M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Ik vind het ook nog steeds heel knap

Vandaag schattige babyslofjes gekocht, had ik online besteld bij prenatal. Is het eerste wat ik zelf voor de baby heb gekocht. Sinds woensdag voel ik ook wat beweging, zo leuk! Echt weer van die kleine plopjes, precies zoals het bij Lynn ook was.

Fijn dat het weer zo goed ging vannacht, Frans!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb toevallig net vandaag gebeld voor de 20 weken echo, 4 juni hebben we een afspraak. Dan willen we ook weer weten wat het wordt.

Hebben jullie ook een reservenaam voor als het toch het andere geslacht is?
[
Vannacht weer voederen . Ach ja, hij kan het wel, dus het komt goed .

Net even gewinkeld met Milena. Gezellig hoor een grote dochter . Zometeen naar schoonmoeder om te bbquen.

Wij hadden ook een reservenaam voor als Bojan ineens toch een meisje bleek
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik voelde ook al zo snel beweging. Ook met een week of 13/14 van die heule kleine bewegingen vanbinnen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
[
[
Hello,

Ben ik ook weer eens!

Syl nog van harte met Jasper! Beter laat dan nooit!

Juul, leuk dat je de beeb al voelt. Ik dacht vorige week ook iets te voelen, maar dat is volgens mij te vroeg, zal wel een darm zijn geweest.

Indian, Hou je bloeddruk in de gaten! Bij mij begon de ellende vorige keer met dikken voeten en handen.

Frans, gezellig met Milena op pad! Wat was de reserve naam van Bojan?

Q die camping ziet er relaxed uit! Heerlijk voor jullie.

Hier alles ok, misselijk en moe

Nu 11 weken en 3 dagen. Woensdag de echo voor de nekplooimeting. Valentijn nemen we mee. Als alles dan goed eruit ziet leggen we uit dat dat de baby is in mijn buik. Hoop zo dat het hartje klopt. Die onzkerheid blijft altijd spannend, bij Valentijn had ik het ook, wel iets minder. (veel vriendinnen om me heen die miskramen hebben gehad) Heb allemaal leuke positie dingen gekocht bij de prenatal met korting. 2 rokjes en 1 driekwartbroek van mamalicious, een heel leuk merk, volgens mij bestond dat niet toen ik de vorige keer zwanger was, toen heb ik me rot gezocht naar leuke kleding.

Valentijn loopt op crocs rond en sinds gister ook weer een paar Havainas erbij, zal eens naar die teva's kijken, dat klinkt erg handig.

Ga zo werken, dus nu snel douchen.

Daaaaag
thanks merel!

Vrijdag en gisteren waren super leuke dagen. Jasper vond het trakteren geweldig en gisteren al die visite en vriendjes!!

Hij heeft genoten. Op bed lag hij met grote ogen alles tegen mij te vertellen.

Nu zit hij samen met papa de v smile uit te proberen. Hij leert het vrij snel. Hij is Dora aan het spelen.

Ben helemaal doodop. Was waren die dagen vermoeiend zeg.

Denk dat ik zo maar een tukkie ga doen
koffie, zwart graag...
IK kom me even melden. Hersenschudding was bijna over maar afgelopen donderdag tijdens schoonmaakactie weer mijn hoofd gestoten... Over die ezel enzo... Enfin... nu al weer een paar dagen erg misselijk van de laatste klap dus ik zoek zoveel mogelijk rust. Damn... heb ik weer (schreeuw tier ).

Meld me weer als ik beter ben, kan wederom niet lang achter het scherm.

En nee, ik wil geen opmerkingen over permanent helmgebruik....
[
Syl, Alsnog van harte gefeliciteerd met Jasper!!!! Denk er net pas aan. Leuke dag gehad? En kan Jasper het Doraspel al? Leuk gezicht die kleintjes net joystick!
[
Lekker, Indian, dat je nog maar 1 keer hoeft te werken!

Man en Lynn gaan vanmiddag samen naar het circus, ben benieuwd wat ze ervan vindt.
[
Syl, wat leuk dat Jasper zo'n gezellig feestje had!!

SCoob, ik heb je mail gezien hoor, alleen nog geen tijd genomen om te reageren. Die vriendin met wie ik wil gaan is nog op- vakantie deze week, dus ik kan haar pas volgende vragen wanneer ze kan.

Indian, gaat morgen nog door? Wat mij betreft wel

Merel, heeeel veel succes morgen! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!

Hmm hier wordt gehuild boven in het bedje. Heb er net een volgevreten baby ingelegd, maar blijkbaar ligt het tovh niet goed

Even kijken wat er aan de hand is.
[
he heb ik iets gemist een mini meeting??? Mmm hoe laat enzo?

Ik ben heel zenuwachtig voor morgen. Ook al had ik 4 weken al een kloppend hartje het blijft spannend...
[
Succes morgen, Merel! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, had ik ook bij de echo en zelfs gisteren weer, zat echt in spanning tot ik het hartje hoorde.

Lynns verslag aan man:

en toen moest mama liggen en deed de mevrouw er lijm op en toen met het apparaatje en toen was het weer klaar!

(lijm was de gel voor de doptone )

Bojan weer lekker gaan slapen, Frans?

Lynn vond het circus helemaal fantastisch, heeft het ook goed volgehouden. Man kwam wel met een erg vermoeid meisje thuis, ze was in de auto in slaap gevallen.

Frans en Indian, veel plezier morgen!
Merel, veel succes morgen!

Verder geen puf. Ben doodop, voel me alsof ik griep krijg. Jasper was de hele dag uit zn doen. Vanochtend kokhalsde hij een paar keer, hele dag niets gegeten, veel bij me kruipen, hangerig en snel huilen.

Denk dat hij griep krijgt.
koffie, zwart graag...
Sylvester: nog van harte gefeliciteerd met Jasper ! Zo te lezen, heeft hij het prima gehad.

Merel: succes morgen! Het blijft elke keer weer spannend, totdat je het hartje weer hoort.

Frans: zet even op de AK de dagen dat jij kan voor een mini-meeting met mij en Emdin. Ik wil Bojan ook nog wel in het echie zien en natuurlijk jou en Milena ook!

Indian: fijn te lezen dat alles goed is met de beeb. Oh, en ja, onze peutertjes vergeten echt niets.

Juul; zo schattig om je dochter's uitleg aan papa te lezen!

Pips: tis dat je er zelf over begon, maar volgens mij is een helmpje helemaal niet zo'n slecht idee . Alles goed met jullie en de kids?

Xop: ben je al verhuist? al op orde? Laat wat van je horen!

Tiramam: hetzelfde geldt voor jou, alles goed met jullie?!

Scooby: wanneer start je definitief je eigen taartenmakerij?

Hier alles zijn gangetje. Emdin is bij oma, hij blijft daar slapen. Ik ga strakjes nog salsadansen in Den Haag. Lekker draaien, hangen, kletsen, flirten en braaf weer alleen naar huis toe.

Morgenochtend moet ik Emdin weer op tijd ophalen, want we moeten naar de verjaardag van zijn zusje toe. Die wordt morgen 11 jaar. Voor Koninginnedag heb ik nog geen plannen. Nou ja, in ieder geval een oranje tompouce of roomsoes op de gezondheid van onze Koningin eten ! Zou ze nu echt gaan aftreden? En plaats maken voor Willem Alexander? Waarom heeft ze anders extra radiozendtijd ingekocht?

Met mijn hoestje gaat het met vlaggen goed en met vlaggen minder. Tis niet erg genoeg om weer naar de huisarts te gaan, dus ik modder vort. Als het nou eens gewoon warm en droog weer zou worden, dan komt het allemaal goed.

Zo, ga er zo vandoor. Fijne avond en tot snel
Q, het is wel een tijdje warm en droog geweest, was het toen beter? Balen hoor dat het nog steeds niet over is.

Pips, beterschap weer! Wat een pech zeg, in ieder geval een helm op bij het poetsen dan maar?

Syl, beterschap! Voor jezelf en voor Jasper.

Man riep vandaag naar mij voor hij met Lynn naar het circus ging of ik nog geld had. Waarop Lynn riep: ja hoor ik heb nog geld. Ze worstelde zich naar de vensterbank waar haar spaarpot staat (staat veel speelgoed voor), pakte 'm en rende ermee naar papa: kijk papa, ik heb nog 3 centjes!

Zo schattig We hebben haar haar centjes maar laten houden, papa is gaan pinnen...

We reden vanmiddag langs een autodealer en stonden er vlak voor in de file: oooh, dat is een mooie auto! zullen we die een keertje gaan kopen?
Q vlaggen? haha jij bent al into koninginnedag Maareh bale dat de hoest zo blijft hangen! Ik zal binnenkort wel even data in de ak zetten

Merel, heeeel veel succes morgen!

Juul, haha grappig verslagje van Lynn

Indian, ik kom 's ochtends denk ik, is dat ok? Laat maar even weten als Yuma echt ziek wordt, dan doen we het een ander keertje
Hey Juul, hoi!

Haha gekke Lynn. Ze is wel gul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven