Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
zondag 26 april 2009 om 09:55
quote:Bambi schreef op 25 april 2009 @ 17:27:
Werd van de week - op mijn voicemail- gebeld trouwens door diegene waarvan ik de - per ongeluk want nummer op radio verkeerd verstaan- voicemail heb ingeblerd met het verzoek om een plaatje. Watvoor plaatje ik dan wilde horen. Die heeft nou humor.
.Whoehaaahaaa, briljant!!
Werd van de week - op mijn voicemail- gebeld trouwens door diegene waarvan ik de - per ongeluk want nummer op radio verkeerd verstaan- voicemail heb ingeblerd met het verzoek om een plaatje. Watvoor plaatje ik dan wilde horen. Die heeft nou humor.
.Whoehaaahaaa, briljant!!
zondag 26 april 2009 om 10:00
Ik ken twee "stellen" in Meavetown; Meave en d'r Lief en een vriendenstel dat ik al sins studietijd ken. Gistermiddag vierde vriend van vriendenstel zijn veertigste verjaardag en Meave dus 's avonds een meerderedenenfeestje. Hoe toevallig wil je het hebben dat de enige mensen die ik in Meavetown ken op dezelfde dag op opeenvolgende tijden een feestje geven Superhandig hoor!
Ik was uiteindelijk pas om 2 uur thuis Meave, trein had vertraging en moest enorm omrijden wegens een ongeluk (geloof een zelfmoor ). Was dus toch nog een latertje. Gelukkig lag de sleutel die ik was vergeten mee te nemen idd onder het gele emmertje en kon ik mijn huis nog in
Zou Bam al thuis zijn?
Ik was uiteindelijk pas om 2 uur thuis Meave, trein had vertraging en moest enorm omrijden wegens een ongeluk (geloof een zelfmoor ). Was dus toch nog een latertje. Gelukkig lag de sleutel die ik was vergeten mee te nemen idd onder het gele emmertje en kon ik mijn huis nog in
Zou Bam al thuis zijn?
zondag 26 april 2009 om 10:09
Mogge!!
Wat jammer dat ik gisteren niet kon komen, heb nog wel even aan jullie gedacht tijdens het werken. Was het een leuk feestje en hebben julie leuke kadootjes gekregen ?
Dat is inderdaad wel erg toevallig (en handig) toetj~!
Ik poog op vakantieveiling.nl een leuke goedkope vakantie te boeken voor volgende week, maar er komt steeds alleen maar voor deze week langs helaas. Zou toch wel heel fijn zijn om nog even er tussenuit te gaan, maar veel geld hebben we efkes niet.
Hier regent het! Was haast vergeten hoe donker het dan in huis was, volgens mij is het echt enorm lang geleden dat het regende (sorry kjong, wéér over het weer), kinderen waren ook soort van verbaasd. NOg een dagje werken en dan lekker 2 weken vrij!
Wat jammer dat ik gisteren niet kon komen, heb nog wel even aan jullie gedacht tijdens het werken. Was het een leuk feestje en hebben julie leuke kadootjes gekregen ?
Dat is inderdaad wel erg toevallig (en handig) toetj~!
Ik poog op vakantieveiling.nl een leuke goedkope vakantie te boeken voor volgende week, maar er komt steeds alleen maar voor deze week langs helaas. Zou toch wel heel fijn zijn om nog even er tussenuit te gaan, maar veel geld hebben we efkes niet.
Hier regent het! Was haast vergeten hoe donker het dan in huis was, volgens mij is het echt enorm lang geleden dat het regende (sorry kjong, wéér over het weer), kinderen waren ook soort van verbaasd. NOg een dagje werken en dan lekker 2 weken vrij!
zondag 26 april 2009 om 10:16
In eerste instantie zei ik
"Wat zei je??""
En toen zei het kind ietwat geniepig "Dat hoef je niet te weten."
En daar werd ik nog chagrijniger om dan om de eerste opmerking.
Dus in plaats van heel cool te zeggen. "Inderdaad, ik ben dik ja" heb ik ietwat bozig gezegd dat het geen leuke opmerking is en dat ze dat niet zomaar tegen iedereen kan zeggen (het kind is zeven of acht ofzo, geen peuter of kleuter meer). Maar eigenlijk baalde ik wel dat ik niet gewoon relaxt had gereageerd. Nou ja, jammer dan.
zondag 26 april 2009 om 10:28
Waarom mag dat niet?
Gewoon zeggen: 'jij ook, heeeeel dik. En arm. En vooral lelijk. En erg dom. En ook nog een kind, dus dat wordt nooooit meer wat!'
Kijk maar naar Y. Die houdt er ook slechts een minitraumaatje van een half uur aan over.
Want ze vragen toch aan hun moeder of het zo is, en die houdt onvoorwaardelijk van ze,geeft ze een antwoord als, 'nee hoor schatje, JIJ bent écht moeders mooiste'.
Dus leef je de volgende keer uit.
Bam, jij bent de kuthoer van ons allen tweeen. Dus ik dacht als ik het in de groep gooi, valt het niet zo op, lijkt het me beter voor jouw rep. Maar nu gooi je het weer op de man. Dus zal ik het je maar direct vragen:
Bam, heb jij deze nou wel of niet eens geneukt? En wéér geen zin gehad om daarna je eigen telefoonnummer/email te geven?
De plannen van Kosmos was dat ik blij werd van jullie virtuele vulgairiteiten, ipv zielig in bed naar machinegebonk te luisteren.
Wat de andere plannen van de kosmos zijn, hangt nog een beetje in de lucht.
Maar niks wat jullie in je hoofd halen filthy sicko's.
Had ik al goedemorgen gezegd?
Het is een goedemorgen.
Chip ligt al een half uur haar middagslaapje te doen. En ik ga ook maar eens.
Gewoon zeggen: 'jij ook, heeeeel dik. En arm. En vooral lelijk. En erg dom. En ook nog een kind, dus dat wordt nooooit meer wat!'
Kijk maar naar Y. Die houdt er ook slechts een minitraumaatje van een half uur aan over.
Want ze vragen toch aan hun moeder of het zo is, en die houdt onvoorwaardelijk van ze,geeft ze een antwoord als, 'nee hoor schatje, JIJ bent écht moeders mooiste'.
Dus leef je de volgende keer uit.
Bam, jij bent de kuthoer van ons allen tweeen. Dus ik dacht als ik het in de groep gooi, valt het niet zo op, lijkt het me beter voor jouw rep. Maar nu gooi je het weer op de man. Dus zal ik het je maar direct vragen:
Bam, heb jij deze nou wel of niet eens geneukt? En wéér geen zin gehad om daarna je eigen telefoonnummer/email te geven?
De plannen van Kosmos was dat ik blij werd van jullie virtuele vulgairiteiten, ipv zielig in bed naar machinegebonk te luisteren.
Wat de andere plannen van de kosmos zijn, hangt nog een beetje in de lucht.
Maar niks wat jullie in je hoofd halen filthy sicko's.
Had ik al goedemorgen gezegd?
Het is een goedemorgen.
Chip ligt al een half uur haar middagslaapje te doen. En ik ga ook maar eens.
zondag 26 april 2009 om 10:41
Wow, dat doet ze netjes. Om 10 uur een middagslaapje. Dan wil ik denk ik niet weten hoe laat haar ochtend begon.
Volgens mij hebben we Bink verkeerd om in elkaar gezet. Hij hang het liefst de hele dag op zijn kop.
Feestje gisteren was rustig, maar gezellig. En erg leuk om Toet te zien (bij deze nog de die ik bij vertrek niet meer heb kunnen geven). Maar bovenal opluchting dat Meave eerder jarig was dan ik.
Volgens mij hebben we Bink verkeerd om in elkaar gezet. Hij hang het liefst de hele dag op zijn kop.
Feestje gisteren was rustig, maar gezellig. En erg leuk om Toet te zien (bij deze nog de die ik bij vertrek niet meer heb kunnen geven). Maar bovenal opluchting dat Meave eerder jarig was dan ik.
zondag 26 april 2009 om 10:51
was het rustig? Was dat hun planning of zijn er gewoon heel veel mensen niet gekomen?
Mado, ik denk dat jij een heel bijzondere vrouw ebnt, je hebt ene apie gebaard.
Kjong, je hebt helemaal gelijk, toet, volgende keer feller, you go girl!!
Ik ben zogenaamd de computertijd van KK en GG vergeten bij te houden, want het is hier zo heerlijk rustig zo. Ga ze toch maar zo eens even van die apparaten vandaan sleuren voor ze vierkante ogen hebben. Is grappig, KK heeft 2 boeken met de hoofdrolspeelster met haar naam (erg leuk natuurlijk) en dat zijn geweldige boeken. In 1 van die verhaaltjes heeft de heks uit het verhaal vierkante ogen gekregen nadat ze alleen maar kon "pjoeteren", KK is niet meer zo stellig overtuigd van het feit dat dat onzin is dus.
Mado, ik denk dat jij een heel bijzondere vrouw ebnt, je hebt ene apie gebaard.
Kjong, je hebt helemaal gelijk, toet, volgende keer feller, you go girl!!
Ik ben zogenaamd de computertijd van KK en GG vergeten bij te houden, want het is hier zo heerlijk rustig zo. Ga ze toch maar zo eens even van die apparaten vandaan sleuren voor ze vierkante ogen hebben. Is grappig, KK heeft 2 boeken met de hoofdrolspeelster met haar naam (erg leuk natuurlijk) en dat zijn geweldige boeken. In 1 van die verhaaltjes heeft de heks uit het verhaal vierkante ogen gekregen nadat ze alleen maar kon "pjoeteren", KK is niet meer zo stellig overtuigd van het feit dat dat onzin is dus.
zondag 26 april 2009 om 12:44
onze kinderen zijn enorme koninginnendagfans, altijd al geweest. Dit jaar willen ze voor het eerst verkopen. Ik/wij moeten dus mee. Nou ben ik bijzonder benieuwd in hoeverre ze echt hun best gaan doen (ik heb namelijk gezegd dat ik het niet alleen gaan doen en als ze niet echt goed helpen, dat we dan gaan stoppen). Ze zijn ijverig speelgoed/spelletjes en puzzels aan het uitzoeken met als gevolg dat alles ineens weer leuk is. Thankgod doe ik dit niet de dag van te voren, want nu zijn ze enorm druk met overal nog even mee spelen. Met GG verzin ik al prijzen en ze krijgen er helemaal zin in. Ter verhoging van de feestvreugde zal ik van de week oranjekoeken en oranjelimo halen om mee te nemen.
Wat doen jullie met koninginnendag en verkopen jullie ook met de kinderen?
Wat doen jullie met koninginnendag en verkopen jullie ook met de kinderen?
zondag 26 april 2009 om 13:13
Ik las als laatste zin: verkopen jullie ook de kinderen.
Het is altijd zo'n gedoe, die koninginnedag.
Kjongen is eerst op Prinsdag jarig. Wat altijd in de vakantie is, dus moet echt opgesplitst (partijtje andere keer). En een goede dag gevonden dat de rest van de familie zo'n beetje kan komen taarteten (redelijk katerloos van de Nach).
Dus als ik daarvan de afwas heb weg laten werken zijn we 4 dagen verder.
En moet ik natuurlijk zelf nog koekhappen, bloemen dragen, gedichies beluisteren, en de helegodinsedag glimlachen. Om daarna het huishouden te doen. Want de rest van de week werken.
Het gaat dus allemaal een beetje langs me heen, dat oranje gedoe.
Het is altijd zo'n gedoe, die koninginnedag.
Kjongen is eerst op Prinsdag jarig. Wat altijd in de vakantie is, dus moet echt opgesplitst (partijtje andere keer). En een goede dag gevonden dat de rest van de familie zo'n beetje kan komen taarteten (redelijk katerloos van de Nach).
Dus als ik daarvan de afwas heb weg laten werken zijn we 4 dagen verder.
En moet ik natuurlijk zelf nog koekhappen, bloemen dragen, gedichies beluisteren, en de helegodinsedag glimlachen. Om daarna het huishouden te doen. Want de rest van de week werken.
Het gaat dus allemaal een beetje langs me heen, dat oranje gedoe.
zondag 26 april 2009 om 13:19
die ga ik onthouden voor als ze niet (meer) willen helpen. Goed dreigement ook voor deze week..
even iets anders: had gisteren wederom zo`n moment : ik maak een (weliswaar iets hard en platvloers grapje) waarbij mijn ene collega hard begint te lachen, de andere me tamelijk geshoqueerd aankijkt en zegt:" dat had ik nou nooit van jou verwacht, jij lijkt altijd zoooooo lief". Blegh, waarom lijk ik toch zo lief?? Toch is het best lekker om af en toe mensen te shoqueren, ook best leuk!
even iets anders: had gisteren wederom zo`n moment : ik maak een (weliswaar iets hard en platvloers grapje) waarbij mijn ene collega hard begint te lachen, de andere me tamelijk geshoqueerd aankijkt en zegt:" dat had ik nou nooit van jou verwacht, jij lijkt altijd zoooooo lief". Blegh, waarom lijk ik toch zo lief?? Toch is het best lekker om af en toe mensen te shoqueren, ook best leuk!
zondag 26 april 2009 om 13:32
[quote]kjong schreef op 26 april 2009 @ 13:13:
quote]
Ik ook
Zoooo dt is RIE-LEKST, maar 1 kind en dat met z'n 2en. Kind moet ook nog erg bijkomen van ziek geweest, dus slaapt opeens weer lange uren overdag. Geluk bij ongeluk, zeg maar .
Zaten gisterenmiddag met Dot in auto, ziet ze in de verte een luchtballon boven de weilanden zweven: "Mama, kijk ! Daar vliegt een hart, met een lichtje!" I just luuuvvvv my girl.
Kjong, wij meiden komen volgende week Kjongen-vieren denk ik: waar heeft ie zin in? Dot is nog een beetje te jong voor een verwensessie in een kek pakje (misschien Kjongen ook wel) (hoewel, het zijn wel kinderen van ons, dus je weet het nooit), heb je andere suggesties?
quote]
Ik ook
Zoooo dt is RIE-LEKST, maar 1 kind en dat met z'n 2en. Kind moet ook nog erg bijkomen van ziek geweest, dus slaapt opeens weer lange uren overdag. Geluk bij ongeluk, zeg maar .
Zaten gisterenmiddag met Dot in auto, ziet ze in de verte een luchtballon boven de weilanden zweven: "Mama, kijk ! Daar vliegt een hart, met een lichtje!" I just luuuvvvv my girl.
Kjong, wij meiden komen volgende week Kjongen-vieren denk ik: waar heeft ie zin in? Dot is nog een beetje te jong voor een verwensessie in een kek pakje (misschien Kjongen ook wel) (hoewel, het zijn wel kinderen van ons, dus je weet het nooit), heb je andere suggesties?
zondag 26 april 2009 om 13:58
Hmmm, als ik kom oppassen de twaalfde is ut misschien wel handig als ik ook kom verjaardag vieren bij Kjongen? Voordat hij en Chip de twaalfde denken "Wie is die dame die hier de thee komt zetten?" (By the way; hard nagedacht, maar ken geen iemand in toettown die structureel op dinsdagen op kan passen. Om hoeveel uur gaat het eigenlijk? Sowieso niet handig om daarvoor gastouderbureau in te schakelen? Die leveren ook steeds meer gastouder aan huis....!).
Hahahaaha Bentetje. Ik moet er wel om lachen. Je ziet er ook lief uit. Ik niet. Noch geil. Alleen dik
Klinkt lekker Lil, jouw zondag. * gaat Lief van tuinstoel trekken*
Hahahaaha Bentetje. Ik moet er wel om lachen. Je ziet er ook lief uit. Ik niet. Noch geil. Alleen dik
Klinkt lekker Lil, jouw zondag. * gaat Lief van tuinstoel trekken*
zondag 26 april 2009 om 15:12
Bent, feestje was niet gepland rustig, maar erg veel mensen hadden vooral al afgezegd ivm vakantieplannen en andere verplichtingen enzo. Maar maakt niks uit, want met Toet, Mado en andere vriendin (Toet kent nu al drie mensen in Meavestad. oh nee, vier. De MoedervanMieflief was er ook).
Het cadeau valt enorm in de smaak dames. Ik ga eerst heel lang genieten van voorpret. En aangezien bezatten niet meer mag van de neuroloog (tsk), wordt het nuchter kijken. Ai.
Kjong, ik moet nog even kijken hoe ik het hier ga doen, maar ben ook van plan om op de verjaardag van Kjongen te komen. Mieflief vroeg of we niet met z'n allen konden gaan ivm allemaal vrij. Nou ja, op 1 kind na. Die is met z'n moeder een weekje weg. Maar goed. Met z'n allen dus.
Doe het je niet aan hoor. Zal 1 of 2 kinders lospeuteren en dan met OV komen ofzo. Of kijken of ik de auto van de buurman kan lenen die dag. Denk er aan om Mootje en Dochter mee te nemen. Da's wel een leuk setje voor een uitje en verjaardagsvisite.
Mieflief is aan het klussen met de man van vriendin. Kamertje voor Vietje en Dochter is bijna klaar. Ze zijn nu aan het stucen (?). Dan nog schilderen en vloertje. Oh ja, gordijnen.
Mijn vingers hebben dyslexie vandaag. Typ steeds verkeerd.
En Toet, jij bent lief én mooi! Vanbinnuhenvanbuituh!
Het cadeau valt enorm in de smaak dames. Ik ga eerst heel lang genieten van voorpret. En aangezien bezatten niet meer mag van de neuroloog (tsk), wordt het nuchter kijken. Ai.
Kjong, ik moet nog even kijken hoe ik het hier ga doen, maar ben ook van plan om op de verjaardag van Kjongen te komen. Mieflief vroeg of we niet met z'n allen konden gaan ivm allemaal vrij. Nou ja, op 1 kind na. Die is met z'n moeder een weekje weg. Maar goed. Met z'n allen dus.
Doe het je niet aan hoor. Zal 1 of 2 kinders lospeuteren en dan met OV komen ofzo. Of kijken of ik de auto van de buurman kan lenen die dag. Denk er aan om Mootje en Dochter mee te nemen. Da's wel een leuk setje voor een uitje en verjaardagsvisite.
Mieflief is aan het klussen met de man van vriendin. Kamertje voor Vietje en Dochter is bijna klaar. Ze zijn nu aan het stucen (?). Dan nog schilderen en vloertje. Oh ja, gordijnen.
Mijn vingers hebben dyslexie vandaag. Typ steeds verkeerd.
En Toet, jij bent lief én mooi! Vanbinnuhenvanbuituh!
zondag 26 april 2009 om 15:40
Poeh,wat word ik sip van discussies als op het topic over die afgebroken Down-zwangerschap (het woord alleen al...). Ik vond het altijd al zo moeilijk om me echt te kunnen inleven in mensen die een zwangerschap afbreken als er sprake is van Down syndroom. Maar nu Dochter in mijn leven is helemaal. Zij is het mooiste, pure meisje dat ik ken. En natuurlijk heeft zij haar nukken en is haar start onnoemelijk zwaar geweest vanwege een ernstige hartafwijking. Ik kan me maar zo moeilijk voorstellen dat mensen een kind als Dochter het leven niet gunnen...
(Ik weet dat het veel genuanceerder is hoor en ik zal hier ook niet iemand op aanspreken en doe mijn best niet te oordelen. Maar als zus van twee prachtkerels en als stiefloeder van Dochter kan ik niet anders dan heel verdrietig worden als ik zulke topics lees...)
(Ik weet dat het veel genuanceerder is hoor en ik zal hier ook niet iemand op aanspreken en doe mijn best niet te oordelen. Maar als zus van twee prachtkerels en als stiefloeder van Dochter kan ik niet anders dan heel verdrietig worden als ik zulke topics lees...)
zondag 26 april 2009 om 19:38
O Meave, dat lijkt me ook heel moeilijk.
Dus we zien elkaar allemaal vrijdag bij Kjong? Wat een gezelligheid!
Morgen is het maandag: mijn gebruikelijke renvliegdag waarop iedereen gebracht, gehaald en gezwemlepst moet worden. Nu strekt zich opeens een lange, lege maandag voor me uit, met slechts Dot in huis en als enige verplichting een obesiconsult met La Diva. Wat een rust mensen, wat een rust.
Dus we zien elkaar allemaal vrijdag bij Kjong? Wat een gezelligheid!
Morgen is het maandag: mijn gebruikelijke renvliegdag waarop iedereen gebracht, gehaald en gezwemlepst moet worden. Nu strekt zich opeens een lange, lege maandag voor me uit, met slechts Dot in huis en als enige verplichting een obesiconsult met La Diva. Wat een rust mensen, wat een rust.