Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Dalijk komen Bas en Nicolette bij Boulevard vertellen hoe zwaar ze het hebben gehad de afgelopen maanden. Maar dat ze er toch heel positief mee omgaan. Ik word zo moe van bn'ers die vertellen hoe de Corona crisis voor hun is. Echt, je maakt jezelf veel te balangeijk. En, je hebt het ontzettend goed tegenover heeeel veeeel andere.
fashionvictim schreef:
22-05-2020 17:32
Nee, zo open is hun huwelijk niet. Het verhaal gaat dat haar man een hartig woordje is gaan spreken met Hazes om hem te waarschuwen van zijn vrouw af te blijven. Hun huwelijk was bijna geklapt op die affaire met Hazes. Maar Nikkie is wel geil maar niet gek, dus die koos uiteindelijk eieren (miljoenen) voor haar geld.
Oke dan. Zoveel zin in een wip dat je er zelfs een enkeltje hoekwoning voor wilt riskeren. Oké, prima, kan he. Maar dan. Van alle mannen op aarde wordt het Dreetje? Waar gaat het dan mis?
watdachtjehiervan schreef:
22-05-2020 18:49
Dalijk komen Bas en Nicolette bij Boulevard vertellen hoe zwaar ze het hebben gehad de afgelopen maanden. Maar dat ze er toch heel positief mee omgaan. Ik word zo moe van bn'ers die vertellen hoe de Corona crisis voor hun is. Echt, je maakt jezelf veel te balangeijk. En, je hebt het ontzettend goed tegenover heeeel veeeel andere.
Ach gut, hadden ze weer aandacht tekort? Ik vind ze altijd nét iets te perfect overkomen. 'zie ons het eens goed voor elkaar hebben met ons gezin en onze liefde voor elkaar'
watdachtjehiervan schreef:
22-05-2020 18:49
Dalijk komen Bas en Nicolette bij Boulevard vertellen hoe zwaar ze het hebben gehad de afgelopen maanden. Maar dat ze er toch heel positief mee omgaan. Ik word zo moe van bn'ers die vertellen hoe de Corona crisis voor hun is. Echt, je maakt jezelf veel te balangeijk. En, je hebt het ontzettend goed tegenover heeeel veeeel andere.

Ook zo’n vermoeiend stel. Nicolette vind ik een onsympathieke uitstraling hebben en die Bas vind ik een idioot. Wat een onaantrekkelijke man is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 18:44
Ik vind het bij veel bedrijven nogal discutabel dat ze staatssteun krijgen, ze maken enorme winst, maar hebben geen reserve om een crisis te doorstaan. Of nou ja, dat hebben ze wel, maar dat staat op de privé rekeningen van de grootaandeelhouders. En 'wij' betalen straks de rekening.
Dit idd. Die Nikkie staat in de Selfmade Quote nog wat.

Steun moet je krijgen omdat je anders onderuit gaat. Niet "omdat het nou eenmaal kan"......
*TanteSjaan* schreef:
22-05-2020 19:13
Ook zo’n vermoeiend stel. Nicolette vind ik een onsympathieke uitstraling hebben en die Bas vind ik een idioot. Wat een onaantrekkelijke man is dat zeg.
Ik zou knettergek worden van die vent. Hij is zo aanwezig. En dan die lach. Zo overdreven. En alles moet op socialmedia.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 19:19
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 19:13
Ach gut, hadden ze weer aandacht tekort? Ik vind ze altijd nét iets te perfect overkomen. 'zie ons het eens goed voor elkaar hebben met ons gezin en onze liefde voor elkaar'
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Bas Smit vind ik wel leuk, ik hou wel van die humor.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-05-2020 18:44
Ik vind het bij veel bedrijven nogal discutabel dat ze staatssteun krijgen, ze maken enorme winst, maar hebben geen reserve om een crisis te doorstaan. Of nou ja, dat hebben ze wel, maar dat staat op de privé rekeningen van de grootaandeelhouders. En 'wij' betalen straks de rekening.
Ja, eens, daar was van de week ook bij Beau discussie over met minister Wiebes. Die gaf ook ruiterlijk toe dat het nieuwe noodsteunpakket anders was ingekleed vanwege dit soort dingen.
Am Yisrael Chai!
Leuk topic!
En Nikkie en Nicolette zijn afschuwelijk, vinden zichzelf zo leuk, bah!
Fred van Leer vind hen dus echt heel leuk en dat snap ik dus niet, want hem vind ik wel leuk.
tess07 schreef:
22-05-2020 20:29
Leuk topic!
En Nikkie en Nicolette zijn afschuwelijk, vinden zichzelf zo leuk, bah!
Fred van Leer vind hen dus echt heel leuk en dat snap ik dus niet, want hem vind ik wel leuk.
Ja, Fred is leuk!
Ik hoorde hem een keer op de radio zeggen dat hij al iets van 20 jaar bevriend is met Nikkie.
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 20:38
Reden: toevoeging
14.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 20:33
Ja, Fred is leuk!
Ik :heart: Fred.
vivapimpelmees schreef:
22-05-2020 20:36
Ik :heart: Fred.
:high5:
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
22-05-2020 20:36
Ik :heart: Fred.
Ik ook!
Ik vind Fred ook zo leuk! Ik snap alleen niet dat hij er zo’n ordinaire tut als Nikkie bevriend is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, er wordt gezegd dat Ruben (man van Nikkie) van de herenliefde is. En dat zij idd soort open relatie hebben en vooral samen zakelijk heel succesvol zijn.
Nikki doet het wel super goed. Haar man doet meer de zakelijke kant, bedrijfsvoering. Maar zij is echt het merk en dat doet ze heel goed.
Het is echt niet zo dat zij op zijn zak teert hoor. Denk dat ze samen echt een team zijn.
Ik kan er niks aan doen maar als ik Nikkie op tv zie krijg ik zo'n nep-gevoel bij haar. Alsof ze alles speelt en overdreven enthousiast doet.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik zocht net iets over Nikkie op, maar toen stuitte ik op berichten dat ze ook wat met Tiesto gehad heeft, ook al tijdens haar huwelijk.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-05-2020 21:35
Oeh, ik zocht net iets over Nikkie op, maar toen stuitte ik op berichten dat ze ook wat met Tiesto gehad heeft, ook al tijdens haar huwelijk.
Leuk topic! Wow, dat van Tiesto was onbekend. Wat dat betreft is het een kruisbestuiving over en weer wie het met doet of heeft gedaan in dat wereldje.

Haar man zat toch in de verkoop van liften en is na verkoop van zn bedrijf miljonair geworden?

Nikki heeft best wel wat in d'r mars en werkt enorm hard voor haar kledingmerk, dus dat valt te bewonderen. Wel opvallend dat ze in de loop van de jaren flink aan d'r uiterlijk heeft gesleuteld. Vroeger had ze geen voorgevel en een enorm puntige aparte kin. Haar gezichtsvorm is veranderd en d'r wangen zijn een beetje puffy. Ze heeft verder ook wel een beeldig figuur.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 17:56
Leuk topic :popcorn:

Steeds als ik Nikkie ergens op tv zie, moet ik altijd aan Elise Schaap denken.
Blablabla chocoladevla.....
:cheer2:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er hélemaal niks van dat die Nikkie na die enorm gênante plagiaataffaire nog serieus wordt genomen. Maar ja met geld is alles te koop. Zij zit toch ook alleen maar bij Boulevard of Shownieuws omdat die rijke vriend van haar daar connecties heeft?
Metallover schreef:
23-05-2020 04:18
Blablabla chocoladevla.....
:cheer2:
:rofl:
:biggrin: :high5:
Patricia Paay woont in een hotel in Leiden. De vraag is: waarom? En waarom niet in Amsterdam?
Wat een leuk topic. Ik volg.

Tiesto is echt in mijn achting gedaald. Zijn vriendin was net 18 en hij 46 toen ze een relatie kregen. Daar vind ik toch echt iets van.
Julus schreef:
23-05-2020 09:54
Patricia Paay woont in een hotel in Leiden. De vraag is: waarom? En waarom niet in Amsterdam?
Patricia heeft toch schulden? Wonen in een hotel is niet goedkoop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven