servies in lade keuken
zaterdag 6 juni 2020 om 11:13
In onze nieuwe keuken willen we ons servies in een la zetten. Ben nu een beetje aan het rondkijken welke mogelijkheden er zijn om te voorkomen dat het servies bij het openen van de la alle klanten op valt en glijdt waardoor het kapot zal gaan. Zag een paar oplossingen voorbij komen maar dat liep aardig in de papieren (duur dus!). Hebben jullie tips of trucks?
zaterdag 6 juni 2020 om 15:17
ik heb dat antislip bij ikea gekocht, op een rol en op maat geknipt. borden blijven keurig op z’n plek
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 7 juni 2020 om 09:30
Het hangt af van de ruimte in je keuken en woonkamer, maar sinds wij het bestek en servies bij de eettafel in een kast in de voorkamer hebben gezet, snap ik niet meer waarom iedereen dat automatisch in de keuken bewaart. Het is zo veel laagdrempeliger als een kind bv even tafel dekt dat alles daar bij de hand staat, en dat er niemand tijdens hectisch koken door de keuken loopt.
Vaatwasser ruimen we uit op 2 dienbladen, en dan kan je tijdens het eten zelf nog even een beker of extra lepel pakken terwijl je zit.
De gewone ongekoelde potten beleg en de krackers en beschuiten staan ook in die kast.
Lades vol servies in de keuken klinkt bijzonder onhandig.
Vaatwasser ruimen we uit op 2 dienbladen, en dan kan je tijdens het eten zelf nog even een beker of extra lepel pakken terwijl je zit.
De gewone ongekoelde potten beleg en de krackers en beschuiten staan ook in die kast.
zondag 7 juni 2020 om 19:05
zondag 7 juni 2020 om 19:42
Wij hebben een ruime keuken, met tafel, waar we als gezin meestal eten (in de woonkamer nog een grotere eettafel). Met meerdere mensen in de keuken zijn is geen probleem. Bovendien gebruik ik tijdens het eten bestek en borden en daar wil ik niet steeds voor naar een andere ruimte hoeven lopen. Tenslotte heb ik in de keuken meer opbergruimte dan in de woonkamer. Daar staat alleen het glasservies.blijmetmij schreef: ↑07-06-2020 09:30Het hangt af van de ruimte in je keuken en woonkamer, maar sinds wij het bestek en servies bij de eettafel in een kast in de voorkamer hebben gezet, snap ik niet meer waarom iedereen dat automatisch in de keuken bewaart. Het is zo veel laagdrempeliger als een kind bv even tafel dekt dat alles daar bij de hand staat, en dat er niemand tijdens hectisch koken door de keuken loopt.