Trouwen voor het geld

27-04-2009 18:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dit filmpje op youtbube en vroeg me af:" zou ik dat kunnen, met een oud persoon trouwen voor het geld?

trouwen voor het geld

Totaal aantal stemmen: 21

heb ik al eens gedaan (10%)
is het overwegen waard (24%)
zou ik nooit doen (67%)
Toen ik jong was, heb ik verschillende keren een aanzoek gehad van jonge Surinaamse knullen uit rijke families, (ben zelf ook Surinaamse), echt geen haar op mijn hoofd die eraan dacht daar op in te gaan.
hehehe leuke reclame.
quote:redijs schreef op 27 april 2009 @ 18:55:

Ik zag dit filmpje op youtbube en vroeg me af:" zou ik dat kunnen, met een oud persoon trouwen voor het geld?En, zou je het kunnen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Grappige reclame.

Ik zou het niet kunnen denk ik. Het gaat bij mij meer dan om geld.
Anna Nicole Smith, anyone?
Natuurlijk. En als hij dan snel dood gaat.
Mooi verhaal van de jonge Marilyn Monroe:

Johnny Hyde, een onooglijk klein lillek menneke, was een invloedrijke agent in Hollywood. Hij werd verliefd op haar en transformeerde haar tot de Marilyn zoals we haar kennen: platinablond met en iets fijner neusje dan ze van nature had .

Hij was getrouwd, maar bood meermalen aan om met haar te trouwen. Toen hij wist dat hij niet lang meer te leven had, bleef hij pushen op een huwelijk, zodat zij verzorgd achter zou blijven. Hij wist dat ze niet verliefd op hem was.

Zij weigerde en wilde alleen trouwen uit liefde, en ze heeft haar hele verdere leven met liefde over hem gesproken.
Natuurlijk ben ik voor het geld getrouwd; ik hecht nu eenmaal sterk aan financiele vrijheid. En ik moet zeggen: onze sappige butler is een geweldige bonus
quote:himalaya schreef op 27 april 2009 @ 19:33:

[...]

En, zou je het kunnen?als ik er over nadenk dan komen er steeds meer voorwaarden aan te hangen voordat ik het zou doen. en dat werkt dan net zo als online datingsites, naarmate ik meer criteria invoer houd ik minder leuke mensen over. Dus nee, 't zal mij niet gebeuren
ja, mijn collega heeft het ook gedaan....

Man is erg ziek en super rijk!!!!
Je kan beter een topic openen met geld voor het trouwen!
quote:Brown_Eyes schreef op 27 april 2009 @ 20:06:

Je kan beter een topic openen met geld voor het trouwen!tja er zijn een aantal momenten in je leven dat je leeg geschud wordt. Bij geboorte, trouwen, scheiden en overlijden.
Ben met Elynniman samen omdat ik dan als aantrekkelijke jonge weduwe voor veel geld zijn kunstwerken zou kunnen verkopen. Jammer genoeg bleek ie als kunstenaar minder succesvol dan gedacht en werkt ie nu in het onderwijs (waar je zoals bekend geen bakken met geld verdient). Maar goed, misschien ontstaan er na zijn dood Van Gogh-achtige toestanden...

Even serieus: nee, zou nooit vanwege het geld met een oude knar trouwen.
Ik heb Wuilesman voor een vermogen verzekerd dus met een beetje geluk valt dat draadje dat bovenaan de trap gespannen is niet op.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven