Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook niks raars.

Ik kijk wel door het slechte acteren heen trouwens, ben wel meer bagger gewend :mrgreen:
Vorige week nog zo'n romantische filmdraak op videoland gekeken, heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het ook wel leuk.
Selling sunset: de bitches zijn terug...

Heerlijk hersenloos vermaak
Ben met Control Z begonnen. Spaanse serie, tieners, school, mobieltjes, pesterijen.
Ik denk dat hij de moeite wel waard is.
Geen lange afleveringen per keer, ongeveer 35 minuten.
Niq schreef:
22-05-2020 21:42
Ben met Control Z begonnen. Spaanse serie, tieners, school, mobieltjes, pesterijen.
Oh dat scheelt.
Ik ga het weekend weer verder met White Lines. Wel minder dat het zulke lange afleveringen zijn. Maar ik zit nog in het begin, dat scheelt misschien.
Ik vind 35 minuten eigenlijk te weinig. Ook omdat ik wat extra handelingen moet doen vanwege het volume wat hier niet op een normale manier harder gezet kan worden. Dus dan heb ik liever een minuut of 50 per aflevering.

Denk wel dat jij deze serie ook leuk zal vinden, Kwebbeltje.
Niq schreef:
22-05-2020 21:55
Ik vind 35 minuten eigenlijk te weinig. Ook omdat ik wat extra handelingen moet doen vanwege het volume wat hier niet op een normale manier harder gezet kan worden. Dus dan heb ik liever een minuut of 50 per aflevering.

Denk wel dat jij deze serie ook leuk zal vinden, Kwebbeltje.
Ja dat denk ik ook.
Odense* schreef:
11-05-2020 23:13
Dan mag je nu The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society gaan kijken.
Om bij te komen.

O, wat vind ik de (vrouwen)kleding uit die tijd mooi. Jas. Hoedje. De rode lippenstift zou ik nooit durven dragen.

Met Lily James en 'onze' Michiel Huisman,
Heb een stukje gezien. :flirting:
dolfje schreef:
22-05-2020 12:31
Ik ben met Sweet magnolia’s begonnen maar bij mij zijn de kleuren heel raar, heel donker bij jullie ook?
Ben ermee gestopt. Te slecht! Acteerwerk is bagger en de verhaaltjes en dialogen flinterdun. Het speelt zich af in the deep south maar geen spoor van een zuidelijk accent te bekennen.
yasmijn schreef:
24-05-2020 12:00
Ben ermee gestopt. Te slecht! Acteerwerk is bagger en de verhaaltjes en dialogen flinterdun. Het speelt zich af in the deep south maar geen spoor van een zuidelijk accent te bekennen.
Ik vond het echt mierzoet. Te mierzoet voor mij. Maar, het coronatijdperk doet wat met een mens...., dus uitgekeken.
Max.Daffie schreef:
24-05-2020 12:31
Ik vond het echt mierzoet. Te mierzoet voor mij. Maar, het coronatijdperk doet wat met een mens...., dus uitgekeken.
Precies. En ik lag met een soort katertje op de bank dus dat was prima voor die dag :P

Nu Dynasty, daar ook weer rare donkere kleuren. Lijkt wel alsof ze de kwaliteit omlaag gegooid hebben of zo.
dolfje schreef:
24-05-2020 12:55
Precies. En ik lag met een soort katertje op de bank dus dat was prima voor die dag :P

Nu Dynasty, daar ook weer rare donkere kleuren. Lijkt wel alsof ze de kwaliteit omlaag gegooid hebben of zo.
Is toch ook zo? Had ik ergens gelezen, omdat teveel mensen nu tegelijk zitten te streamen.

Ik heb gisteren in één ruk seizoen twee gekeken van Selling Sunset. Nog meer mooie huizen, strakke jurkjes en high heels en bitch fights. Smullen! Kan niet wachten op seizoen drie.
Zelf niks gemerkt van slechtere kwaliteit trouwens. Maar misschien is mijn tv niet hd genoeg.
.
Max.Daffie schreef:
24-05-2020 12:31
Heel herkenbaar 😂
Hier ook begonnen aan seizoen 2 van selling sunset (heerlijke serie !!)
en ook begonnen aan dynasty.
dolfje: https://www.ad.nl/nieuws/netflix-verlaa ... ~a3a73cba/
Ja ik weet het maar het stomme is dat het bij sommige series dus heel donker is en andere zijn gewoon goed.
Wil ik net 12 Monkeys gaan bingen, hebben ze 'm verwijderd. :calimero:
Niq schreef:
22-05-2020 21:42
Ook al helemaal gezien. Even gecheckt omdat ze het in de serie hadden over pesos...het is een Mexicaanse serie.

De serie keek wel lekker weg. Je bent er zo doorheen.
dolfje schreef:
22-05-2020 13:00
Nee op een Sony maar in de app op mijn iPad is dat ook. Heb er inderdaad bij meer series last van gehad. Bij The ranch is het ook altijd donker.
Heb dat ook al een paar keer gemeld bij Netflix.
Dat was bij the Ranch ook steeds. Volgens Netflix niet, volgens sommige forummers wel.
Nemain• schreef:
24-05-2020 18:11
Dat was bij the Ranch ook steeds. Volgens Netflix niet, volgens sommige forummers wel.
Ja bij The ranch had ik het ook. Ook gemeld en kreeg toen ook te horen dat het normaal was.
Het gekke is dat het alleen bij Netflix' eigen producties is. Zij schijnen een opnametechniek te gebruiken (HDR = high dynamic range) waar niet alle apparaten goed mee om kunnen gaan.

Wat je zou kunnen proberen is de afspeelkwaliteit lager te zetten in je instellingen van Netflix (zie hier, punt 2). Mogelijk schakelt 'ie dan over op SDR.
RikM schreef:
24-05-2020 18:40
Het gekke is dat het alleen bij Netflix' eigen producties is. Zij schijnen een opnametechniek te gebruiken (HDR = high dynamic range) waar niet alle apparaten goed mee om kunnen gaan.

Wat je zou kunnen proberen is de afspeelkwaliteit lager te zetten in je instellingen van Netflix (zie hier, punt 2). Mogelijk schakelt 'ie dan over op SDR.
O, goede voor als het nog een keer zo donker is.
Geen idee wat hier al getipt is.. maar

- Peaky blinders (duh)
- The English game
- Richard says goodbye
- La Catedral del Mar
- La Bamba (mocht je hem gemist hebben destijds)
- Godless

zijn aanraders
gizzmo-returns schreef:
22-05-2020 18:47
Selling sunset: de bitches zijn terug...

Door jou ben ik even in afl 1 van seizoen 1 gedoken.....wat een vreselijk programma...LOL
Heel erg Amerikaans...glamorousbabes als Makelaars op super hoge naaldhakken. En een bezichtiging met met een rete irritante vent die de makelaar in kwestie volgens mij in bed wil lullen.

Dat huis van 5 miljoen vond ik dan wel aardig om te zien.
Seizoen 1 is leuk, maar seizoen 2 is nog veel smeuiiger! En de cliffhanger voor S3 hakt er ook in. Wie vraagt opeens een echtscheiding aan? :O
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven