ja dat zijn hele gevaarlijke dingen
kinderen onderling zijn keihard, en niet best als er een foto van jou in je BH de school rondgaat
dat kan hele schadelijke gevolgen hebben voor kind in kwestie
wel raar dat ze die foto op haar telefoon had en aan jou liet zien
is er ooit nog iets mee gebeurd? naar die desbetreffende moeder toegegaan?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 08:36
Mags Haney, een vrouwelijke pedofiel hunter. Maar wel hard drugs verkopen samen met heel haar familie.
alle pedohunters verkopen harddrugs
ook weer geleerd
Alle reacties Link kopieren
"Een meisje van vijftien slaagde erin om drie leden van een jongerenbende te overhalen om een moord te plegen. Ze maakte de daders wijs dat een 42-jarige trucker een pedofiel was en dat hij moest sterven. "

ik quote even een stukje van je link

wat wil je met deze link aantonen?
behalve dat vrouwelijke moordenaars vaker mannen manipuleren en hen het werk laten doen?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 08:47
Nog een 'mooie' https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... kpedofiel/
"Chantal had op haar profiel staan dat ze 22 jaar oud was, omdat haar ouders haar wilde beschermen. "
compleet gestoord, geen idee wat daar de logica achter is

vreselijk verhaal in dat krantenstuk, als het waar is, heel erg voor die man

heeft echter totaal niks te maken met de strategie van de pedohunter
die vermoord ook niemand
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
22-05-2020 08:50
Goed zeg, waarschijnlijk een kinderverkrachting voorkomen. :facepalm:
dit heeft niets met de pedhunting uit mijn video te maken
deze ouders waren sowieso compleet gestoord, en ik vind het verhaal een beetje rammelen
welke ouder zet hun 12-jarige kind als 22-jarige op internet?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 08:52
Beter voorkomen dan genezen? https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... zagen-voor

En zo zijn er nog tig berichten te vinden.
zoiets is natuurlijk vreselijk
deze mannen hebben ongegrond gehandeld
de pedohunter handelt niet ongegrond, kijk de video maar
en nogmaals, vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 08:54
Ik zou het liefst voor een aantal mensen nog zoveel meer linkjes willen neerzetten, maar vind het zelf niet zo leuk om te lezen.
allemaal vreselijke links, die niks te maken hebben met de video die ik geplaatst heb
compleet andere verhalen van iemand in elkaar slaan zonder bewijs
of een meisje dat mannen manipuleert om een moord te plegen
dat doen vrouwen al eeuwen he
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
22-05-2020 09:41
Wat een debielen. Laten we vooral gewoon het rechtstelsel afschaffen en voor een purge gaan.
je vergelijkt appels met peren
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
22-05-2020 09:53
Joh. Die links tellen niet, want dat zijn niet de échte pedojagers.

:facepalm:
dat klopt
ik zie geen bewijslast en geen documentatie
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 09:59
Of, beter 1 teveel dan 1 te weinig?
waarvan?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 10:09
Nou dit zegt eigenlijk ook wel precies wat zo'n vent (of eventueleel vrouw) doet: Parsons justifies what he does by saying he is protecting children. He isn’t. He is protecting fictional children.
op dat moment fictional
daarvoor en daarna echte
tenzij de pedo nog een andere hunter tegen het lijf loopt natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
22-05-2020 10:20
Dit is wel on point, ja.

Maar goed. Gedegen onderzoek he?
sluitend bewijs voor de politie om de pedo te arresteren
neasoi schreef:
22-05-2020 22:12
alle pedohunters verkopen harddrugs
ook weer geleerd
Dat is nieuw voor mij. Stinson ook? Dacht meer vechtersbaasje en dacht in de link uit jouw op te horen dat het eigenlijk de bedoeling was dat heel het schoolgebouw vol zat waar hij de fik in zette met een flink kostenplaatje.
Zal misschien morgen nog eens kijken. Vind het een akelige vent, zelfs zonder te weten dat hij zou hunten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven