Uitgerekend eind december 2020/begin januari 2021

21-04-2020 13:35 1381 berichten
Voor alle dames die eind 2020 of begin 2021 zijn uitgerekend en willen meeschrijven over het wel en wee van onze mooie winter baby’s! :heart:

Je kan kon zelf je gegevens toevoegen aan de tabel. Door misbruik van algemene accounts zoals deze is het wachtwoord weggehaald. Wil je het wachtwoord weten stuur dan voor nu een pb naar DaSilva.


NaamLeeftijdKind UD Bevallen J/MBijzonderheden
Pinkie81 38 2 24 december :cheer2: Meisje
DaSilva86 34 2 27 december :cheer2: Meisje
KS week 39
MK begin 2020
Ikhaatgeduld 38 2 30 december :cheer2: Meisje 3 MK Asherman
Molly .. 1 30 december :cheer2: jongen
ElleBowie 30 2 30 december :cheer2: Meisje
Onslow 34 2 31 december :cheer2: jongen
Birdist 31 2 4 januari :cheer2: Meisje hogere kans MK week 6-9
Janna 35 2 5 januari :cheer2: Meisje
anoniem_650bfdde9be72 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 11:20
62.74% gewijzigd
Ik wil hier wel meeschrijven. Ben vandaag als het goed is precies 4 weken zwanger, en 29 december uitgerekend. Het wordt ons derde kindje.

In januari heb ik een miskraam gehad, dus ik vind het toch wel spannend. Maar toen liepen mijn testen niet mooi op, en vandaag was mijn test een stuk duidelijker dan twee dagen terug. Dus ik ben voorzichtig optimistisch.

Ik ben benieuwd wie er nog meer gaat meeschrijven :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi !!

Ik wil ook graag meeschrijven !

Net zoals @drijfzand_ afgelopen dinsdag een positieve test en dus 4 weken zwanger en ook 29dec uitgerekend.

Gelijk gebeld voor een afspraak bij de verloskundige eerste echo 12 mei . Op m’n verjaardag :)

Ik word 12 mei 22 en dit word onze eerste kindje dus het is allemaal hartstikke spannend hoe alles gaat.
anoniem_397408 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 18:27
1.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lissiebiss schreef:
22-04-2020 18:21
Hoi !!

Ik wil ook graag meeschrijven !

Net zoals @drijfzand_ afgelopen dinsdag een positieve test en dus 4 weken zwanger en ook 29dec uitgerekend.

Gelijk gebeld voor een afspraak bij de verloskundige eerste echo 12 mei . Op m’n verjaardag :)

Ik word 12 mei 22 en dit word onze eerste kindje dus het is allemaal hartstikke spannend hoe alles gaat.
Hoi allemaal; ik wil ook graag meeschrijven. Gister positieve zwangerschapstest gehad, ben ongeveer 5 weken in verwachting van mijn eerste kindje

Ik belde vandaag de verloskundige en vanwege corona mag ik pas met 11 weken een echo doen, zijn de voorschriften zei ze.. Dus mijn eerste echo pas in juni helaas.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel balen zeg.. ik vind 3 weken wachten al lang 😂
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Dat er maar mooie en gezonde decemberkindjes geboren mogen worden :)

Hebben jullie al ergens last van? Hier vooral vermoeidheid en lichte misselijkheid af en toe. En een stuk emotioneler.

Ik heb mijn eerste echo met 8 weken, op 18 mei. Hopelijk red ik die termijn! Vorige zwangerschap kreeg ik met 6.5 week bloedverlies.

Lukt het jullie zelf om je in de tabel te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik heb alleen een soort steekjes in m’n onderbuik gehad maar dat is nu weer weg. Wel moet ik veel plassen en heb heel de dag honger ..

Spannend hè nu tot de echo! Ik hoop dat alles goed mag gaan tot die tijd

Ik krijg mezelf niet in die tabel ..
Ik kom mij hier ook voorzichtig melden :) Begin dit jaar een miskraam gehad en ik had maandag een positieve test. Uitgerekend +/- 8-10 januari afhankelijk van welke website ik mijn gegevens invoer.

Morgen ga ik nog maar eens een test doen om te kijken of het oploopt. Ik durf het nog niet zo goed te geloven omdat de miskraam mij de vorige keer zo veel deed :-(
Ja, of het nou je eerste of derde kindje is, spannend is het sowieso. We moeten maar vertrouwen hebben in ons lichaam.

Ik wil je later wel in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Drijfzand_ schreef:
22-04-2020 19:58
Ja, of het nou je eerste of derde kindje is, spannend is het sowieso. We moeten maar vertrouwen hebben in ons lichaam.

Ik wil je later wel in de tabel zetten.
Ja dat is zeker zo, klopt het dat jij ook nog niks voel bij je borsten?

Dankjewel!
Gefeliciteerd met je zwangerschap DaSilva, en verdrietig dat je ook een miskraam hebt gehad. Ik ga morgen ook weer testen, hopelijk voor de laatste keer. Vind het gezien mijn testen met de miskraam die niet goed opliepen behoorlijk spannend.

Denk trouwens niet dat je pas 8 januari uitgerekend kunt zijn als je nu al duidelijk positief test. 8 januari uitgerekend zou vandaag 5 dagen na eisprong zijn, als ik het goed tel. Weet je wanneer je ovulatie was?

@Lissiebis: ik voel inderdaad weinig aan m'n borsten. De meeste duidelijke kwaaltjes komen meestal pas vanaf 6 weken. Dus alles wat je nu voelt is mooi meegenomen ;-)
Drijfzand_ schreef:
22-04-2020 22:20
Gefeliciteerd met je zwangerschap DaSilva, en verdrietig dat je ook een miskraam hebt gehad. Ik ga morgen ook weer testen, hopelijk voor de laatste keer. Vind het gezien mijn testen met de miskraam die niet goed opliepen behoorlijk spannend.

Denk trouwens niet dat je pas 8 januari uitgerekend kunt zijn als je nu al duidelijk positief test. 8 januari uitgerekend zou vandaag 5 dagen na eisprong zijn, als ik het goed tel. Weet je wanneer je ovulatie was?

@Lissiebis: ik voel inderdaad weinig aan m'n borsten. De meeste duidelijke kwaaltjes komen meestal pas vanaf 6 weken. Dus alles wat je nu voelt is mooi meegenomen ;-)

Ik heb het idd niet goed uitgerekend :-$ Dankjewel ;) Mijn uitgerekende datum is 29 december denk ik. Mijn ovulatie was 5 april, mijn cyclus is gemiddeld 32 maar dat varieert tussen 28 en 34 dagen. Ik ga straks uit van de groei echo en niet van mijn cyclus.

Wanneer was jullie eerste dag van de laatste ongesteldheid? Bij mij 20 maart.

Dit was de test van vanmorgen onder die van maandag. Loopt wel wat op: https://www.mupload.nl/img/m1130bu9.jpeg
anoniem_397137 wijzigde dit bericht op 23-04-2020 07:57
15.81% gewijzigd
15 april eisprong zou vandaag 8 dagen na eisprong zijn en dan was maandag dus 5 dagen na eisprong. Denk dat je telling niet klopt?

Mooie oploop! Hier gelukkig ook oploop.

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 maart volgens mij.
Ah! Je hebt je bericht gewijzigd toen ik aan het typen was. Ik vond je test al aardig gelijk aan die van mij, en mijn UD is ook de 29e, dus ik kijk er niet gek van op dat je daarop uitkomt DaSilva!
Drijfzand_ schreef:
23-04-2020 07:56
15 april eisprong zou vandaag 8 dagen na eisprong zijn en dan was maandag dus 5 dagen na eisprong. Denk dat je telling niet klopt?

Mooie oploop! Hier gelukkig ook oploop.

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23 maart volgens mij.

Nee de telling klopte niet :-$ ik heb het aangepast.

Ik vind een oploop wel verraderlijk. Het zegt alleen dat er op dit moment een vruchtzak groeit Maar of er wat in zit en of dat leeft zegt het niet :(
Het is eng/spannend om na een miskraam weer zwanger te zijn he, DaSilva? Ik was bij mijn oudste al een partij angstig en onzeker, en ben het nu nog meer. M'n test was best duidelijk vanochtend, maar toch vond ik hem niet goed genoeg. Maar vergeleken met de oploop bij mijn miskraam is mijn oploop nu fantastisch.

Ik denk dat het wel veel zegt hoor, hoe je testen oplopen. Dus dat goed oplopende testen een goed teken zijn. Maar natuurlijk zegt het nooit alles. Ik probeer te vertrouwen op mijn lichaam, die heeft al twee goede zwangerschappen doorlopen. De testen zien er goed uit en wat er ook gebeurt, ik kan er niets aan veranderen. Soms geeft dat rust en soms ben ik evengoed een emotioneel wrak ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat we zoizo alle 4 rond de 29e als uitrekendatum hebben :-D

Mijn eerste dag laatste menstruatie was 24 maart
Ovulatie 7 april had een dikke streep bij m’n ovulatietest dus er toen gelijk werk van gemaakt en dus in 1 keer raak :-o

Ik vind het voor jullie dubbel spannend omdat jullie zo kort geleden nog een miskraam hebben gehad . Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad . Dit gebeurde terwijl ik de pil slikte.

Spannend allemaal dames :-?
Hoe kan het dat jullie zulke vroege afspreken hebben bij de verloskundige? Ik kreeg ondanks aandringen echt pas mijn echo op 8 juni :-( De verloskundige gaat het nog even in het team gooien maar denkt dat er niks mogelijk is eerder. De intake telefonisch is wel half mei.
Lissiebiss schreef:
23-04-2020 09:53
Wat leuk dat we zoizo alle 4 rond de 29e als uitrekendatum hebben :-D

Mijn eerste dag laatste menstruatie was 24 maart
Ovulatie 7 april had een dikke streep bij m’n ovulatietest dus er toen gelijk werk van gemaakt en dus in 1 keer raak :-o

Ik vind het voor jullie dubbel spannend omdat jullie zo kort geleden nog een miskraam hebben gehad . Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad . Dit gebeurde terwijl ik de pil slikte.

Spannend allemaal dames :-?

Ook spannend door de pil heen zwanger worden o_o Ik vind het gezellig dat we zo dicht op elkaar zitten.

Bij mij was het bij alle drie de zwangerschappen in 1x raak. Ik loop er niet mee te koop want ik lees verdrietige verhalen hier op het forum van vrouwen die er lang over doen. De tweede keer was een miskraam en nu ben ik 1 menstruatie na de miskraam weer zwanger. Echt bizar.
Mijn verloskundige zei dat een eerste echo eigenlijk pas bij 11 weken zou zijn, maar dat ze in mijn dossier zou zetten dat ik onzeker was en dan met 8 weken kan komen. Heeeeeel fijn. Duurt al lang genoeg ;-)

Jullie waren snel zwanger! Ik was de 5e ronde zwanger en toen werd het een miskraam en nu de 3e ronde.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger geworden in ronde 2 en reken mezelf daarmee echt een bofkont.

Hebben jullie al kwaaltjes?

Trouwens het zwangerschapshandboek van xaviera plas is een enorme aanrader! Gister binnengekomen en direct verslonden haha
cimojo wijzigde dit bericht op 23-04-2020 11:15
37.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
23-04-2020 10:09
Hoe kan het dat jullie zulke vroege afspreken hebben bij de verloskundige? Ik kreeg ondanks aandringen echt pas mijn echo op 8 juni :-( De verloskundige gaat het nog even in het team gooien maar denkt dat er niks mogelijk is eerder. De intake telefonisch is wel half mei.
Heb zelf ook aangedrongen maar mijn verloskundige beweerd dat je volgens de corona wet momenteel geen echo mag doen onder de 11 weken tenzij medische noodzaak. dus ik heb dikke pech ☹
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
23-04-2020 10:09
Hoe kan het dat jullie zulke vroege afspreken hebben bij de verloskundige? Ik kreeg ondanks aandringen echt pas mijn echo op 8 juni :-( De verloskundige gaat het nog even in het team gooien maar denkt dat er niks mogelijk is eerder. De intake telefonisch is wel half mei.
Balen zeg .. bij mij was het geen probleem zei dat ik de 12e jarig ben en dat ik dan heel graag de echo wilden dat vond ze nog een beetje krap omdat het zo vroeg was maar zei niks over dat het niet kon door Corona
Lissiebiss schreef:
23-04-2020 12:08
Balen zeg .. bij mij was het geen probleem zei dat ik de 12e jarig ben en dat ik dan heel graag de echo wilden dat vond ze nog een beetje krap omdat het zo vroeg was maar zei niks over dat het niet kon door Corona
Dan heb je veel mazzel met je verloskundige! Ik vind ook dat ik mazzel heb met de mijne. We zijn een tijdje terug verhuisd en wonen nu een stuk verder weg. Ik was bang dat ik er daarom niet meer heen mocht/kon, maar het mag evengoed.

Kwaaltjes hier: moe en af en toe misselijk. En emotioneler dan anders. Maar komt denk ik ook omdat ik meer onzeker ben na de miskraam.
Alle reacties Link kopieren
Drijfzand_ schreef:
23-04-2020 12:35
Dan heb je veel mazzel met je verloskundige! Ik vind ook dat ik mazzel heb met de mijne. We zijn een tijdje terug verhuisd en wonen nu een stuk verder weg. Ik was bang dat ik er daarom niet meer heen mocht/kon, maar het mag evengoed.

Kwaaltjes hier: moe en af en toe misselijk. En emotioneler dan anders. Maar komt denk ik ook omdat ik meer onzeker ben na de miskraam.
Ja begrijpelijk, lijkt me heel heftig om een miskraam mee te maken. Gelukkig is de ene zwangerschap de andere niet en gaan wij er gewoon vanuit dat je straks in december een heerlijk kind in je armen hebt! ❤ probeer die gedachte vast te houdenx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven