Single, we kletsen hier verder (deel 2)
dinsdag 26 mei 2020 om 07:34
Ja, geen bijzondere dingen, maar gewoon samen tijd doorbrengen en genieten van de uitzonderlijk mooie lente.
Ergens anders werd er gepraat over het stoppen met een date omdat er geen diepgaande gesprekken plaatsvinden, vragen en vooral doorvragen. Dat gebeurt hier ook niet maar als een man dat begint te doen vind ik het ook niet leuk, lijkt wel een interview. Ik vind het veel leuker om tijd samen door te brengen want ik vind gedeelde interesses en humor erg belangrijk. En hier en daar komt het verleden dan wel eens even boven of wat de verwachtingen voor de toekomst zijn. Eventjes tussendoor. Zo heb ik het liefst, daten moet vooral leuk en ontspannend zijn en zo leer je ook of iemand bij je past.
dinsdag 26 mei 2020 om 09:02
Spijtig voor je!80Juut80 schreef: ↑25-05-2020 22:17Ik was ruim 2 maanden aan het daten, ging superleuk. Hij was helemaal gek op me, intiem geweest (wat voor mij een lastig iets is), superlief en attent. Ouders, vrienden, ontmoet (op zijn initiatief). Toen kreeg hij vorige week ineens een "dip", dat had hij elke maand wel zei hij. had allemaal niks met mij te maken maar hoorde steeds minder en minder. Paar x gevraagd hoe het ging nog, toen 2 dagen stil gebleven en vanochtend een app dat ie niet verliefd op me is en dat ie er klaar mee is. Staat echt haaks op al zn gedrag van voor afgelopen week dus toch een donderslag. Nog gevraagd of er een ander is ofzo maar daar werd ie pissig om dus dat zal het geval wel zijn.
Hij komt morgenavond zn spullen halen, weet nog niet echt wat het met me gaat doen. Het waren 'maar' 2 maanden maar wel intens en blijkbaar heeft ie me toch in het ootje genomen. Ik denk dat het vooral heel veel oude wonden opentrekt, mn laatste relatie was 10 jaar en hij bleek al jaren een affaire te hebben. Het doet me eigenlijk te veel wat er nu gebeurt dus er moet meer achter zitten. Moet maar weer eens goed met mezelf aan de slag. Vind het ook gewoon heel moeilijk om alleen te zijn merk ik. Onzeker, eenzaam, externe validatie nodig. Mn eigenwaarde is niet best op het moment. Beter even langere tijd alleen blijven denk ik, dit doet me allemaal te veel.
Poeh dat lucht toch even op.
Misschien was hij echt verliefd op je maar ging het weer weg. Dat is nou eenmaal het nadeel van verliefdheid, het is geen betrouwbare emotie als het gaat om langere termijn voorspellingen

En dit kan je ook overkomen zonder onzekerheid, eenzaamheid, oude wonden of iets anders.
Het is wel zo dat als je te graag een relatie wilt, je sneller de gaten en de kieren van de ander (of van de prille relatie) neigt op te vullen.
In ieder geval sterkte!
dinsdag 26 mei 2020 om 13:06
Niet nooit maar nooit lang, zo terloops even tussendoor. Ik vind het erg belangrijk dat het met iemand klikt, dat we samen kunnen lachen en een leuke tijd doorbrengen. Dat elkaar leren kennen komt dan vanzelf. Je legt elkaar eens iets voor van op werk, hoe de ander daar op reageert toont ook of je bij elkaar past, hoe hij reageert op iets in het nieuws, praat tegen de kassierster in een supermarkt, zich gedraagt in het verkeer,... iemand kan alle juiste antwoorden geven op je vragen maar niet dezelfde humor hebben, zich arrogant gedragen in het verkeer of tegen een ober, kassierster,... en dan sta je daar met je op papier ideale vent.
dinsdag 26 mei 2020 om 13:22
@Attra: Zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk. Ik hecht idd wel waarde aan de antwoorden op de vragen die ik stel om zo een "goed" beeld te krijgen. Maar de manier waarop jij beschrijft, is het misschien nog wel een beter beeld.
Ik heb het contact met die jongen beeindigd. Hij appte me en ik vond het alweer irritant dus dan is het duidelijk. Gelukkig zei hij alleen dat hij het jammer vond en dat was het. Ik was al bang dat hij helemaal zou doorvragen waarom enzo. maar dat viel dus mee.
Ik heb het contact met die jongen beeindigd. Hij appte me en ik vond het alweer irritant dus dan is het duidelijk. Gelukkig zei hij alleen dat hij het jammer vond en dat was het. Ik was al bang dat hij helemaal zou doorvragen waarom enzo. maar dat viel dus mee.

dinsdag 26 mei 2020 om 14:00
Hoi,
Wat vinden jullie van iemand die ''opeens'' niet meer reageert na een tinder gesprek dat op zich wel gezellig was voor 2/3 uurtjes?
Ik doe dat eerlijk gezegd best vaak, maar lees nu op sommige plekken terug dat mensen het zichzelf heel erg kunnen aantrekken als iemand niet meer reageert. Daar heb ik nooit zo bij stil gestaan eigenlijk. Voor mijn gevoel is soms de koek gewoon op. Heb je eventjes wat heen- en weer gechat, elkaar welterusten gewenst, maar is er de volgende dag niet per sé een behoefte om weer opnieuw het gesprek aan te gaan.
Soms heb ik wel eens dat iemand dan de volgende dag iets zegt als ''Goedemorgen, lekker geslapen'', soms reageer ik dan weer maar soms ga ik alweer zo op in de gebeurtenissen van de volgende dag dat ik uberhaupt vergeet te reageren en voor je het weet is het alweer 10 dagen geleden.
Eerlijk gezegd voelde ik me daar nooit bijzonder schuldig over, immers : het is ''maar'' tinder, en zo kan het nu eenmaal lopen. Maar aan de andere kant wil ik mensen ook niet kwetsen. Hoe hoort dat volgens jullie? Moet je zo'n gesprek formeel ook weer afsluiten of hoe werkt zoiets?
Wat vinden jullie van iemand die ''opeens'' niet meer reageert na een tinder gesprek dat op zich wel gezellig was voor 2/3 uurtjes?
Ik doe dat eerlijk gezegd best vaak, maar lees nu op sommige plekken terug dat mensen het zichzelf heel erg kunnen aantrekken als iemand niet meer reageert. Daar heb ik nooit zo bij stil gestaan eigenlijk. Voor mijn gevoel is soms de koek gewoon op. Heb je eventjes wat heen- en weer gechat, elkaar welterusten gewenst, maar is er de volgende dag niet per sé een behoefte om weer opnieuw het gesprek aan te gaan.
Soms heb ik wel eens dat iemand dan de volgende dag iets zegt als ''Goedemorgen, lekker geslapen'', soms reageer ik dan weer maar soms ga ik alweer zo op in de gebeurtenissen van de volgende dag dat ik uberhaupt vergeet te reageren en voor je het weet is het alweer 10 dagen geleden.
Eerlijk gezegd voelde ik me daar nooit bijzonder schuldig over, immers : het is ''maar'' tinder, en zo kan het nu eenmaal lopen. Maar aan de andere kant wil ik mensen ook niet kwetsen. Hoe hoort dat volgens jullie? Moet je zo'n gesprek formeel ook weer afsluiten of hoe werkt zoiets?
dinsdag 26 mei 2020 om 14:18
Als ik een paar uur met iemand heb gepraat en we gaan slapen, gebeurt het ook vaak genoeg dat we beide gewoon niks meer sturen. En het komt regelmatig voor dat ik ook niet meer antwoord of gewoon na paar zinnen niet meer. Ligt er wel aan wat ze sturen hoor. 1 bleef maar over mn afkomst doorgaan en dat negeer ik dan gewoon. Of mannen beginnen het gesprek en vragen hoe het gaat en dan antwoord je en is het gesprek dood. Nja ook prima hoor.
En hoe goed ken je elkaar nu na 3/4 uur praten? Je kan als je het netjes wil doen ook niet opeens zeggen 'ik denk dat we geen klik hebben' als je bijv. 2 uur praat? Misschien praat je dan tot bed tijd vol als beleefdheid? Ik zoek er zelf niet zoveel achter als iemand niet meer antwoord. Trek het me ook niet persoonlijk aan, want zo "werkt" het nu eenmaal?
Maar nu was ik bijv. vanaf zaterdag met een jongen aan het praten en hij vond mij heel leuk. Omdat ik er meerdere dagen mee heb gepraat, dan geef ik het wel aan. Dat vind ik dan wel weer zo netjes.
Het
En hoe goed ken je elkaar nu na 3/4 uur praten? Je kan als je het netjes wil doen ook niet opeens zeggen 'ik denk dat we geen klik hebben' als je bijv. 2 uur praat? Misschien praat je dan tot bed tijd vol als beleefdheid? Ik zoek er zelf niet zoveel achter als iemand niet meer antwoord. Trek het me ook niet persoonlijk aan, want zo "werkt" het nu eenmaal?
Maar nu was ik bijv. vanaf zaterdag met een jongen aan het praten en hij vond mij heel leuk. Omdat ik er meerdere dagen mee heb gepraat, dan geef ik het wel aan. Dat vind ik dan wel weer zo netjes.
Het
dinsdag 26 mei 2020 om 18:16
@Attra, mooie kijk op het daten! En zo is het ook inderdaad, de basis moet gewoon goed zijn. Dus; leuke klik, vlotte gesprekjes, lachen met elkaar en uiteraard de aantrekking/chemie. Mijn grootouders zijn al 65 jaar getrouwd en die zeggen ook van ja; we vonden elkaar leuk en gingen schrijven/dansen/bioscoop en toen was het ‘aan’ haha. Heeft niks met diepe gesprekken te maken uiteindelijk! En zijn nog steeds gek op elkaar.
@Karratha, ik sluit me aan bij wat Shiverr zegt. Als je maar paar uurtjes hebt gekletst, dan is het niet nodig om het dan formeel af te sluiten. Na paar dagen is het wel netjes. Het overigens ook wel beetje tijdperk waar we nu in leven met alle apps, het gaat gewoon vlot en afstandelijk nu (helaas). Het is ook wel weer een goeie test, als je echt interesse hebt in iemand dan blijf je wel doorkletsen en stopt het niet na 1 avond appen
Dan wil je die persoon graag de volgende dag weer spreken!
@Karratha, ik sluit me aan bij wat Shiverr zegt. Als je maar paar uurtjes hebt gekletst, dan is het niet nodig om het dan formeel af te sluiten. Na paar dagen is het wel netjes. Het overigens ook wel beetje tijdperk waar we nu in leven met alle apps, het gaat gewoon vlot en afstandelijk nu (helaas). Het is ook wel weer een goeie test, als je echt interesse hebt in iemand dan blijf je wel doorkletsen en stopt het niet na 1 avond appen

dinsdag 26 mei 2020 om 19:24
wat een gedoe zeg dat daten..ik ben nog steeds aan het re-integreren..
Wel heel erg apart in mijn leeftijdsgroep (zeg maar laat 30'er tot vroeg 50'er)
Het varieert tussen
- nog een kinderwens en nog snel een kind nu het nog kan
- absoluut geen kinderwens en ook geen zin in de jouwe
- geen kinderen maar die van jou zijn welkom
- zelf kinderen maar co-ouder dus altijd lastig afstemmen (ik ben ook co-ouder)
- zelf kinderen maar fulltime een jong kind thuis dus lastig afspreken
- zelf kinderen die al wat ouder zijn dus lastig om thuis af te spreken
- zelf kinderen die al het huis uit zijn en geen zin in opnieuw jonge kinderen
- ik vergeet vast nog een paar
en dan nog dat coronagedoe tussendoor..en nog presteer ik het om maar steeds 2 of 3 dates tegelijk er op na te houden (per ongeluk..niet bewust)
het is een wondere wereld
Wel heel erg apart in mijn leeftijdsgroep (zeg maar laat 30'er tot vroeg 50'er)
Het varieert tussen
- nog een kinderwens en nog snel een kind nu het nog kan
- absoluut geen kinderwens en ook geen zin in de jouwe
- geen kinderen maar die van jou zijn welkom
- zelf kinderen maar co-ouder dus altijd lastig afstemmen (ik ben ook co-ouder)
- zelf kinderen maar fulltime een jong kind thuis dus lastig afspreken
- zelf kinderen die al wat ouder zijn dus lastig om thuis af te spreken
- zelf kinderen die al het huis uit zijn en geen zin in opnieuw jonge kinderen
- ik vergeet vast nog een paar
en dan nog dat coronagedoe tussendoor..en nog presteer ik het om maar steeds 2 of 3 dates tegelijk er op na te houden (per ongeluk..niet bewust)
het is een wondere wereld

dinsdag 26 mei 2020 om 19:29
Tindergesprekken zijn suf..steeds hetzelfde hoe gaat het, wat voor werk, hoeveel kinderen, waar woon je, hobbies, bla, boodschappen bla Netflix bla..
Ik was voor Corona altijd voorstander van snel wat gaan drinken samen en ben dat nu zo mogelijk nog meer geworden.. Elkaar 1 seconde zien zegt meer dan 3 maanden Tindergesprekjes.
Neemt niet weg dat Tinder ook wel erg raar is qua reageren of niet..genoeg matches die nooit terug reageren meteen al of tijdens een soort slow-chat, sommige ook ineens zomaar niet terwijl het wel al wat ijs gebroken leek.
Maar zelf reageer ik net zo goed niet meer..ik trek het ook niet om 3 of 4 tegelijk op de chat te hebben..2 of 3 gaat net...en soms heb ik ook gewoon even 1 of 2 dagen geen zin erin..zeg ik tegen niemand wat..ben je soms ook al matches kwijt als je dat doet
Ik was voor Corona altijd voorstander van snel wat gaan drinken samen en ben dat nu zo mogelijk nog meer geworden.. Elkaar 1 seconde zien zegt meer dan 3 maanden Tindergesprekjes.
Neemt niet weg dat Tinder ook wel erg raar is qua reageren of niet..genoeg matches die nooit terug reageren meteen al of tijdens een soort slow-chat, sommige ook ineens zomaar niet terwijl het wel al wat ijs gebroken leek.
Maar zelf reageer ik net zo goed niet meer..ik trek het ook niet om 3 of 4 tegelijk op de chat te hebben..2 of 3 gaat net...en soms heb ik ook gewoon even 1 of 2 dagen geen zin erin..zeg ik tegen niemand wat..ben je soms ook al matches kwijt als je dat doet

dinsdag 26 mei 2020 om 21:54
Dank je wel! Dat is ook zo.Z-werver schreef: ↑26-05-2020 09:02Spijtig voor je!
Misschien was hij echt verliefd op je maar ging het weer weg. Dat is nou eenmaal het nadeel van verliefdheid, het is geen betrouwbare emotie als het gaat om langere termijn voorspellingen
En dit kan je ook overkomen zonder onzekerheid, eenzaamheid, oude wonden of iets anders.
Het is wel zo dat als je te graag een relatie wilt, je sneller de gaten en de kieren van de ander (of van de prille relatie) neigt op te vullen.
In ieder geval sterkte!
dinsdag 26 mei 2020 om 22:04
Welkom nog Lemon! Hoe is het nu met je?
En een breuk is altijd pijnlijk, heeft tijd nodig. Hier meekletsen helpt iig hopelijk een beetje
En of je dan 3mnd of 3jaar hebt gedate, hangt er ook vanaf denk ik hoe intens het was. En, wat je zelf ook zegt, misschien net iets te snel verder 'gerend'.
Hoe staat het met een huizenjacht?
Ik ga volgende week een huis bekijken, spannend!
En wat romantisch van je opa en oma. Dat waren nog eens tijden
Dansen en het was aan haha
@Julus: jammer zeg, dat je date zo tegenviel...
@karratha: denk niet dat dat leeftijd gebonden is hoor, niet alles is zo zwart wit als jij denkt
(Soms kom je een beetje zo op mij over, online)
@tomcat: tja, het is nog allemaal niet zo eenvoudig. Ook voor de single die opeens een relatie én de kinderen erbij krijgt.
Weet ik toevallig uit ervaring, van single naar gezin is wel heftig hoor,qua overgang!
Maar, hangt er ook vanaf hoe flexibel je beide bent. En heb het idee dat leeftijd ook wat meer 'star' maakt.
Dus hoe ouder, hoe minder makkelijk aanpassen.
@zwerver: welkom! En natuurlijk ook een
voor jou.
Uh... herken me niet in jouw beschrijving. Lees de Viva ook niet.. Ben midden 30 en kom nooit in de C&A en durf mezelf redelijk hip te noemen.
En volgens mij is dit topic voor singles, dates en alles wat er voorbij komt in het leven (ofzo?)
Dus iedereen is welkom
@shiver: hoe meer ik erover lees, hoe meer ik je begrijp Haha. Krijg al kriebels van hoe jij het hier beschrijft. Vreselijk!
Ik zou ook niet meer afspreken. Dan maar lomp, maar hier wordt je toch gek van. Is van irl ook wel het nodige van te merken lijkt me..
Internetdaten lijkt me ook vreselijk. Maar, zie het meer zoals Julus zegt. Je vergroot je kans op nieuwe mensen ontmoeten.
Alleen de faalfactor lijkt me wat groter, omdat je niet irl elkaar alvast kunt 'checken' of je zijn uitstraling, humor etc aantrekkelijk vind.
@Juut: jeetje wat lomp.
@attra: so far, so good dus met je date. Leuk hoor!
En lijkt me ook een ontspannen manier van elkaar leren kennen.
Tuurlijk goede gesprekken zijn fijn, maar daar moet ik iemand ook wel wat beter en langer voor kennen.
Dan komt dat vaak zelf wel. Eerst af en toe tussendoor en steeds wat meer.
En een breuk is altijd pijnlijk, heeft tijd nodig. Hier meekletsen helpt iig hopelijk een beetje

Herken ik zeker. Maar op zich ook niet vreemd denk ik. Alles vertraagd, minder afleiding, dan komen dingen bij mij vaak (weer) boven drijven.
En of je dan 3mnd of 3jaar hebt gedate, hangt er ook vanaf denk ik hoe intens het was. En, wat je zelf ook zegt, misschien net iets te snel verder 'gerend'.
Hoe staat het met een huizenjacht?
Ik ga volgende week een huis bekijken, spannend!
En wat romantisch van je opa en oma. Dat waren nog eens tijden
@Julus: jammer zeg, dat je date zo tegenviel...
@karratha: denk niet dat dat leeftijd gebonden is hoor, niet alles is zo zwart wit als jij denkt
@tomcat: tja, het is nog allemaal niet zo eenvoudig. Ook voor de single die opeens een relatie én de kinderen erbij krijgt.
Weet ik toevallig uit ervaring, van single naar gezin is wel heftig hoor,qua overgang!
Maar, hangt er ook vanaf hoe flexibel je beide bent. En heb het idee dat leeftijd ook wat meer 'star' maakt.
Dus hoe ouder, hoe minder makkelijk aanpassen.
@zwerver: welkom! En natuurlijk ook een

Uh... herken me niet in jouw beschrijving. Lees de Viva ook niet.. Ben midden 30 en kom nooit in de C&A en durf mezelf redelijk hip te noemen.
En volgens mij is dit topic voor singles, dates en alles wat er voorbij komt in het leven (ofzo?)
Dus iedereen is welkom
@shiver: hoe meer ik erover lees, hoe meer ik je begrijp Haha. Krijg al kriebels van hoe jij het hier beschrijft. Vreselijk!
Ik zou ook niet meer afspreken. Dan maar lomp, maar hier wordt je toch gek van. Is van irl ook wel het nodige van te merken lijkt me..
Internetdaten lijkt me ook vreselijk. Maar, zie het meer zoals Julus zegt. Je vergroot je kans op nieuwe mensen ontmoeten.
Alleen de faalfactor lijkt me wat groter, omdat je niet irl elkaar alvast kunt 'checken' of je zijn uitstraling, humor etc aantrekkelijk vind.
@Juut: jeetje wat lomp.
@attra: so far, so good dus met je date. Leuk hoor!
En lijkt me ook een ontspannen manier van elkaar leren kennen.
Tuurlijk goede gesprekken zijn fijn, maar daar moet ik iemand ook wel wat beter en langer voor kennen.
Dan komt dat vaak zelf wel. Eerst af en toe tussendoor en steeds wat meer.

dinsdag 26 mei 2020 om 22:24
dinsdag 26 mei 2020 om 22:35
Ah wat leuk tomcat. Gefelicteerd!
Alleen neem ik aan?
Ik ben nog niet zo ver in de molen.
Maar, heb juist het idee dat het allemaal wel oké gaat.
Al moet ik zeggen dat ik een vaste baan heb en geen klagen omtrent mijn salaris en best wat leuks kan uitzoeken. Tenminste, ik ben er tevreden mee iig.
Eigen geld is wel een ding, maar dat is het dan ook wel toch?
Alleen neem ik aan?
Ik ben nog niet zo ver in de molen.
Maar, heb juist het idee dat het allemaal wel oké gaat.
Al moet ik zeggen dat ik een vaste baan heb en geen klagen omtrent mijn salaris en best wat leuks kan uitzoeken. Tenminste, ik ben er tevreden mee iig.
Eigen geld is wel een ding, maar dat is het dan ook wel toch?
dinsdag 26 mei 2020 om 22:39
Leuk om te zien dat meerdere mensen met hetzelfde bezig zijn haha. Ik heb dik een jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht die na de zomer af is. Ik kan niet wachten!
Ik voel me vandaag al veel beter. Kan het wat beter loslaten en ik verdien gewoon beter, ook in vriendschappen. Het was blijkbaar op meerdere vlakken geen match.
Ik voel me vandaag al veel beter. Kan het wat beter loslaten en ik verdien gewoon beter, ook in vriendschappen. Het was blijkbaar op meerdere vlakken geen match.

dinsdag 26 mei 2020 om 22:40
tomcat schreef: ↑26-05-2020 22:24grappig dat er 2 op huizenjacht zijn hier, ik krijg de sleutels binnenkort van mijn nieuwe huis.. Hypotheek is wel stuk moeilijker geworden ineens, duurt lang en ze zijn nog strenger geworden..ging bij mij net aan goed en moest overdracht uitstellen omdat de hypotheek nog niet rond was.
Heb jij trouwens nog iets van First Dates gehoord? Ik dacht dat jij ooit schreef dat je je op had gegeven en binnenkort schijnen ze weer nieuwe afleveringen te gaan opnemen.

dinsdag 26 mei 2020 om 22:44
Jazeker, ik ga er binnenkort heen, ze hebben een date voor mij gevonden
huis kocht ik alleen inderdaad, hypotheek duurt echt bijna 2 keer zo lang als normaal omdat de banken het zo druk hebben..hoop mensen verlengen of schrijven over op het moment omdat ze denken dat de rente gaat stijgen nav de corona en mogelijk financiele nasleep.
Ik had ook overbrugging nodig en daar deden ze ook heel erg moeilijk over, hoop gedoe.. maar het is 100% gelukt, volgende week kan ik aan de slag met klussen.
huis kocht ik alleen inderdaad, hypotheek duurt echt bijna 2 keer zo lang als normaal omdat de banken het zo druk hebben..hoop mensen verlengen of schrijven over op het moment omdat ze denken dat de rente gaat stijgen nav de corona en mogelijk financiele nasleep.
Ik had ook overbrugging nodig en daar deden ze ook heel erg moeilijk over, hoop gedoe.. maar het is 100% gelukt, volgende week kan ik aan de slag met klussen.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 26-05-2020 22:47
74.91% gewijzigd
woensdag 27 mei 2020 om 00:13
Ja oké. Mijn adviseur vertelde ook dat de doorlooptijden ook lang zijn, door alle vertraging met corona.tomcat schreef: ↑26-05-2020 22:44Jazeker, ik ga er binnenkort heen, ze hebben een date voor mij gevonden
Maar overbrugging is sws wel ingewikkeld dacht ik.
Maar dus toch gelukt! Gefeliciteerd

woensdag 27 mei 2020 om 08:40
Zijn jullie op huizenjacht omdat jullie relaties eindigden? of gewoon voor een leuker, groter, mooier huis?
Ik moest omdat het huis op 2 inkomens was en we het na de scheiding elkaar niet konden uitkopen. Viel nog niet mee, ik heb 3 kinderen dus aardig wat slaapkamers nodig, maar ben echt helemaal blij met wat ik gevonden heb.
Nu lekker rondneuzen voor keuken en badkamer inspiratie
Ik moest omdat het huis op 2 inkomens was en we het na de scheiding elkaar niet konden uitkopen. Viel nog niet mee, ik heb 3 kinderen dus aardig wat slaapkamers nodig, maar ben echt helemaal blij met wat ik gevonden heb.
Nu lekker rondneuzen voor keuken en badkamer inspiratie

woensdag 27 mei 2020 om 08:52
Prachtig zo’n voorbeeld! En klinkt zo eenvoudig en logisch.Vivi3338 schreef: ↑26-05-2020 18:16@Attra, mooie kijk op het daten! En zo is het ook inderdaad, de basis moet gewoon goed zijn. Dus; leuke klik, vlotte gesprekjes, lachen met elkaar en uiteraard de aantrekking/chemie. Mijn grootouders zijn al 65 jaar getrouwd en die zeggen ook van ja; we vonden elkaar leuk en gingen schrijven/dansen/bioscoop en toen was het ‘aan’ haha. Heeft niks met diepe gesprekken te maken uiteindelijk! En zijn nog steeds gek op elkaar.