NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wow kijk je uit Engie? Schijnt echt slecht te zijn met dat soort oren te vliegen. Een vriendin van mij deed het ook een keer en mocht mooi niet terug vliegen. En daarna werden ze ook strenger.

Nou sterkte . Polen is nou ook niet een land dat je denkt, och, ik hou hier een verplichte vakantie denk ik.
idd myleen, had zaterdag op de laatste vlucht al heel erg oorpijn zat bijna te janken (de andere 3 vluchten geen last gehad).

dus ik wil eigenlijk niet gaan werken, heb net even mn baas gesmst om te vragen hoe iemand zich ziek kan melden als allebei de oren dicht zitten...
Ja je kan denk ik ook echt beter niet vliegen. Niet gezond voor je trommelvliezen. Sterkte.
Jeetje, Engie, dat lijkt me kut zeg.

Ga maar niet vliegen, wees zuinig op je oren. Als ze het niet meer doen heb je toch echt een enorm probleem.
quote:pruttel schreef op 27 april 2009 @ 11:08:Met Frikkat gaat het eigenlijk best goed naar omstandigheden. Hij heeft gister zelfs patat gegeten en een stukje van Frikandels Frikandel En hoe moeten we DIT precies opvatten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Frikandel is zegmaar geholpen nu.
heb me ziek gemeld....baas had oproepdienst vandaag.... nu niet meer dus

had mn telefoon op luidspreker en ik kon ze amper horen...anyway ik moet nu effe daarheen om een ziek briefje in te vullen, ben er strax weer
Hooi!!

Engie, beterschap!

Prut, sterkte met frikkat..
Ook hooi

Boro, wat een veranderingen voor A. en voor jullie. Hoop dat ie zich er gauw goed 'thuis' voelt in DH.

NG, beterschap met je oren. Wat versta je me niet? BETERSCHAP MET JE OREN!!

Heb het hele weekend m'n verjaardag gevierd voor verschillende doelgroepen, (vrienden - familie - schonfamilie)

Nu t/m do.dag nog wat werk afmaken en me voorbereiden op 3 weken Italie.

En..................... ik heb net gehoord dat ik ook geselecteerd ben voor de cursus in Rome in juni!
Everytime you make a typo, the errorists win.
En wat een leuke avatOrs allemaal, heb de laatste dagen alleen af en toe mobiel meegelezen en dan zie je die niet!
Leuk Info, dat het nu eindelijk zeker is!! Veel plezier alvast

En gefeliciteerd met je verjaardag (of ben ik te vroeg/ te laat?)

Veel leuke dingen gehad???
Ben eigenlijk zondag pas jarig, maar vierde het nu al, omda tik dan in Italie zit.

Heb een nieuwe (trolley)koffer gekregen en een heleboel kadokaarten van Beversport (had ik gevraagd, wil bergwandelschoenen van kopen) en verder nog wat drank, boeken en lekkers.

deze dus.
Hehe, ben er weer. Wat een zenuwgedoe zeg. Maar goed.

Info wat goed dat die cursus doorgaat. 3 weken vakantie is ook lekker, of is dat tevens je cursus?

En alvast voor zondag van harte gefeliciteerd, beetje vroeg maar zondag zit je al in Italie?
Hey wat leuk, die kan dan mooi mee naar Italië!
Leuk gesprek gehad (een heel hartelijke vrouw die stralend binnenkomt), alleen mijn beschikbare uren komen niet overeen met de gevraagde uren. Ben daarmee hard aan de slag gegaan, vanavond weet ik hier meer over. Die info dan als den donder doormailen naar het bedrijf.
haaaaaaai allemaal

boro, ik heb net terug gelezen en je verdiend een veer en een hele dikke knuffel

bor, je snoepjes zijn erg lekker en itsman gaat cider maken naar aanleiding van de tip die je hem gaf en ik geloof dat we binnenkort bramen gaan plukken

info gefeliciteerd met je verjaardag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Info, inderdaad gefeliciteerd met je verjaardag, en met de uitverkiezing voor de studiereis (?) naar Rome.

VC: ik heb een lange zwartwitte drukbeprinte kreukelrok gecombineerd met (lekker warm) een lichtbruingrijze (pff, hoe heet die kleur) trui en daaronder een zwart shirtje met vetersluiting.

Informeel, ik zag mezelf toch niet in mantelpakje lopen, en helemaal niet zo'n ding kopen voor 1 keer.
Info, waar gaan je katten heen?
Hey Mamz!

Hoop dat het allemaal lukken gaat, klinkt op zich goed toch? dat gesprek?

fijn Its! Bramen duren hier nog wel ff Maar klinkt leuk! Hoop dat het allemaal lukt! en anders roept u maar haha, niet dat ik er nou zo heel veel van af weet; maar 2 weten meer dan 1, en anders hebben we de boekjes nog
goedemiddag

alvast gefeliciteerd Infootje!

haai Mamz en Borrie en Its

nogmaals haai voor Myleen

hier nogsteeds doof, geluid van de televisie staat op 70 (normaal staat t op 40, dus reken maar uit)

heb nu 5 dagen om te herstellen voor dat ik weer moet werken, dus dat moet genoeg zijn
Schreef er niet iemand een tijdje geleden Engie om neusdruppels in de oren te doen? Of was het olijfolie?
olijf olie idd myleen, doe ik al 2 weken ongeveer, omdat eerst alleen mn rechter oor dicht zat. het helpt wel maar gaat heel langzaam, en nu met een verkoudheid erbij is het weer dicht geklapt...maar het komt wel weer goed op een bapaald moment hoor.

ik las trouwens op internet dat oor smeer verstoppingen vaker voorkomen bij mensen met een mentale zwakbegaafdheid

daarom heb ik er zeker zo vaak last van
Ik heb paardenhonger. Vraag me af waar dat vandaan komt, volgens mij heb ik mijn dagelijkse portie wel op.

Ik ga duimen dat het allemaal gaat lukken en dat je wordt aangenomen Mamzie

Wij eten sheperdpie, staat bijna in de oven, en daarna gaan we naar de dierenarts....

Ze loopt wel weer 'gewoon' rond, zoals we wel verwacht hadden trouwens. Dus dat is wel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven