..... Een leegte ....

26-04-2009 13:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Moet hier even mijn verhaal kwijt. Heb het uitgemaakt met mijn vriend. Ik vind dit ontzettend jammer en voel me erg verdrietig daarover. Maar het is beter zo (denk ik....). Echter val ik nu in een groot gat en voel alleen maar leegte door het vooruitzicht dat ik nu alleen verder moet. De aankomende zomervakantie valt nu ook in duigen en op Koninginnedag en Hemelvaart zal ik er alleen voor staan. Ik heb verder geen vrienden/vriendinnen (wegens vele verhuizingen), dus vlieg een beetje met dat onbestemde gevoel tegen de muren op. Het is eventjes "zinloos"..... ik weet het, ik moet er door heen. Het zou fijn zijn dit even te delen.... maar er is niemand om me heen . Ik heb al lekker gedoucht, gefietst en dat soort dingen om mijn zinnen maar te verzetten, toch is dat verdomd moeilijk om het alleen te doen.

Bah, voel me gewoon even Ka Uu Tee.

Liefs, Yuul.
Hey Yuul, sterkte meid!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Veel sterkte. Blijf lekker schrijven hier.

En kijk eens bij de oproepjes voor vriendinnen op deze site. (prikbord) Klinkt heel suf misschien maar zou toch leuk zijn als je nog voor koninginnedag wat contacten kunt leggen.

Ik heb zelf via de Vivasite een leuke nieuwe vriendengroep opgebouwd.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:De aankomende zomervakantie valt nu ook in duigenlaat 'n relatie nooit je plannen vergallen en ga gewoon lekker alleen op reis (boek 'n singlereis bijv. of ga backpacken)
Wat een klote verhaal! Hoe is hij eronder?

Ik ga meestal ook dingen doen als fietsen als ik een rusteloos gevoel heb ik mijn buik. Naar de winkels gaan vind ik ook altijd heerlijk. En dan natuurlijk alleen zodat niemand zich er mee kan bemoeien haha.

Neem de komende dagen gewoon wat tijd voor jezelf. Huur leuke films, haal lekkere dingen. leg jezelf lekker in de watten.

Over je zomer vakantie weet ik niet veel maar misschien kan je 30 april naar een rommelmarkt in de buurt en dan lekker struinen.

Ik wens je heel veel sterkte!!
Dankjullie wel voor de reacties!

@Moonlight: ik kijk al vaker op het prikbord, alleen zijn de dames die daar een oproepje plaatsen ontzettend ver van mijn regio.

@Elninjoo: ik laat mijn vakantie ook niet vergallen, alleen hadden we al geboekt, dus gaat dan jammer genoeg niet door. Had me er zo op verheugd! Een singlereis of backpakken gaat me niet lukken. Ben ook nog eens alleenstaande moeder van een heel klein kind (3 jaar).

@Melkmeisje: ja, hij voelt zich ook erg klote. Heb hem de deur gewezen...... dus hij zal vast en zeker erg verdrietig zijn. Alhoewel hij wel naar zijn familie en vrienden kan. Dus zal hij zijn ei makkelijker kwijt kunnen.

Dat sociale leven dat hij heeft, heb ik dus niet. Hij kan nu gaan en staan waar hij wil en zichzelf ook in de watten leggen.

Ik ben nu ook nog eens druk en zorgzaam voor mijn kindje. Ik kan niet even een dag in bed blijven liggen of heerlijk uithuilen of een dag shoppen....

Voel me zo opgehokt....

En hij was de liefste, de betrouwbaarste, de fijnste die ik me maar kon wensen. Hoe graag ik het ook zou willen..... een relatie zit er (denk ik) niet in omdat ik het gevoel miste. De klik zoals in het begin was al geruime tijd weg. En dan kan ik me niet geven......
Yulia, is hij de vader van je kind? En heb je een omgangsregeling voor je kind? Met andere woorden, heb je je kindje altijd bij je, of is hij/zij ook weleens bij de vader?

En misschien is het een idee voor je om een oppas te zoeken voor je kindje, zodat je er af en toe toch eens op uit kunt.

Ben zelf ook alleenstaande moeder, maar heb het geluk dat ik co-ouderschap heb, en dus voldoende tijd om aan mezelf te besteden. Maar ik heb via marktplaats een superlieve oppas voor mijn dochter gevonden, en dat helpt wel.

Weet overigens niet waar je woont, maar ik ga met Koninginnedag met een hele groep de stad in, als je in de buurt woont, ben je van harte welkom je aan te sluiten!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Yulia

Veel sterkte! Heb je een berichtje gestuurd via de site.
Nee, hij is niet de vader. Die was al heel lang uit beeld. Ook geen co-ouderschap dus.

Mijn ex (wat een vreselijk woord, ben daar nog niet aan gewend na een dag) was wel heel lief voor mijn kind. Maar wij woonden dus niet samen en hij zal geen behoefte voelen om haar te (blijven) zien.

Ik kan dus op korte termijn geen oppas vinden voor a.s. donderdag. Hoe graag ik ook eens de bloemetjes buiten wil zetten.

Het is gewoon lastig dat je niet effe bij iemand kunt uithuilen of een knuffel krijgt. Ik kom er wel weer overheen hoor.... maar het heeft tijd nodig. Veel tijd. En die gun ik me ook wel.

De behoefte om hem te bellen of te smsen is nu gewoon erg groot en wil hem op dit moment terug. Maar dat is geen optie. Een besluit is een besluit.
Lieve_Kiwi: ik heb geen berichtje hoor! Ik wist ook niet eens dat dat kon. Hahaha, ben niet zo heel actief hier.

Hoe haal je zoiets op dan?
Mmm ik weet ook niet zo goed hoe het werkt, ga het nogeens proberen!
@Yulia,

Plaats dan zelf een oproepje op het prikbord! Je hebt het ook aangedurfd om hier te schrijven, dus dan kun je het daar ook.

Gewoon hoe oud je bent, waar je woont, dat je leuke nieuwe vriendinnen zoekt en wat je zoal samen zou willen ondernemen (bijv winkelen, terras pakken, bioscoop, sporten, reizen, net waar je van houdt)

En maak er geen verhaal van in de trant van: omdat het uit is met mijn vriend, blabla

Gewoon schrijven dat je door meerdere verhuizingen niet zoveel vriendinnen meer in de buurt hebt wonen.

Gewoon even doen. Als iedereen alleen maar kijkt naar het prikbord en niks schrijft dan gebeurt er niks.

Veel sterkte trouwens verder. Mijn (zeer korte) relatie is ook net verbroken en het voelt inderdaad als een leegte. Maar het komt goed, met mij en ook met jou
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wacht, dan maak ik wel een hotmailadres aan.

Momentje hoor.....
En koninginnedag vieren in een van je oude woonplaatsen of met familie, is dat trouwens geen optie?

Ik heb zelf ook wat koninginnedagen doorgebracht zonder te feesten (in verband met ziekte en dergelijke) en dat is inderdaad niet leuk.... zal je verdriet ook wel voelbaarder maken.

Ik probeer wat met je mee te denken, er is vast wel een plan te maken!
Moonlight, je weet dus hoe het voelt.....

Rot of niet? Jij ook sterkte!! We komen er inderdaad weer bovenop.
@Lieve-Kiwi: ik heb een hotmailadres aangemaakt voor privé berichtjes. Ik laat hem even staan en verwijder hem dan weer.

*hotmailadres*
yulia wijzigde dit bericht op 26-04-2009 15:59
Reden: Emailadres verwijderd
% gewijzigd
Rot ja.

Maar het is wel een heel andere situatie denk ik... hij heeft nauwelijks een rol gespeeld in mijn leven, heeft mijn vrienden en vriendinnen nog niet eens ontmoet en we zaten (wat mij betreft) nog in het eerste stadium van verliefdheid.

En ik weet ook eigenlijk de reden niet waarom het nu uit is. Het is best een prater (gewoon over van alles en nog wat) maar over de diepere gevoelens hoor je hem niet snel.

Ik had trouwens wel zijn familie en vrienden ontmoet, daarom was ik ook zo verbaasd dat het zo snel weer over was.

Maar liefdesverdriet blijft liefdesverdriet... jij ook veel sterkte.
@Moonlight; ik heb dat ook eens meegemaakt. Dat mijn relatie van amper 2 maanden ineens uit was d.m.v. een mailtje. Zat ook midden in de verliefdheidsfase. Dan is het super vervelend (op zijn zachts gezegd) om die gevoelens weg te drukken en over te gaan tot de orde van de dag.

Hoe lang is het geleden?

Mijn relatie heeft 1,5 jaar geduurd. Het was eigenlijk echt super, helemaal wat je verstandelijk wilt zeg maar. Alleen gevoelsmatig kwam dat steeds meer tot een kloof. Ik voel me ook zo'n bitch die hem zomaar aan de kant zet omwille van mijn gevoelens die steeds minder werden of dat ik me aan hem irriteerde. Hij verdient zoiets niet.

Vandaar de reden om te kappen. Wil hem niet aan mijn lijntje o.i.d. houden.

Het is en blijft echt akelig rot.
Twee weken geleden. Nee wat zeg ik.... 1 week! Ging uit met een SMSje.

Lang verhaal: maar hij woont ver weg (buitenland). Ik heb hem een jaar geleden ontmoet, zag het toen als een leuke jongen, vakantieliefde. Was niet eens zozeer verliefd en toen ik naar huis ging was het voor mij ook wel klaar.

Maar hij bleef eens in de zoveel tijd SMSen of bellen en hij miste me. Hij zou in zijn vakantie naar NL komen.

Enfin, hij is een week hier geweest, 24 uur per dag samen, ging perfect. En toen ik bij het afscheid moest huilen wist ik zeker: ik houd van deze jongen.

Dus er hebben een paar weken tussen gezeten (en hij miste me zo... blabla... ) toen ben ik hem op gaan zoeken. Week bij hem geweest en het liep niet zo lekker maar toch ging ik steeds meer om hem geven.

En toen *pats* was het uit. Hij heeft het me pas tijdens mijn terugreis laten weten.

Dus lang heeft het niet geduurd maar heftig was het zeker wel. En voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik mezelf in een relatie durfde te storten.

Dapper dat je je relatie beeindigd hebt terwijl het niet zozeer slecht ging.

Je schreef eerder dat je vaak verhuisd bent. Heb je geen vriendinnen in andere steden waar je weer eens contact mee kunt opnemen? In ieder geval om je in moeilijke tijden mee te nemen de stad in of even lekker te bellen?
Hey Yulia,

Ken het gevoel. Zit nu in dezelfde 'fase', alleen noemen wij het nog een tijdelijke break. Maar: veel kans dat het definitief wordt. We zijn nu 4 weken uit elkaar.

Ik heb ook weinig échte vriendinnen vlakbij. Bovendien maak ik vooral lol met ze en is het niet zo dat ik bij ze uit kan huilen. Dat kan wel bij m'n familie gelukkig. Maar er is nooit iemand die echt, fysiek, een arm om me heen slaat. De enige die dat deed (en de enige die ik toeliet) was mijn vriend.

Kortom: ik begrijp je gevoel van leegte.

Hoewel ik altijd goed alleen kon zijn, heb ik er nu veel meer moeite mee dan gedacht. Vooral 's avonds na 23 uur. (ik moet dus gewoon voor die tijd naar bed gaan ) Overdag gaat het allemaal wel.

Ik heb me al een beetje neergelegd bij koninginnedag dit jaar. Dan maar een keer gewoon relaxen, thuis. Uitslapen, dvdtje kijken. Ach, het is ook maar een dag he? Maar ik snap je goed hoor, het liefst zou ik lekker de stad in gaan, lekker lol maken.

In welke regio woon jij eigenlijk?

Veel sterkte

Anouk
Hoi Yulia,

Je hebt vanmiddag bij mij gepost, nu lees ik jouw 'leegte' topic.

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

Een man waarvoor je zo graag meer zou willen voelen, zo'n man die het waard is dat er veel van hem gehouden wordt, alleen jij kan het hem niet geven. Er mist iets essentieels.

En je voelt de consequenties van je beslissing zo duidelijk.

Jij weet hoe het is om met hem samen te leven, een relatie met hem te hebben.

Ik weet op dit moment niet zoveel te zeggen waar je iets aan zou kunnen hebben.

Sterkte, Perel.
Hoi Yulia,

Ik was er niet dus heb het adres gemist. Wil je hem nog een keer plaatsen?

Groetjes
quote:anoukske schreef op 26 april 2009 @ 19:19:

Hey Yulia,

........ Maar er is nooit iemand die echt, fysiek, een arm om me heen slaat. De enige die dat deed (en de enige die ik toeliet) was mijn vriend.

Kortom: ik begrijp je gevoel van leegte.

Hoewel ik altijd goed alleen kon zijn, heb ik er nu veel meer moeite mee dan gedacht. Vooral 's avonds na 23 uur. (ik moet dus gewoon voor die tijd naar bed gaan ) Overdag gaat het allemaal wel.

..............................................

..............................................

In welke regio woon jij eigenlijk?

Veel sterkte

Anouk

Hoi Anouk,

Wat een herkenning zeg!! Jij weet het voor mij goed te verwoorden. Ik kon ook altijd goed alleen zijn, ook binnen de relatie had ik enorm veel behoefte aan mijn eigen ruimte. Hij begreep dat nooit zo. Maar hij was wel de enige die ik toeliet. Met als gevolg dat die leegte nu ontstaan is nu ik hem de deur heb gewezen. Het voelt momenteel heel dubbel. Maar denk wel dat het beter is zo, tenminste dat hoop ik......

Ik heb je toegevoegd als vriend. Dan kan ik je berichten. Ik wil, ivm herkenning, niet mijn regio vermelden.

Wanneer gaan jullie dan de definitieve keuze maken? Is er een termijn gesteld? En waar hangt het bij jullie vanaf? Lastig hoor, zo'n situatie. Leuk is het nooit en de timing is ook nooit goed. Maar soms moet je er door heen. Dat hoort ook bij het leven.

Jij ook heel veel sterkte!! Als je wil, kunnen we elkaar hier wel door heen helpen dacht ik zo.

Voor mij voelt deze break-up anders dan alle andere. Want hier werkt het gewoon niet, terwijl in theorie dit mijn droomman zou moeten zijn. Dus extra triest.
@Perel, dankjewel voor je lieve bericht. Heb er echt wat aan. Gelukkig kan ik hier van me afschrijven. Dat zul jij waarschijnlijk ook wel hebben. Hoe is het vandaag?

P.S. Heb niet met hem samengeleefd hoor. We hadden 1,5 jaar lang een LAT-relatie.
@Lieve_Kiwi, ik zal je mijn adres in een berichtje sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven