Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
dolfje schreef:
22-05-2020 11:27
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen maar ze lijkt me sowieso niet heel sympathiek die ik geloof het meteen :P
Dit. Wat een afgrijselijk type
fashionvictim schreef:
22-05-2020 12:13
Ik vind Dennis Storm echt onwijs leuk.

Goed topic, Male!
Die dan weer wel
Maleficent schreef:
22-05-2020 12:39
Haar vent betaalt haar hobby.
En toch gewoon een verzetje met Dré? Gewaagd.
Alle reacties Link kopieren
Marelyse schreef:
22-05-2020 12:43
En toch gewoon een verzetje met Dré? Gewaagd.
Ze hebben, naar het schijnt, een open huwelijk.
Rafael van der Vaart is vreemdgegaan met Nikkie, vlak nadat hij zijn vows gerenewed :P had met Sylvie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
22-05-2020 11:31
O geen idee, ik reageerde op dit stukje :rofl:

Sterker nog: een buurtbewoner die vroeg of het wat zachter kon, werd naar verluidt flink uitgescholden door Nikkie en haar vriend Ruben Bontekoe. Ook schijnt de vermogende presentatrice schaamteloos te hebben geschreeuwd dat ze de hele straat zou opkopen.
Ja om vervolgens met d'r 28 miljoen op de bank naar de overheid stappen voor geld door de coronacricis. En dan ook nog zeggen binnen een paar dagen hadden ze alles geregeld, ben trots op de overheid. Verwend nest vind ik het.

https://www.mediacourant.nl/2020/05/nik ... eidssteun/
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lekker topic!

Dat plagiaat van Nikkie Plessen was toendertijd al zo gênant. Ze deed er zelf ook zo vreselijk luchtig over, heb haar daarna nooit meer sympathiek kunnen vinden.
Maleficent schreef:
22-05-2020 13:00
Ze hebben, naar het schijnt, een open huwelijk.
Rafael van der Vaart is vreemdgegaan met Nikkie, vlak nadat hij zijn vows gerenewed :P had met Sylvie.
Aha, duidelijk. Lekker zootje maken ze er van :proud:.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
22-05-2020 13:08
Ja om vervolgens met d'r 28 miljoen op de bank naar de overheid stappen voor geld door de coronacricis. En dan ook nog zeggen binnen een paar dagen hadden ze alles geregeld, ben trots op de overheid. Verwend nest vind ik het.

https://www.mediacourant.nl/2020/05/nik ... eidssteun/
O echt! Sorry, maar dat kan toch niet.
Als je winst maakt dan hoor je ook reserves te hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... ndre-hazes
Ja ja nu weten "we"het wel..
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 13:26
O echt! Sorry, maar dat kan toch niet.
Als je winst maakt dan hoor je ook reserves te hebben.
Als KLM het mag, mag zij het ook toch.
Dennis Storm vind ik heel leuk. Hij was in proefkonijnen altijd zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
22-05-2020 15:01
Als KLM het mag, mag zij het ook toch.
Maar de KLM heeft gedupeerden, Nikkie Plessen niet.
Ze heeft toch een webwinkel?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
22-05-2020 11:44
Ik vind Nikkie altijd zo groezelig. Net als Nicolette van Dam en Nicolette Kluiver trouwens.

Ligt vast aan de naam :proud:
Het zijn alledrie types waar ik echt niet van hou. Zo! Ontzettend! Leuk! en Spontaan! ofzo. Yuk. Chantal Janzen en Yvon Jaspers trek ik ook niet.
En Nikkie d’r hoofd is zo ontzettend te groot voor haar lijfje. (Dit is gewoon een verkapte tvp)
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
22-05-2020 11:28
De buren van Nikkie zijn van het oude geld en vinden haar niet chique genoeg. Ze maken tegen alles bezwaar, klagen alleen maar over de overlast van de verbouwing, klagen over de biro’s voor de deur etc.
Echt? Ik heb echt niets met neppe Nikkie, maar zij én haar man wonen daar omdat ze selfmade zijn (volgens mij). Itt dus tot de rest van de buurt. Godzijdank is dat niet (meer alleen) voorbehouden aan de mensen die in een rijke familie zijn geboren en alleen maar hun handje op hoeven te houden
Alle reacties Link kopieren
toffifee schreef:
22-05-2020 16:57
Echt? Ik heb echt niets met neppe Nikkie, maar zij én haar man wonen daar omdat ze selfmade zijn (volgens mij).
Hij is selfmade ja :P
Stressed is just desserts spelled backwards
toffifee schreef:
22-05-2020 16:57
Echt? Ik heb echt niets met neppe Nikkie, maar zij én haar man wonen daar omdat ze selfmade zijn (volgens mij). Itt dus tot de rest van de buurt. Godzijdank is dat niet (meer alleen) voorbehouden aan de mensen die in een rijke familie zijn geboren en alleen maar hun handje op hoeven te houden
Maakt je nog niet minder niet chic :proud:
Selfmade is geen excuus voor aso-gedrag. Oud geld zijn is ook geen excuus voor aso-gedrag, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 13:00
Ze hebben, naar het schijnt, een open huwelijk.
Rafael van der Vaart is vreemdgegaan met Nikkie, vlak nadat hij zijn vows gerenewed :P had met Sylvie.
Nee, zo open is hun huwelijk niet. Het verhaal gaat dat haar man een hartig woordje is gaan spreken met Hazes om hem te waarschuwen van zijn vrouw af te blijven. Hun huwelijk was bijna geklapt op die affaire met Hazes. Maar Nikkie is wel geil maar niet gek, dus die koos uiteindelijk eieren (miljoenen) voor haar geld.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 16:45
Maar de KLM heeft gedupeerden, Nikkie Plessen niet.
Ze heeft toch een webwinkel?
Ze heeft natuurlijk óók gewoon personeel.

Ik vind haar ook niks hoor, maar ze heeft net zoveel recht op een steunfonds als iemand anders. En als het niet terecht is zal ze het moeten terugbetalen.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 13:26
O echt! Sorry, maar dat kan toch niet.
Als je winst maakt dan hoor je ook reserves te hebben.
Als Booking.com recht op steun heeft, dan zij ook natuurlijk.

Hoe verwerpelijk ik dat van allebei ook vind.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 16:45
Maar de KLM heeft gedupeerden, Nikkie Plessen niet.
Ze heeft toch een webwinkel?
Nee, nu doe je haar tekort, ze heeft inmiddels echt wel een enorm bedrijf. Ze doet het echt wel goed met dat bedrijf en heeft veel personeel en vijf merken.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-05-2020 17:32
Nee, zo open is hun huwelijk niet. Het verhaal gaat dat haar man een hartig woordje is gaan spreken met Hazes om hem te waarschuwen van zijn vrouw af te blijven. Hun huwelijk was bijna geklapt op die affaire met Hazes. Maar Nikkie is wel geil maar niet gek, dus die koos uiteindelijk eieren (miljoenen) voor haar geld.

:rofl:
Leuk topic :popcorn:

Steeds als ik Nikkie ergens op tv zie, moet ik altijd aan Elise Schaap denken.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-05-2020 17:37
Nee, nu doe je haar tekort, ze heeft inmiddels echt wel een enorm bedrijf. Ze doet het echt wel goed met dat bedrijf en heeft veel personeel en vijf merken.
Ja, maar zij kan toch doorgaan op haar webwinkel tijdens de coronacrisis?
Ik begrijp niet waarom ze staatssteun moet ontvangen.

Zo bedoel ik het. Ze kan nog steeds inkomen genereren als ze haar marketing op de webwinkel zet.
Dat ze meerdere winkels heeft weet ik wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bij veel bedrijven nogal discutabel dat ze staatssteun krijgen, ze maken enorme winst, maar hebben geen reserve om een crisis te doorstaan. Of nou ja, dat hebben ze wel, maar dat staat op de privé rekeningen van de grootaandeelhouders. En 'wij' betalen straks de rekening.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven