Radeloos

21-05-2020 21:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een date met een man waar ial een poos mee chatte via Bumble. De klik was er, hij zoende mij en we waren onderweg naar mijn appartement toen hij opeens in huilen uitbarstte. Hij was nog getrouwd en hij kon het toch niet. Hij zei wel honderd maal sorry en liet mij verbrouweerd achter. Hij heeft mij nooit eerder verteld dat hij uberhaupt ooit getrouwd was...

Dit is al de vijfde date waar het helemaal misgaat. Twee met een ex-verhaal, een die een conspiracy nut bleek en nog eens twee die mij eindeloos aan het lijntje hielden. Ik word hier zo onzeker van!

Ik ben 30, heb net een nieuwe baan, een eigen appartementje, lieve vriendinnen en ben zeker niet lelijk. Ik zorg goed voor mezelf. Daarom snap ik niet dat ik steeds zulke types aantrek... ik zoek niet eens perse een relatie. Een FWB is ook prima. Maar zelfs dat 'lukt' opeens niet meer. Of ik ze nou online of offline ontmoet, er is altijd gedoe. En ik wil zo graag een leuke,lieve vent...
FlurryAC schreef:
22-05-2020 15:42
Ik vind kinderen lief en leuk, maar ik was verloofd toen mijn ex het uitmaakte en ik ben vooral bang de rest van mijn leven aan een man vast te zitten die mij pijn heeft gedaan. Dat is het meer dan echt kindvrij te willen zijn. Ik denk dat ik dit moet bespreken met een psycholoog. Ik trek blijkbaar instabiel aan omdat ik zelf iets niet verwerkt heb.

Ik ga trouwens ook mijn pb's lezen zo.
Dat lijkt mij ook, goed dat je het zelf inziet. En ik zou er niet mee wachten eerlijk gezegd, voordat je wellicht weer in een relatie komt en denkt dat het wel mee valt en de man in dst geval een vrouw krijgt die nog met shit moeten dealen en het dan voor gezien houdt. Je dealt jezelf op deze manier een ontzettend slechte hand.

En het lijkt me ontzettend naar om mee te maken wat je hebt meegemaakt maar als je er in blijft hangen doe je jezelf alleen maar te kort. Je hebt overduidelijk wel behoeftes..
FlurryAC schreef:
22-05-2020 15:29
Misschien omdat ik van huis uit ben gaan samenwonen en tot mijn 25e nooit casual dates had. Ik was vrij jong al heel serieus en ik verlang daarnaar terug...

Je spreekt jezelf continue tegen: je wil een relatie, maar een fuckbuddy is óók goed. Je wil serieus zijn, maar voert van meet af aan seksueel getinte gesprekken.

Als jezelf niet weet wat je wil, dan weet een ander dat al helemaal niet. Dus trek je soortgelijke mannen en nutjobs aan. En mannen die je als een leuk eenmalig neukertje zien.

Zorg dat je eerst eens helder krijgt wat je wil en handel daar naar.
brightlights wijzigde dit bericht op 22-05-2020 17:03
0.16% gewijzigd
Dubbel
FlurryAC schreef:
22-05-2020 15:42
Ik vind kinderen lief en leuk, maar ik was verloofd toen mijn ex het uitmaakte en ik ben vooral bang de rest van mijn leven aan een man vast te zitten die mij pijn heeft gedaan. Dat is het meer dan echt kindvrij te willen zijn. Ik denk dat ik dit moet bespreken met een psycholoog. Ik trek blijkbaar instabiel aan omdat ik zelf iets niet verwerkt heb.

Ik ga trouwens ook mijn pb's lezen zo.
Dat zou goed kunnen. Maar vooral: weet wat je wilt. Want zelf heb ik (al is dat al jaaaaren geleden toen ik nog geen vriendin had) ook vrouwen ontmoet (ja ook via Parship) die zeiden een relatie te willen maar uiteindelijk alleen maar sex wilden en smoesjes hadden van 'het was zo lekker, maar ik ben nog niet toe aan een relatie' of niet wisten wat ze wilde. Wat voelde ik me (letterlijk) genaaid daarna. Ik lees uit jouw berichten dat je ook zoiets lijkt uit te stralen, dat je niet weet wat je wilt.
En als je geen fwb wilt, dan niet meteen op de sextoer gaan tijdens het chatten en liefst die 'chatfase' zo kort moglijk houden, zo snel mogelijk afspreken in het echt. Pas dan weet je of het ècht klikt.
Goeie om af te wachten en aan mezelf te werken. En geen sekschats meer inderdaad. Had vandaag ook geen leuke matches dus gebruik dit als keerpunt.
FlurryAC schreef:
22-05-2020 19:09
Goeie om af te wachten en aan mezelf te werken. En geen sekschats meer inderdaad. Had vandaag ook geen leuke matches dus gebruik dit als keerpunt.
En dan kom je vanzelf iemand tegen die echt leuk is :)
FlurryAC schreef:
22-05-2020 19:09
Lijkte verstandig, probeer ook eens te bedenken wat je zelf wilt voor de toekomst.
Het is eigenlijk bizar toch dat je zegt niet aan een iemand vast te willen zitten omdat je bang bent opnieuw gekwetst te worden.. Dan laat je je hele levensgeluk afhangen van iemand anders. Dat is toch helemaal niet nodig.

Je toekomstvisie hoe jij gelukkig bent zou onafhankelijk moeten zijn van een bepaald persoon, de persoon moet er bij passen. Zoniet dan zoek je lekker verder, als je niet heel bijzonder eisen hebt dan komt het er op neer dat heel veel mensen in essentie toch wel ongeveer hetzelfde willen. Aan jou om de details in te vullen waar je gelukkig van wordt.
Kx90 schreef:
22-05-2020 20:24
Lijkte verstandig, probeer ook eens te bedenken wat je zelf wilt voor de toekomst.
Het is eigenlijk bizar toch dat je zegt niet aan een iemand vast te willen zitten omdat je bang bent opnieuw gekwetst te worden.. Dan laat je je hele levensgeluk afhangen van iemand anders. Dat is toch helemaal niet nodig.

Je toekomstvisie hoe jij gelukkig bent zou onafhankelijk moeten zijn van een bepaald persoon, de persoon moet er bij passen. Zoniet dan zoek je lekker verder, als je niet heel bijzonder eisen hebt dan komt het er op neer dat heel veel mensen in essentie toch wel ongeveer hetzelfde willen. Aan jou om de details in te vullen waar je gelukkig van wordt.
Ik had het over kinderen krijgen. Ookal slaat een man je bij wijze van elke dag, dan nog heeft hij recht op zijn kind en kom jij er niet meer vanaf. Zo bedoel ik het. Dan kan je wel verder zoeken maar dan zit je toch vast aan contact met je ex. Kinderloos blokkeer je hem en klaar.
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:24
Nou, het mag nu wel klaar zijn!
Misschien val je op de verkeerde types en pik je er toevallig vaak dezelfde mannen uit? Herken ik wel hoor.
leeg
Ik zou zaterdag of zondag een date hebben maar niks gehoord. Toen belde ik 3x, want ik was best pissig, kreeg ik op mijn kop dat we geen relatie hadden en dat hij niks verplicht was. Klopt,maar even cancellen is wel netjes, toch?

Ik vind het echt zwaar hoe mannen met dates omgaan. Als je niet wil, zeg dat dan. Kan in een zin 'sorry, ik wil niet meer'. Ik heb het idee dat daten zo enorm vrijblijvend is geworden, dat was niet zo toen ik ging samenwonen. Is dat horkerige normaal? Ik ben opgevoed met het idee dat andermans tijd kostbaar is en dat je altijd netjes op tijd komt of afzegt.
Helena_z schreef:
23-05-2020 19:32
Misschien val je op de verkeerde types en pik je er toevallig vaak dezelfde mannen uit? Herken ik wel hoor.
Ik laat dus mijn vriendinnen al vooraf veto'en, maar getrouwde klojo kwam er toch nog doorheen. Want ik weet het, ik mis een foute mannenradar. Natuurlijk ga ik niet op date met Strafblad Sjonnie, maar bij gewone mannen herken ik het niet.
FlurryAC schreef:
24-05-2020 13:35
Ik zou zaterdag of zondag een date hebben maar niks gehoord. Toen belde ik 3x, want ik was best pissig, kreeg ik op mijn kop dat we geen relatie hadden en dat hij niks verplicht was. Klopt,maar even cancellen is wel netjes, toch?

Ik vind het echt zwaar hoe mannen met dates omgaan. Als je niet wil, zeg dat dan. Kan in een zin 'sorry, ik wil niet meer'. Ik heb het idee dat daten zo enorm vrijblijvend is geworden, dat was niet zo toen ik ging samenwonen. Is dat horkerige normaal? Ik ben opgevoed met het idee dat andermans tijd kostbaar is en dat je altijd netjes op tijd komt of afzegt.
Haha dit is zo herkenbaar. Tuurlijk is dat niet netjes ook en ik snap dat je pissig wordt. Aan de andere kant, als je heel Tinder op moet gaan voeden dan ben je wel even bezig... Op een gegeven moment word je volgens mij date-moe en ga je alles als afwijzing zien en op jezelf betrekken. En ga je vanuit een soort kramp reageren. En vanuit die kramp is het moeilijk trouw te blijven aan wat je zelf wil. Dus even weg met Tinder zou ik zeggen, laat die mannen zichzelf eerst maar opvoeden en dan kan jij aan jezelf werken en er achter komen wat je nou wil.
Tujuh schreef:
26-05-2020 02:16
Haha dit is zo herkenbaar. Tuurlijk is dat niet netjes ook en ik snap dat je pissig wordt. Aan de andere kant, als je heel Tinder op moet gaan voeden dan ben je wel even bezig... Op een gegeven moment word je volgens mij date-moe en ga je alles als afwijzing zien en op jezelf betrekken. En ga je vanuit een soort kramp reageren. En vanuit die kramp is het moeilijk trouw te blijven aan wat je zelf wil. Dus even weg met Tinder zou ik zeggen, laat die mannen zichzelf eerst maar opvoeden en dan kan jij aan jezelf werken en er achter komen wat je nou wil.
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben 30, ik wil me helemaal niet met pubergedrag bezig houden!
FlurryAC schreef:
24-05-2020 13:37
Ik laat dus mijn vriendinnen al vooraf veto'en, maar getrouwde klojo kwam er toch nog doorheen. Want ik weet het, ik mis een foute mannenradar. Natuurlijk ga ik niet op date met Strafblad Sjonnie, maar bij gewone mannen herken ik het niet.
Nou ja, de Strafblad Sjonnies zijn maar een kleine categorie in de mannen (& vrouwen) met foute verledens/intenties/gedragspatronen. Is meermaals bewezen in het "relatie"-onderdeel van dit forum. Je bent niet de enige die er de foute mannen niet kan uithalen.

Zou de tips in dit topic meenemen. Misschien eens een ander platform gebruiken, iets langer tijd nemen om ze te leren kennen en rode vlaggen leren herkennen. Is nog altijd geen garantie dat je het niet meer zal meemaken, maar vergroot toch de kans om het te vermijden.
leeg
Helena_z schreef:
26-05-2020 23:57
Nou ja, de Strafblad Sjonnies zijn maar een kleine categorie in de mannen (& vrouwen) met foute verledens/intenties/gedragspatronen. Is meermaals bewezen in het "relatie"-onderdeel van dit forum. Je bent niet de enige die er de foute mannen niet kan uithalen.

Zou de tips in dit topic meenemen. Misschien eens een ander platform gebruiken, iets langer tijd nemen om ze te leren kennen en rode vlaggen leren herkennen. Is nog altijd geen garantie dat je het niet meer zal meemaken, maar vergroot toch de kans om het te vermijden.
Platform is het niet, want ik kom ze ook in het echt tegen. Werk, online, uitgaan... Rode vlaggen ga ik wel bespreken met mijn psycholoog. Is er geen topic op Viva die de meest voorkomende opsomt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven