Theehuis!
vrijdag 24 april 2009 om 19:28
Inad gefeliciteerd met Ier!
Erwt veel plezier vandaag en nu dus achter de rug
Leuk dat Tony zo enthousiast aan het vertellen was in de dierentuin Kess. Ga zo even foto's loeren. Bah snap afscheid nemen. Iedere keer wee reen zucht met "wat wordt tie groot". Heeft hij het leuk gehad?
Star geweldige naam, nu nog een passende 2de naam en je bent klaar .
Vish ga haar checken en jeetje die schoenen zijn echt te gek. Waarvandaan????
Erwt veel plezier vandaag en nu dus achter de rug
Leuk dat Tony zo enthousiast aan het vertellen was in de dierentuin Kess. Ga zo even foto's loeren. Bah snap afscheid nemen. Iedere keer wee reen zucht met "wat wordt tie groot". Heeft hij het leuk gehad?
Star geweldige naam, nu nog een passende 2de naam en je bent klaar .
Vish ga haar checken en jeetje die schoenen zijn echt te gek. Waarvandaan????
vrijdag 24 april 2009 om 19:32
Tony heeft een heel leuk afscheid gehad, inclusief feestmuts, verzoeknummertjes, trakteren, afscheidsritueeltje en als toetje kreeg ik nog een soort ontwikkelingsrapport mee over Tony. Daarin is bijgehouden hoe Tony is en wat hij kan. Leuk om te lezen hoe een professional je kind ziet. En ook erg herkenbaar.
Dier, hoest met buikje?
Star, hoest met buikje?
Doe eens wat babypraat, vinnik leuk!
Dier, hoest met buikje?
Star, hoest met buikje?
Doe eens wat babypraat, vinnik leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 24 april 2009 om 19:34
Babypraat:
Werd vandaag dikkertje dap genoemd
Kreeg vandaag de stempel dat ik het niet koud kon hebben want zwangeren hebben het altijd warm
Kreeg vandaag te horen dat mijn hersenen toch erger waren verweekt dan ze dachten.
Was vandaag erg vrolijk door al deze complimenten, jij begrijpt .
Nee hoor, gaat goed met buikie. Buik wordt met de dag groter en kindje laat regelmatig van zich horen. Naam blijft een probleem dus hoop dat Star net zo'n leuke jongensnaam heeft voor mij. Lastig lastig maar verder prima!
Werd vandaag dikkertje dap genoemd
Kreeg vandaag de stempel dat ik het niet koud kon hebben want zwangeren hebben het altijd warm
Kreeg vandaag te horen dat mijn hersenen toch erger waren verweekt dan ze dachten.
Was vandaag erg vrolijk door al deze complimenten, jij begrijpt .
Nee hoor, gaat goed met buikie. Buik wordt met de dag groter en kindje laat regelmatig van zich horen. Naam blijft een probleem dus hoop dat Star net zo'n leuke jongensnaam heeft voor mij. Lastig lastig maar verder prima!
vrijdag 24 april 2009 om 19:49
Ja, ben erg trots op mijn mooie manneke! Kort samengevat staat erin dat hij lekker sociaal is, verbaal supersterk, maar motorisch soms wat onhandig/stijfjes. Dat is precies hoe wij hem ook kennen, niks nieuws, maar wel leuk om dat ook door hen bevestigd te krijgen.
Fijne complimenten, Dier!
Je weet, ik denk altijd graag mee over namen!
Fijne complimenten, Dier!
Je weet, ik denk altijd graag mee over namen!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 24 april 2009 om 20:25
Naaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ik wilde lekker forummen maar heb ziekelig kind op de bank. Heb net al gezegd dat hij zo op moet zouten want X-Factor komt .
Gek is ook misschien niet het goede woord voor mijn haar. ietstotaalcompleetandersdanwatikingedachtenhad komt inderdaad dichter in de buurt.
Grote Coole Tonyman!!
Oh ja die opmerkingen als je zwanger bent, heerlijk was dat
Gek is ook misschien niet het goede woord voor mijn haar. ietstotaalcompleetandersdanwatikingedachtenhad komt inderdaad dichter in de buurt.
Grote Coole Tonyman!!
Oh ja die opmerkingen als je zwanger bent, heerlijk was dat
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 25 april 2009 om 11:20
Hey
Niet bijgelezen maar kom even dagzwaaien
Hele dagplanning in de war gisteren door komst van mijn nieuwe nichtje. Details volgen later (volgende week) in NS. Ier en ik rijden nu nog even langs broer en dan richting Ardennen. Nichtje is dus geboren op Ierenverjaardag & uitgerekende datum
Gisteren naar Paradiso geweest voor verjaardag Ier. Was erg leuk, soort singer-songwriter wedstrijd. Mijn favo zangeres won
Dikke kus allemaal en tot volgende week!
Niet bijgelezen maar kom even dagzwaaien
Hele dagplanning in de war gisteren door komst van mijn nieuwe nichtje. Details volgen later (volgende week) in NS. Ier en ik rijden nu nog even langs broer en dan richting Ardennen. Nichtje is dus geboren op Ierenverjaardag & uitgerekende datum
Gisteren naar Paradiso geweest voor verjaardag Ier. Was erg leuk, soort singer-songwriter wedstrijd. Mijn favo zangeres won
Dikke kus allemaal en tot volgende week!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 25 april 2009 om 12:00
Wauw, wat leuk: nieuw nichtje! Gefeliciteerd
Gezellige dagen in de Ardennen Inad!
Kess, leuk zo'n verslag van Tony!
Dier is goed in zwangerenpraat
Wat een gek meisje hiernaast trouwens.
Bruiloft was okee. Allemaal goed verlopen (Xan blij dus), had aan't einde van de avond dooie voeten door teveel en te enthousiast dansen op (nieuwe...) schoenen met hakken, maar ja
Gezellige dagen in de Ardennen Inad!
Kess, leuk zo'n verslag van Tony!
Dier is goed in zwangerenpraat
Wat een gek meisje hiernaast trouwens.
Bruiloft was okee. Allemaal goed verlopen (Xan blij dus), had aan't einde van de avond dooie voeten door teveel en te enthousiast dansen op (nieuwe...) schoenen met hakken, maar ja
Peas on earth!
zondag 26 april 2009 om 20:04
Dit is eng! Zo lang niets geschreven...
Erwt leuk dat bruiloft geslaagd was en voeten inmiddels weer tot leven kunnen wekken?
Iedereen X factor nog kunnen volgen met of zonder kinderen? Wie zijn de favo's??? Ik vind Lisa erg stoer maar heb niet echt favo. Wel ergerpersonen
Inad gefeliciteerd met je nichtje, veel plezier!
Bevestiging van rapport is leuk Kess. Hoe hij thuis is, is hij daar dus ook. Good to know!
Erwt leuk dat bruiloft geslaagd was en voeten inmiddels weer tot leven kunnen wekken?
Iedereen X factor nog kunnen volgen met of zonder kinderen? Wie zijn de favo's??? Ik vind Lisa erg stoer maar heb niet echt favo. Wel ergerpersonen
Inad gefeliciteerd met je nichtje, veel plezier!
Bevestiging van rapport is leuk Kess. Hoe hij thuis is, is hij daar dus ook. Good to know!