Hij negeert me...frustrerend!

27-04-2009 10:46 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden!

Op zit moment zit ik in een nogal gefrustreerde bui achter m'n computer! Ik wil het graag even kwijt...ik voel me echt zo stom!

Sinds een paar weken ben ik (24) aan het daten met een erg leuke man (30). We hebben heerlijke dagen en ook nachten samen gehad. Het was natuurlijk nog niet zo lang, maar het voelde zo heerlijk, zo heftig en zo serieus!

Om een lang verhaal kort te maken...de laatste keer dat hij hier was (vrijdag) hebben we ruzie gekregen, behoorlijke ruzie. En eerlijk gezegd was dit al de tweede keer.

Het ging natuurlijk helemaal nergens om. Hij zou niet blijven slapen (was verstandiger aangezien mijn moeder de volgende ochtend al op tijd voor de deur zou staan) maar ik wilde wel graag dat hij bleef. Uiteindelijk zou hij blijven, wij naar mn huis gegaan, sex gehad...en erna zei hij dat hij me iets ging zeggen waar ik boos om zou worden: hij ging toch echt naar huis.

Ik werd zo boos! Ik herken mezelf echt niet in hoe ik me gedroeg! Nog steeds vind ik het erg ongepast dat hij op dat moment wegging, maar toen hij eenmaal bij de deur stond riep ik: 'als je nu weggaat hoef je niet meer terug te komen!' Bizar, Ik heb het denk ik uit een film.

Maar het is blijkbaar wat verliefdheid met me doet. Ik voel me zo'n puber! Ik ben zo bang om gekwetst te worden, dat dat juist is wat ik over mezelf afroep.

Als laatste zei hij: 'ik hoop wel dat ik je nog een keer spreek'. Ik riep: 'je belt me maar!'. En daar ging hij. Ik heb hem in mn boze bui die avond nog geprobeerd te bellen en 2 semi-boze berichtjes gestuurd. Maar hij reageerde niet meer. Ik neem aan dat ik het hier alleen maar erger mee heb gemaakt...Zaterdagavond heb ik hem nog een zeer schaamtebewust berichtje gestuurd.

En nu...nu net heb ik hem gebeld en hij nam niet op... Hier moet ik het maar bij laten. Ik ben voor mn gevoel al veel te ver gegaan in het zoeken van contact. De zet is aan hem. Maar ik ben bang dat die zet niet meer gaat komen. Het is zo frustererend om genegeerd te worden! Ongelooflijk. Als hij geen contact meer met me wil, dan kan hij me dat toch laten weten. Ik vind het ook echt absoluut niet bij hem passen om me niks meer te laten horen. Maar ja, hoe goed ken ik hem nou helemaal...Ik dacht al vrij goed... Pijnlijk hoor!
Je schrijft op de eerste pagina, dat je nou genoeg je spijt/schaamte hebt betuigt en dat hij daar maar wat mee moet doen. Volgens mij heb je helemaal geen spijt betuigt. Je hebt hem zelfs nog 2 keer een boos sms-je gestuurd. Daarna nog n paar keer gebeld. Wat moet die vent wel niet denken van je? Nu gaat ze me ook nog bellen en weer ruzie maken?

Ik denk niet dat je dit nog goed gepraat krijgt in een beginnende relatie. Deze man zal zn zin wel verloren zijn denk ik...
Ik heb het idee dat Danielle het allemaal wat mooier omschrijft dan het is .

Misschien heeft Danielle wel héél veel werk ervan gemaakt / er lang over doorgemauwd om te zorgen dat hij alsnog mee naar huis ging , ook al wist ze van te voren dat hij eigenlijk liever naar huis zou gaan .

Wat zij zelf voor ongepaste dingen zegt wordt niet verteld , maar zijn reacties op háár acties worden als " ook ongepast " afgedaan . Misschien zijn zijn reacties wél erg gepast ten opzichte van haar gedrag en niet bij ander gedrag .

Danielle , .....ik brand van nieuwsgierigheid ; wat voor tip heb je hem gegeven en in welke bewoordingen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh zeker! Sex is iets wat ik heerlijk vind! Ik doe het dan ook vooral niet alleen voor de ander. Samen genieten! Maar ik bleef met een nogal onbevredigd gevoel achter...letterlijk en figuurlijk...
Onbevredigd ? En je voelde je genaaid omdat hij niet bleef slapen ?

Was die tip ook ivm die onbevrediging , trouwens ?
hahahaha Leo, ik lig in een kreukel.

Vooral over het feit dat je aan het portier van de auto mee bleef rennen. (lol)

Wat ben ik dan een saaie doos zeg pfffffffffff
@ Wohman, diezelfde avond heb ik hem die 2 smsjes gestuurd en geprobeerd te bellen...Thank god niet z'n voicemail ingesproken de volgende dag was mn boosheid gezakt en voelde ik me erg schuldig over m'n gedrag en heb ik hem hier een sms over gestuurd (een hele lieve!). Maar verloren...tja...

@ blijfgewoonbianca, hahaha ehhh... nou okee komt ie:

Hij vroeg (na 3x) : vond je t fijn?

Ik: Eh, jawel...maaaaaaaaaar...je kunt het beter even aangeven voordat je klaarkomt...dan kunnen we daar allebei naartoe werken...

quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 12:34:

@ blijfgewoonbianca, hahaha ehhh... nou okee komt ie:

Ik: Eh, jawel...maaaaaaaaaar...je kunt het beter even aangeven voordat je klaarkomt...dan kunnen we daar allebei naartoe werken...

Ik vind dat nogal een rare 'tip' eigenlijk... wat bedoel je daarmee. Komt hij te snel klaar, of let hij niet op jou tijdens de sex? Want ik neem aan dat als je bezig bent met penetratie, dat je dan idd allebei naar een hoogtepunt toewerkt??? Waar moet jij of hij op wachten dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik hoop het niet voor je hoor, begrijp me goed. Oke, je hebt hem dus nog een sms gestuurd daarna. Ik zou dan even afwachten of hij daar uit zichzelf nog op reageert. Kan natuurlijk zijn dat hij geschrokken is. Wacht nog maar even af zou ik zeggen.
Danielle , ik snap je tip eigenlijk ook niet zo goed . En ik kan me voorstellen dat hij het als kritiek opvatte ipv als tip , zeker omdat je het woord " beter " gebruikte .....wat inhoudt dat wat hij deed niet goed was .
Vóóraf iets zeggen komt veel meer over als tip , erna zal iets eerder als kritiek worden opgevat , zéker als je niet meteen voor de herkansing gaat .
quote:eleonora schreef op 27 april 2009 @ 12:16:

[...]

Moeilijk is dat he, als je maar één kant van de zaak te lezen krijgt

Dat is in sommige gevallen heel lastig en bij zoiets als dit ook. Hoewel ik vind dat de man in kwestie eigenlijk niet echt iets verkeerds deed. maar goed, hij heeft lange tenen en Danielle kan zich moeilijk beheersen bij hem in de buurt, misschien maken ze gewoon niet het mooiste in elkaar los?Daar zeg je wat, misschien maken ze gewoon niet het mooiste in elkaar los?
Zo vatte hij het ook op inderdaad. Maar goed, zo heb ik het niet bedoeld. Ik zei het na die nacht 3x te hebben gesext. Hij komt inderdaad nogal snel klaar, de derde keer ging dit beter maar was het weer 'ineens' afgelopen. Ik ben gewend dat een man dit even zegt of laat merken. Niet gewoon --> klaar. Dit hebben we toen dus wel uitgepraat en de keer erop is het helemaal goed gekomen. Dit dat issue is voorbij.
quote:wohman schreef op 27 april 2009 @ 12:26:

Je schrijft op de eerste pagina, dat je nou genoeg je spijt/schaamte hebt betuigt en dat hij daar maar wat mee moet doen. Volgens mij heb je helemaal geen spijt betuigt. Je hebt hem zelfs nog 2 keer een boos sms-je gestuurd. Daarna nog n paar keer gebeld. Wat moet die vent wel niet denken van je?]Nu gaat ze me ook nog bellen en weer ruzie maken?

Ik denk niet dat je dit nog goed gepraat krijgt in een beginnende relatie. Deze man zal zn zin wel verloren zijn denk ik...

Volgens mij sla je hiermee de spijker op zijn kop.

Echte spijt is er niet, wat D wel spijtig vindt is dat hij geen contact opneemt.
quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 12:34:

Stel je voor, jij hebt je net uitgeput in tongkrullen om je vriend een pijpbeurt van heb ik jou daar te geven. Hij komt klaar, in je haar, jij komt met een zaadlozing in je pony boven en vraagt: En? Was het lekker?

Zegt jij, ja, maaaaaaaaaaaarrrrr ik kom liever klaar terwijl ik je aan kan kijken. Dan denk jij toch ook; man, zuig jij in het vervolg dan even lekker aan je eigen snikkel? Lig je daar met je goeie gedrag en je natte pony!

Kritiek op iemands seksprestaties liggen ont-zet-tend gevoelig hoor, dat kan heel hard aankomen, zo'n opmerking, omdat het zoals Bia al zegt, opgevat wordt als kritiek.

Na zijn afgang (want zo voelt dat) had hij even geen zin om knus lepeltje, lepeltje te gaan liggen. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen eigenlijk.
quote:Danielle24 schreef op 27 april 2009 @ 13:02:

Zo vatte hij het ook op inderdaad. Maar goed, zo heb ik het niet bedoeld. Ik zei het na die nacht 3x te hebben gesext. Hij komt inderdaad nogal snel klaar, de derde keer ging dit beter maar was het weer 'ineens' afgelopen. Ik ben gewend dat een man dit even zegt of laat merken. Niet gewoon --> klaar. Dit hebben we toen dus wel uitgepraat en de keer erop is het helemaal goed gekomen. Dit dat issue is voorbij.

Na eerst eens knallende ruzie gehad te hebben.

