Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Gooooodmeuning!

Hmmm... het wordt er niet zonniger op he?

Maar goed, er moet gewerkt worden, dan is het minder erg.

Ik moet vandaag en morgen nog en dan ben ik 1,5 week vrij. Zou ik dan éindelijk wel aan de studie gaan?

(zal dan toch echt wel moeten)

Werkse voor jullie!
Ik voel me

Pffff... ik voel me soms net een klein kind... ik was zó hyperdepyperblij van de gedachte aan een nieuwe mooie camera, de hele dag daarop googlen, topic openen, met ErwtenPapa bellen, aanbiedingen zoeken en in gedachten al eindeloos veel foto's maken... dat ik dus vanacht gewoon onmogelijk meer kon slapen

Ik heb besloten dat het voor mijn nachtrust dus wel verstandig is dat ik vandaag even naar de Mediamarkt ga en een keuze maak (en dan online bestellen, want das goedkoper) omdat ik anders nooit meer kan slapen

Tis inderdaad niet zo mooi weer, regenachtig hier. Bah. Volgens mij wordt koninginnedag ook niet zo zonnig

Wel goed studieweer lijkt me
Peas on earth!
Goooooodmorning!

Age weer back in tha house forum!!

Zo zeg, we waren weer erg succesvol. Nu kan ik mijn aandacht weer (bijna) volledig op jullie richten

Vandaag een heerlijk rommeldagje in huis. Moet wel veel gebeuren, veel regeldingen etc.

En volgende week om deze tijd zit ik met mijn dikke kont in Londen!!!

Wat is er allemaal gebeurd in mijn afwezigheid? (is er iemand goed in lijstjes? )
Jaaa Age is er weer
Peas on earth!
Lijstjes... euhm... ik kan niet zoveel dagen terugdenken hoor, maar meest recente nieuws:

- Flora moet ons nog mailen over 'iets' wat ze gedaan heeft wat 'wel leuk maar niet zo slim' was. Ze houdt ons onnodig in spanning door niet te mailen (dus: hup!)

- Tien had een vol hoofd door ziek neefje, waarmee het nu gelukkig al een stuk beter gaat. Tien is verder aan huis gekluisterd door piketdienst en rent dus van ellende maar rondjes om het huis

- MdK heeft vakantieplannen voor de zomer gemaakt, heeft stiekum een kroket gegeten mét frietjes.

- Vinyl gaat misschien eindelijk weer studeren nu het geen stralend weer meer is. Heeft haar moeder gisteren heel vroeg uitgezwaaid en heeft straks een heleboel dagen vrij!

- Drift heeft gezellige afspraakjes met vriendinnen gehad. Verder geloof ik eigenlijk weinig schokkends toch, Drift?

- Moosey is goed bezig met mailtje aan opdrachtgever, en gaat vandaag vást een nieuwe laptop kopen!

- Erwtje is in de ban van een nieuwe (spiegelreflex) fotocamera en kon daardoor vannacht zelfs niet slapen

Zo, best goed toch?
Peas on earth!
Wauw! Goed lijstje Erwt

Ikkewilook een nieuwe camera maar ik heb geen geld (verhuizen, een week naar londen én niet weten of je over 2 weken werk hebt is géén goeie combi )

Hoe & waar heb je je avatar aangepast Erwt? Leuk al die oranje avatars op het forum Daar was toch een site voor?

Ben benieuwd naar de mail van Floor dan!

En een voor ziek neefje van Tien. Maar wel fijn dat het weer wat beter gaat.

Hoe was de bruiloft Drift? Ah, ik zie dat je dat op Hyves al hebt beantwoord

Vinyl, als je een schop nodig hebt voor afstuderen moet je hier maar zijn. Volgens mij ben ik best goed in schoppen

Stiekeme kroketten met frietjes zijn het lekkerst hè Keesie? Ik heb laatst nog stiekem een broodje kaassoufflé gehad en verder heeeeel veel bonbons en gisteren een pizza van New York Pizza.

En.... ik ben 'maar' 1 kilo aangekomen de afgelopen tijd!! Best goed! Heb vandaag wel weer wat slechter gegeten ivm nog geen boodschappen gedaan dus ik schop mezelf nog even om gezond voer te halen voor vanavond.

Moos, was een leuk feestje hè zaterdag?

Tot later!
Avatar heeft Rainz voor me gemaakt op het oranjeavatartopic. Hij is gaaf he

Ik heb 'm besteld, m'n camera!

Balen alleen dat ie waarschijnlijk morgen bezorgd wordt, maar dat ik natuurlijk een briefje van de postbode op de mat vind... en dan woensdag weer een.. en dan is 't koninginnedag... en dan kan ik ';m pas vrijdag ophalen
Peas on earth!
Zit op het werk maar heb er niet zo’n zin meer in. Ik ben helaas ook niet best in lijstjes, maar ik zal nog wat aanvullen.

Flora gaat een halve marathon lopen, de nodige mensen hebben op het bankje van Drift gezeten. Tien is van plan dat binnenkort ook weer eens te doen maar op advies van dokter-vriendin wel met sterk, zou ze minder last van hebben. Tien is ook de eerste die haar dieet-doel van minder rollen bovenbroeks heeft behaald.

Er zijn nog meer mensen die een leuke update voor de tabel hebben. Erwtje heeft een tijdelijke dieetinzinking gehad maar de schade viel nog wel een beetje mee en inmiddels heeft ze, op een mac-incidentje na , de slag weer te pakken.

Moos heb jij meer gesproken dan wij maar meldde nog wel even met je geroddeld te hebben. Verder heeft die het klussen in huis weer opgepakt en denkt nog na over het al dan niet kopen van haar huisje.

Kikker is in luf en baalde toen haar gesprekrondes niet doorgingen, ook al had ze er wel uren voor in de file gestaan. Drift doet leuke dingen met haar vriendinnen al valt haar opleiding haar met zulk stralend weer niet altijd mee.

Ik zie de sportschool weer wat vaker van binnen en heb het naar mijn zin op het werk. Ondanks mijn warme pleidooi over jeu de bouls ziet het ernaar uit dat dit plan op algehele weigerachtigheid gesneuveld is. Het spel who’s the man (lijkt een beetje op dat bekende personen raden spel in Ik Hou Van Holland) heeft het wel gehaald.

Oh en Erwt wordt hyper van googlen, behalve van googlen op mijn vakantie, dus heeft een algemeen googleverbod na 21:00.
Besteld Erwt? Heb je al een vasthoud-sessie gehad dan? )of ben je gisteren toch stiekem naar de MediaMarkt gegaan? )

Jee, jij weet alles nog goed, Kees! Leuk om zo te lezen!
Ik heb er de tijd voor genomen zo tussen het werken door

/ ga naar huis, doeg!
Jullie zijn echt goed met jullie lijstjes!

Age, leuk dat je er weer bent en wij weer van je aandacht mogen genieten.

Ik ga zo pasta maken, recept à la Tien. Ben benieuwd of zij mijn productie kan waarderen. Oh, voor de nieuwsgierigen: saus van bacon, peterselie, gekookt ei fijngesneden, slagroom en volkoren spaghetti. Daarna gaan we ons zelf afmatten en uit de naad zweten op de sportschool. Vervolgens vinden we dat we een rondje sauna en een relaxmoment hebben verdiend.

Btw: de langverwachte mail zit in jullie inbox
Erwt, balen dat je nu je de camera eindelijk hebt besteld pas vrijdag kunt ophalen i.v.m. post enzo.... Ik zou haast zeggen dat je best hier je frustratie mag uiten, maar ik verwacht dan een soort dubbele hyper aanval, zoals we die de laatste dagen van je gewend zijn geweest
En MdK, volgens mij is ons hele date-idee ivm agendatechnische problemen een beetje naar de achtergrond geschoven. Ik heb besloten dat ik best wil jeu de boulessen, maar Who's the man vind ik ook errrrug leuk! Misschien moeten we dat verder even via de mail bediscussieren? Ik ben de huidige stand van zaken kwijt, we hebben toch nog geen datum?
Ik heb vandaag in m'n lunchpauze een cameravasthoudsessie gedaan bij de MediaMarkt (zit op 5 minuten loopafstand van werk). Hij is mooi! en goed! en leuk! en ik wíl hem!

Ik overweeg nu serieus om woensdagmiddag vrij te nemen zodat ik mijn camera in ontvangst kan nemen als de postbode komt . Morgen even kijken of dat kan qua afspraken, ik heb namelijk nog wel overuren.
Peas on earth!
Ik ga even koken. Nu dan maar wel zalm, die we gisteren niet gegeten hebben
Peas on earth!
Erwt kun je dat ding niet voor 18:00 ophalen of gaat het lokale postkantoor ook al om 17:00 dicht? *ook weer thuis*
quote:Mevrouwdekees schreef op 27 april 2009 @ 16:47:

Ik heb er de tijd voor genomen zo tussen het werken door

Je hebt er in ieder geval een prachtig stukje proza van gemaakt Keesie!

En net als Floor ben ik een beetje kwijt of we nu wel of niet een date gepland hebben en zo ja op welke datum dan Dus mocht iemand anders dat wel weten...

Age, leuk dat je er weer bent!

Erwt, ongeduldig groen ding! Volgens mij bespring jij de postbode zodra je hem jullie straat in ziet komen

Ik heb een goede dag gehad op mijn werk. Allerlei complimenten (altijd leuk) en wat mogelijkheden qua psychodiagnostisch onderzoek besproken voor de komende tijd. Ik kan dingen gaan doen die ik reuze interessant vind!

Ook nog eens gezellig gelunched, ga me steeds beter thuis voelen op die 'nieuwe' plek.
Nee, volgens mij doen ze de eerste keer altijd zo'n briefje dat ze 'm eerst nóg een keer proberen aan te bieden.

Zalm staat/ligt in de oven. Beetje jammer dat ik de oven voorverwarmd had en toen per ongeluk de oven uit gedaan had
Peas on earth!
Oh, en Kikker heeft bijna vakantie... leukleukleuk!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2009 @ 18:21:

Zalm staat/ligt in de oven. Beetje jammer dat ik de oven voorverwarmd had en toen per ongeluk de oven uit gedaan had Dat doe ik ook wel eens. Soms leg ik ook iets in de oven en vergeet vervolgens acuut dat ik dat gedaan heb. Tot ik ineens iets vreemds ruik...
Klinkt leuk Drift, op je werkplek! Complimenten altijd leuk natuurlijk, maar ook mogelijkheden én leuke contacten op je werk. Leuk!

Ohja, dat van die date ben ik ook een beetje kwijt
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 18:22:

[...]

Dat doe ik ook wel eens. Soms leg ik ook iets in de oven en vergeet vervolgens acuut dat ik dat gedaan heb. Tot ik ineens iets vreemds ruik...

Ik heb wat twijfels of het wel echt lekker wordt, maar goed... dat gaan we merken. Zo dadelijk snel eten en dan even een graskanttrimmer ophalen die ik via MP gekocht heb (voor negen euro )
Peas on earth!
Altijd lastig met postkantoren Erwt Kun je 'm niet op je werk laten afleveren?

Ik moest een brief ophalen bij het postkantoor die aangetekend was verstuurd. Ja hallo! Bleek het een brief te zijn van de huisvesting die ik ook al 'normaal' had ontvangen

Oh ja, eten... laat ik dat ook eens gaan doen. Ik maak risotto met Erwt (sorry!), parmezaan, pesto, champignons, sla en een valess filet.

En ik stem nog steeds voor Klootschieten tijdens de meet. Dat is echt heeeel erg leuk!
quote:Drift schreef op 27 april 2009 @ 18:21:

Oh, en Kikker heeft bijna vakantie... leukleukleuk!

Nou, leuk is anders...

Zou denk ik liever gewoon werken dan me op die scriptie te moeten storten
quote:Vinyl schreef op 27 april 2009 @ 18:43:

[...]

Nou, leuk is anders...

Zou denk ik liever gewoon werken dan me op die scriptie te moeten storten Dan gaan we het gewoon leuk voor je maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven