NIET groepje
maandag 27 april 2009 om 11:41
Wow kijk je uit Engie? Schijnt echt slecht te zijn met dat soort oren te vliegen. Een vriendin van mij deed het ook een keer en mocht mooi niet terug vliegen. En daarna werden ze ook strenger.
Nou sterkte . Polen is nou ook niet een land dat je denkt, och, ik hou hier een verplichte vakantie denk ik.
Nou sterkte . Polen is nou ook niet een land dat je denkt, och, ik hou hier een verplichte vakantie denk ik.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 27 april 2009 om 11:47
maandag 27 april 2009 om 12:10
maandag 27 april 2009 om 14:18
Ook hooi
Boro, wat een veranderingen voor A. en voor jullie. Hoop dat ie zich er gauw goed 'thuis' voelt in DH.
NG, beterschap met je oren. Wat versta je me niet? BETERSCHAP MET JE OREN!!
Heb het hele weekend m'n verjaardag gevierd voor verschillende doelgroepen, (vrienden - familie - schonfamilie)
Nu t/m do.dag nog wat werk afmaken en me voorbereiden op 3 weken Italie.
En..................... ik heb net gehoord dat ik ook geselecteerd ben voor de cursus in Rome in juni!
Boro, wat een veranderingen voor A. en voor jullie. Hoop dat ie zich er gauw goed 'thuis' voelt in DH.
NG, beterschap met je oren. Wat versta je me niet? BETERSCHAP MET JE OREN!!
Heb het hele weekend m'n verjaardag gevierd voor verschillende doelgroepen, (vrienden - familie - schonfamilie)
Nu t/m do.dag nog wat werk afmaken en me voorbereiden op 3 weken Italie.
En..................... ik heb net gehoord dat ik ook geselecteerd ben voor de cursus in Rome in juni!
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 27 april 2009 om 15:14
Ben eigenlijk zondag pas jarig, maar vierde het nu al, omda tik dan in Italie zit.
Heb een nieuwe (trolley)koffer gekregen en een heleboel kadokaarten van Beversport (had ik gevraagd, wil bergwandelschoenen van kopen) en verder nog wat drank, boeken en lekkers.
Heb een nieuwe (trolley)koffer gekregen en een heleboel kadokaarten van Beversport (had ik gevraagd, wil bergwandelschoenen van kopen) en verder nog wat drank, boeken en lekkers.
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 27 april 2009 om 15:39
Hehe, ben er weer. Wat een zenuwgedoe zeg. Maar goed.
Info wat goed dat die cursus doorgaat. 3 weken vakantie is ook lekker, of is dat tevens je cursus?
En alvast voor zondag van harte gefeliciteerd, beetje vroeg maar zondag zit je al in Italie?
Info wat goed dat die cursus doorgaat. 3 weken vakantie is ook lekker, of is dat tevens je cursus?
En alvast voor zondag van harte gefeliciteerd, beetje vroeg maar zondag zit je al in Italie?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 27 april 2009 om 16:10
maandag 27 april 2009 om 16:10
haaaaaaai allemaal
boro, ik heb net terug gelezen en je verdiend een veer en een hele dikke knuffel
bor, je snoepjes zijn erg lekker en itsman gaat cider maken naar aanleiding van de tip die je hem gaf en ik geloof dat we binnenkort bramen gaan plukken
info gefeliciteerd met je verjaardag
boro, ik heb net terug gelezen en je verdiend een veer en een hele dikke knuffel
bor, je snoepjes zijn erg lekker en itsman gaat cider maken naar aanleiding van de tip die je hem gaf en ik geloof dat we binnenkort bramen gaan plukken
info gefeliciteerd met je verjaardag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 27 april 2009 om 16:18
Info, inderdaad gefeliciteerd met je verjaardag, en met de uitverkiezing voor de studiereis (?) naar Rome.
VC: ik heb een lange zwartwitte drukbeprinte kreukelrok gecombineerd met (lekker warm) een lichtbruingrijze (pff, hoe heet die kleur) trui en daaronder een zwart shirtje met vetersluiting.
Informeel, ik zag mezelf toch niet in mantelpakje lopen, en helemaal niet zo'n ding kopen voor 1 keer.
VC: ik heb een lange zwartwitte drukbeprinte kreukelrok gecombineerd met (lekker warm) een lichtbruingrijze (pff, hoe heet die kleur) trui en daaronder een zwart shirtje met vetersluiting.
Informeel, ik zag mezelf toch niet in mantelpakje lopen, en helemaal niet zo'n ding kopen voor 1 keer.
maandag 27 april 2009 om 16:30
Hey Mamz!
Hoop dat het allemaal lukken gaat, klinkt op zich goed toch? dat gesprek?
fijn Its! Bramen duren hier nog wel ff Maar klinkt leuk! Hoop dat het allemaal lukt! en anders roept u maar haha, niet dat ik er nou zo heel veel van af weet; maar 2 weten meer dan 1, en anders hebben we de boekjes nog
Hoop dat het allemaal lukken gaat, klinkt op zich goed toch? dat gesprek?
fijn Its! Bramen duren hier nog wel ff Maar klinkt leuk! Hoop dat het allemaal lukt! en anders roept u maar haha, niet dat ik er nou zo heel veel van af weet; maar 2 weten meer dan 1, en anders hebben we de boekjes nog
maandag 27 april 2009 om 16:59
maandag 27 april 2009 om 17:13
olijf olie idd myleen, doe ik al 2 weken ongeveer, omdat eerst alleen mn rechter oor dicht zat. het helpt wel maar gaat heel langzaam, en nu met een verkoudheid erbij is het weer dicht geklapt...maar het komt wel weer goed op een bapaald moment hoor.
ik las trouwens op internet dat oor smeer verstoppingen vaker voorkomen bij mensen met een mentale zwakbegaafdheid
daarom heb ik er zeker zo vaak last van
ik las trouwens op internet dat oor smeer verstoppingen vaker voorkomen bij mensen met een mentale zwakbegaafdheid
daarom heb ik er zeker zo vaak last van
maandag 27 april 2009 om 18:04