Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zondag 31 mei 2020 om 10:10
Dit is vingertje wijzen. Niet 'singles die kletsen'.
En daar heeft niemand hier zin in en dient nogmaals de corona peiler voor.
zondag 31 mei 2020 om 11:33
Het was grappig bedoeld en zeer zeker geen vinger wijzen.Attraverso schreef: ↑31-05-2020 10:10Dit is vingertje wijzen. Niet 'singles die kletsen'.
En daar heeft niemand hier zin in en dient nogmaals de corona peiler voor.
Iets om het ijs te breken of een opening te vinden. Had gehoopt dat er ook met humor op gereageerd zou worden. Het valt niet mee om aan te haken op een forum waar een soort kliekje is.
Nou, laat maar. Hoef mijn intenties ook niet te verdedigen

Liever heb ik dat mensen ze oppikken of op zijn minst niet wantrouwen als uitgangspunt hebben.
Ik zoek een forum waar je lekker kunt kletsen.
En liefst juist niet over corona

Fijne zondag jullie!
zondag 31 mei 2020 om 13:01
Voor mij hoef je hier niet weg te blijven en hier is zeker geen kliek gevormd. Er komen regelmatig nieuwe mensen aanwaaien.
Anders nog iemand nieuws hier? Iedereen aan het genieten van het heerlijk lang weekend?
Daten gaat gewoon verder hier, met regelmaat, heel vlotjes, leren elkaar langzaamaan wat kennen.
Anders nog iemand nieuws hier? Iedereen aan het genieten van het heerlijk lang weekend?
Daten gaat gewoon verder hier, met regelmaat, heel vlotjes, leren elkaar langzaamaan wat kennen.
zondag 31 mei 2020 om 13:06
Leuk Attra!
Hier gaat het ook fijn verder. Vrijdagavond naar date geweest en nu pas onderweg naar huis. We hadden elkaar bijna een week niet gezien en hij deed wat kortaf op de app maar was blijkbaar druk geweest. Heel fijn gehad. Gister bijna al zijn vrienden ontmoet op zijn housewarming en dat was leuk. Denk dat ik toch wel kan zeggen dat ik verliefd ben, hoe eng en spannend ik dat ook vind.
Hier gaat het ook fijn verder. Vrijdagavond naar date geweest en nu pas onderweg naar huis. We hadden elkaar bijna een week niet gezien en hij deed wat kortaf op de app maar was blijkbaar druk geweest. Heel fijn gehad. Gister bijna al zijn vrienden ontmoet op zijn housewarming en dat was leuk. Denk dat ik toch wel kan zeggen dat ik verliefd ben, hoe eng en spannend ik dat ook vind.
zondag 31 mei 2020 om 13:18
Fijn Flaffy!
Dat appen is wat he, we weten van elkaar intussen dat we het vaak beide druk hebben waardoor we kort/laat reageren niet meer als kortaf zijn lezen maar als druk.
Was dat de eerste keer dat je al die vrienden zag? Toch ook wel positief als je daar goed in de groep ligt. Niet dat dit per sé hoeft want in mijn geval komen we meestal enkel met de vriendinnen samen, zelden met partners erbij.
Door het mooie weer en gezamenlijke hobby komen we van beide kanten regelmatig kennissen/vrienden van elkaar tegen, dan doen we een kort praatje. Om echt iets gaan af te spreken vind ik het hier nog veel te vroeg en het mag ook nog niet echt coronagewijs.
Fijn dat je verliefd bent, valt hier nog af te wachten maar vermoed wel dat het zou kunnen komen. Van zijn kant denk ik dat het wel al verder zit. Word eigenlijk wel best verwend, meer dan in mijn vorige relatie en dat voelt goed.
Dat appen is wat he, we weten van elkaar intussen dat we het vaak beide druk hebben waardoor we kort/laat reageren niet meer als kortaf zijn lezen maar als druk.
Was dat de eerste keer dat je al die vrienden zag? Toch ook wel positief als je daar goed in de groep ligt. Niet dat dit per sé hoeft want in mijn geval komen we meestal enkel met de vriendinnen samen, zelden met partners erbij.
Door het mooie weer en gezamenlijke hobby komen we van beide kanten regelmatig kennissen/vrienden van elkaar tegen, dan doen we een kort praatje. Om echt iets gaan af te spreken vind ik het hier nog veel te vroeg en het mag ook nog niet echt coronagewijs.
Fijn dat je verliefd bent, valt hier nog af te wachten maar vermoed wel dat het zou kunnen komen. Van zijn kant denk ik dat het wel al verder zit. Word eigenlijk wel best verwend, meer dan in mijn vorige relatie en dat voelt goed.

zondag 31 mei 2020 om 13:44
zondag 31 mei 2020 om 15:10
Leuk Attra en flaffy! Ik had net een videobeldate en dat was gezellig. Merk wel dat ik het hele date gebeuren nu erg lastig vind omdat niemand echt iets meemaakt dus het dan ook lastig om dingen te verzinnen om het over te hebben. Ook gaf hij aan dat hij het liefst dicht bij zijn ouders en vrienden wil wonen, wat ik begrijp, maar dat is anderhalf uur van mij af. We houden in ieder geval nog contact!
Ik ga me ook even focussen op het huis en verhuizen en mezelf. Weer een beetje tot inkeer komen
Ik ga me ook even focussen op het huis en verhuizen en mezelf. Weer een beetje tot inkeer komen
zondag 31 mei 2020 om 15:13
@Attra: Leuk dat het zo goed gaat tussen jou en je date!
@Flaffy: Kon je het een beetje goed vinden met zijn vrienden? Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend/eng vindt om weer verliefd te zijn, want je stelt je kwetsbaar op. Maar leuk dat het zo goed gaat tussen jullie!
@Redrosethorn: Jullie hadden elkaar verder nog niet afgesproken en dit was echt 1e keer?
Ik merk dat ook wel hoor. Niemand doet iets en dan moet je net 'geluk' hebben om iets te vinden waarover je kan praten. Maargoed dat ligt niet perse aan de jongens want zelf draag ik daar ook aan bij natuurlijk.
@Flaffy: Kon je het een beetje goed vinden met zijn vrienden? Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend/eng vindt om weer verliefd te zijn, want je stelt je kwetsbaar op. Maar leuk dat het zo goed gaat tussen jullie!
@Redrosethorn: Jullie hadden elkaar verder nog niet afgesproken en dit was echt 1e keer?
Ik merk dat ook wel hoor. Niemand doet iets en dan moet je net 'geluk' hebben om iets te vinden waarover je kan praten. Maargoed dat ligt niet perse aan de jongens want zelf draag ik daar ook aan bij natuurlijk.
zondag 31 mei 2020 om 15:22
Volgens mij heb ik heel sportief gereageerdZ-werver schreef: ↑31-05-2020 11:33Het was grappig bedoeld en zeer zeker geen vinger wijzen.
Iets om het ijs te breken of een opening te vinden. Had gehoopt dat er ook met humor op gereageerd zou worden. Het valt niet mee om aan te haken op een forum waar een soort kliekje is.
Nou, laat maar. Hoef mijn intenties ook niet te verdedigen
Liever heb ik dat mensen ze oppikken of op zijn minst niet wantrouwen als uitgangspunt hebben.
Ik zoek een forum waar je lekker kunt kletsen.
En liefst juist niet over corona
Fijne zondag jullie!

Maar dan wel met het idee om daarna normaal te reageren en niet zoals die post met je hartkleppen.
Die ging ook wel over mijn grens moet ik zeggen. En sluit me dan ook aan bij de rest, er zijn zat topics waar je dan je 'humor' kwijt kunt
zondag 31 mei 2020 om 15:27
Spannend!Flaffy schreef: ↑31-05-2020 13:06Leuk Attra!
En Attra: rustig aan is ook prima. Die hardlopers blijven vaak toch niet hangen!
@Julus: nou groot gelijk, even de focus verleggen. Vaak komt ie dan vanzelf is mijn ervaring

Ik ben vandaag aan de wandel geweest met een vriendin. Flink aantal km's gelopen.
Heerlijk. Beetje gedoe op mijn werk rondom mijn vaste aanstelling.
Juist nu ik met een woning bezig ben, wat een timing ook weer...
@redrose: kan ik me voorstellen. Vooral met iemand die je niet kent, dan kan het sowieso al wat lastiger zijn gespreksstof te vinden..
zondag 31 mei 2020 om 17:25
Ja ik vind dat soms wel een dingetje. Wij appen ook niet de hele dag, maar normaal wel dagelijks even, en dat was er nu ook niet. Nee ik had een aantal van hen al eerder ontmoet dus dat was wel fijn. Ja vind ik zelf ook belangrijk, zeker omdat hij close is met zijn vrienden en aanhang er daar ook wel bij hoort. Maar inderdaad wat jij zegt is ook prima, ik zie mijn vrienden ook vaker zonder partner als ze die al hebben.Attraverso schreef: ↑31-05-2020 13:18Fijn Flaffy!
Snap ik helemaal, op die manier is het ook prima toch? Dan heb je in ieder geval wel een beeld er al bij en echt afspreken kan over een tijdje altijd nog.
Klinkt verder ook heel positief, zeker het gevoel dat et zou kunnen komen. En lekker genieten van dat verwend worden

zondag 31 mei 2020 om 17:35
Ja ik had het idee dat het wel klikte, al is het natuurlijk nog steeds een beetje aftasten. Het kwetsbaar opstellen vind ik inderdaad spannend.Shiverrr schreef: ↑31-05-2020 15:13@Attra: Leuk dat het zo goed gaat tussen jou en je date!
Hoe is het bij jou nu?
zondag 31 mei 2020 om 17:39
Leuk dat het gezellig was. 1,5 uur reizen is best ver weg, hoe staat hij daar tegenover? Het is wel te doen maar dat zou voor mij ook een dingetje zijn.RedRoseThorn schreef: ↑31-05-2020 15:10Leuk Attra en flaffy! Ik had net een videobeldate en dat was gezellig. Merk wel dat ik het hele date gebeuren nu erg lastig vind omdat niemand echt iets meemaakt dus het dan ook lastig om dingen te verzinnen om het over te hebben. Ook gaf hij aan dat hij het liefst dicht bij zijn ouders en vrienden wil wonen, wat ik begrijp, maar dat is anderhalf uur van mij af. We houden in ieder geval nog contact!
zondag 31 mei 2020 om 21:24
Verwacht uiterlijk volgende week. Maar was er behoorlijk stuk van.
Totaal niet aan zien komen.. Ga wel even om me heen kijken sowieso qua vacatures. Just in case..
zondag 31 mei 2020 om 22:55
@Jules: Misschien ook wel goed om even je focus te verleggen. Alleen maar op zoek is ook niet leuk en na een pauze heb je misschien wel weer zin. Ik ben nu 4,5 jaar vrijgezel. Maar zou er niet aan moeten denken om in al die jaren alleen maar op zoek te zijn.
@Flaffy: Ja is ook zo. Maar gelukkig heb je dan iig wel goede 1e indruk. Lijkt mij ook heel spannend hoor! Maar neem gewoon je tijd ervoor om iemand helemaal te vertrouwen en jezelf open durven stellen. Het is toch lastiger vind ik sinds je ouder bent geworden.
Zelf praat ik af en toe op tinder met iemand. Maar meestal maar even want of de gesprekken vallen dood of ze willen alleen maar seks. Nu praat ik af en toe met een jongen die ik al ken. Maar geen idee wat daar nu ooit van moet komen en wat ik daar precies mee wil. Dus in principe niks boeiends hier.
@Mikini: Fijn dat je iig deze week nog wat weet. Maar logisch dat je even van je stuk bent als je dit niet zag aankomen. Lijkt me wel lastig nu met corona tijd om baan te vinden. Al weet ik natuurlijk niet welk vakgebied je zit.
@Flaffy: Ja is ook zo. Maar gelukkig heb je dan iig wel goede 1e indruk. Lijkt mij ook heel spannend hoor! Maar neem gewoon je tijd ervoor om iemand helemaal te vertrouwen en jezelf open durven stellen. Het is toch lastiger vind ik sinds je ouder bent geworden.
Zelf praat ik af en toe op tinder met iemand. Maar meestal maar even want of de gesprekken vallen dood of ze willen alleen maar seks. Nu praat ik af en toe met een jongen die ik al ken. Maar geen idee wat daar nu ooit van moet komen en wat ik daar precies mee wil. Dus in principe niks boeiends hier.
@Mikini: Fijn dat je iig deze week nog wat weet. Maar logisch dat je even van je stuk bent als je dit niet zag aankomen. Lijkt me wel lastig nu met corona tijd om baan te vinden. Al weet ik natuurlijk niet welk vakgebied je zit.

maandag 1 juni 2020 om 11:31
Shiver, ik ben ongeveer net zo lang single als jij. Waarvan de afgelopen jaren minimaal gedate. Dus eigenlijk altijd een pauze
Wat ik merk is dat hoe langer je niet date, hoe lastiger om er weer in te komen. Ik ben ook niet meer echt enthousiast, waar ik jaren geleden me er nog echt op kon verheugen. Misschien permanent datemoe?
Mikiniki succes met zoeken naar een baan!

Wat ik merk is dat hoe langer je niet date, hoe lastiger om er weer in te komen. Ik ben ook niet meer echt enthousiast, waar ik jaren geleden me er nog echt op kon verheugen. Misschien permanent datemoe?
Mikiniki succes met zoeken naar een baan!
maandag 1 juni 2020 om 11:44
@Jules: Ja ik heb bijna ook altijd een date pauze
Dit is voor het eerst dat ik voor langere tijd kijk op datingapps eigenlijk. Maar zo leuk is het helemaal niet.
Echt als ik alleen seks zocht dan had ik zoveel jongens kunnen hebben op tinder. Nu weer een best knappe jongen en hij wilde ook alleen maar "fun" en vond het erg jammer dat ik het niet wilde. Het is niet zo zeer niet willen, maar ik vind het gewoon eng en ongemakkelijk. Dat is het meer.
Maar nu ben ik nog steeds aan het praten met die jongen waarbij we afspreken en niet door laten gaan. Dat is vorige week weer gebeurd en voor deze week staat weer een afspraak. Maar ik heb geen idee of deze wel doorgaat. Volgens mij liggen onze verwachtingen ook wel wat anders.

Echt als ik alleen seks zocht dan had ik zoveel jongens kunnen hebben op tinder. Nu weer een best knappe jongen en hij wilde ook alleen maar "fun" en vond het erg jammer dat ik het niet wilde. Het is niet zo zeer niet willen, maar ik vind het gewoon eng en ongemakkelijk. Dat is het meer.
Maar nu ben ik nog steeds aan het praten met die jongen waarbij we afspreken en niet door laten gaan. Dat is vorige week weer gebeurd en voor deze week staat weer een afspraak. Maar ik heb geen idee of deze wel doorgaat. Volgens mij liggen onze verwachtingen ook wel wat anders.

maandag 1 juni 2020 om 12:18
Waarom zou je er mee doorgaan? Dit is toch teveel gedoe en helemaal niet leuk zo? Dat moet beter kunnen.
Ik vind het ook niet leuk. Telkens weer opnieuw het hele riedeltje. Konden we dat daten maar overslaan he?
Redrose, precies. Ik heb hele leuke dates en tijden gehad met leuke mannen. Maar dat lijkt een vorig leven.
Ik vind het ook niet leuk. Telkens weer opnieuw het hele riedeltje. Konden we dat daten maar overslaan he?
Redrose, precies. Ik heb hele leuke dates en tijden gehad met leuke mannen. Maar dat lijkt een vorig leven.
maandag 1 juni 2020 om 15:45
maandag 1 juni 2020 om 16:54
@Julus: Nouja ik maak me er zelf net zo schuldig aan. Want ik heb ook meerdere keren afgezegd. En aangezien er geen teleurstelling speelt is het niet zo erg. Ik ben ergens toch wel benieuwd hoe hij nu uiteindelijk is, dus ga ik er mee door. We krijgen beide geen hoogte van elkaar. Dus eigenlijk zou het gewoon keer door moeten gaan. En ik weet dat ik ook dubbele boodschappen af geef aan hem, maar dat is dus ook mijn onzekerheid waardoor dat komt.
En idd ik wou dat je daten en al die dingen kon overslaan. Kon je maar gelijk een relatie krijgen. Dat zou zoveel makkelijker zijn dan moeten daten.
En idd ik wou dat je daten en al die dingen kon overslaan. Kon je maar gelijk een relatie krijgen. Dat zou zoveel makkelijker zijn dan moeten daten.
maandag 1 juni 2020 om 17:25
Daten op anderhalf uur rijden is niet zo evident. Je hebt altijd minstens een halve dag nodig om af te spreken.RedRoseThorn schreef: ↑31-05-2020 15:10Leuk Attra en flaffy! Ik had net een videobeldate en dat was gezellig. Merk wel dat ik het hele date gebeuren nu erg lastig vind omdat niemand echt iets meemaakt dus het dan ook lastig om dingen te verzinnen om het over te hebben. Ook gaf hij aan dat hij het liefst dicht bij zijn ouders en vrienden wil wonen, wat ik begrijp, maar dat is anderhalf uur van mij af. We houden in ieder geval nog contact!
Aan de andere kant... is het iemand waarmee het wel heel goed klikt is het waarschijnlijk wel de moeite waard.
Maar na alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt is het goed dat je druk bent met huis en verhuizen. Komt goed.