Netflix Deel 6
zaterdag 29 februari 2020 om 11:05

Hét topic voor al je aanraders én afraders
VERBODEN TE SPOILEREN!!
en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
woensdag 20 mei 2020 om 20:43
donderdag 21 mei 2020 om 08:11
Ik kon er niet meer inkomen, wist niet meer wat er in het vorige seizoen gebeurde/was gebeurd. Moet misschien maar de laatste aflevering van S1 terug kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Had ook wel een ‘previously on..’ aan het begin van de eerste nieuwe aflevering verwacht.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 21 mei 2020 om 08:56
Maar die zat er toch ook? Tenminste, toen ik wilde verderkijken kreeg ik eerst een terugblik over wat er in seizoen 1 was gebeurd.himalaya schreef: ↑21-05-2020 08:11Ik kon er niet meer inkomen, wist niet meer wat er in het vorige seizoen gebeurde/was gebeurd. Moet misschien maar de laatste aflevering van S1 terug kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Had ook wel een ‘previously on..’ aan het begin van de eerste nieuwe aflevering verwacht.
Ik ben begonnen aan White Lines. Wel een mysterieuze sfeer, ben wel benieuwd.
donderdag 21 mei 2020 om 09:02
Ja het is allemaal te grappig.
'het huis is een stal, er ligt overal was, er is geen eten meer, kom terug!'
Die agente met dat kapsel. Dat Engels. Hoe de huizen zijn ingericht en de kleding.
Die aandoenlijke zoon met zijn philipijnse vriendin en die lok.
Die moeder.
Er zijn meer seizoenen, ik vind het helemaal leuk. Weer eens wat anders.
donderdag 21 mei 2020 om 09:37
himalaya schreef: ↑21-05-2020 08:11Ik kon er niet meer inkomen, wist niet meer wat er in het vorige seizoen gebeurde/was gebeurd. Moet misschien maar de laatste aflevering van S1 terug kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Huh, er zat juist een terugblik aan vast. Ik vind hem weer net zo goed als de eerste.
Such fun!1
donderdag 21 mei 2020 om 09:58
Gisteren laatste aflevering gezien. Vond het zelf de moeite waard. En ondanks ik niet van baarden hou vond ik zelfs Boxer vanaf aflevering 7 ofzo ook best een lekkere vent. Ik moest daar echt even aan wennenKwebbeltje91 schreef: ↑21-05-2020 08:56Ik ben begonnen aan White Lines. Wel een mysterieuze sfeer, ben wel benieuwd.
donderdag 21 mei 2020 om 15:49
donderdag 21 mei 2020 om 22:44
Berlin Calling voor de helft gekeken, morgen de rest. Mooi nummer, Sky and Sand https://youtu.be/XINlEYXA3k0
Leuke gast om te zien, en hij speelt het goed.
donderdag 21 mei 2020 om 22:48
Ja en nee. Ik vond de Twaalf eigenlijk het leukste van deze drie. Ik vind het ook leuk om "vreemde" talen te horen en Vlaams vind ik al helemaal geweldig. Maar heb nu toch iets irritants.. Ik kijk nu even naar Sorjonen, en iedere keer springt de audio op Engels. ik heb dat al tig keer veranderd naar de originele Finse taal.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:30
Ja mooi hè. En Paul Kalkbrenner is echt een goede Dj. Paar jaar geleden speciaal voor hem naar Awakenings gegaan.Niq schreef: ↑21-05-2020 22:44Berlin Calling voor de helft gekeken, morgen de rest. Mooi nummer, Sky and Sand https://youtu.be/XINlEYXA3k0
vrijdag 22 mei 2020 om 12:45
Kijk je toevallig op een Samsung apparaat? Dat schijnt een dingetje te zijn, bij sommige Netflix-producties. Geen idee wat je eraan kunt doen, behalve op een ander apparaat kijken.