Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021
dinsdag 21 april 2020 om 13:35
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s!
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.
| Naam | Leeftijd | Kind | UD | Bevallen | J/M | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Pinkie81 | 38 | 2 | 24 december | | Meisje | |
| DaSilva86 | 34 | 2 | 27 december | | Meisje | KS week 39 MK begin 2020 |
| Ikhaatgeduld | 38 | 2 | 30 december | Meisje | 3 MK Asherman | |
| Molly | .. | 1 | 30 december | | jongen | |
| ElleBowie | 30 | 2 | 30 december | | Meisje | |
| Onslow | 34 | 2 | 31 december | | jongen | |
| Birdist | 31 | 2 | 4 januari | | Meisje | hogere kans MK week 6-9 |
| Janna | 35 | 2 | 5 januari | | Meisje |
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
woensdag 20 mei 2020 om 18:20
@Janna welkom bij de club, het is wat he die misselijkheid?
@DaSilva wat vervelend dat het de planning in de war schopt, ik hoop dat ze je snel bellen zodat je wat meer duidelijkheid hebt. De praktijk waar ik nu heen ga zit in het ziekenhuis en daar mag de partner wel mee met de echo's, de overige afspraken niet.
@Drijfzand het is nog steeds een beetje overleven hier, vandaag wel 2 boterhammen, n liga en 1 pannenkoek kunnen eten. Nu straks nog proberen om een stuk fruit te eten. Die eierkoek klinkt wel goed trouwens! Heb er helaas nog geen gevonden zonder melk dus dat valt voor mij helaas af
Dat van die kastjes open trekken herken ik trouwens enorm haha, alles staat me tegen momenteel, het is wat.
@Limbogirly hoe is het nu met jou?
@DaSilva wat vervelend dat het de planning in de war schopt, ik hoop dat ze je snel bellen zodat je wat meer duidelijkheid hebt. De praktijk waar ik nu heen ga zit in het ziekenhuis en daar mag de partner wel mee met de echo's, de overige afspraken niet.
@Drijfzand het is nog steeds een beetje overleven hier, vandaag wel 2 boterhammen, n liga en 1 pannenkoek kunnen eten. Nu straks nog proberen om een stuk fruit te eten. Die eierkoek klinkt wel goed trouwens! Heb er helaas nog geen gevonden zonder melk dus dat valt voor mij helaas af
Dat van die kastjes open trekken herken ik trouwens enorm haha, alles staat me tegen momenteel, het is wat.
@Limbogirly hoe is het nu met jou?
woensdag 20 mei 2020 om 19:42
Fijn dat je hebt kunnen eten Molly!
Ik denk dat het wel even kan duren voor ik gebeld word
De overdracht gaat per tweewekelijkse vergadering en die is pas over twee weken weer. Maar ik ga mij niet druk maken, ze regelen het maar op tijd.
Zijn jullie trouwens ook bang dat je je verspreekt? Ik had vandaag mijn zus aan de lijn en we zitten wat bij te kletsen en ik zeg dat ik mij al twee weken slap en moe voel
Dat hoef ik niet te zeggen want we hebben elkaar al twee maanden niet gezien dus hoef ik niks te verklappen. En vandaag maakte ik een ommetje met mijn kind en er staat een kind in een sompige sloot en een moeder die er naast staat met een hond. Grote hond. Vraagt die moeder of ik de hond even vast wil houden terwijl zij haar kind uit de modder trekt. Dus ik zeg Ja hoor maar als hij hard trekt kan ik hem niet houden want eeeh ik
. En toen heb ik maar iets gezegd over een operatie. Want als ik iets zeg weet het hele dorp het.
Ik denk dat het wel even kan duren voor ik gebeld word
Zijn jullie trouwens ook bang dat je je verspreekt? Ik had vandaag mijn zus aan de lijn en we zitten wat bij te kletsen en ik zeg dat ik mij al twee weken slap en moe voel
woensdag 20 mei 2020 om 19:52
Molly, lukken bananen nog? Dat is eigenlijk het enige fruit dat ik eet. Appels zijn soms zo zuur en veel anders hebben we niet in huis.
Haha nee, hier niet bang voor verspreken. Heb het mijn familie meteen verteld. Een paar vriendinnen weten het ook. Mijn ouders belde een keer via Skype toen ik in de tuin zat en vroegen: hoe is het met de baby? De buurvrouw zat buiten en kan dat best hebben gehoord
Oudste weet ook dat ik een baby in mijn buik heb en zingt daar op straat gerust liedjes over. Als mensen het horen/weten, dan weten ze het maar.
De enige voor wie ik het nu bewust geheim hou zijn mijn collega's. Lijkt me wel leuk om na de vakantieperiode naar kantoor te gaan en opeens een duidelijke buik te hebben
Al is die kans bij mij niet bijzonder aanwezig, want bij vorige zwangerschappen zag je het pas na 20 weken ongeveer.
Haha nee, hier niet bang voor verspreken. Heb het mijn familie meteen verteld. Een paar vriendinnen weten het ook. Mijn ouders belde een keer via Skype toen ik in de tuin zat en vroegen: hoe is het met de baby? De buurvrouw zat buiten en kan dat best hebben gehoord
De enige voor wie ik het nu bewust geheim hou zijn mijn collega's. Lijkt me wel leuk om na de vakantieperiode naar kantoor te gaan en opeens een duidelijke buik te hebben
donderdag 21 mei 2020 om 11:35
donderdag 21 mei 2020 om 11:46
Ik zei toch laatst dat mijn man er nog niet helemaal in zit qua zwangerschap? Die wilde naar de Efteling en dan het liefst de Baron in en komt met dingen zoals tonijnpizza.
Maar net was toch wel weer een nieuw dieptepunt
Sta ik wit weggetrokken van de honger een sandwich in elkaar te zetten met verse kip, avocado, tomaat, etc er in, we eten sowieso gezond, zegt ie Kijk ik heb een nieuwe app waarmee we Paleo kunnen gaan eten zonder koolhydraten!
Koolhydraten zijn het enige dat mij op de been houd! En van de week leek het hem een top idee om te gaan inline skaten! Wat we nog nooit gedaan hebben. Ik ben al blij dat ik de trap normaal op kom
Maar net was toch wel weer een nieuw dieptepunt
donderdag 21 mei 2020 om 12:37
Wat is er veel geschreven, leuk!
Ik lees dat het bij iedereen wel lastig gaat op dit moment, iets minder leuk.
Hier ging het gisteren heel goed, bijna geen misselijkheid en redelijk veel energie. Vandaag is jammer genoeg een ander verhaal. Ik ben daarnet bijna flauwgevallen in de douche.
Dat we maar snel een paar weken verder zijn en het ergste voorbij is. En dat we onze baby's voelen bewegen
. Dan zullen we hopelijk ook iets meer gerust zijn. Voor de mensen die al een kindje hebben, wanneer voelden jullie je kindje voor het eerst?
Dat meer bijgelovig zijn herken ik ook! Ik durf ook bepaalde dingen niet denken of zeggen uit schrik dat ik de zwangerschap jinx.
DaSilva, wat frustrerend zeg!
Proficiat Mijo1989!!
Ik lees dat het bij iedereen wel lastig gaat op dit moment, iets minder leuk.
Hier ging het gisteren heel goed, bijna geen misselijkheid en redelijk veel energie. Vandaag is jammer genoeg een ander verhaal. Ik ben daarnet bijna flauwgevallen in de douche.
Dat we maar snel een paar weken verder zijn en het ergste voorbij is. En dat we onze baby's voelen bewegen
Dat meer bijgelovig zijn herken ik ook! Ik durf ook bepaalde dingen niet denken of zeggen uit schrik dat ik de zwangerschap jinx.
DaSilva, wat frustrerend zeg!
Proficiat Mijo1989!!
donderdag 21 mei 2020 om 13:27
Hoi meiden,
Wat fijn al die mooie hartjes te zien in het schema. Ik ben even niet geweest, maar het gaat lichamelijk dan ook even ontzettend zwaar. Al 2 kg afgevallen in een week en nu aan de zetpillen tegen de misselijkheid. In de hoop iets binnen te kunnen houden.
Morgen weer naar de vk. Ben super benieuwd. Gelukkig mag mijn vriend nu ook mee
.
Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje redden. Hier is het vooral even een paar weken overleven. Sorry dat ik niet individueel reageer. Dat komt hopelijk snel weer.
Voor iedereen die zich ook beroerd voelt sterkte en voor iedereen die zich goed voelt, geniet ervan
Wat fijn al die mooie hartjes te zien in het schema. Ik ben even niet geweest, maar het gaat lichamelijk dan ook even ontzettend zwaar. Al 2 kg afgevallen in een week en nu aan de zetpillen tegen de misselijkheid. In de hoop iets binnen te kunnen houden.
Morgen weer naar de vk. Ben super benieuwd. Gelukkig mag mijn vriend nu ook mee
Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje redden. Hier is het vooral even een paar weken overleven. Sorry dat ik niet individueel reageer. Dat komt hopelijk snel weer.
Voor iedereen die zich ook beroerd voelt sterkte en voor iedereen die zich goed voelt, geniet ervan
donderdag 21 mei 2020 om 13:38
@Drijfzand bananen gaan hier gelukkig redelijk, doe er vaak wel lang over maar als het dan binnen blijft
@DaSilva die gekke mannen toch hihi. Die van mij is wel heel inlevend gelukkig, als ik dan toch ergens zin in denk te hebben gaat ie het halen, heel lief.
Voor het verspreken ben ik ook wel wat bang ja, ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld, verder weet nog niemand het. Wil toch graag wachten tot de volgende echo. Twijfelde zelfs pas na de uitslag van de nipt, maar aan de andere kant mocht er iets mis zijn dan zou ik dat ook vertellen.
@Onslow jeetje dat is schrikken bijna flauwvallen, hopelijk gebeurt dat niet meer, lijkt me heel akelig. Ik kan ook niet wachten tot er wat weken voorbij zijn, het is hier ook echt even overleven op het moment.
@Pinkie wat vervelend dat je je zo voelt, heel herkenbaar ook zoals ik al schreef. Dat de weken maar snel voorbij mogen vliegen en we ons beter mogen voelen
@Mijo1989 gefeliciteerd!!
@DaSilva die gekke mannen toch hihi. Die van mij is wel heel inlevend gelukkig, als ik dan toch ergens zin in denk te hebben gaat ie het halen, heel lief.
Voor het verspreken ben ik ook wel wat bang ja, ik heb het alleen mijn beste vriendin verteld, verder weet nog niemand het. Wil toch graag wachten tot de volgende echo. Twijfelde zelfs pas na de uitslag van de nipt, maar aan de andere kant mocht er iets mis zijn dan zou ik dat ook vertellen.
@Onslow jeetje dat is schrikken bijna flauwvallen, hopelijk gebeurt dat niet meer, lijkt me heel akelig. Ik kan ook niet wachten tot er wat weken voorbij zijn, het is hier ook echt even overleven op het moment.
@Pinkie wat vervelend dat je je zo voelt, heel herkenbaar ook zoals ik al schreef. Dat de weken maar snel voorbij mogen vliegen en we ons beter mogen voelen
@Mijo1989 gefeliciteerd!!
donderdag 21 mei 2020 om 15:36
Haha, die man van jou is lekker bezig DaSilva. 
Met mij gaat het wel weer. Ik blijf bij vlagen een beetje onzeker, maar niet meer zoals dinsdag. Ik was denk ik ook heel labiel omdat ik moe was. Heb het grootste deel van de dag geslapen en op de bank gehangen. Nog maar drie weken en een dag tot de echo, terwijl ik vandaag al vier weken weer dat ik zwanger ben. Dus wat wachten betreft ben ik ruim over de helft.
Met mij gaat het wel weer. Ik blijf bij vlagen een beetje onzeker, maar niet meer zoals dinsdag. Ik was denk ik ook heel labiel omdat ik moe was. Heb het grootste deel van de dag geslapen en op de bank gehangen. Nog maar drie weken en een dag tot de echo, terwijl ik vandaag al vier weken weer dat ik zwanger ben. Dus wat wachten betreft ben ik ruim over de helft.
donderdag 21 mei 2020 om 19:59
Pinkie, wat naar die misselijkheid. Ik hoop dat de zetpillen helpen, wat voor zijn t?
Raisingirl , echt knap dat je zo lang kunt wachten tot de echo!
Even egopost. ik was afgelopen week nauwelijks in staat om te werken. Alleen maar om t gekste kokhalsneigingen en soms dan echt flink overgeven. Heb nu ontdekt dat lunchtijd de enige tijd is dat ik eten en drinken binnenhoud, vandaag dus uitgebreid geluncht en ook 2 mokken thee binnengehouden. Verder ingevroren fruit. Qua werk wordt het nu wel lastig voor mij. Ik heb een contract dat verlengd moet worden eind juli, ik was van plan het tot dat gesprek in juni verborgen te houden, maar weet niet of me dat nou echt helpt als ik daadwerkelijk soms niet kan presteren?
Raisingirl , echt knap dat je zo lang kunt wachten tot de echo!
Even egopost. ik was afgelopen week nauwelijks in staat om te werken. Alleen maar om t gekste kokhalsneigingen en soms dan echt flink overgeven. Heb nu ontdekt dat lunchtijd de enige tijd is dat ik eten en drinken binnenhoud, vandaag dus uitgebreid geluncht en ook 2 mokken thee binnengehouden. Verder ingevroren fruit. Qua werk wordt het nu wel lastig voor mij. Ik heb een contract dat verlengd moet worden eind juli, ik was van plan het tot dat gesprek in juni verborgen te houden, maar weet niet of me dat nou echt helpt als ik daadwerkelijk soms niet kan presteren?
donderdag 21 mei 2020 om 20:27
Haha DaSilva, ik denk dat mijn man niet eens weet wat Paleo is
.
Dat heb ik ook Onslow. Het gaat zelfs soms zo ver dat ik niet eens durf te denken dat het wel goed zit, want stel dat dat niet zo is.
Lastig Birdist, werk je thuis of wel gewoon op lokatie? Ze mogen dat niet, om de reden van een zwangerschap je contract niet verlengen maar ik weet dat het ook wel gebeurt.
Hier is de misselijkheid als ik niet op tijd eet wel weer wat terug. Dus dat stelt dan wel weer wat gerust
. Vanmorgen had ik het in m’n hoofd gehaald pannenkoeken te bakken. Nou die heb ik de hele middag nog geproefd leek wel. En ik lijk ook wel wat vermoeider te worden. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan andere dingen liggen.
Dat heb ik ook Onslow. Het gaat zelfs soms zo ver dat ik niet eens durf te denken dat het wel goed zit, want stel dat dat niet zo is.
Lastig Birdist, werk je thuis of wel gewoon op lokatie? Ze mogen dat niet, om de reden van een zwangerschap je contract niet verlengen maar ik weet dat het ook wel gebeurt.
Hier is de misselijkheid als ik niet op tijd eet wel weer wat terug. Dus dat stelt dan wel weer wat gerust
vrijdag 22 mei 2020 om 11:14
Hallo dames, Ik ben Lynn en ben zwanger!! Eindelijk na 4 jaar geduld, proberen en wachten is het gelukt, ons eerste kindje is onderweg. Mijn uitgerekende datum is 19 januari. Is dat vroeg genoeg om hier mee te mogen schrijven? Ik vind het super leuk en spannend. Zelf ben ik 36 en mijn hubbie is 46, we zijn dus al wat op leeftijd, het is dan ook echt een bijna onverwacht cadeautje waar we niet echt meer op durfden te hopen. Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben en heb direct een weegschaal gekocht. Ik begon met 62,4kg (dat is 2kg lichter dan normaal) en ben nu terug gezakt naar 60,2kg. Ik ben niet misselijk maar ook gewoon geen grote eter. Het komt vast goed!
vrijdag 22 mei 2020 om 12:35
Je zou mee kunnen schrijven, maar ik denk dat het voor jou leuker is om in een topic te schrijven waar anderen net zo lang zwanger zijn als jij. Zeker in de eerste periode maken een paar weken veel uit. Hier is bijvoorbeeld een januari topic: zwanger/uitgerekend-januari-2021/list_messages/462699Lynnes schreef: ↑22-05-2020 11:14Hallo dames, Ik ben Lynn en ben zwanger!! Eindelijk na 4 jaar geduld, proberen en wachten is het gelukt, ons eerste kindje is onderweg. Mijn uitgerekende datum is 19 januari. Is dat vroeg genoeg om hier mee te mogen schrijven? Ik vind het super leuk en spannend. Zelf ben ik 36 en mijn hubbie is 46, we zijn dus al wat op leeftijd, het is dan ook echt een bijna onverwacht cadeautje waar we niet echt meer op durfden te hopen. Ik weet nu een weekje dat ik zwanger ben en heb direct een weegschaal gekocht. Ik begon met 62,4kg (dat is 2kg lichter dan normaal) en ben nu terug gezakt naar 60,2kg. Ik ben niet misselijk maar ook gewoon geen grote eter. Het komt vast goed!
Kijk maar wat je wilt. En gefeliciteerd trouwens! Moet heel onwerkelijk voelen na 4 jaar.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:59
Hoi meiden, Hier weer terug van een 2e goede echo! Super blij! Er begint echt al vorm te komen. Armpjes en beentjes zijn in aanleg.
Omdat ik met mijn gewicht boven een bepaalde bmi grens zit ben ik overgedragen naar de gynaecoloog. Hier heb ik as donderdag 28 mei een eerste intake. En dan maken ze ook weer een echo
.
Ik mag verder voor de gezelligheid ook onder controle blijven bij de vk, daar kan ik dan meer terecht voor info etc. En ze maken tussen door nog een extra keer een echo. Daar was ik wel heel blij mee, want de gyn is meer echt medisch natuurlijk en een beetje lopende band werk
.
Nou ik ga op bed voor mijn middag dutje. Net voor de 2e keer weer alles eruit gegooid, dus ben even toe aan rusten.
Veel succes meiden!
Omdat ik met mijn gewicht boven een bepaalde bmi grens zit ben ik overgedragen naar de gynaecoloog. Hier heb ik as donderdag 28 mei een eerste intake. En dan maken ze ook weer een echo
Ik mag verder voor de gezelligheid ook onder controle blijven bij de vk, daar kan ik dan meer terecht voor info etc. En ze maken tussen door nog een extra keer een echo. Daar was ik wel heel blij mee, want de gyn is meer echt medisch natuurlijk en een beetje lopende band werk
Nou ik ga op bed voor mijn middag dutje. Net voor de 2e keer weer alles eruit gegooid, dus ben even toe aan rusten.
Veel succes meiden!
vrijdag 22 mei 2020 om 13:04
Drijfzand_ schreef: ↑22-05-2020 12:38Verder ben ik zo moe dat ik geen puf heb om op anderen te reageren. Veel sterkte voor alle misselijke dames. Vraag echt om medicatie als het je teveel beïnvloedt. Heb ik in mijn tweede zwangerschap ook gedaan.
Ik doe met je mee
Fijn Pinkie! En een medische indicatie heeft ook voordelen
zaterdag 23 mei 2020 om 16:13
Oei zwanger de dramatische ervaringen van andere zwangeren lezen, is echt heel dom
Verder beroerd vanaf de middag, hoezo geen ochtendmisselijkheid die dan vooral na een paar uurtjes wegtrekt?!?
Maandag weer een echo
Ik vind het zo chill om hoogzwanger te zijn in de winter! Vorige keer tijdens een mega hittegolf, dat was echt niet te doen. Straks lekker met een dik vest over mijn bolle buik
Verder beroerd vanaf de middag, hoezo geen ochtendmisselijkheid die dan vooral na een paar uurtjes wegtrekt?!?
Maandag weer een echo
Ik vind het zo chill om hoogzwanger te zijn in de winter! Vorige keer tijdens een mega hittegolf, dat was echt niet te doen. Straks lekker met een dik vest over mijn bolle buik
zaterdag 23 mei 2020 om 18:43
Je moet ook wegblijven van dat soort zaken Janna
Je hormonen maken je extra ongerust en dan helpen die verhalen niet.
Wat heb ik btw zin om over een paar weken met jullie te kunnen schrijven over kleertjes, kamers en schopjes
Ik ben mijn misselijkheid en moeheid heel erg zat
Ik wil weer een leuk iemand zijn die puf heeft voor haar man en kind. Laat staan voor vrienden en gezelligheid.
Ik heb vandaag mijn moestuin aangelegd want mijn stekjes waren al zo groot dat ze begonnen te bloeien
Het moest echt gebeuren. Na een uur ben ik maar in de hoek van de tuin gaan zitten in de schaduw en heeft mijn man alles afgemaakt. Ik kon niet meer. Hij heeft nog nooit een vinger in de grond gestopt dus dat was wat
Hoe is het met jullie puf?
Wat heb ik btw zin om over een paar weken met jullie te kunnen schrijven over kleertjes, kamers en schopjes
Ik heb vandaag mijn moestuin aangelegd want mijn stekjes waren al zo groot dat ze begonnen te bloeien
Hoe is het met jullie puf?
zaterdag 23 mei 2020 om 19:08
Oh die verhalen zijn inderdaad vreselijk Janna. Ik probeer ze zoveel mogelijk te negeren en vermijden.
Mijn misselijkheid is goed te doen de afgelopen dagen. Wat ik natuurlijk ook weer spannend vind. Wel erg moe, met name na lunch en avondeten extreem. Doe al drie dagen een dutje omdat ik anders niet weet hoe ik de rest van de dag moet doorkomen. Weet ook echt niet hoe ik mijn werkdagen bij mijn eerdere zwangerschappen doorkwam.
Pinkie, ook namens mij nog gefeliciteerd met weer een goede echo! Ik mag donderdag weer. Kijk er al erg naar uit.
DaSilva, ik kijk daar ook naar uit. Ben daar nu amper mee bezig. Alsof het toch nog niet echt genoeg is ofzo? Maar vermoeidheid helpt zeker niet mee.
Ik kon de afgelopen twee dagen erg moeilijk in slaap komen. Deels rusteloze benen (had ik bij zwangerschap van tweede vanaf 20 weken last van) en de eerste nacht dacht ik na over opties voor meisjesnamen en tweede nacht over hoe we dat praktisch met twee kinderen oplossen wanneer ik naar het ziekenhuis moet. Het kan je maar vast bezig houden.
Mijn misselijkheid is goed te doen de afgelopen dagen. Wat ik natuurlijk ook weer spannend vind. Wel erg moe, met name na lunch en avondeten extreem. Doe al drie dagen een dutje omdat ik anders niet weet hoe ik de rest van de dag moet doorkomen. Weet ook echt niet hoe ik mijn werkdagen bij mijn eerdere zwangerschappen doorkwam.
Pinkie, ook namens mij nog gefeliciteerd met weer een goede echo! Ik mag donderdag weer. Kijk er al erg naar uit.
DaSilva, ik kijk daar ook naar uit. Ben daar nu amper mee bezig. Alsof het toch nog niet echt genoeg is ofzo? Maar vermoeidheid helpt zeker niet mee.
Ik kon de afgelopen twee dagen erg moeilijk in slaap komen. Deels rusteloze benen (had ik bij zwangerschap van tweede vanaf 20 weken last van) en de eerste nacht dacht ik na over opties voor meisjesnamen en tweede nacht over hoe we dat praktisch met twee kinderen oplossen wanneer ik naar het ziekenhuis moet. Het kan je maar vast bezig houden.
zaterdag 23 mei 2020 om 19:54
@Pinkie wat fijn weer een goede echo, ik kan niet wachten, nog 3 weekjes hihi. Willen het dan ook bekend gaan maken.
@Janna mij lijkt hoogzwanger in de winter ook wel fijn, ik ben niet zo van de 30+ graden haha en dat benauwde, laat staan hoogzwanger..
@DaSilva dat lijkt me ook geweldig! Ik ben de misselijkheid ook wel beu, soms heb ik gewoon zin om ineens te janken pff vreselijk. Wat die hormonen al niet doen.
@Drijfzand die rusteloze benen heb ik soms ook, ik neem dan magnesium, dat helpt wel iets gelukkig.
Hier verder nu al 2 weken met uitzondering van 1 of 2 keertjes geen avondeten kunnen eten. Gelukkig gaat fruit steeds iets beter en wat bouillon en waterijsjes en komkommer voor het vocht. Ik kan niet wachten tot er wat weken voorbij zijn. Oh en ik kan de prullenbak en koelkast niet luchten, die geur
@Janna mij lijkt hoogzwanger in de winter ook wel fijn, ik ben niet zo van de 30+ graden haha en dat benauwde, laat staan hoogzwanger..
@DaSilva dat lijkt me ook geweldig! Ik ben de misselijkheid ook wel beu, soms heb ik gewoon zin om ineens te janken pff vreselijk. Wat die hormonen al niet doen.
@Drijfzand die rusteloze benen heb ik soms ook, ik neem dan magnesium, dat helpt wel iets gelukkig.
Hier verder nu al 2 weken met uitzondering van 1 of 2 keertjes geen avondeten kunnen eten. Gelukkig gaat fruit steeds iets beter en wat bouillon en waterijsjes en komkommer voor het vocht. Ik kan niet wachten tot er wat weken voorbij zijn. Oh en ik kan de prullenbak en koelkast niet luchten, die geur
zaterdag 23 mei 2020 om 19:59
Molly, ik vind mezelf met name 's avonds soms heel zielig als er weer eens niets is waar ik zin in heb
Mijn tweede is trouwens vlak voor een hittegolf geboren. Had ik inderdaad niet graag hoogzwanger middenin willen zitten. Een winterbaby heeft wel iets knus
Mijn tweede is trouwens vlak voor een hittegolf geboren. Had ik inderdaad niet graag hoogzwanger middenin willen zitten. Een winterbaby heeft wel iets knus
anoniem_397164 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 20:04
0.18% gewijzigd
zaterdag 23 mei 2020 om 21:43
@DaSilva: ik heb ook minder puf merk ik. Maar ja, met een peuter in huis en gewoon werken is er weinig keus en moet ik toch vooral gewoon doorgaan. Het lukt nog aardig.
@Drijfzand: Ik denk ook wel eens van wat als ik nu weer op het laatst in het ziekenhuis beland. Het lijkt me echt verschrikkelijk om m’n kind dan te moeten missen. Maargoed laten we eens van het positieve uitgaan
gelukkig pieker ik er nog niet over.
Mijn dochter is in de zomer van 2018 geboren. Het leek wel of we in Spanje woonde zo heet was het al die tijd. Ik was op het laatst dan ook net een olifant zo dik waren m’n enkels
. In een winterbaby zie ik dan ook wel wat voordelen.
Ik mag ook donderdag weer voor de echo. Spannend weer.
@Drijfzand: Ik denk ook wel eens van wat als ik nu weer op het laatst in het ziekenhuis beland. Het lijkt me echt verschrikkelijk om m’n kind dan te moeten missen. Maargoed laten we eens van het positieve uitgaan
Mijn dochter is in de zomer van 2018 geboren. Het leek wel of we in Spanje woonde zo heet was het al die tijd. Ik was op het laatst dan ook net een olifant zo dik waren m’n enkels
Ik mag ook donderdag weer voor de echo. Spannend weer.
ikhaatgeduld wijzigde dit bericht op 24-05-2020 08:24
0.27% gewijzigd