Het ging weer eens op een manier zoals jij dat niet wilde........

en toen was er ruzie (zie je nu een beetje het patroon?)
Leo got tongkrullen...beter dan huigzuigen
Hahahaha je maakt er een mooi verhaal van Eleo... very graphic

Maar tja, zo is het natuurlijk niet precies gegaan. Anyway, ik kon me er later ook wat bij voorstellen. Probleem is alleen dat ik blijkbaar een nachtje nodig heb voordat ik me de kant van de ander goed kan voorstellen...

@ Pom, zeker wel spijt.
@ Pom... ja... ik zie het hmm what to do he?! Beetje verwend misschien...
Of zoals hij het zegt: allebei erg koppig...

Ik denk dat hij net zo hard zijn zin wil, als ik mijn zin...wellicht een lastige combinatie.
En ben je er al achter waarom jij al 2x keer zo ontzettend boos wordt op hem?

Spijt had je niet toen hij je huis verliet, pas veel later toen je de gevolgen een beetje overzag.

Verwend? Ik weet niet of dat de juiste benaming is. Misschien leef je je te weinig in de ander in in combinatie met verwend zijn en ga je totaal aan een ander zijn gevoelens voorbij.

Jouw vriend zo vroeg zijn bed uit moeten bij jou, logisch dat hij niet wil blijven slapen toch?

Waarom dan toch eisen dat hij dat wel doet?
Als hij aangegeven had niet te willen blijven slapen, dan wilde hij dat ook echt niet, weet niet wat er van tevoren heeft afgespeeld toen hij wel zei te blijven slapen, maar misschien kwam dat missende stuk hem te claimerig over.

Ik heb keine blasse ahnung wat er zich heeft afgespeeld, maar kan hem goed begrijpen, dat hij niet vroeg het nest uit wil om zo de deur uit te worden gezet voor moeders.
Ik denk wel dat ik op dat moment heel erg aan zijn gevoelens voorbij ben gegaan ja.

Als ik éémaal boos ben...wat me eigenlijk vrijwel nooit gebeurd...behalve dus al 2x bij hem...dan is het moeilijk om nog met goede argumenten bij me aan te komen.

Dan wil ik gewoon dat hij me geruststelt...En het liefst gewoon bij me blijft in plaats van weg te lopen. Dat heeft wel met een stukje kwetsbaarheid te maken. Op dat moment kon ik me niet voorstellen waarom hij per se weg wilde. Al kwam hij echt wel met redelijke redenaties. Ik mijn hoofd spookte alleen: waarom wil je niet bij me zijn?! Ik wil bij jou zijn! Hele nacht samen praten, vrijen, slapen...

Dat was ook de reden dat hij naar mij toe kwam dacht ik...ik zou anders naar hem gegaan zijn, maar ik kon niet blijven slapen, dus was minder lang/ leuk...daarom kwam hij naar mij toe.
quote:eleonora schreef op 27 april 2009 @ 13:05:

[...]

Stel je voor, jij hebt je net uitgeput in tongkrullen om je vriend een pijpbeurt van heb ik jou daar te geven. Hij komt klaar, in je haar, jij komt met een zaadlozing in je pony boven en vraagt: En? Was het lekker?

Zegt jij, ja, maaaaaaaaaaaarrrrr ik kom liever klaar terwijl ik je aan kan kijken. Dan denk jij toch ook; man, zuig jij in het vervolg dan even lekker aan je eigen snikkel? Lig je daar met je goeie gedrag en je natte pony!

Tjah het nu dood analyseren werkt niet echt lijkt me aangezien hij er niet mee terug komt. Ik denk dat je hem zeker hebt afgeschrikt met claimerig en kinderachtig gedrag. Dat vinden mannen over het algemeen niet zo aantrekkelijk in vrouwen.

Geef hem ff de tijd om er ook zelf over na te denken. Als hij je echt leuk vindt laat hij je niet zomaar gaan ook al heeft hij je van je slechte kant gezien.

Toen mijn vriend en ik net een relatie kregen vertoonde ik ook een beetje zulk gedrag. Kwam voort uit onzekerheid vanuit vorige relaties. Maar we hebben doorgezet en ik heb ingezien wat mijn gedrag met hem deed. Je afhankelijk opstellen van een ander maakt je gewoon veel minder aantrekkelijk. Ik snap je reactie wel maar de wereld vergaat niet als hij liever thuis wil slapen. Tegenwoordig ga ik daar makkelijk mee om.. Hoe minder je claimt hoe meer een man naar je toe zal komen.
Oke, misschien was je reactie inderdaad een beetje overdreven. Maar soms heb je jezelf gewoon even niet in de hand. Een les voor volgende keer

Maar ik vind dat hij nu ook niet goed bezig is. Negeren is een van de vervelendste/lafste dingen die je kan doen, hij kan het zat zijn, geen zin meer hebben, maar zeg dat dan even. Sluit het netjes af, maar volgens mij negeren mannen liever in de hoop dat de vrouw vanzelf doorkrijgt dat het niet meer werkt, dat heb ik altijd al laf gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven