Zwanger worden vanaf Mei/Juni/Juli 2009

06-04-2009 09:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik zou het heel leuk vinden om met meiden te schrijven die net als ik van Juni-Juli willen beginnen met zwanger raken.( ook Mei is zeer welkom!)

Ik ben al gestopt met de pil vanaf April, en ga vanaf eind Mei met foliumzuur beginnen

We beginnen op 22 Juni omdat we op die dag 7 jaar elkaar kennen (symbolische datum)

Ik ben 26 jaar nu en als we gaan beginnen net 27 en we gaan voor het eerste kindje.

We zijn er heel erg mee bezig en er aan toe!

Bij andere topics heb ik zo'n handige tabel gezien waarin je kunt bijhouden wanneer iemand gestopt is en eigenlijk ongesteld moet worden etc.
Wat is het hier nog rustig! Of heeft iedereen dit weekend genoten van het mooie weer?? Nu is het helaas helemaal over.... de regen komt hier met bakken naar beneden....
Ben er weer

Wij waren dit weekend een weekendje in de ardennen. Ouders zijn 40 jaar getrouwd en hadden ons getrakteert. Lekker even ertussen uit dus.

Maar het weekend is weer om. Het weer is helaas ook niet al te stralend. Hopen op beter weer voor de komende twee weken. Ik was ook echt toe aan vakantie! Had het helemaal gehad. We hebben niet echt plannen voor deze week. Even lekker rustig aan doen, beetje opruimen her en der, want halve mei gaan we uitbouwen. Ben nog jarig volgende week. Dus zal me niet hoeven te vervelen. JIj nog plannen Proffille?

En hebben jullie een leuk weekend gehad?

@Joy00 wellicht kunnen we een nieuw topic openen en in het laatste bericht van dit topic verwijzen naar het andere? Dan staat het schema iig altijd bovenaan?

Ik denk dat de onzekerheid wel blijf Joy00. Je bent nog een stukje jonger dan ons, maar als jij voelt dat je er klaar voor bent en het kindje kunt bieden, wat jij graag een kind wil bieden, dan moet je er denk ik gewoon voor gaan. Want onzekerheid blijft! Ik heb dat ook hoor. "kan ik het allemaal wel aan; blijven onze banen wel zeker met de crisis; dadelijk gaat 1 klein iemandje altijd 'voor' en dan pas kom je aan jezelf toe etc etc.

Ik wilde graag een aantal dingen op orde hebben; een koopwoning; beide een baan met voldoende salaris en ruimte om eventueel minder te gaan werken; een andere auto (klinkt misschien dom); voldoende salaris zodat ik ook voor de kleine een spaarboekje kan openen; nog 1 maal een reis maken en zelf lekker in mijn vel zitten.

Dit zijn dingen die ik voor mezelf graag op orde wilde hebben. Komende maanden wordt er een uitbouw gemaakt en dan heb ik het helemaal zoals ik hebben wil. En nu heb ik ook helemaal het gevoel dat ik er klaar voor ben; dat het allemaal vast wel gaat lukken; je vindt uiteindelijk zelf je weg met je kleintje.

Dus als jij vindt dat het goed overdacht is; dat je het kindje alles kunt bieden wat je het graag wil bieden en dat je er klaar voor bent voor je gevoel dan trek je lekker niks van anderen aan joh. Laat ze denken wat ze wellicht denken, maar daarna kun je dan wel laten zien dat jij het zeker redt!
Hallo,

he eindelijk een topic waar ik bij aan kan sluiten..haha..

Ik ben in april gestopt met de pil en we willen ff 2 maanden afwachten voor mijn cyclus. ( ik moet ook medicijnen afbouwen, ga ik in juni doen) Als t goed is gaan we in juni / juli ook zonder condoom. Maar ook die kerel van mij houd de boot wat af...hij wil wel maar vind t geloof ik ook wel eng. Ook hij wacht ff op zijn vaste contract die hij in mei krijgt ( herkenbaar...las t al vaker)

ow ik ben net 30 geworden, mijn vriend is 32 en we zijn bijna 3 jaar samen....

hoe zit/zat dat bij jullie met je cyclus, las bij een al dat het knudde was....

Ik was altijd erg onrgelmatig maar ben al 17 jaar ofzo aan de pil dus wie weet is dat nu anders. Het is vandaag 15 dagen in mijn cyclus....waar van ik dus niet weet hoe lang die gaat duren nog...en voel wel wat .....hoop niet dat t een ongesteldheid is...want dan mijn cyclus wel heel kort zijn...dus hopelijk voel ik mijn ovulatie?
He zon_27 , gezellig:) ik zal je ook een plekje geven in ons schema.

Erg he die kerels;) zoals je misschien al hebt gelezen is het hier ook wel hetzelfde verhaal.

Ik heb 11 jaar de pil geslikt en 2 jaar het spiraaltje gehad. Sinds mijn spiraaltje verwijderd is heb ik een hele duidelijke cyclus (gelukkig), ik weet precies welke dag ik ongesteld wordt en ik voel ook mijn ovulatie. Het lijkt me ontzettend vervelend als je cyclus niet regelmatig is en je niet weet waar je aan toe bent.

Het kan best zijn dat je je ovulatie op dit moment gewoon voelt?
Precious en anderen!

Voordat we verder gaan is het inderdaad wel een slim plan om het topic ergens anders te openen zodat het schema bovenaan staat!

Precious, zou jij dat willen doen? Jij hebt ook het schema :D

Zou je dan ook kunnen verwijzen naar het andere topic? Merci!
Dit topic gaat verder op..

"Zwanger worden vanaf april/mei/juni 2009..."Nieuw topic Mei/Juni/Juli mét tabel!
Jullie kunnen dit topic vinden via onderstaande link;

Zwanger worden vanaf april/mei/juni 2009 (deel2!)

daar kletsen we gewoon even verder!
haha je had het al gedaan zie ik ...dat was snel!
hallo

ik heb 6 mei mijn mirena spiraaltje laten verwijderen.

mijn man en ik hebben al een dochtertje van 4 en vonden het nu wel tijd voor een 2e.

vind het erg spannend hoe lang het gaat duren voor ik weer zwanger word..

bij mijn dochtertje was het niet gepland en werd ik zwanger door de pil heen..

maar dat lees ik bij jullie ook wel terug..

en erg leuk zo n forum!!
Hai fee!!

Als ervaringsdeskundige ben je natuurlijk heel erg welkom! We zijn alleen verhuisd naar deel 2!

De link kan je hierboven vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven